Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: Електронно запалване
Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Електронно запалване  (Прочетена 28745 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
vityz
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 438


Истината е някъде там.....


Ел. поща
« Отговор #30 -: април 29, 2009, 14:19:41 »

Тия Руснаци още не са си написали домашното , веднъж имах руски мотор , неще повторя , Можеш ли да споделиш ако си карал мотора как се държи преди и след монтирането на безконтактното запалване  Very Happy
Активен
buboleck
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ural M63
Публикации: 677


http://www.russian-motorcycles.com


WWW Ел. поща
« Отговор #31 -: април 29, 2009, 15:32:53 »

Тия Руснаци още не са си написали домашното , веднъж имах руски мотор , неще повторя , Можеш ли да споделиш ако си карал мотора как се държи преди и след монтирането на безконтактното запалване  Very Happy

Не е каран с електронното запалване и скоро няма да бъде каран. Кат минах с новата бобина и на чукче, т.е. нормална инсталация. Работеше доста добре но с леки спадове на оборотите и припуквания (на празен ход). С електронното на празен ход е като часовник като изключим разминаването на двата цилиндъра, държи много стабилно оборотите.
Активен
dreben
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW R1100RS
Публикации: 55


The Black Roses MC Казанлъk


WWW Ел. поща
« Отговор #32 -: май 01, 2009, 07:19:45 »

Колко ти излезе електронното с доставката? Как мога и аз да си поръчам?
Активен
buboleck
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ural M63
Публикации: 677


http://www.russian-motorcycles.com


WWW Ел. поща
« Отговор #33 -: май 01, 2009, 08:32:09 »

Колко ти излезе електронното с доставката? Как мога и аз да си поръчам?

80 лв без бобината и без доставка. Имам още едно без бобина, скоро ще поръчвам още неща и мога да поръчам доставката е около 30 лв. Ако искаш мога да ти дам дова което имам?
Активен
buboleck
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ural M63
Публикации: 677


http://www.russian-motorcycles.com


WWW Ел. поща
« Отговор #34 -: май 01, 2009, 19:49:23 »

Проблема с трудното палене е отстранен. Не бах нагласил добре ъгъла на запалване. При студен двигател пали от раз. Ако някой си сложи такова запалване да не прави грешката да се опитва да го върти докато работи двигателя  hpoter
Активен
ionko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: IMZ 8103.10 ;HONDA CRF450R
Публикации: 38



WWW Ел. поща
« Отговор #35 -: юни 17, 2009, 13:23:09 »

ЦИЛИНДРИТЕ СПРЯХА ЛИ ДА СЕ РАЗМИНАВАТ?
Активен
ionko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: IMZ 8103.10 ;HONDA CRF450R
Публикации: 38



WWW Ел. поща
« Отговор #36 -: юни 17, 2009, 13:59:34 »

ТОВА КОЕТО ИМАШ ЗА ПРОДАН,ЩЕ РАБОТИ ЛИ С ОРГИНАЛНАТА БОБИНА ИЛИ ТРЯБВА НЯКАКВА СПЕЦИАЛНА?
ИНАЧЕ ИМАМ ИНТЕРЕС.
Активен
ЕXPERI MENTAL
Ако не бех луд щех да съм ненормален!!!
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSX600R и Китайско ATV
Публикации: 325


МК "ОСОГОВСКИ ЕЗДАЧИ"


« Отговор #37 -: юни 17, 2009, 14:03:19 »

Така... Днес сложих запалването. Общо взето се слага доста лесно. Подробно е описано в инструкциите и няма кой знае каква философия. Такаа... обаче проблем и то не един. Руснаците май не са се постарали да спазват размерите на бобината, да не говорим за самия модул.









Така... С червено са оградени проблемните места. Т.е. това са места където капака опира в нещо. Болтчетета за първичната намотка на бобината опират. Махнах им главите и сега е ОК. Главния проблем е че запалващия модул опира в капака защото е с извивка както се вижда. За сега не виждам решение освен нов (по скоро по висок и без извивка) капак.

