Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Обслужване на веригата - статия
Страници: 1 ... 7 8 [9]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Обслужване на веригата - статия  (Прочетена 91151 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1166



Ел. поща
« Отговор #120 -: октомври 18, 2016, 07:52:47 »

Колко да е правилно това обслужване? Smile Малкия пиньон има три пъти по-малко зъби от големия. Тоест за един оборот на големия, малкия прави три оборота. Което значи, че триенето е три пъти повече отпред от колкото отзад. Всичко се износва рано или късно, а малкия пиньон се износва три пъти по-бързо. Такива са законите на физиката. ФАКТ!

Факт! Не може да се избяга от физиката...
Активен
s_mitko
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX 12R
Публикации: 139



« Отговор #121 -: август 03, 2019, 08:42:09 »

Ако търпиш мотора ти да е мърляв, както и костюма ти да заприлича на моя - автомонтьорски, то тогава действай с тубата масло. По-добре монтирай ойлър.
Вече на втори мотор карам с ойлер . Цапа единствено докато го настроя . По костюма никога не съм имал масло , само по чейнгарда , джанта и гума понякога . Настрои ли се е перфектно и много по-добре от всеки спрей. Никога не бих се върнал към тях .
Активен
Страници: 1 ... 7 8 [9]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Обслужване на веригата - статия

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.079 секунди с 20 запитвания.