Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: За собствениците и любителите на легендарния VF на хонда
Страници: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: За собствениците и любителите на легендарния VF на хонда  (Прочетена 65519 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
skywolf
Wolf
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Magna 750 C
Публикации: 441


Гора без вълци не бива!

326547390
Ел. поща
« Отговор #45 -: юни 04, 2011, 08:06:19 »

При мен между другото решението за мазането е направено със някакви доста тънки маслени магистрали(тръбички) през четирите цилиндъра. Като си стигна до мотора ще видя да ги снимам да ви ги пусна...
Активен
skywolf
Wolf
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Magna 750 C
Публикации: 441


Гора без вълци не бива!

326547390
Ел. поща
« Отговор #46 -: юни 07, 2011, 04:30:50 »

Не е моя мотор, но като се замисля е едно към едно с него, та ето от Тексас Magna Owners сайта какво намерих:

http://www.magnaownersoftexas.com/images/100_1334.JPG - Отворете линка отделно, че снимката ще направи форума два метра...


Oil Modification for Vintage Magna's
by Sam Bailey (MOOT #298) on 5/10/2005:

Editor note:  As always, perform this modification at your own risk.  Neither MOOT nor the author of this tip make any guarantees as to performance or your own results. With this in mind...do your own thing!!

Here is an inexpensive oil mod I performed on my 1984 V65 Magna.

Cost of materials are: 2 each 1/8" npt x 5/16 tubing elbow @ 1.50ea = 3.00
1 each 5/16" x 30" steel brake line @ 3.25ea = 3.25 (30" is too long, but it gives you some to practice on)
6.25 TOTAL.

Brackets were made from a scrap piece of sheet metal.

The exhaust system was removed to gain access to the oil galley.

The oil galley was drilled and tapped for the 1/8"npt elbow. The 5/16" steel line was bent (carefully and slowly with a tubing bender) to the front, unde[/img][/img][/img]r the starter, around the oil filter, and exits on the left side of the engine. This tubing was cut where it clears the engine. I ground the threads off of the male end of the second 1/8"npt x 5/16 elbow and drilled the male end to accept the cut-off 5/16" tubing. This fitting was sweated on the cut-off 5/16 steel line with the female threaded end being vertical. The cut-off end of the 5/16" line with the nut down was bent around the left side engine cover to the center of the "V" of the engine.

The original oil line was disconnected from the transmission and the hole was plugged with a bolt. The original line was carefully bent to align with the new 5/16" steel line. Both lines were carefully measured allowing for a 3/4" to 1" overlap for sweating and were cut off using a small tubing cutter. The original line has to be carefully bent away from the engine in order to have clearance for the tubing cutter to turn. Use a drill bit which has the same diameter as the original oil line and drill out the cut off end of the 5/16" steel line to accept the original oil line. Remove the paint from enough of the cut off end of the original oil line to allow for sweating.

Patterns were made for the two brackets from cardboard and were cut from sheet metal with tin snips. Be sure the sheet metal you use will accept weld or solder.

Everything was test fitted together, brackets were fitted and soldered to the steel tubing.

Clean everything thoroughly. Make sure there are no metal shavings in any of the lines.

Sweat the new 5/16" steel line to the original cut off oil line. I put a wet shop towel covered with aluminum foil behind the sweat joint to protect the engine paint from excess heat.

Re-install the exhaust system.

Vintage Oil Mod     
   
Активен
Stuman
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Sprint ST 1050
Публикации: 1697


349375756 spawn4@abv.bg
WWW
« Отговор #47 -: юни 07, 2011, 07:20:51 »

Има един двигател на части за продаване и чифт карбове от VF750F.  Very Happy Ако на някой му трябва нещо да пише.  Very Happy
Активен
ичиконти
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA V45 MAGNA
Публикации: 383



Ел. поща
« Отговор #48 -: юни 07, 2011, 17:31:03 »

skywolf - линка дето си го показал няма нищо???
Активен
Tonyco
Модератор LoW
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Varadero XL 1000 VA '10
Публикации: 2452


