Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Suzuki DR 600  (Прочетена 2506 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5011



« -: май 31, 2020, 22:06:06 »

Имам няколко въпроса за ДР 600.

Като за начало - акумулаторът му взема ли участие при стартирането на двигателя? Примерно да подава някакво първоначално захранване към електрониката и бобината. Или моторът пали и без акумулатор Surprised
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Il vero ducatista
Публикации: 1002



Ел. поща
« Отговор #1 -: юни 01, 2020, 06:14:48 »

Не . Чист магнет , акумулатора е само за светлините и клаксона .
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5011



« Отговор #2 -: юни 01, 2020, 20:41:46 »

Мерси.

А някой има ли схема дето се вижда как се връзват жилата, които задействат декомпресора? Свалих някакви немски ръководства, обаче има само една неясна снимка и то не на всичко Surprised
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5011



« Отговор #3 -: юни 02, 2020, 19:43:39 »

Някой, който има DR 600, ще бъде ли така добър да щракне няколко снимки на жилата, които управляват декомпресора и да ги пусне тук Surprised
В събота се мъчихме да палим един такъв без работеща система и запалваше само с пускане по надолнище. На манивела никакъв шанс. Имаше лостова система и от двете сътрани на двигателя, която се управлява с жила.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 3662


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #4 -: юни 02, 2020, 19:50:41 »

В събота се мъчихме да палим един такъв без работеща система и запалваше само с пускане по надолнище. На манивела никакъв шанс.

Веднъж ходих да гледам в Гъзница един такъв.
Собственика го палеше по джапанки, с едно ритане.
Аз с кубинки ни един път не успях.
Добре, че ми угасна на баир, иначе баси бутанет щеше да е.

Та до можене си е тая работа ;)
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5011



« Отговор #5 -: юни 02, 2020, 21:36:44 »

Предполагам, че поне е бил в изправност с тези жила. А този не е.
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Il vero ducatista
Публикации: 1002



Ел. поща
« Отговор #6 -: юни 03, 2020, 06:57:33 »

Схема няма из нета , по спомен : има крачен и ръчен декомпресор , единят е от едната страна на главата другият от другата , но на ДР кобилицата е една двойна за двата изпускателни клапана и двата декомпресора действат по нея . Луфтовете на жилата са нормално 2-3 мм . Процедурата по палене е да търсиш с манивелата ГМТ после я пускаш , натискаш ръчния декомпресор на кормилото той остава натиснат за разлика от ХЛ на Хонда , и тогава риташ .
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5011



« Отговор #7 -: юни 03, 2020, 18:38:46 »

Благодаря. Това беше ценен съвет.
Моторът е минал през навиване на нови резби за шпилките на главата, че са били само на силикон Surprised Когато са зацепвали ангренажа са търсили ГМТ и така са нагласили веригата към разпределителния вал. В немското ръководство, което успях да изровя, гледам, че има белези на камбаната на генератора. Предполагам, че са на някакви градуси преди ГМТ. Моторът като запали работи в общи линии равномерно, та зацепването може и да са го нагодили. Но без декомпресора няма палене. Реално като кубатура е почти колкото Трабант, само че на един цилиндър Very Happy

И като за последно - двете свещи заедно ли палят или през няколко градуса? Предполагам, че са една след друга за доизгаряне на горивото, което не се е възпламенило от първата свещ.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 3662


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #8 -: юни 03, 2020, 19:49:35 »

Със сигурност двете свещи цъкат едновременно.
Бобината е една, идеята е заради големият обем на цилиндъра да запалят сместа в 2 вместо в една точка.
И в следвашите модели е така.

Няма да забравя онзи дъргел, за който споменах по-горе в Дупница колко добре работеше.
До сега не съм чувал DR да работи така, както часовник!
На късмет е бил за този, който го е купил!
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5011



« Отговор #9 -: юни 03, 2020, 20:20:12 »

Много от четирицилиндровите са с две бобини. Всяка бобина отговаря за два цилиндъра. И пускат ток към всяка свещ след определени градуси. Затова предположих, че и тук може да е така. Както и да е. Собственикът ще трябва да си носи две резервни свещи за всеки случай.
Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Il vero ducatista
Публикации: 1002



Ел. поща
« Отговор #10 -: юни 04, 2020, 06:45:17 »

Това Сузи е система TSCC в превод двойна камера за сгъстяване на Сузуки , оптималният цилиндър за бензинов двигател е 150 к.с. за 4-тактов и 125 за 2-тактов . Затова и най-голяма литрова мощност вадят 4-цилиндровите шестотки , а навремето в кралския клас цвайтерите бяха 125-1 цилиндър , 250-2 500-4 . При по-големи цилиндри се получава така нареченото "бавно горене" и тази система на Сузуки е опит да се справят с това . Ако отворите главата , ще видиш ,че е разделена на две , прилича малко на отливка на човешки мозък , това са оформени две по-малки камери за изгаряне , всяка е с по два клапана и има отделна свещ . С тази система са и ДР-Биг 750/800 и доста стари ГС-и . После се отказаха от нея . Искрите се подават едновременно , правил съм ДР с неработеща една свещ и честно казано не съм го усетил , може би затова се отказаха защото ефекта е доста под въпрос , никоя от останалите марки няма подобна разработка , а си вървят доволно добре .
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 3662


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #11 -: юни 04, 2020, 07:14:44 »

Да, аз също съм правил експеримент с въртене на кабелите и работа само с една свещ.
Може да съм каруцар ама няма да си кривя душата, че усещам разлика!
Ако не друго имаш резервиране, което е добре за надежност  Smile
Иначе си държат системата в непроменен вид и в SP46.
А този модел се е произвеждал за американският пазар до едва преди няколко години   Surprised
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5011



« Отговор #12 -: юни 04, 2020, 19:19:50 »

Те като са го отваряли, не съм присъствал. Иначе сега щях да имам някаква представа. Тези дни се очертава пак да ходя натам, та ще предам наученото. За което сърдечно благодаря Mad
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Suzuki DR 600

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.131 секунди с 21 запитвания.