Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: За собствениците и любителите на легендарния VF на хонда
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7 8   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: За собствениците и любителите на легендарния VF на хонда  (Прочетена 64761 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #75 -: юли 10, 2011, 07:27:21 »

На 750 е до 240. Very Happy


« Последна редакция: юли 10, 2011, 07:40:15 последно от ziroko » Активен
IVANKO4X4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSF 1250 BANDIT ABS;KAWASAKI ZX-12R NINJA;KAWASAKI KLR 650;KAWASAKI VULCAN;SUZUKI V-STROM 1000;JAWA 350 С КОШ
Публикации: 1284


Erwin Rommel: Повече врагове, повече чест...


Ел. поща
« Отговор #76 -: юли 10, 2011, 07:41:21 »

С VF-65 1100,явно ползват едни прибори.Както и да е,прекрасни мотори,със здраве да си ги карате!
Активен
zlati
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX12R
Публикации: 3492


Пауър ис нотинг уидаут гума!


Ел. поща
« Отговор #77 -: юли 10, 2011, 07:46:24 »

злобата човешка и завистта, какво ли не правят Very Happy

Чакай, чакай, че май стана недоразумение Laughing

Тук специално натъртих:

малко "за спорта" можем да поспорим Very Happy



Къде видя злоба, че и завист човешка?  

Пъвия ми японски мотор беше точно 2V на Хонда през 1992-ра а следващия VFR 750F

Афтър дат за малко имах и VF 1OOOF така, че съм повече от на ясно за какво се говори тук.

Винаги ми е харесвала V4 концепцията на Хонда, ама не я превъзнасяйте чак толкова.

Единствения вървящ чопър от време оно за мен си остава LTD 1000 на Кава. Сега ще кажеш, че съм пристрастен към Кава Very Happy


пп
моя мотор не е "жабок" най-малкото защото е черен  Smile

 Mad
« Последна редакция: юли 10, 2011, 08:19:13 последно от zlati » Активен
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #78 -: юли 10, 2011, 07:50:07 »

Странно- черни жаби Very Happy, ех, нали всеки трябва да си хвали своето... Very Happy
 А на Чефо не беше ли черен..., добре, че не чете темата! Smile
« Последна редакция: юли 10, 2011, 07:56:06 последно от ziroko » Активен
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #79 -: юли 10, 2011, 07:50:49 »

С VF-65 1100,явно ползват едни прибори.Както и да е,прекрасни мотори,със здраве да си ги карате!


Благодаря от мое и от името на другите фенове и притежатели! Very Happy
Активен
IVANKO4X4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSF 1250 BANDIT ABS;KAWASAKI ZX-12R NINJA;KAWASAKI KLR 650;KAWASAKI VULCAN;SUZUKI V-STROM 1000;JAWA 350 С КОШ
Публикации: 1284


Erwin Rommel: Повече врагове, повече чест...


Ел. поща
« Отговор #80 -: юли 10, 2011, 09:24:42 »

LTD 1000,MAGNA,Yamaha FZX 750,V-max,все мотори които носят духа на онова време,със собствен характер,много специфична визия и излъчване.По онова време бих карал точно такъв мотор.Сега като че ли няма такива мотори вече Surprised
Активен
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #81 -: юли 10, 2011, 10:53:31 »

И все пак хонда винаги са били едни гърди напред:




http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vf750c_magna%2082.htm


http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gv700gl%2084.htm


както и тук:



http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_vn750_vulcan86.htm



http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vt750c_shadow%2083.htm
« Последна редакция: юли 10, 2011, 11:00:19 последно от ziroko » Активен
zlati
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX12R
Публикации: 3492


Пауър ис нотинг уидаут гума!


Ел. поща
« Отговор #82 -: юли 10, 2011, 11:29:37 »

Твоето магаре е най-мъжко, ясно Smile Smile

Никой не оспорва качествата на V65, ставаше въпрос, че е глупаво да се вярва, че мотор 120 коня (дори 116) гол като сокол е в състояние да върви с 285 км/ч  Very Happy


http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vf1100%20sabra.htm

CBR 1100 XX по тази логика трябваше да върви с над 340! Както и да е ...

Ето я истината :

прекрасни мотори,със здраве да си ги карате!


 Mad
Активен
iaskoo
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GSXR1000 К2...SUZUKI RM 250
Публикации: 3518


ремонт и подръжка на мотоциклети


« Отговор #83 -: юли 10, 2011, 13:00:49 »

не знам колко е "легенда" но разни дърти fzr , gpz .............и т.н. ги правя леко смешни на старта  Very Happy Много си ми е хубава "кочинката" само VTX 1,8 C може да ме накара да я "разлюбя"  Very Happy
а хората знаят ли че се състезаваш с тях или.....? Smile
Активен
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #84 -: юли 10, 2011, 13:54:47 »

Твоето магаре е най-мъжко, ясно Smile Smile

Никой не оспорва качествата на V65, ставаше въпрос, че е глупаво да се вярва, че мотор 120 коня (дори 116) гол като сокол е в състояние да върви с 285 км/ч  Very Happy


http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vf1100%20sabra.htm

CBR 1100 XX по тази логика трябваше да върви с над 340! Както и да е ...

