Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Kawasaki ZX12R Ninja - фен-клуб
Страници: 1 [2] 3 4 ... 131   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Kawasaki ZX12R Ninja - фен-клуб  (Прочетена 314614 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #15 -: август 07, 2010, 12:32:05 »

... даваи снимки да го виждаме  Mad

Ей ви на и снимката. rulez2


Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #16 -: август 07, 2010, 12:44:32 »

Честито и от мен,и дълго да се радвате един на друг! Mad

п.п. Предполагам(надявам се),че много скоро ще прочетем един добър и обширен материал за 12-ката(доколкото си спомням,точно тази 12-стица е "малко"(207 к.с.) по-мощна от сток 14-ка,но въпреки/точно заради това ще бъде интересно),...и сравнена с "Бърда" ти,де...-упс,бившия! Very Happy Very Happy

Сравнителна статия ще има и мога още сега да я напиша, но искам да натрупам още малко впечетления. За сега мога да кажа, че има усещане за управлението едва ли не като на  шестотка. Страшно лек и повратлив мотоциклет. Размерите му лъжат и предполагат много по-голвамо тегло, но щом го яхнеш се изумяваш колко е лек. Окачването е серт и страшно добре предава информацията от пътя до водача. Много добре усещам и двете гуми, като свои собствени крайници. Стойката е доста агресивна и предразполага яко към рейсинг. Двигателя е като на локомотив, тоест дърпа еднакво много на всяка предавка и във всички обороти. Сякаш има в себе си натрупана страховита и титанична енергия, която при желание може да бъде отприщена на веднъж, все едно палите барут. Sad Има страхотен контрол на газта и двигателя е адски отзивчив, тоест реагира мигновено на командите на газта. Отваряш малко газ и задното колело се обвива в дим. Връщаш газта, то зацепва. Пак отваряш, пак се пали и така, до когато си поискаш. Surprised На трета предавка пали гумата, дори когато е едва с 40км/ч. Sad И това го прави без пауаркомандера. apl rulez1 rulez2 Предната спирачка е с оригинални накладки, поръчани от Кавазаки и спира страхотно. Mad Нямам думи просто. Когато го карам се чувствам глупаво. Surprised Просто мозъка ми изфирясва и съм като малко дете. tang Ако титаните са карали мотоциклети, то със сигурност са били 12-ки.
Ако трябва да го опиша емоционално в едно изречение, то бих казал следното:
12-ката е безумно груба и брутална сила, гарнирана с първична агресия, обуздана с прецизен контрол, доставяща на ездача 100% чист адреналин.
« Последна редакция: септември 02, 2013, 23:15:27 последно от ЧЕФО » Активен
zlati
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX12R
Публикации: 3489


Пауър ис нотинг уидаут гума!


Ел. поща
« Отговор #17 -: август 07, 2010, 13:11:20 »

За сега мога да кажа, че има усещане за управлението едва ли не като на  шестотка. Страшно лек и повратлив мотоциклет. Размерите му лъжат и предполагат много по-голвамо тегло, но щом го яхнеш се изумяваш колко е лек.

Точно това ми правеше силно впечатление когато подкарах моя в началото Sad

Въпреки, че визуално изглежда голям и тежък се кара много леко и контролируемо. Междуосието от 1440 мм предразполага към доста волности в завои стига водача да не се надцени и увлече с газта. Скоро ще постна клипче с моя как прави roll on-че от 280 на 6-а!

Чефо, познай от 3 пъти къде ти е пауър командера и как върви сега мотора ми с него rulez2 rulez2
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #18 -: август 07, 2010, 13:39:38 »

В теб е стария коамнедр. После Павел купу второ поколение командер.
Активен
zlati
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX12R
Публикации: 3489


Пауър ис нотинг уидаут гума!


Ел. поща
« Отговор #19 -: август 07, 2010, 14:04:05 »

USB III си е баш командера за модела. Лично Кътата го слага и настройва и това го знам от него Very Happy

Но и без него мотора си върви умопомрачително. Моя е с цяла генерация YOSHIMURA и затова сложих командер. Иначе понагоряваше една идея повечко, а сега всичко си дойде на мястото.
Активен
madmax1
макс
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: най-обикновен XX
Публикации: 137



« Отговор #20 -: август 07, 2010, 18:12:55 »

да видиш ти чефо си има нова любов  Very Happy
Активен
ku4o
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR1400
Публикации: 561



« Отговор #21 -: август 07, 2010, 22:33:32 »

