Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Обслужване на веригата - статия
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Обслужване на веригата - статия  (Прочетена 103582 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
georgiev86
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 460


най-добрия циганин е мъртвия циганин!


WWW
« Отговор #75 -: март 02, 2010, 23:37:49 »

Аз използвам вюрт ,и съм доволен!
Първоначално като се пръсне е много рядка течност и за 20-30 сек се втвърдява ,не цапа и не е лепкава.
недостатък е само цената!
Активен
Ba6_matarista
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda 919RR Fireblade
Публикации: 41


Днес съм на линия, утре съм на две


WWW Ел. поща
« Отговор #76 -: март 03, 2010, 01:05:58 »

Аз използвам вюрт ,и съм доволен!
Първоначално като се пръсне е много рядка течност и за 20-30 сек се втвърдява ,не цапа и не е лепкава.
недостатък е само цената!

ти ваксата ли ползваш, на какъф мотор и каква верига? И каква е цената на бг пазара?
Активен
georgiev86
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 460


най-добрия циганин е мъртвия циганин!


WWW
« Отговор #77 -: март 03, 2010, 10:19:31 »

Не е тая вакса ,която си показал ,а е ей тва:

0893 106 6-V/BG-тва е номер на артикула
мотора е ХТ ,веригата е 520 орингова, цената е около 30лв ,но не мога да ти кажа точно ,щото го купувах миналата година и не на клиентска цена.

п.с.консултанта в магазина ми обясняваше ,че на моделите с верига на BMW ,им давали точно тая смазка в манюала.незнам дали е вярно ,просто допълнително инфо! Very Happy
Активен
Ganjaman
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 2007 Yamaha FZ1 1000, 2003 Suzuki DRZ-400
Публикации: 863



« Отговор #78 -: март 06, 2010, 15:15:48 »

georgiev86 е показал правилния флакон - ползвам такъв от 2 години и даже вече ми е скучно
че нямам поне една капка мазнинка по панталона
Активен
SloW-FakE
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 101


Suzuki user


Ел. поща
« Отговор #79 -: март 25, 2010, 15:30:11 »

Колеги, последно обезмаслителя добре ли е да се използва или не ?
Активен
gigi
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FJR 1300
Публикации: 317


Ел. поща
« Отговор #80 -: март 16, 2011, 11:19:38 »

колега незанам как виждаш че след първия път каране в дъжд остава заводска смазка.Принципно няма верига освен оригиналната която да издържа 40000км това са много редки случаи.Аз съм карал чистонов мотор и на 45000км му смених оригиналната верига а следващите на около 15000км.Аз съм много претенциозен и подържам добре пръскам я не на 500км а на 350-400км.А относно за смазването си има различни видове спреьове споредзависи каде караш.Аз карм ендуро и затова пръскам с спрей за ендуро който пази веригата зада неполепва мръсотия по нея когато караш на лош терен.За повреждането на гумените уплътнения немисля че могат да се повредят от водоструйка защото тягата по време на каране е доста по голяма,те се повреждак когато веригата е суха.
Активен
stan4o_12
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1984



« Отговор #81 -: март 16, 2011, 13:23:39 »

Колеги, последно обезмаслителя добре ли е да се използва или не ?

Да,позвай за почистване.
http://www.allegro-bg.com/product.php?categoryid=12&subcategoryid=137&productid=866
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #82 -: март 20, 2011, 21:05:08 »

....За повреждането на гумените уплътнения немисля че могат да се повредят от водоструйка защото тягата по време на каране е доста по голяма,те се повреждак когато веригата е суха.
Не, водоструйката не може да ги повреди, но може да вкара покрай тях вода, да напълни ролките и да скъси живота на веригата няколкократно. Самите производители предупреждават да не се пръска с водоструйка върху веригата.
Активен
kawasuna
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR954RR/GSXR K8 1000
Публикации: 288



Ел. поща
« Отговор #83 -: март 20, 2014, 22:48:11 »

Да посъживя малко темата!Говореше се за някакво съосие между 2та пиньона и между двете гуми.Как се постига това,пише за някакви профили и други такива.Като се затегне гайката на задната ос и мърдане няма как се регулира това съосие много ми е интересно.Моя мотор от двете страни има едни белязки,нагласям ги равномерно отляво и дясно,затягам гайката и това е нали,или се бъркам?А и друго в ръководството ми пише 40/50мм.отпусната верига,ма откъде се мерят тия 40/50мм.И мотора на стойка ли трябва да е?
Активен
soadfan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Пластмасов PC25
Публикации: 690