Skype: tonyco6520


WWW
« Отговор #49 -: юни 08, 2011, 07:49:19 »

Небесен вълк в грешка си , че мазането ти отива към 4 те цилиндъра по отделно. Няма такъв вариант имаш по един отвор на всеки чифт цилиндри просто заради V то е разделено така. оригиналната тръбичка излиза от скоростната кутия и се разделя на двете глави. Изчел съм всички варианти преди да си направя ойлмод-а и този който си направих с тези маркучи ми се стори най- сигурен и с най- малко интервенции. Има и един вариант дето се дупчи блока и се изкарва от там маслото и се разклонява към двете глави но не ми се стори удачен. Както вече споменах има смисъл от тази модификация ако караш много мотора. Ако караш по 3 - 5 000 км годишно най- вероятно няма смисъл щото ще се е разпаднал преди да са заминали валовете Smile.
Активен
naskoldin
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA Deauville; HONDA CBR; ИЖ Планета; SIMSON "STAR" CP4-2 1965г.
Публикации: 45



Ел. поща
« Отговор #50 -: юни 18, 2011, 22:03:50 »

Здравейте всички вие които обичате и живеете с наистина невероятния VF на Хонда.
Искам да помоля ако някой има ръководство за модела 500сс да ми го метне на майла /naso_d@abv.bg/ или ако има някой който кара такава машина да сподели опит и впечатления.
Наката - 0878 442380 - Поморие.
П.П. Студената бира е гарантирана.
Активен
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #51 -: юни 19, 2011, 07:17:31 »

Небесен вълк в грешка си , че мазането ти отива към 4 те цилиндъра по отделно. Няма такъв вариант имаш по един отвор на всеки чифт цилиндри просто заради V то е разделено така. оригиналната тръбичка излиза от скоростната кутия и се разделя на двете глави. Изчел съм всички варианти преди да си направя ойлмод-а и този който си направих с тези маркучи ми се стори най- сигурен и с най- малко интервенции. Има и един вариант дето се дупчи блока и се изкарва от там маслото и се разклонява към двете глави но не ми се стори удачен. Както вече споменах има смисъл от тази модификация ако караш много мотора. Ако караш по 3 - 5 000 км годишно най- вероятно няма смисъл щото ще се е разпаднал преди да са заминали валовете Smile.


Случайно наскоро видях на живо изпълнението на тази система за мазане, не е проблем да се направи, стругарят който е изпълнил блока е "наше момче" Very Happy.
 Само, че имам едно притеснение- налягането на маслото при коляновия вал не спада ли, при положение, че се отваря мазилната система от към филтъра?


 П П: Регулирах си клапаните и се оказа, че няма износване на гърбиците на разпределителните валове. По километраж моторът е на 63000 км. А и валовете бяха обилно покрити с масло, когато свалих капаците на главите.
« Последна редакция: юни 19, 2011, 07:20:21 последно от ziroko » Активен
ичиконти
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA V45 MAGNA
Публикации: 383



Ел. поща
« Отговор #52 -: юни 19, 2011, 10:23:56 »

naskoldin- ръководството е много голямо като обем и не може да се метне на мейла.
ziroko -перфектно е, че нямаш износване.
Някой да знае дали от ойлмода могат да излизат не гумени маркучи за високо налягане, а ф4 мм/външен диаметър/ медни тръбички /за климатици/?По-лесно се гънат, запояват и боядисват.Няма да личат въобще.А що се отнася да падането на налягането на маслото по маслената магистрала към коляновия вал -Да.Пада налягането, за това трябва да се сложи шибър някъде - вероятно на входа към цилиндъра.
Активен
naskoldin
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA Deauville; HONDA CBR; ИЖ Планета; SIMSON "STAR" CP4-2 1965г.
Публикации: 45



Ел. поща
« Отговор #53 -: юни 23, 2011, 23:37:01 »

naskoldin- ръководството е много голямо като обем и не може да се метне на мейла.
ziroko -перфектно е, че нямаш износване.