честито чефо и от мен. и аз мисля като му доиде времето да изневеря на бърда  ама с 14 ка  rulez2 Mad
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #22 -: август 07, 2010, 23:26:11 »

USB III си е баш командера за модела. Лично Кътата го слага и настройва и това го знам от него Very Happy

Но и без него мотора си върви умопомрачително. Моя е с цяла генерация YOSHIMURA и затова сложих командер. Иначе понагоряваше една идея повечко, а сега всичко си дойде на мястото.
В същност ти си бил купил и втория командер. Аз мислех, че си купил само стария. Днес павката ми каза. Е, значи е у теб. Да ти кажа честно не ми трябва командер. Тва животно е толкова мощно, че за къв хуй ми е командер. Поне за сега ще си го карам така. Усещам, че в най скоро време няма да имам гума. Ами, че той я врътка, дори и когато не искам. Surprised
Активен
Kaskadiora
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha 660 Tenere, Suzuki GSX1300R Hayabusa
Публикации: 233


Сичката ГАЗ, пък кот' стане...


Ел. поща
« Отговор #23 -: август 08, 2010, 03:27:52 »

Честото ЧЕФО, отдавна му беше хвърлил око на тоя мотор и най-сетне е твой.
Кат се върна ще вкарам някой лев на Бусата и ще обикаляме, както в ДОБРОТО СТАРО ВРЕМЕ.
По тоя повод:
А до края на това имам една служебна Автобуса да разтривам  Very Happy
Защо ли си мисля, че от някъде го знам тоя "служебен автобус"?
Активен
vasilnantchev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 2006 Suzuki Hayabusa
Публикации: 322



« Отговор #24 -: август 08, 2010, 08:55:51 »

Чефо,сподели впечатления за това има ли разлика между ZX12-ката и Hayabusa-та.Какво е усещането на единия и на другия мотор и голяма ли е разликата в поведението на пътя,окачването и т.н.
Благодаря! Very Happy
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #25 -: август 08, 2010, 12:15:29 »

Макар и в един клас Бусата и 12-ката нямат нищо общо. 12-ката има усещане като на спортен мотоциклет, тоест висока седалка и настръхнала стойка на ездача. Не се заблуждавайте от височината на нинджата защото заради разположения под седалката резервоар и акумулатор тя има доста нисък център на тежестта. Усещането върху нинджата е почти като върху супербайк. Предната част на мотора е по-къса и едва ли не виждаш точно пред гумата, докато при Бусата торпедото е по-дългичко. Бусата е с ниска седалка и не толкова нахъсана стойка на ездача. 12-ката е чувствително по-експлоазивна от Бусата, която е доста плавна, като работа и разгъва мощността си постоянно и равномерно, докато 12-тия пуска конете от веднъж, доста агресивно и безкомпромисно. Кавата я усещам по-повратлива в завоите и определено е по-добра в спънати и бавни завои. В бързите завои всички са добри. Very Happy Освен това 12-ката има по-широко кормило с чиято помощ ездача по-лесно се бори със завоите. Като возия, Кавата сякаш е по-рейсинг. Окачването е по-твърдо и агресивно. 12-тия е доста по-лек и като усещане а и като реално тегло. И двата мотора имат мощност и въртящ момент в излишък, но както казах ги разгъват по различен начин. Иначе и двата дърпат постоянно и неуморно на всички обороти и на всяка предавка. Създават усещане за безконечност на мощността, сякаш предавките са напълно ненужни и би могло коляновия вал да се зацепи директно към задното колело. Very Happy И двата мотора потеглят на ВТОРА предавка все едно са на първа. Няма много разлика. Surprised Става дума за стандартното плавно потегляне от светофар. Просто отпускаш бавно съединителя, подавайки малко газ и той си тръгва. Ако не ти кажа, че е на втора няма и да разбереш. Surprised Като спирачки са почти еднакви, макар да смятам, че Кавата има леко по-добро спиране. Не мога да кажа, кой е по-добрият хипербайк. Просто са твърде различни. Според мен човек сам ще усети кой да избере. Аз избрах 12-тия заради вандалския му маниер. Той просто е PUBLIC ENEMY №1 Този BAD BOY предразполага към уличен вандализъм, докато Сузукито е по скоро магистрален боец. Това не значи, че Кавата не я бива на магистралата. С лекота си пълни километража и може да се счепка с всяка Буса. Просто в града 12-тия според мен лично е по-лесен за каране. Бусата обаче има едно предимство на дълъг път. Заради 8-те си инжектора и наличието на икономичен режим сокола дава разход с около 0,5л. до 1л. по-малко от Нинджата. Наблюдения върху това имам от многото ни пътувания заедно с приятели, когато аз още карах ХХ-а на Хонда. Тогава забелязахме, че ХХ-а и 12-ката дават еднакъв разход, а Бусата по малък. Кой е по-удобен за пътуване ли? Не мога да кажа, защото все още не съм пътувал на дълго с нито един от двата. На къси извънградски разстояние и двата са удобни, макар и твърде различни. В града, обаче, Кавата печели пред Сузана. Искам да уточня, че говорим за старата Буса, защото новата все още не съм я пробвал, както и 14-ката. За сега не се сещам за друго. Very Happy



