Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 15 16 [17]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: TRIUMPH-ZONE  (Прочетена 79893 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Гост
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #240 -: юни 08, 2016, 09:50:38 »

Малко да ми се посмеете къв съм прозд. Smile По принцип само наливам в резервоара и карам докато свърши бензина, без да се интересувам от разхода. Един познат ме заразпитва колко гори и аз му казах, че по усет е около 7/100 градско. След това реших да засека все пак колко гори, че да знам дали съм го излъгал. Речено, сторено. Засякох 10/100 смесено, предимно извънградско, бавно, туристическо каране. Sad Къв е тоя самосвал бе? Sad Sad Как 10/100 икономично каране? Surprised Понечих да захапя пистолета и да сложа край на страдалческото си съществуване, но в следващия миг се усетих къв съм проЗД. Ами, аз карам Триумф бе, английски мотор. Километража е в мили. wall Да, наистина гори 10л на 100 МИЛИ, а това прави 6л на 100км. Като една трета беше градско каране, а останалото извънградско. Сиреч, всичко си е наред. Много съм проЗД нали? Very Happy Smile Smile Smile
« Последна редакция: юни 08, 2016, 14:37:45 последно от ЧЕФО » Активен
peshimyra
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA FJ1200
Публикации: 1397



Ел. поща
« Отговор #241 -: юни 08, 2016, 20:49:06 »

И ся що ни сапунисваш??? Surprised
Не бил знаел колко му харчи мотора след толкова време каране..........
Да бе да....... Smile Smile Smile Smile

пп–пък и 6 на 100  Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
Гост
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #242 -: юни 08, 2016, 21:58:56 »

Е, не бях го засичал точно. Веднъж преди 3г. Като го купих и не помня колко засякох.Определям го само по усет така, приблизително. Що да не гори 6/100 бе колега? Градското ми каране е с 6 годишно дете зад мен. Сиреч, бавно, плавно и полекичка. Извънградсконо беше при скорост 110-120. Само при изпреварване максимум 140 за кратко. Сам човек и без багаж. На такова бабешко каране какъв разход искаш да даде? Я го набримчи с 200+ да видиш как отива 10-ката, че сигурно и нагоре. Първия собственик ме предупреди, че над 160 става ламя, но до 140 е много икономичен. Вярно излезе.

Едит:  Стана ми интересно и засякох само градски разход. С доста рязкане по светофарите ми даде почти 8/100. Мисля, че е нормално.
« Последна редакция: юли 14, 2016, 06:54:00 последно от ЧЕФО » Активен
Гост
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #243 -: юли 14, 2016, 06:58:33 »

Да ви се похваля. Пристигна ми кабела за диагностика и ремап на мениджмънта. Снощи инсталирах и софтуера на лаптопа. Изтеглих си и една карта. Следват тестове. Уррррраааааа.... Ще си поиграя. Може да скокна до дайното. Smile

П.П. Кабела става за всякакви мотори, има и готови карти за всички.
« Последна редакция: юли 14, 2016, 07:00:08 последно от ЧЕФО » Активен
Koceto
алкохолът е единственият враг които обичам след моя Triumph
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Daytona 955 i , Kawasaki KDX 220 R , Kawasaki KLF 300 Bayou , Beta 390 RR - S
Публикации: 495



Ел. поща
« Отговор #244 -: юли 14, 2016, 09:16:41 »

Стана ми интересно,  сподели малко инфо и снимки. Отдавна си мисля за подобна покупка
Активен
Гост
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #245 -: юли 14, 2016, 10:54:17 »


Нарича се Triumph Motorbike Diagnostic Cable. Купих го за 10 паунда Smile Smile Smile и пристигна за точно 7 дена от GB. А програмката се нарича Tune ECU. С нейна помощ можеш да си четеш грешките на компа и да ги чистиш. Можеш също да тестваш различни системи и да ги настройваш. И не на последно място можеш да бръкнеш в мозъка на мотора, да свалиш оригиналната карта за да я запазиш на лаптопа и да качиш каквато си поискаш. Smile Същото е като пауаркомандер, но програмираш директно оригиналното ЕЦУ, без да разглобяваш нищо и без да добавяш никакви излишни устройства. Включваш се към фабричния порт за диагностика на мотора. Кабела и програмата са съвместими с Триумф, Дукати, Мотогуци, КТМ, Бенели, Джилера, Априлия и други. Това са, които изредих по спомен на първо четене. Всичко се сваля БЕЗПЛАТНО от нета, както софтуера така и картите. Купува се само кабела. Софтуера има версия за андроид. Още нищо не съм тествал, само разцъках програмката от горе, отгоре. Като знам колко грешни пари съм давал за командери и всякакви такива глупости, тая джаджа за 10 паунда е направо подарък. rulez1 Ето малко клипчета и снимки да придобиете представа.