Друго... нещо трудно запалва, но като запали работи добре. Искрата е доста сериозна, даже според документацията разтоянието на електродите на свеща се увеличава на 0,8-1 мм. Установих и друг проблем, но не се отнася към запалването. Докато се забавлявах да увеличавам и намалявам ъгъла на запалване, установих че или единия или другия цилиндър работи равномерно, а другия с прекъсвания. На какво се държи това? Клапани?
Сложи си по дебела гарнитура на капака и проблема е решен!
Активен
buboleck
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ural M63
Публикации: 677


http://www.russian-motorcycles.com


WWW Ел. поща
« Отговор #38 -: юни 17, 2009, 15:16:40 »

ЦИЛИНДРИТЕ СПРЯХА ЛИ ДА СЕ РАЗМИНАВАТ?

Hе  Surprised

ТОВА КОЕТО ИМАШ ЗА ПРОДАН,ЩЕ РАБОТИ ЛИ С ОРГИНАЛНАТА БОБИНА ИЛИ ТРЯБВА НЯКАКВА СПЕЦИАЛНА?
ИНАЧЕ ИМАМ ИНТЕРЕС.

Да работи с оригиналните 6В или 12В бобини, пише си го в документациата.
Активен
buboleck
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ural M63
Публикации: 677


http://www.russian-motorcycles.com


WWW Ел. поща
« Отговор #39 -: юни 17, 2009, 15:19:22 »

Цитат

Сложи си по дебела гарнитура на капака и проблема е решен!

[/quote]

Хах... има разминаване от 1 см в долния край.
Активен
ionko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: IMZ 8103.10 ;HONDA CRF450R
Публикации: 38



WWW Ел. поща
« Отговор #40 -: юни 17, 2009, 15:23:48 »

КОЛКО МУ ИСКАШ И ОТ КАДЕ СИ?
Активен
plalp
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: БАЛКАН 1589 год.
Публикации: 4


Ел. поща
« Отговор #41 -: август 05, 2009, 08:17:14 »

Колега ,аз имам същия проблем само ,че с ИЖ 350 двуцилиндров. Сложих запалване от трабант.Ако някои се интересува пращам снимки .Проблема е типично руски-буталата не са точно на 180 градуса.Когато едното е в ГМТ,другото не е точно в ДМТ,и обратно.Досадно но е факт.А,както знаем електронното от трабанта разчита всичко да е точно.При германците "руски"проблеми НЯМА!!!
здр,
може ли снимки на [email protected] ,  а имам следния проблем аз се мъча да го сложа на чз 350, гледам от една книжка -  Аз ремонтирам трабант и не мога да разбера от къде електронното взима ток, единия сноп от  него с 3-те кабелчета е на датчика, другите отиват на бубините 3 броя -маса и 2 цилиндъра и остава 1 кафяв за който пише че е маса. та от къде се захранва тая пущина  Surprised
Активен
dandy
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 332



Ел. поща
« Отговор #42 -: ноември 12, 2020, 10:28:58 »

Темата от 2009 е ретро отвсякъде, но да не отварям нова с подобно заглавие относно избор на 6V безконтактно запалваие се включвам. Попаднах на комплекти запалване с фотосензор работещо с напрежение от 6V - 17V предназначени за ИЖ, Ява, Чз, Урал и подобни стари мотоциклети. Имат два варианта "обикновено" безконтактно и микропроцесорно с възможност програмиране на настройката за предварение в различни работни диапазони на двигателя. Предполагам едноцилиндровият ми двутактов пушек ще се задоволи да работи с обикновеният модул предназначен за Иж. Публикувам снимка на комплекта с въпроса дали колеги са използвали точно този вид и какви са отзивите при асемблиране на 6V инсталация?   

Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: Електронно запалване

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.106 секунди с 21 запитвания.