Ето я истината :

 Mad




Изобщо никъде не съм споменал, че карам магаре, говорим за расови коне,ако ти страдаш от магарешки комплекс, аз вина нямам за това! Very Happy Very Happy Mad
« Последна редакция: юли 10, 2011, 13:57:20 последно от ziroko » Активен
zlati
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX12R
Публикации: 3492


Пауър ис нотинг уидаут гума!


Ел. поща
« Отговор #85 -: юли 10, 2011, 17:18:20 »

ziroko, това с магарето беше фолклор, метафора ... жалко, че не го разбра.

До скоро те мислих за по-интелигентен.

Жив и здрав  Mad
Активен
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #86 -: юли 10, 2011, 18:22:21 »

Достатъчно оспамихме темата, но само ще добавя, аз, колега, много добре те разбрах, пък и интелектът ми не е обект за обсъждане тук, особено с непознати. А аз мислех, че имаш чувство за хумор и ще ми схванеш шегата. По имотиконите на поста си личи. Нищо лично - жив и здрав! Mad И стига ни спамихте темата! Тук е само за фенове на Великия VF!
 Very Happy
« Последна редакция: юли 10, 2011, 18:26:32 последно от ziroko » Активен
IVANKO4X4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSF 1250 BANDIT ABS;KAWASAKI ZX-12R NINJA;KAWASAKI KLR 650;KAWASAKI VULCAN;SUZUKI V-STROM 1000;JAWA 350 С КОШ
Публикации: 1284


Erwin Rommel: Повече врагове, повече чест...


Ел. поща
« Отговор #87 -: юли 10, 2011, 21:24:47 »

http://www.magnaownersoftexas.com/v65/v65article.htm   Ей я истината,но въпреки всичко доста впечатляващо за чопър Mad 
Активен
skywolf
Wolf
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Magna 750 C
Публикации: 441


Гора без вълци не бива!

326547390
Ел. поща
« Отговор #88 -: юли 15, 2011, 08:40:56 »

Моля за съвет от хората, които са карали малко по-дълго Магна или подобен В4 модел и изобщо някой с идея:
Проблема е , че като загрее двигателя(близо до момента в който се пуска перката да охлажда), индикатора за масло почва да примигва, а снощи смених маслото. Последно ми се случи точно след смяната буквално на прибиране от сервиза...
Това животно има ли нещо като маслена помпа , която да е предала богу дух? Просто не виждам къде може да е проблема - скоро минах синхрон на карбове, реглаж на клапани, сменихме течността на съединителя(още не съм сменил само дисковете), охлажането и то е в час(благодарение на термодатчик от 1100 Магна)... Може ли проблема все пак да е в охлаждането - смисъл помпата която върти водата да не охлажда като хората или нещо от сорта?(въпреки че по показания и лични усещания двигателя не прегрява...)
Някаква идея в какво може да е причината?
Двигателя не изглежда да прегрява. Предстои ми каране през отпуската и някак не ми се иска да тръгвам неподготвен.
В момента не съм сменил единствено течността при кардана,всичко друго е ок.
Странното е , че проблема се появи скоро в комбинация с друго - като загрееше двигателя доста и съединителя потъва,все едно няма течност. Сега е сменена и това изчезна, но индикатора на маслото пак прави същото...
Дано някой ме е разбрал какво имам предвид... Всяка помощ и идея би била добре дошла.
« Последна редакция: юли 15, 2011, 08:47:18 последно от skywolf » Активен
the Truth
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX 11 / Busa
Публикации: 667


"Torque" rider! ;-)


« Отговор #89 -: юли 15, 2011, 09:31:30 »

Моля за съвет от хората, които са карали малко по-дълго Магна или подобен В4 модел и изобщо някой с идея:
Проблема е , че като загрее двигателя(близо до момента в който се пуска перката да охлажда), индикатора за масло почва да примигва, а снощи смених маслото. Последно ми се случи точно след смяната буквално на прибиране от сервиза...


Това примигване на "тихи" обороти ли го прави?
Ако подадеш гас -спира ли да примигва?
С какъв вискозитет е маслото на мотора?
На колко оборота в минута са ти "тихите" обороти?
Чуват ли се някакви новопоявили се шумове при работа,когато е загрял двигателя?
...
Чувал съм че ВееФ-ките са имали проблеми с мазането на главите(в началото),-на твоя има ли някакви интервенции! (...-за това по-добре да ти отговорят ползващите Ве 4-ки!)
...-насочи малко хората,и вероятно ще ти помогнат! Very Happy

П.П. До скоро ползвах маслен датчик от кола(около две години)-че моя "умря",и когато ми загрее мотора,на много "тихи"(около 750-850 об/мин) ми примигваше лампата-въпреки че съм с много гъсто масло,...-но проблеми нямам с мазането-просто датчика е по-..."корав",в момента съм с мотоциклетен и тоя "проблем" изчезна!(мисълта ми е че маслените датчици имат някакви стойности на задействане които са различни за различните двигатели!) Very Happy

...Варианти да е проблем примигването...-и от кое,има много!Може да е някоя глупост-която да ти прави въртели,а може и да е по-"дебела" работата!...Дано е първото! Very Happy
Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7 8   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: За собствениците и любителите на легендарния VF на хонда

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.426 секунди с 21 запитвания.