Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 25 26 [27] 28   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Yamaha FZR фен клуб  (Прочетена 95129 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ivan_ov
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Srad 750i
Публикации: 169



WWW Ел. поща
« Отговор #390 -: март 03, 2015, 12:13:21 »

Колеги, вчера претъптях инцедент с Фзр-ката.
Та сега се чудя какво да го правя.
Вижда ми се безсмислено да го възтановям и клоня певече към продажба на части.
На някой да му трябва нещо?
FZR 600 3HE с двата кръгли фара.
Активен
BAM BAM
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZR 1000
Публикации: 9


Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги!


« Отговор #391 -: март 26, 2015, 23:06:39 »

Здравейте, търся спойлери за Ямаха ФЗР 1000 93та година с целия фар. Ако някой има нещо предвид да пише на лично.
Активен
Cecko06
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZR600 3HE
Публикации: 71



Ел. поща
« Отговор #392 -: юни 08, 2015, 07:53:54 »

Здравейте, някой има ли проблем с включването на свободна от първа? Може ли да се оправи? Проблема е, че много рядко, когато съм на 1-ва мога да превключа на свободна. Съмнявам се в 2 неща - обувките ми (не са за мотор)  и съединителя  Smile
Случва ми се и в движение, понякога, да трябва по-голямо усилие, за да превключа на 2-ра. Другите предавки до 6-та, и обратно до 2-ра си влизат лесно. За първа трябва ниска скорост.
Активен
ivan_ov
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Srad 750i
Публикации: 169



WWW Ел. поща
« Отговор #393 -: юни 08, 2015, 09:36:38 »

Ей имало още кой да пише в тая тема  Very Happy
Нито едното, нито другото.
Колко километра съм навъртял по джапанки...
Ако пък съединителя ти е износен, би трябвало още по-лесно да сменяш скорости.
Другия вариант е да си е наред, но да е много натегнат.
Активен
Cecko06
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZR600 3HE
Публикации: 71



Ел. поща
« Отговор #394 -: юни 14, 2015, 11:34:47 »

Еми, не пишеме, защото само караме и не ремонтираме Very Happy

Забелязях, че втора влиза по-трудно, при първото включване.

Сега ми излезе и един друг въпрос. Смених клаксона с такъв от кола, че (вероятно) оригиналния звучи смешно (като на скутер). И като го свържа директно към масата, свири (и при изключен двигател, само на контакт)  но през ключа - не (също и при запален двигател и на обороти). Разглобих ключа, не напълно, и го напръсках хубаво с контактен спрей, клаксона не почна да свири (но поне мигачите вече се включват и изключват с лекота), и сглобих всичко обратно. Запалих го и, докато беше на смукач, взе че просвири (зарадвах се  Smile), но после като го върнах, след като позагря - спря, дори и като подавах газ, пак не поиска...  Surprised.
Струва ми се, че някъде в/към ключа не прави хубав контакт, но като го разглобих - не видях проблем.
« Последна редакция: юни 14, 2015, 11:38:44 последно от Cecko06 » Активен
ivan_ov
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Srad 750i
Публикации: 169



WWW Ел. поща
« Отговор #395 -: юни 15, 2015, 08:52:29 »

Е тя темата не е за ремонти/проблеми (или не само).
Някой ако иска малко по-добра динамика на FZR 600/Thundercat/Fazer имам почти ново предно пиньонче 14 зъба.
Активен
Cecko06
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZR600 3HE
Публикации: 71



Ел. поща
« Отговор #396 -: юни 15, 2015, 16:23:38 »

Имам и друг въпрос - задното окачване настройва ли се, че ми е твърдо и много подскачам Smile? А за предното ми се струва, че е меко, защото като мина през по-голяма неравност - се чува, че удря в метал, т.е. свършва му хода. Какво може да се направи за него?
ПП: клаксона се оправи, но е голям и закача в калника, та го махнах Smile
Активен
ivan_ov
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Srad 750i
Публикации: 169



WWW Ел. поща
« Отговор #397 -: юни 15, 2015, 16:29:06 »

Имам и друг въпрос - задното окачване настройва ли се, че ми е твърдо и много подскачам Smile? А за предното ми се струва, че е меко, защото като мина през по-голяма неравност - се чува, че удря в метал, т.е. свършва му хода. Какво може да се направи за него?
ПП: клаксона се оправи, но е голям и закача в калника, та го махнах Smile

