Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: За фенове на ИЖ !!!
Страници: 1 ... 243 244 [245]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: За фенове на ИЖ !!!  (Прочетена 612694 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3016



« Отговор #3660 -: февруари 08, 2018, 12:24:17 »

...40/50 по завоите  Surprised... Много зависи и от завоите! Аз по някои обратни завои нагоре карам и по-бавно! Миналата зима взехме една тайванска гума за "Балкан"-а....перфектна е и като материал и като шарка (в стила на ретрото)! Няма какво да се лъжем и гъбаркаме! Тези МПС-та си искат хубави гуми,защото ние се возим на тях!
Активен
Нешо Геровски
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Иж Планета 3
Публикации: 123


Ел. поща
« Отговор #3661 -: февруари 08, 2018, 12:48:13 »

...40/50 по завоите  Surprised... Много зависи и от завоите! Аз по някои обратни завои нагоре карам и по-бавно! Миналата зима взехме една тайванска гума за "Балкан"-а....перфектна е и като материал и като шарка (в стила на ретрото)! Няма какво да се лъжем и гъбаркаме! Тези МПС-та си искат хубави гуми,защото ние се возим на тях!

Е взехте да се хващате за думата само за да си спорим и за де не скучаем  Very Happy Разбира се, че скороста зависи от завоя и от още много други фактори един от който е гумата.   Surprised Но иначе  щом искате да не се габъркаме истината е, че все още много хора с ретро возила си
карат със стари гуми. Едни във желанието си да запазят оригиналния вид, други просто защото са доволни от трайността на гумите и пробега, трети защото някой им ги е подарил без пари или са ги купили
евтино ,четвърти защото не отдават голямо значение на гумата при тези ниски скорости и т.н
Истината е че ей сега да хвана и да се разровя да намеря във Ютуба видеа от ретросъбори и то не само в България ,а и във други източноевропейски държави както и тези във Русия, ще се види много добре че преобладаващата част от хората си карат със стари гуми било то български, руски или чешки и може би един двама на всеки десет мотора ще е със нови гуми със ретро шарка.
Просто при тези мотори и при тези скорости...................... Surprised
А иначе казвам го може би за трети или четвърти път Напълно съм наясно че сцеплението и поведението на една нова гума е в пъти по добро от някоя стара пък и незнам има ли някой който да е на противоположното мнение.
« Последна редакция: февруари 08, 2018, 13:22:16 последно от Нешо Геровски » Активен
evilution
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1856



« Отговор #3662 -: февруари 08, 2018, 17:04:48 »

60-80 километра в час не е ниска скорост дори и на сух път.
Има хора, които си карат ретро моторите на ремарке по ретросъборите. Безумно да караш мотор по няколко хиляди километра годишно с гуми на 20+ години.
И понеже за маслата си изключително придирчив, да ти кажа, че правилното смесообразуване е също толкова важно за живота на двигателя ти, както и маслото. Има хора, които слагат нови японски карбуратори на стари машини. Които са в пъти по-добри от дозаторите, които са правили преди 50+ години. Също и с регулаторите на напрежение. Тия реле регулатори като нищо могат да ти кипнат киселината в акумулатора и да ти повредят машината. Като искаш да си караш ретро мотора, направи го за каране. Не за изложба. Тия, дето си стоят и само се полират даже нямат нужда от масло.
Активен
Нешо Геровски
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Иж Планета 3
Публикации: 123


Ел. поща
« Отговор #3663 -: февруари 08, 2018, 20:09:49 »

