Нямаше стабилен пр. ход и оборотите колебаеха, когато паднеха на 500, пресветваше лампата за момент

. Явно не ме разбрахте, а сега държи стабилни 900-1000 об/мин.
По мануал го дават с 10/40 всесезонно.

По менуал го дават 10ве-40,но за нов мотор,....-или по-точното е за определен климат!

Например ако мотора ти си го ползваш във Финландия,и аз бих се съгласил с този вискозитет,но ако го караш в Гърция или Кипър,съм сигурен че на "звяра" най-добре ще му е с 15ве-50!
На моя,по менуал(а и на Сузуки К2 750,за другите в момента не се сещам!),препоръчват от 10w-40,10w-50,...до 20w-40,20w-50,според това при какви температури се кара.
В момента аз ползвам 20ве-50 лятото(въпреки че имам и маслено охлаждане освен водното)!
Щом предпочиташ 10ве- ,спокойно можеш да ползваш и 10ве-50,че и 10ве-60(ако не ти е скъпо),със сигурност са по-добри масла от 10ве-40,щото са с еднакъв вискозитет спрямо твоето -когато са студени,а се държат много по-добре когато са в работна температура!

Отделен е въпроса "синтетика-полусинтетика-минерално" за по-старите машини,...-на доста места вече четох че "старите кучета"(машини) се чувстват по-добре с по-"обикновени" масла...синтетиките им идват малко ...-твърде модерни!

Не го казвам като някакъв спец,просто споделям аз какво бих предпочел! Избора си е изцяло твой(не че е лош,де)...-сигурен съм че си поддържаш машината перфектно!

...Лек ден,и много километри с тези прекрасни машини!
