Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: За собствениците и любителите на легендарния VF на хонда
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: За собствениците и любителите на легендарния VF на хонда  (Прочетена 65524 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
ичиконти
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA V45 MAGNA
Публикации: 383



Ел. поща
« Отговор #60 -: юни 26, 2011, 12:30:36 »

naskoldin, мислех, че ръководството е и за 500, но се оказа за 700, 750 и 1100.
Ако ти върши работа- тегли от тук -48МВ.

http://dox.bg/files/dw?a=a51b48ea00
Активен
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #61 -: юни 26, 2011, 22:21:17 »

Бих искал само да кажа, че преди време в продължение на 2 години карах Honda VТ 750 Shadow Custom - по-малкия брат на Magna, също четирицилндров.
Чудесен мотор. Един от най-добрите /въпреки годините си/, които съм карал до сега. Бях възхитен и го продадох с много тъга. Добре, че отиде при добър стопанин.






Приятел, как ги преброи 4-те цилиндъра на "VT"-то?! VT-2; VF-4. Елементарно. Едно от нововъведението при хонда VT е 2-те свещи на цилиндър. Дава добри резултати за по-доброто изгаряне. Интересно е, че ако едната свещ откаже, цилиндърът пак се губи.
 Имах NV / VT 750 навремето. Най - лесно е да преброиш ауспусите. Very Happy

http://www.bgphoto.net/photos/33194/o633846646005229754.jpg
« Последна редакция: юни 26, 2011, 22:30:08 последно от ziroko » Активен
Magiosnika
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Boulevard M109R
Публикации: 47


stormbringers.us


« Отговор #62 -: юни 27, 2011, 14:19:12 »

Приятел, как ги преброи 4-те цилиндъра на "VT"-то?! VT-2; VF-4. Елементарно. Едно от нововъведението при хонда VT е 2-те свещи на цилиндър. Дава добри резултати за по-доброто изгаряне. Интересно е, че ако едната свещ откаже, цилиндърът пак се губи.
 Имах NV / VT 750 навремето. Най - лесно е да преброиш ауспусите. Very Happy

http://www.bgphoto.net/photos/33194/o633846646005229754.jpg


Грешката е моя. Благодаря.
Активен
Tonyco
Модератор LoW
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Varadero XL 1000 VA '10
Публикации: 2452


Skype: tonyco6520


WWW
« Отговор #63 -: юни 27, 2011, 14:58:34 »

Не че нещо ама какво му е толкова "легендарното"???


Aми нищо освен, че 5 години подред е в рекордите на гинес за най- бърз сериен мотоциклет. Представи си 85 година как някакъв чопър те подминава като спрял докато си караш GPZ то Smile.

http://www.angelfire.com/ma3/VPower/GBook.html
Активен
Stuman
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Sprint ST 1050
Публикации: 1697


349375756 spawn4@abv.bg
WWW
« Отговор #64 -: юни 27, 2011, 16:26:19 »

Продава се разглобен двигател от VF750. Целия или на части.

0878 83 95 03 - Кирил
Активен
suri-montana
МОТОЦИКЛЕТЕН КЛУБ ''МОНТАНА от 1998''
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA VTX1300 HONDA CBR 1000F3 HONDA XR 600
Публикации: 999



« Отговор #65 -: юли 08, 2011, 13:20:39 »

Дойде и моето време да се похваля
HONDA VF750C MAGNA 94г
Снимки за сега нямам но ще кача като снимам нещата
взех го нов внос още не съм го регистрирал
смених свещи , филтри , масла и батерия.
Една хубава баня с повече лъскане и стана хубавица
очарован съм от четирите ауспуха и звука(все карам мотори дето реват)
е има си и забележки но ще се отстраняват по натам-хлъзнат резервоар и боята по него е надрана
все още не съм решил дали ще е моя мотор но за сега се кефя с него
Активен
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #66 -: юли 09, 2011, 15:15:22 »

Честито, Сури, добре дошъл в семейството! Ще го полеем на Лозен! Very Happy
 Надявам се и моят следващ да е такъв!
 П.П. От Дани ли го взе?
Активен
adam 1
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: honda vf 750 F magna '96
Публикации: 125



Ел. поща
« Отговор #67 -: юли 09, 2011, 16:13:08 »

не знам колко е "легенда" но разни дърти fzr , gpz .............и т.н. ги правя леко смешни на старта  Very Happy Много си ми е хубава "кочинката" само VTX 1,8 C може да ме накара да я "разлюбя"  Very Happy
Активен
IVANKO4X4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSF 1250 BANDIT ABS;KAWASAKI ZX-12R NINJA;KAWASAKI KLR 650;KAWASAKI VULCAN;SUZUKI V-STROM 1000;JAWA 350 С КОШ
Публикации: 1284


Erwin Rommel: Повече врагове, повече чест...