https://youtu.be/0hE2GnnqWWE

https://youtu.be/Hax7Ynh9T9A

https://www.youtube.com/watch?v=IeF2gbC2H24

https://www.youtube.com/watch?v=AbF1xJgAIP8







« Последна редакция: юли 14, 2016, 18:05:46 последно от ЧЕФО » Активен
Гост
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #246 -: юли 14, 2016, 11:29:09 »

До колкото разбрах става и за коли, но не знам подробности. Surprised За Лендровър става.
Активен
Гост
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #247 -: юли 15, 2016, 19:36:18 »

Тръгнаааа!!! Cool Трябваше да изтегля драйвър за порта и всичко се случи. Тествах няколко системи, като вентилатора, TPS-а, горивната помпа, неутрала. Проверих за грешки и нямаше. Копирах заводската карта на компа. Като ми остане време ще си поиграя по-подробно с диагностиката и настройките, и ще му кача да пробвам една готова карта за спортно гърне.
Активен
Ilian Kalchev
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GS750
Публикации: 2



Ел. поща
« Отговор #248 -: ноември 26, 2016, 08:48:08 »

Здравейте фенове на марката,

Решил съм да вкарам нещо по-туристическо в гаража и взех, че се Флюбих в един Спринт СТ.

Единственият ми зор е с бъдещия сервиз. Че като ви чета как всеки е хванал по един кабел и компютър...и ме хваща страх!

За частите е ясно, но там съм обръгнал да чакам за доставки за "стария" Ленд Роувър и не ме плаши.

Та ако някой ме успокои с читав мастър в района на София скачам с двата крака.

Благодаря предварително на всички отзовали се.

Поздрави и кратка зима!
« Последна редакция: ноември 26, 2016, 08:52:12 последно от Ilian Kalchev » Активен
Гост
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #249 -: ноември 26, 2016, 13:32:21 »

Всички модерни мотори са с компютри. Кабела струва 30-тина лв, а софтуера е безплатен. И дете може да го свърже и диагностицира. Купих си кабел не защото ми трябва, а защото ми е кеф. Обичам всичко сам да си правя.
Активен
Ilian Kalchev
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GS750
Публикации: 2



Ел. поща
« Отговор #250 -: ноември 26, 2016, 14:11:12 »

Всички модерни мотори са с компютри. Кабела струва 30-тина лв, а софтуера е безплатен. И дете може да го свърже и диагностицира. Купих си кабел не защото ми трябва, а защото ми е кеф. Обичам всичко сам да си правя.

Модерните мотори са ясни.

Повечето имат представителства обаче.

За кефа съм съгласен. Щом моженето е на лице и 300 да струва пак си заслужава.

Въпросът беше какво правим такива като мен, дето не ни бива с кОмпотите.

В тази връзка ама съвсем не държа на сервиз с приемна, кафе и 6 подемника,  напротив. Ще се радвам да мога да разчитам на някой мераклия, дето го прави между другото и с кеф.

Просто исках да го намеря предварително. 'Щото аз много неща си правя за себе си, дето отказвам да ги правя за други... ; )

Както и да е де, разбрахме се на лични, за което благодаря!

Пожелавам си след утрешния оглед другата седмица да мога да се похваля в темата.

Поздрави



Активен
Гост
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #251 -: ноември 26, 2016, 16:09:21 »

Аз не съм компютърен спец. Просто наистина е лесно и интуитивно. Освен това София е голям град. Сигурен съм, че има достатъчно спецове.
Активен
Koceto
алкохолът е единственият враг които обичам след моя Triumph
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Daytona 955 i , Kawasaki KDX 220 R , Kawasaki KLF 300 Bayou , Beta 390 RR - S
Публикации: 495



Ел. поща
« Отговор #252 -: ноември 26, 2016, 22:55:14 »

И аз си купих кабел с диск,  лошото е че съм зле с компютрите, но съм в процес на разучаване. Определено ми е интересно и се радвам ,че темата се раздвижи. Наскоро отстраних проблем ,който дълго ме мъчеше с Англичанина и все не ми остава време да пиша.
Чефо-нека развием темата , марката го заслужава. Всеки коментар от типа ,,аз го направих така...,, е един безценен съвет от първо лице , което е и целта на форума.
Активен
roadruner
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 300


Triumph


« Отговор #253 -: юни 13, 2017, 18:14:51 »

Здравейте, някой да знае нещо относно откриване на представителство на Триумф в България?
Вижте какво се мъдри във фейсклюка:
https://www.facebook.com/TriumphMotorcyclesBugaria/

и още: https://www.ams.bg/content/triumph-motorcycles-veche-prisastva-ofitsialno-v-balgariya-023029
 Surprised
« Последна редакция: юни 13, 2017, 18:16:44 последно от roadruner » Активен
Страници: 1 ... 15 16 [17]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: TRIUMPH-ZONE

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.071 секунди с 23 запитвания.