WWW
« Отговор #84 -: март 23, 2014, 20:50:31 »

Да посъживя малко темата!Говореше се за някакво съосие между 2та пиньона и между двете гуми.Как се постига това,пише за някакви профили и други такива.Като се затегне гайката на задната ос и мърдане няма как се регулира това съосие много ми е интересно.Моя мотор от двете страни има едни белязки,нагласям ги равномерно отляво и дясно,затягам гайката и това е нали,или се бъркам?А и друго в ръководството ми пише 40/50мм.отпусната верига,ма откъде се мерят тия 40/50мм.И мотора на стойка ли трябва да е?


От най-увиснала до най-повдигната верига, амплитудата не трябва да превишава предписанията.
Най-лесно е с ролетка от земята (може и от рамата, на мен ми е по-лесно от земята) гледаш колко ти е отстоянието на веригата някъде около средата на дължината й, с два пръста я повдигаш колко може и гледаш пак, разликата ти е тоя free play
->
How To Adjust Your Motorcycle Chain


П.П. Имай предвид, че веригата се разтяга неравномерно. Намираш най-разтегнатото място и регулираш спрямо него
Активен
kawasuna
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR954RR/GSXR K8 1000
Публикации: 288



Ел. поща
« Отговор #85 -: март 23, 2014, 21:15:48 »

За провисването разбрах.А за съосието как се постига(гумите в една ос).Мисля че съосието неможе да се наруши, нали гайката на задната ос фиксира гумата
Активен
kawasuna
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR954RR/GSXR K8 1000
Публикации: 288



Ел. поща
« Отговор #86 -: март 23, 2014, 21:25:52 »

ААА разбрах извинявам се.Гледат се белязките ивсичко е ок!
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3759



« Отговор #87 -: март 24, 2014, 07:53:29 »

Ако гледа само най-разтегнатото място,може да стане и по-лошо!Защото на на най-стегнатото може да "дойде" яко опъване!Прави се нещо средно.Ако пък разликите между най-разтегнатото и най-неразтегнатото е много голяма,с чиста съвест може да я сменяте!Дори всичко друго да и е перфектно!То всъщност,тя вече е повредена невъзвратимо!
Активен
kawasuna
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR954RR/GSXR K8 1000
Публикации: 288



Ел. поща
« Отговор #88 -: март 24, 2014, 12:55:04 »

Аз съм на мнение че трябва да се регулира на най-опънатото място,поради същата причина която каза колегата по-горе.Говорим за неравномерно разпънати вериги.
Активен
the slow heart
Suzuki Intruder 750cc
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 988


somewhere over the rainbow


« Отговор #89 -: март 24, 2014, 13:39:06 »

Ако гледа само най-разтегнатото място,може да стане и по-лошо!Защото на на най-стегнатото може да "дойде" яко опъване!Прави се нещо средно.Ако пък разликите между най-разтегнатото и най-неразтегнатото е много голяма,с чиста съвест може да я сменяте!Дори всичко друго да и е перфектно!То всъщност,тя вече е повредена невъзвратимо!

Точно така, гледат се и двете ( цялата верига ). По което и да я регулираш, трябва да видиш къде ти е избягало другото - може като регулираш на стегнатото да си прекалено хлабав на друго място, както и може да регулираш на хлабавото и да си прекалено стегнат на друго място. Затова е толеранса от-до, а не определена цифра. Примерно избираш да регулираш по стегнатото място - нагласяш и гледаш къде отива отпуснатото, ако е в границите окей, ако не е се връщаш на стегнатото и регулираш пак по-близо до долната граница на допуска евентуално за да влезе хлабавия учасък в нормата, не стане ли, явно си за смяна. Аналогично и ако избереш да регулираш по хлабавото място - нагласяш и гледаш къде отива стегнатото, ако е в границите окей, ако не се връщаш на хлабавото и регулираш пак по-близо до горната граница на допуска евентуално за да влезе стегнатия участък в нормата, не стане ли, пак си смяна. Понякога се оказва, че разликата между хлабаво и стегнато е избягала повече от допуска за реглаж на веригата - тогава се вижда веднага, че няма как и двете да ги вкараш в допуска и отиваш на смяната без да си играеш на опит не-опит.

« Последна редакция: март 24, 2014, 13:41:28 последно от the slow heart » Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Обслужване на веригата - статия

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.396 секунди с 20 запитвания.