П.П.Както казах 12-тия за мен е BAD BOY
« Последна редакция: септември 02, 2013, 23:22:26 последно от ЧЕФО » Активен
Kaskadiora
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha 660 Tenere, Suzuki GSX1300R Hayabusa
Публикации: 233


Сичката ГАЗ, пък кот' стане...


Ел. поща
« Отговор #26 -: август 08, 2010, 13:18:31 »

Чефо, ти заприлича на Момчил бе....
Все твоя мотор НАЙ-добрия  Smile Ти така хвалеше и куцата хонда, дето едвам изпреварваше охлюви  Sad
Базикам се - И двта мотора са много добри. Големият въртящ момент ти дава един комфорт на каране на високи предавки, а на дълъг път не ти се налага да сменяш скорости при изпреварване.
Въпроса се свежда до това дали да караш нагъзен или легнал. Въпреки че високите слюди позволяват каране при скорости 150-160 км/ч с туристическа стойка. Над 200 - вече трябва да лягаш, няма как... а при 300 ... там аеродинамиката наистина е важна и бусата печели, като не подценявам олекотената конструкция на 12-ката.
Въпреки че... тогава разхода се повишава до 21-26/100км. При положение, че резервоара е 22л. Колко ще караш с 300?  Може би 8 часа  Smile Smile Smile Smile
ЧЕФО - все пак ти си изпаднал малко в заблуда за 12-ката. Не караш сериен модел!!!
Power Commander, K&N филтъра и спортната генерация, са нещо, ноето чуствително е подобрило работата на двигателя и агресията която усещащ. Не го забравяш НАЛИ ?
« Последна редакция: август 08, 2010, 13:23:04 последно от Kaskadiora » Активен
Kaskadiora
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha 660 Tenere, Suzuki GSX1300R Hayabusa
Публикации: 233


Сичката ГАЗ, пък кот' стане...


Ел. поща
« Отговор #27 -: август 08, 2010, 18:15:38 »

Не обичам мотор,който завършва на Аки funny базикам се не е лоша 12ката ,но пробвай и  Hayabusa и тя не пада по далеч ако не си пробвал де  Embarassed
Пробвал е, не за много време ама от Балчик до Варна ... си поразменихме моторите и аз карах - Harley & Davidson хем много направен, и много върви (за Harley) ама си е ТРАКТОР.
А кавазакито, малко не ме кефи това дето толкова си пали гумата, Бусата по се изстелва като я жегнеш, и не се вдига толкова на задна гума. По-ДРАГ рейсинг е конструирана, дълга и ниска.
12-ката си е голяма ПИСТАРКА, не е чак толкова турист.
Активен
zlati
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX12R
Публикации: 3489


Пауър ис нотинг уидаут гума!


Ел. поща
« Отговор #28 -: август 08, 2010, 18:48:47 »

Гумата се пали защото е или пластмаса или прекалено напомпена.

Моята 12-ка не я пали сама освен ако АЗ не пожелая. На "щялата газ" или ми потъват очите в очните ябълки, или тръгва на една гума, но да я пали по всяко време и място ...  Surprised
Активен
Kaskadiora
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha 660 Tenere, Suzuki GSX1300R Hayabusa
Публикации: 233


Сичката ГАЗ, пък кот' стане...


Ел. поща
« Отговор #29 -: август 09, 2010, 00:14:20 »

Гумата се пали защото е или пластмаса или прекалено напомпена.

Моята 12-ка не я пали сама освен ако АЗ не пожелая. На "щялата газ" или ми потъват очите в очните ябълки, или тръгва на една гума, но да я пали по всяко време и място ...  Surprised

Вдига се нали??? Дай такава тяга на бусата и ще се вееш, като парцал прострян на кормилото.   Smile Имаше една такава изцепка в STAR WARS.
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 131   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Kawasaki ZX12R Ninja - фен-клуб

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.229 секунди с 21 запитвания.