Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Дукати Фен Клуб
Страници: 1 ... 73 74 [75]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Дукати Фен Клуб  (Прочетена 203787 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Gerchev
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati monster 600
Публикации: 6


Ел. поща
« Отговор #1110 -: юни 30, 2016, 23:08:19 »

Благодаря ви много, това форума е голяма работа. Питах и полицаи те ми казват или не знам или съвсем различни неща.
Активен
nikman
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Monster 1000i
Публикации: 19


Дукатито си е екзотичен мотор....нещо като Ферари


Ел. поща
« Отговор #1111 -: юли 19, 2016, 20:44:00 »

Здравейте,
Искам да попитам по-опитните Дукатисти,дали си заслужава да "ъпгрейдвам" мотора са. От една година карам Монстер 620 -2004г. Изключително съм доволен от този мотор,но съм се навил да го сменям за по-нов/мощен. Загледал съм се по Монстер 1000 / 2005г. и Триумф стреет трипъл 1050 /2005г/.За Триумфа не знам дали ще намеря мнения тук, но ме интересува разликата между малкия 620 и големия 1000. На пръв поглед дизайна е еднакъв. Конете са 60 срещу 85.Дали тази разлика е осезаема при градско каране /основно карам в града/. По-широка гума - по-добър дизайн. Това отразява ли се обаче негативно на лекотата на каране която имам с 620 ? Спирачките ми се виждат същите,но с други помпи. Аз от моите съм толкова доволен,че не виждам накъде повече. Височина на седалката 2см по-високо при 1000. За мен май това е плюс . Висок съм 180 при 72кг.
Чудя се има ли смисъл да "вкарвам" + 2000лв за Монстър 1000 и оправдано ли е това,или да изчакам малко и да взема новия модел 696 ,което е на двойна цена спрямо 620. Т.е. питането ми е и По-добре ли е 696 от 1000.
Доста въпроси зададох,но се надявам да получа и отговори.
Сърдечно Ви благодаря!
Активен
Hristo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 181


What's that comming over the hill ?!?


Ел. поща
« Отговор #1112 -: юли 20, 2016, 09:09:46 »

Здравей!
Отзад напред малко да ти отговоря  Smile
Ако имаш възможност направо си купи Монстер 696, за в града ще ти е по-удобен, а и не само. Иначе спрямо 620 е осезаема разликата в мощността.
Съдейки по Мултистрадата ми, която е със същия двигател 1000DS като на Монстера, ще ти кажа че няма да имаш грижи в града, но под 3500-4000 оборота се мъчи и мотора и респективно ездача и просто си те кара а отваряш газта.
Преди карах Монстер 600. Ниските му обороти бяха по-приятни и мотора нямаше такова осезателно различие във вървенето с ниска и средна скорост. Отделно сухия съединител иска малко привикване със звука и по-често обслужване, което за втора ръка ще е 100% задължително.
Още един аргумент, който не е в полза на 1000DS двигателите е, че при Мултистрадите (а предполагам и другите модели с този двигател)произведени преди 2006г. има проблем с кофти материал на водачите на клапаните и се разбиват.
Активен
nikman
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Monster 1000i
Публикации: 19


Дукатито си е екзотичен мотор....нещо като Ферари


Ел. поща
« Отговор #1113 -: юли 22, 2016, 09:40:13 »

Благодаря! Мисля да се разходя до София да погледна Монстер 1000-ката. От Ю туб и една мултистрада на живо ми направи впечатление ,че 1000 кубиковия двигател има доста по-метален звук от 620 ката. Имам чувството,че звука не е от съединителя, а някъде от клапаните.
Каква поддръжка има сухия съединител? Очаквах 1000 ката да е доста по-силна в ниските от 620.
Някой друг колега няма ли впечатления?
Активен
Kce
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Moto Guzzi V35III
Публикации: 27


« Отговор #1114 -: август 21, 2016, 11:39:43 »

Добре колеги. Задачка.

На моя 695 Километража се пълни много грубо с вода, след всяко каране в дъжда трябва да го свалям да изсъхва защото ЛСДтата и лампите започват да правят каквото си искат. А се притеснявам евентуално да не се развали Имобилайзера и да се вкарам в адското приключение. Някакви идеи как да го изолирам, или по някакъв начин решение на тоя проблем.

Поздрави

Активен
nikman
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Monster 1000i
Публикации: 19


Дукатито си е екзотичен мотор....нещо като Ферари


Ел. поща
« Отговор #1115 -: септември 28, 2016, 07:40:44 »



Станах горд собственик на Монстър 1000. Първите ми впечатления са добри.Мощноста определено се усеща повече.Характерния звук на сухия съединител ме кара да се радвам. М620го взе приятел и съм доволен,че читавия мотор си намери добър собственик.
Активен
Kce
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Moto Guzzi V35III
Публикации: 27


« Отговор #1116 -: май 17, 2017, 12:57:17 »

Здравейте колеги.

Имам мальк вьпрос. Карах мотора (695 Монстьр) Цяла зима без проблем. Миналото лято смених ремьци и ролки. А преди месец масло и филтьр. Сега като започва да се затопля се чува едно свирене от ремьците pri podavane I отнемане на газ. (зависи от оборотите)

Някаква идея какьв може да е проблема. Термална експанзия или от студа ремьците са по тегави?
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1425



WWW
« Отговор #1117 -: май 17, 2017, 13:18:19 »

Някаква идея какьв може да е проблема.

По чужбинските форуми се споменават разни такива шумове сравнително често когато се сложат НЕоригинални ремъци... някой изчезват след няколко цикъла топло-студено, други споеменават че се оправя с дообтягане след малко каране...

