Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Дукати Фен Клуб
Страници: 1 ... 73 74 [75]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Дукати Фен Клуб  (Прочетена 190960 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Gerchev
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati monster 600
Публикации: 6


Ел. поща
« Отговор #1110 -: юни 30, 2016, 23:08:19 »

Благодаря ви много, това форума е голяма работа. Питах и полицаи те ми казват или не знам или съвсем различни неща.
Активен
nikman
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Monster 1000i
Публикации: 19


Дукатито си е екзотичен мотор....нещо като Ферари


Ел. поща
« Отговор #1111 -: юли 19, 2016, 20:44:00 »

Здравейте,
Искам да попитам по-опитните Дукатисти,дали си заслужава да "ъпгрейдвам" мотора са. От една година карам Монстер 620 -2004г. Изключително съм доволен от този мотор,но съм се навил да го сменям за по-нов/мощен. Загледал съм се по Монстер 1000 / 2005г. и Триумф стреет трипъл 1050 /2005г/.За Триумфа не знам дали ще намеря мнения тук, но ме интересува разликата между малкия 620 и големия 1000. На пръв поглед дизайна е еднакъв. Конете са 60 срещу 85.Дали тази разлика е осезаема при градско каране /основно карам в града/. По-широка гума - по-добър дизайн. Това отразява ли се обаче негативно на лекотата на каране която имам с 620 ? Спирачките ми се виждат същите,но с други помпи. Аз от моите съм толкова доволен,че не виждам накъде повече. Височина на седалката 2см по-високо при 1000. За мен май това е плюс . Висок съм 180 при 72кг.
Чудя се има ли смисъл да "вкарвам" + 2000лв за Монстър 1000 и оправдано ли е това,или да изчакам малко и да взема новия модел 696 ,което е на двойна цена спрямо 620. Т.е. питането ми е и По-добре ли е 696 от 1000.
Доста въпроси зададох,но се надявам да получа и отговори.
Сърдечно Ви благодаря!
Активен
Hristo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 180


What's that comming over the hill ?!?


Ел. поща
« Отговор #1112 -: юли 20, 2016, 09:09:46 »

Здравей!
Отзад напред малко да ти отговоря  Smile
Ако имаш възможност направо си купи Монстер 696, за в града ще ти е по-удобен, а и не само. Иначе спрямо 620 е осезаема разликата в мощността.
Съдейки по Мултистрадата ми, която е със същия двигател 1000DS като на Монстера, ще ти кажа че няма да имаш грижи в града, но под 3500-4000 оборота се мъчи и мотора и респективно ездача и просто си те кара а отваряш газта.
Преди карах Монстер 600. Ниските му обороти бяха по-приятни и мотора нямаше такова осезателно различие във вървенето с ниска и средна скорост. Отделно сухия съединител иска малко привикване със звука и по-често обслужване, което за втора ръка ще е 100% задължително.
Още един аргумент, който не е в полза на 1000DS двигателите е, че при Мултистрадите (а предполагам и другите модели с този двигател)произведени преди 2006г. има проблем с кофти материал на водачите на клапаните и се разбиват.
Активен
nikman
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Monster 1000i
Публикации: 19


Дукатито си е екзотичен мотор....нещо като Ферари


Ел. поща
« Отговор #1113 -: юли 22, 2016, 09:40:13 »

Благодаря! Мисля да се разходя до София да погледна Монстер 1000-ката. От Ю туб и една мултистрада на живо ми направи впечатление ,че 1000 кубиковия двигател има доста по-метален звук от 620 ката. Имам чувството,че звука не е от съединителя, а някъде от клапаните.
Каква поддръжка има сухия съединител? Очаквах 1000 ката да е доста по-силна в ниските от 620.
Някой друг колега няма ли впечатления?
Активен
Kce
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Moto Guzzi V35III
Публикации: 27


« Отговор #1114 -: август 21, 2016, 11:39:43 »

Добре колеги. Задачка.

На моя 695 Километража се пълни много грубо с вода, след всяко каране в дъжда трябва да го свалям да изсъхва защото ЛСДтата и лампите започват да правят каквото си искат. А се притеснявам евентуално да не се развали Имобилайзера и да се вкарам в адското приключение. Някакви идеи как да го изолирам, или по някакъв начин решение на тоя проблем.

Поздрави

Активен
nikman
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Monster 1000i
Публикации: 19


Дукатито си е екзотичен мотор....нещо като Ферари


Ел. поща
« Отговор #1115 -: септември 28, 2016, 07:40:44 »



Станах горд собственик на Монстър 1000. Първите ми впечатления са добри.Мощноста определено се усеща повече.Характерния звук на сухия съединител ме кара да се радвам. М620го взе приятел и съм доволен,че читавия мотор си намери добър собственик.
Активен
Kce
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Moto Guzzi V35III
Публикации: 27


« Отговор #1116 -: май 17, 2017, 12:57:17 »

Здравейте колеги.

Имам мальк вьпрос. Карах мотора (695 Монстьр) Цяла зима без проблем. Миналото лято смених ремьци и ролки. А преди месец масло и филтьр. Сега като започва да се затопля се чува едно свирене от ремьците pri podavane I отнемане на газ. (зависи от оборотите)

Някаква идея какьв може да е проблема. Термална експанзия или от студа ремьците са по тегави?
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1383



WWW
« Отговор #1117 -: май 17, 2017, 13:18:19 »

Някаква идея какьв може да е проблема.

По чужбинските форуми се споменават разни такива шумове сравнително често когато се сложат НЕоригинални ремъци... някой изчезват след няколко цикъла топло-студено, други споеменават че се оправя с дообтягане след малко каране...

съжалявам че немога да бъда по полезен....   Surprised
Активен
Kce
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Moto Guzzi V35III
Публикации: 27


« Отговор #1118 -: май 17, 2017, 13:30:47 »

По чужбинските форуми се споменават разни такива шумове сравнително често когато се сложат НЕоригинални ремъци... някой изчезват след няколко цикъла топло-студено, други споеменават че се оправя с дообтягане след малко каране...

съжалявам че немога да бъда по полезен....   Surprised

Миналата година го смених в Овьрдрайв (ot tezi sus chervenoto logo Ducati) и карах мотора от тогава до сега нон стоп в момента сьм в Англия мотора се дьржи супер само това леко свистене като загрее (над 100о) ме притеснява.

Главно и аз спекулирам че е нещо което сьс или натягане или отпускане на ремьците ще се регулира.

Активен
Страници: 1 ... 73 74 [75]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Дукати Фен Клуб

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.127 секунди с 20 запитвания.