Предницата трябва да се отвори и види. Най-вероятно е останала без масло.
Задният амортисьор е на степени-настройва се.
Лесно е. По принцип се прави със специален ключ, но аз го правих с подръчни средства  Very Happy
Тоя фланец се върти и така се настройва:

« Последна редакция: юни 15, 2015, 16:38:13 последно от ivan_ov » Активен
Cecko06
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZR600 3HE
Публикации: 71



Ел. поща
« Отговор #398 -: юни 15, 2015, 17:24:19 »

Благодаря! За предницата ще видя дали има масло.
Активен
M.Yankov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki
Публикации: 785



Ел. поща
« Отговор #399 -: юни 16, 2015, 14:26:40 »

Колеги, става ли статор (намотка, звезда и т.н.) oт FZR250 на FZR400 ?
Благодаря!

Активен
Cecko06
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZR600 3HE
Публикации: 71



Ел. поща
« Отговор #400 -: юни 23, 2015, 11:43:15 »

Как се закача жилото за съединителя? Скъса се при ръчката и се разкачи и от другия край Smile А също и от къде може да се вземе ново жило и става ли от модела 91-93? Или да го занеса на поправка. Моя е 90-та и не намерих нищо в гугъл.

ПП: Ivan_ov, относно настройката на задния амортисьор, с увеличаване на степените, се увеличава и твърдостта, т.е. аз трябва да намаля, за да е по-мек, нали така?
« Последна редакция: юни 23, 2015, 11:50:37 последно от Cecko06 » Активен
ivan_ov
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Srad 750i
Публикации: 169



WWW Ел. поща
« Отговор #401 -: юни 24, 2015, 16:48:10 »

Как се закача жилото за съединителя? Скъса се при ръчката и се разкачи и от другия край Smile А също и от къде може да се вземе ново жило и става ли от модела 91-93? Или да го занеса на поправка. Моя е 90-та и не намерих нищо в гугъл.

ПП: Ivan_ov, относно настройката на задния амортисьор, с увеличаване на степените, се увеличава и твърдостта, т.е. аз трябва да намаля, за да е по-мек, нали така?


Ако след скъсването, жилото има достатъчно дължина:
http://www.jankomoto.com/?cat_id=1057
(не правя реклама, просто първият резултат от Гугъл)
За да го закачиш отдолу, трябва да свалиш капака на пиньона, след това всичко ще ти се изясни.
Ако твоето жило е окъсяло прекалено, отиваш в някой магазин и търсите подобно на твоето.
Ако не намерите, взимаш само жило, без броня с необходимата дължина, режеш от едната страна, прекарваш го в твоята бриня и слагаш въпросната джанджа.
Един приятел с ЦБР900 навъртя сумати километри с жило от скутер и още е здраво  Smile

Относно амортисьора:

Активен
Cecko06
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZR600 3HE
Публикации: 71



Ел. поща
« Отговор #402 -: юни 26, 2015, 16:03:32 »

Смених жилото. Купих ново. Сега първа и от първа-втора влизат много по-лесно. А за старото ще купя едно буре и ще е за резерва Smile
ПП: ivan_ov, това за степените ми се изясни, за което благодаря. Сега остава да ми кажеш и къде да гледам, за да разбера на коя е в момента.  Very Happy Мисля, че трябва да е между 2 и 4, най-добре 3.
« Последна редакция: юни 26, 2015, 16:10:17 последно от Cecko06 » Активен
ivan_ov
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Srad 750i
Публикации: 169



WWW Ел. поща
« Отговор #403 -: август 26, 2015, 09:42:54 »

От Ямахата ми остана само регистрацията-номер, малък и голям талон, платени данъци и преглед до март 2016г.  Smile
Активен
Cecko06
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZR600 3HE
Публикации: 71



Ел. поща
« Отговор #404 -: август 26, 2015, 12:25:31 »

Е само аз ли останах с такъв? Smile
Предницата я отворих и не видях масло. Може ли да ми кажеш колко трябва да се сипе и какво масло?  Very Happy
Активен
Страници: 1 ... 25 26 [27] 28   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Yamaha FZR фен клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.12 секунди с 20 запитвания.