Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератор: Ice_queen^^)Тема: MV Agusta F4R Corsa Corta 2012
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: MV Agusta F4R Corsa Corta 2012  (Прочетена 6167 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
RaTTo
началник
Администратор
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSXR1000
Публикации: 910


MotoZone

69253274
WWW
« -: октомври 12, 2011, 09:00:47 »



Новата MV Agusta F4 R 2012 е проектиран за да предложи на клиентите си супербайк с изключителен характер и динамика.

Основната характеристика на F4 R "Corsa Corta" в действителност е новият двигател с изключителни параметри и мощност, използван вече в F4 RR, в топ гамата на MV Agusta супербайк.
Новият 4 цилиндров редови двигател с радиални клапани е пулсиращото сърце на MV Agusta F4R. Дизайна на двигателя бе променен значително, като се почне от коляновият вал, който позволява работния обем да бъде почти квадратен в сечение. По този начин MV F4R е в състояние да постигне максимални обороти подобаващи за състезателен прототип. Капацитета на двигателя е 998куб/см с диаметър на цилиндъра 79мм и ход на буталото от 50.9мм. тези съотношения дават възможност да се постигнат максимални обороти от 13.700об/мин. като в същото време понижават линейния ход на буталото от 34.9м/с. до 23м/с. подобрявайки надеждността и издръжливостта.
За да се стигне до завидната максимална мощност от 195,2 к.с. (срещу 201 к.с. на супер-мощната версия на RR) при 13,000 оборота в минута, всеки компонент е бил подробно реконструиран. Цилиндрова глава има промяна в конструкцията заради по големите клапани, както всмукателните така и изпускателните, като за първи път на сериен мотоциклет, всички клапани са изработени от титан, което позволява теглото им да бъде намалено, независимо от увеличението в диаметър (от 28,6 до 31,8 мм за изходящите газове, както и от 24,6 до 26 мм за входящите) . Двигателят "диша" по по-ефективно с използването на нова 4-2-1-4 генерация на изпускателната система. В допълнение към осигуряване на по добра ефективност и оптимизация на двигателя, тази нова генерация за отработените газове предлага абсолютно уникален звук, който е още по-завладяващ от предишните версии. Горивната система е с четири дроселни тела с 49мм диаметър и двойни горивни инжектори на цилиндър съчетани с уникалната система на MV Agusta TSS (Torque Shift System) с променливи фази на инжектора.
Новият двигател на MV Agusta F4 R е проектирана така, че да намали вътрешно триене до минимум, новата първична трансмисия е с променено предавателно число, което позволява дръстично намаляване на оборотите на генератора, както и водната помпа, като по този начин ограничава консумираната мощност. Този необикновен двигател използва уникални характеристики, които са се превърнали в запазена марка на MV Agusta, включващи подвижна 6-степенна скоростна кутия и съединителя тип slipper clutch, което осигурява прецизен контрол дори и по време на най-жестоките спирачна маневри. Електронна система за управление също е претърпяла еволюция, тракшън контрол използва нов алгоритъм и поддържа два избираеми режима за двигателя, които вече се превключват удобно с помощта на новия контрол бутон, разположен на лявата част на кормилото.
Новата MV Agusta F4 R, естествено остава верен на традицията. Рамата отново е комбинация от тръбна структура и алуминиев профил в страни. Ъгълът на завиване е 23.5°, перфектна за осигуряване на контрол, маневреност и стабилност. Също и характерният за модела моно-шарнир, истинско бижу в мото-индустрията, която тежи едва 5 кг, което е рекорд за този тип елементи.
MV F4 R запазва досегашните суперлативи в областта на окачването. Marzocchi телескопи в предното окачване, с 50 мм диаметър, с пълна гама от настройки за отскок, натиск и ход, използвани в състезателните модели. Кована ултра-лека предна ос е специално направен за F4 R и използва системата за бързо освобождаване на колелото, напомнящ на първата F4, Серия Oro, където също бе внедрено това техническо решение. Задния Sachs амортисьор е оборудван с газов резервоар с азот с реглаж на натоварването при отскок и натиск и ход на пружината. Амортисьора позволява фиксиране на височината на седлото, за корекция в зависимост от желаната настройка индивидуално за всеки пилот при различни условия за каране и писти.
Предната спирачка е Brembo "моноблок" система, без съмнение, най-добрата спирачна система за мотоциклети в момента на пазара, направен специално за взискателните MV спецификации.
Диаметър на дисковете - 320 мм, плаващите двойни дискове отпред използват ултра лека конструкция, които са с широчина 5 мм за намаляване на инерционните сили. Задната спирачна система е направена специално за MV с диск от неръждаема стомана с иаметър от 220 мм с 4 бутални цилиндъра.
Новият F4 R, вече е в продажба при официалните дилъри на фирмата, и се предлага в 2 цвята: червено/иво и бяло/сиво, на цена от 18,800 €, с включени такси в Италия.

Moto-Zone.bg






 
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератор: Ice_queen^^)Тема: MV Agusta F4R Corsa Corta 2012

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.154 секунди с 20 запитвания.