Ел. поща
« Отговор #68 -: юли 09, 2011, 16:22:20 »

Сега се загледах в данните за Sabre 1100,който ползва същия двигател на Магна 1100 Surprised.За 84г.при степен на сгъстяване 10.5/1 120к.с,177мили/ч=285км/ч,6-скорости,е просто не е имал конкуренция!!! Интересно защо се отказват от тази концепция,или по-скоро защо след това започват VFR-750,а се отказват от големите кубатури?Това е бил невероятен МОТОР!!!Чак  сега VFR 1200 има сходни данни,а разликата е има-няма 25 години Surprised
Активен
zlati
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX12R
Публикации: 3492


Пауър ис нотинг уидаут гума!


Ел. поща
« Отговор #69 -: юли 09, 2011, 17:58:13 »

Ще ме прощавате ама мотор 120 hp и 94 Nm при тегло 245 kg да вдигне 285 km/ч ми идва малко в повече оптимистично ... бих се зарадвал на някакво видео доказателство.

Следващия вариант е измервателната техника през 1983г. да не е била на чак такова ниво като днешната  Smile
Активен
zlati
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX12R
Публикации: 3492


Пауър ис нотинг уидаут гума!


Ел. поща
« Отговор #70 -: юли 09, 2011, 19:26:58 »

Представи си 85 година как някакъв чопър те подминава като спрял докато си караш GPZ то Smile.


Тук малко "за спорта" можем да поспорим Very Happy

Предполагам в сравнението си визирал GPZ-та в неговата категория, сиреч около и литър обем на двг-то.

Та чопъра с неговите 1100 сс го дават 116 hp и максимална скорост 126 mph - демек 201 км/ч

По-малкото GPZ (900) го дават 113 hp и максимална скорост 154 mph - демек 245 км/ч

А баш GPZ-то 1000 сс го дават 125 hp и максимална скорост 159 mph - демек 256 км/ч


Надявам се в сравнението си не си визирал малките пръдни 400 - 600 сс  agranom


 Smile
Активен
chengel
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA FZS 1000 FAZER
Публикации: 280



Ел. поща
« Отговор #71 -: юли 10, 2011, 05:29:57 »

Злати,
е ся кви неща шти чуят ушите...
Активен
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #72 -: юли 10, 2011, 07:03:05 »

Злати,
е ся кви неща шти чуят ушите...


Ушите не знам, ама очите..., опитвам се да ви разбера, ама тя,  злобата човешка и завистта, какво ли не правят Very Happy, дори да кажеш на черното - бяло, а бе какво ви е трън в очите ВФ-а, карайте си жабоците , а на нас оставете да изпитваме удоволствието да караме 30  годишни машини,които са се доказали във времето, а пропо,от кава в онези години чували ли са за чопър... Very Happy
Активен
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #73 -: юли 10, 2011, 07:07:06 »

Тук малко "за спорта" можем да поспорим Very Happy

Предполагам в сравнението си визирал GPZ-та в неговата категория, сиреч около и литър обем на двг-то.

Та чопъра с неговите 1100 сс го дават 116 hp и максимална скорост 126 mph - демек 201 км/ч

По-малкото GPZ (900) го дават 113 hp и максимална скорост 154 mph - демек 245 км/ч

А баш GPZ-то 1000 сс го дават 125 hp и максимална скорост 159 mph - демек 256 км/ч


Надявам се в сравнението си не си визирал малките пръдни 400 - 600 сс  agranom


 Smile



Че тя 750-та ги прави 210 Surprised и е само 86 к.с.
« Последна редакция: юли 10, 2011, 07:08:37 последно от ziroko » Активен
IVANKO4X4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSF 1250 BANDIT ABS;KAWASAKI ZX-12R NINJA;KAWASAKI KLR 650;KAWASAKI VULCAN;SUZUKI V-STROM 1000;JAWA 350 С КОШ
Публикации: 1284


Erwin Rommel: Повече врагове, повече чест...


Ел. поща
« Отговор #74 -: юли 10, 2011, 07:24:37 »

AЗ лично нямам нищо против,напротив,винаги ми е харесвала концепцията на 4-ри цилиндровия чопър,но се загледах в тт данните и ми се сториха леко нереални такива скорости.Гледам километража му е разграфен до 150мили/ч=240км/ч.Та до 173мили /ч има още 23мили,демек доста обръща километража :grin:Иначе моторите от това поколение са ми много на сърцето!!! Mad
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: За собствениците и любителите на легендарния VF на хонда

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.17 секунди с 22 запитвания.