Ижето ще се кара със руски гуми та стой та гледай.  Smile
Шегата на страна но нямам намерение да му въртя много километри та затова  Surprised, принципно щото нямам никакво
време вече. Виждам че искаш да ми дадеш съвет(благодаря за което), а не като другите да се заяждаш за това ще ти обясня как стоят нещата при мен за да ме разбереш и за да не ти изглеждат глупави и странни. Значи най- вероятно мотора ще се кара един ден в седмицата или Събота или Неделя, а и имам и хобита на които задължително отделям също поне един ден в седмицата, а понякога работя и 6 дена.  Surprised Работата на която съм сега ми е на по малко от 2 минути път пеша и е излишно да ходя с мотора въпреки че трябва да се зарежда акумулатора.  Принципно мотора ще си го карам само за густо когато имам време тва е, иначе когато имам спешна работа и нямам време за разходки със 60/70 км.ч си ползвам колите.  Surprised
 Имам Корса 2005г и S четворка 2000г на
които също тря да се зареждат акумолаторите от време на време  Smile S четворката също почти не се кара щото нямам
време и стои като паметник, а само данъка и е колкото едно Иже  Surprised Surprised Ще я продавам лятото и мисля да си взема
нещо със което пак да си качвам адреналина от време на време но няма да е пистов мотор. Карал съм хиляди пъти
със скорости над 200 и никога няма да ми омръзне но е глупаво  Surprised Глупави са тези скорости при нашите пътища и
скорост на трафика пък и нямам намерение да утрепа някой за да си доставя малко удоволствие, а де се кара пистака
със скороста на трафика също е глупаво и безмислено още повече със тва положение на тялото.
Затва съм решил адреналин бустера да ми е или CR 500 или EXC 300   Smile
Харесвам двутактови мотори и ще си дигам адреналина по балканите, поне като ще се трепа и ще си чупа вратът и гръбнака някаде да се трепа само аз, а не някой друг.  Smile

А иначе относно карбуратора,  не съм доволен от К62.  Мислех да слагам по нататъка К68 но колегата Пламен Шопов почти ме отказа като каза че шибъра и корпуса са от един материал и се износвали еднакво и бързо. Принципно на мен няма да ми е голям проблем тва заради честотата с която ще се кара мотора и ако намеря оригинален нов руски К68, а не китайски бих си взел един да го пробвам. Хем няма да  избягам много от оригиналния Планета вид, хем
предполагам ще е в пъти по добре от К62 като възможности за правилно дозиране и настройка.
Ако някой знае от къде да си взема оригинален НОВ руски К68 да каже ? Ей тва е снимка на оригинален карбуратор
а не като китайските по сайтовете.

Търся такъв



« Последна редакция: февруари 08, 2018, 20:33:46 последно от Нешо Геровски » Активен
evilution
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1856



« Отговор #3664 -: февруари 08, 2018, 20:31:25 »

Това е друго Smile Ама се радвам, че се разбрахме.
Преди време жената пращаше коловете на мотора на един човек за втулки и му беше казала, че не сме карали много - само 7000км за непълен сезон.  Smile
Активен
Нешо Геровски
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Иж Планета 3
Публикации: 123


Ел. поща
« Отговор #3665 -: февруари 08, 2018, 20:39:39 »

Това е друго Smile Ама се радвам, че се разбрахме.
Преди време жената пращаше коловете на мотора на един човек за втулки и му беше казала, че не сме карали много - само 7000км за непълен сезон.  Smile

 Very Happy Very Happy Very Happy
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2844


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #3666 -: февруари 09, 2018, 08:09:02 »

Нешо, относно карбуратора тук говорим за износване при голям пробег. Примерно ако К65 ще издържи 30К км...К68 ще изкара поне 20 000 км.
Аз имам един на 3000 км оригинален руски свален от Планета 5 на 3000 км.
Пукнах му поплавъка и поръчах ремонтен комплект от Русия. Заради този коплект платих 45 лв доставка ..а той струваше 10тина лв.
Мой приятел от Златоуст ми купува от време на време части които тук в България не намирам.
Та тоя карб. ми остана излишен сега.
Активен
Страници: 1 ... 243 244 [245]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: За фенове на ИЖ !!!

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.284 секунди с 20 запитвания.