съжалявам че немога да бъда по полезен....   Surprised
Активен
Kce
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Moto Guzzi V35III
Публикации: 27


« Отговор #1118 -: май 17, 2017, 13:30:47 »

По чужбинските форуми се споменават разни такива шумове сравнително често когато се сложат НЕоригинални ремъци... някой изчезват след няколко цикъла топло-студено, други споеменават че се оправя с дообтягане след малко каране...

съжалявам че немога да бъда по полезен....   Surprised

Миналата година го смених в Овьрдрайв (ot tezi sus chervenoto logo Ducati) и карах мотора от тогава до сега нон стоп в момента сьм в Англия мотора се дьржи супер само това леко свистене като загрее (над 100о) ме притеснява.

Главно и аз спекулирам че е нещо което сьс или натягане или отпускане на ремьците ще се регулира.

Активен
radobg1
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Търси се :)
Публикации: 9



Ел. поща
« Отговор #1119 -: юли 15, 2018, 19:12:51 »

Здравейте ,след дълго обмисляне дойде ред  да си взема мотор ,тръгнах малко отзад напред каска ,яке,боти ,курс ,A категория .Моторът на който съм се спрял е Монстър 620 търся такъв без излишен тунинг по него ,някой ако иска да се раздели със своятмотор съм готов за предложения на ЛС .Успешен сезон на всички
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 959



« Отговор #1120 -: октомври 14, 2018, 23:31:10 »

Имам три въпроса. Надявам се да има кой да  ми отговори.
1. На какъв период се прави проверка на клапаните? В случай на нужда от регулиране от къде се купуват сменяемите  елементи с необходимите размери
2. При всяка   смяна на ремъците, задължително ли се сменят ролките или едни ролки изкарват примерно две смени. 20000 км ми се виждат твърде малко.
3. Колко ориентировъчно  струват консумативите за смяната на ремъците (ориентировъчна цена на ремъци, ролки гарнитури и т.н.  Места от които се купуват.)

Тази информация може и да е има назад в темата, но не успях да си я открия
Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 381


argumentum ad novitatem


« Отговор #1121 -: октомври 15, 2018, 01:19:23 »

Ще се опитам да отговоря.
Проверка на клапани според периода даден в менуала за съответния модел. Пулове се купуват от сайтове в интернет. За 8мм стебло на клапан има в европейски сайтове, за 7мм само в американски(по спомен).
Сменят се ремъци и ролки заедно. Смените са според моделите-15000, 20000,30000км.
Ремъците са dayco.  Едната от ролките е обикновен търкалящ лагер 2rs, другата може да се замени от два малки лагера и преработен болт за стягане. Цената е два пъти по ниска в случая. На първите модели е с два лагера, впоследствие минават на специална ролка.
Интервенцията с ремъци dayco закупени от германия, и лагери skf закупени от тук, с гореописаната замяна на оригиналната ролка с два броя микролагери е около 260-300лв.
Това е цена от миналата година. Освен преработката на болта за двата микролагера направих за целта приспособление за избиване на обикновенния лагер от детайла на който е запресован, и приспособление за превъртане на коляновия вал. Гореописаното се отнася за 2V 1000, последния двг с въздушно охлаждане. Друго важно е синхрона  на дроселите на инжекциона при някои от моделите с линеен tps да се направи по определена процедура, за да не се променят градусите при затворен дросел. Също и нулирането на линейният tps което би трябвало да се прави при сервизното обслужване.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3320



« Отговор #1122 -: октомври 15, 2018, 07:50:30 »

Ремъци купуват и от exactfit-някакви американци,които твърдят,че дори са по-хубави/здрави! Доколкото четох преди,на ролките могат да се сменят лагерите,както пише и колегата! За кой модел става дума? Хубаво е да се прегледат и кобилиците на ДС1000,защото материала бил нещо проблемен! При ДС1100 било оправено това нещо! Преди време,мой колега имаше М750,чийто ремъци съвпадаха с тези на някакъв ФИАТ,но най добре да се вземат размерите на ремъка,броя и вида на зъбите,ако ще се търси подобна алтернатива! Американските не са скъпи и ги има в интернет! Сашо-Мото-Бум-а в Пловдив, има някакви комплекти и на място!
Активен
Hristo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 181


What's that comming over the hill ?!?


Ел. поща
« Отговор #1123 -: октомври 15, 2018, 10:46:01 »

Здравейте.
 Реглаж на клапаните не е нужно да се прави на често, но трябва да се следят предписаните толеранси на хлабините за съответния модел.
 Ролките също не е задължително да се сменят на две смени на ремъци. Общо взето тези две години или 20К километра са предписание което е презастраховано. Проблем е, ако се кара с отворени капаци на ремъците и попадне нещо на пътя на ремъка или ако блокира някоя от обтяжните ролки и почне да трие по ремъка, което също се случва изключително рядко.
 По-важно е за добра работа на двигателя и дълъг живот на ремъците, те да бъдат правилно обтегнати.
 Относно консумативи аз залагам на местния дилър на Дукати, защото снабдяването е бързо и специално за ремъците винаги съм сигурен че са нови, за разлика от разни примамливи оферти от нета. Гарнитури може да не са необходими, ако старите не пускат масло. По-новите модели са с о-пръстени на капачките за реглаж на клапаните. Важно е при наличие на нужда от реглаж на клапаните да се проверят халф ринговете, които фиксират затварящия пул, за износване. Цената на консумативите варира според модела.
По-нагоре имам един туториал за смяна на ремъци и ако ми остане време ще направя и за реглажа на клапаните Smile
 
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 959



« Отговор #1124 -: октомври 15, 2018, 20:53:13 »

Благодаря за информацията, момчета.

Събирам информация аз , пък да видим какво ще стане Smile
Активен
Страници: 1 ... 73 74 [75]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Дукати Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.095 секунди с 20 запитвания.