Колко е голямо?
И точно за моя модел ли /VF500c V30/ е или за 750'ката?
В абв'то могат да се качват по 10 Гигабайта...
А този ойлмод някой няма ли схема да видя за какво става точно дума - дори и надраскана на коляно.
Активен
skywolf
Wolf
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Magna 750 C
Публикации: 441


Гора без вълци не бива!

326547390
Ел. поща
« Отговор #54 -: юни 24, 2011, 00:08:22 »

Sorry за линка от предишния пост - променили са нещо по сайта явно.
Това е линк за частта от сайт с трикове и tips за някои неща: http://www.magnaownersoftexas.com/tips.htm
Самия сайт от който съм копирал инфото за ойл мода е http://www.magnaownersoftexas.com/ - има доста информация на него от собственици явно на модела Магна - нови, стари, всякакви.
Самата снимка която исках да покажа би трябвало да е на този линк -http://www.magnaownersoftexas.com/oilmod.htm - тук е и самия текст по принцип...
Бе разгледайте при интерес, има читави неща...
@Тонико - Прав си за мода. Прегледах си пак мотора и си напълно прав. Само на два от 4ри цилиндара е самия мод.
« Последна редакция: юни 24, 2011, 00:11:03 последно от skywolf » Активен
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #55 -: юни 24, 2011, 07:51:34 »

Колко е голямо?
И точно за моя модел ли /VF500c V30/ е или за 750'ката?
В абв'то могат да се качват по 10 Гигабайта...
А този ойлмод някой няма ли схема да видя за какво става точно дума - дори и надраскана на коляно.



http://www.magnaclub.ru/download/82vf750c.pdf

 Мануалът е добър, дано можеш да ползваш нещо от него! Бавно се отваря, изчакайте!
« Последна редакция: юни 24, 2011, 07:57:18 последно от ziroko » Активен
Sirius
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: VTR 1000 F
Публикации: 1444


239393039
Ел. поща
« Отговор #56 -: юни 24, 2011, 08:57:31 »

Не че нещо ама какво му е толкова "легендарното"???
Активен
ziroko
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA V STAR 1100 Варна
Публикации: 718


MC BROTHERS FROM HELL

198859001
Ел. поща
« Отговор #57 -: юни 24, 2011, 10:51:47 »

Не че нещо ама какво му е толкова "легендарното"???


Гарантирам ти, че много хора не са чували за срад, а като кажеш Магна- всеки възкликва:" О, онези мотори,на които преди 30г. и до ден днешен сузуки могат да им оближат топките"!
 
 Темата е за любителите на тези мотори, теб ако не те кефят си чети други теми!
« Последна редакция: юни 24, 2011, 10:57:15 последно от ziroko » Активен
Vlado
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR929RR, ИЖ Юпитер 5 с боковой прицеп,ИЖ Планета 2
Публикации: 656


CBR929stunt


« Отговор #58 -: юни 24, 2011, 12:09:10 »

Колко е голямо?
И точно за моя модел ли /VF500c V30/ е или за 750'ката?
В абв'то могат да се качват по 10 Гигабайта...
А този ойлмод някой няма ли схема да видя за какво става точно дума - дори и надраскана на коляно.
Ела ще ти подаря един диск с инфо за Магна,ама е за 750-ката.Незнам дали имат съществена конструктивна разлика освен кубатурата.
Активен
Magiosnika
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Boulevard M109R
Публикации: 47


stormbringers.us


« Отговор #59 -: юни 24, 2011, 14:37:43 »

Бих искал само да кажа, че преди време в продължение на 2 години карах Honda VТ 750 Shadow Custom - по-малкия брат на Magna, също четирицилндров.
Чудесен мотор. Един от най-добрите /въпреки годините си/, които съм карал до сега. Бях възхитен и го продадох с много тъга. Добре, че отиде при добър стопанин.



« Последна редакция: юни 24, 2011, 14:42:29 последно от Magiosnika » Активен
Страници: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: За собствениците и любителите на легендарния VF на хонда

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.816 секунди с 21 запитвания.