Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: За почитатели и собственици на Yamaha xj600
Страници: 1 ... 83 84 [85] 86 87 88   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: За почитатели и собственици на Yamaha xj600  (Прочетена 231898 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
rdlegy
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: kmx 125
Публикации: 9


Ел. поща
« Отговор #1260 -: април 11, 2018, 11:09:37 »

Някой може ли да помогне с намирането на някакъв километраж за xj600. Не е нужно да е от xj600 просто да става за моя мотор, тоест да е от мотор с 17-ка капла
Активен
Новак12
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj600n
Публикации: 320



Ел. поща
« Отговор #1261 -: април 11, 2018, 15:28:42 »

Здравейте колеги,имам едно питане.На предната джанта където се слага охлюва има 2 зъбчета,едното от което ми се е износило "изтрило",и сега не иска да захапе охлюва.А от там идва и проблема,че километража не работи.Как се процедира в този случай.


бате, знам за какво говориш и си мисля, че освен да търсиш от някой на части няма какво друго да направиш в случая. вероятно може и да се побългари, но ..
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2814



Ел. поща
« Отговор #1262 -: април 11, 2018, 21:20:12 »

От бандит пак става!

https://m.mobile.bg/details/51414437192259097#&gid=1&pid=1

Примерно
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 217



Ел. поща
« Отговор #1263 -: април 12, 2018, 12:01:19 »

Здравейте, ще използвам темата за ограмотяване понеже придобих горепосоченият модел мотор съвсем скоро  Smile
 1. Кранчето за бензин може ли да се замени с "обикновено" без вакуум от мотор с по-малка кубатура(евентуален проблем с дебита)?.Намират се с подобен присъединителен фланец и междуцентрово разстояние 34мм на болтчетата.
 2. Двигателя поддържа стабилни тихи обороти, при подаване на газ до 2000об./мин. се развърта доста мудно и неравномерно след тях работи нормално на място и при движение на предавка. Когато върнем газта, оборотите падат доста бавно. Съмненията и надеждите са ми за всмукван въздух или загубен синхрон на карбураторите. Притеснението ми е за спукани мембрани на карбураторите, някой има ли представа какво е поведението на двигателя при такъв проблем?
 Мотора е напълно оригинален, без ремонти до момента и ще съм благодарен да ме насочите при отстраняване на двата проблема. Свещите са сменени с нови за модела, на прибиране от София му налях нов бензин 98окт. и поддържах скорост 140-160км/ч без проблеми. Не ми се ще да "човъркам" на посоки.
 
Активен
warrick
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF650 Bandit
Публикации: 140


« Отговор #1264 -: април 12, 2018, 12:14:17 »

А проверил ли си въздушния филтър, каква съдба го мъчи? Кранчето си е кранче и е по-надолу в списъка за проверка при такива симптоми. При нас след водния цикъл е такъв пепелак по града, че за 2-3 месеца въздушният филтър се циментира направо. Предното лято имах подобно преживяване, но с Бандит 650. До около 100 км./ч. огин. Като навия масура и забива муцуната. Познай какво беше в кутията на въздушния филтър...! След обдухване с компресор /такава е инструкцията в менюъла ми/, моторетката рипна.
Активен
Новак12
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj600n
Публикации: 320



Ел. поща
« Отговор #1265 -: април 12, 2018, 13:26:08 »

dandi
Кранчето за не е за подценяване при систуацията с вървежа също. Принципно мисля, че това което описваш идва от карбураторите - има една врътка между 2-ри и 3-ти карбуратор, която можеш да достигнеш свободно със ръка под резервоара, която регулира оборотите. въпросната врътка ако е много отворена се получава тоя ефект със "пропадане" на газта в ниските обороти, ако пък е много завита при палене студен не държи обороти и гасне. Хубаво е да си погледнеш въздушния филтър както те е посъветвал колегата, дали горивото има хубав дебит(извади маркучето от карбовете и ще разбереш), свещите който си сменил вече, и един контролен преглед на карбове! Двигателя като е студен е леко муден но като загрее става пушка! Поздрави
Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 379


argumentum ad novitatem


« Отговор #1266 -: април 14, 2018, 15:21:10 »


 2. Двигателя поддържа стабилни тихи обороти, при подаване на газ до 2000об./мин. се развърта доста мудно и неравномерно след тях работи нормално на място и при движение на предавка. Когато върнем газта, оборотите падат доста бавно. Съмненията и надеждите са ми за всмукван въздух или загубен синхрон на карбураторите. Притеснението ми е за спукани мембрани на карбураторите, някой има ли представа какво е поведението на двигателя при такъв проблем?
 
  Бедна горивна смес. Проверка на гумените фланци със старт спрей докато работи двг. Ако няма промяна, проверка с дръпнат частично или изцяло смукач. Ако оборотите падат бързо при тази проверка, следва сваляне, разглобяване и чистене на карбураторите. Настройване на пилотните винтове, сигурно са с фабричните настройки. При скъсани мембрани проблемите са в по високи обороти.
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 217



Ел. поща
« Отговор #1267 -: април 16, 2018, 10:49:30 »

Уикенда организирах един барбекю-ремонт със следните резултаи:
1.Въздушният филтър е видимо чист, ще го издухам на компресора преди монтаж.
2.Винтчетата затапващи отворите на 3 и 4 цилиндър за свързване на щуцерите към манометрите бяха разхлабени. Вероятно е дърпал малко количество въздух.
3.При първо отчитане на подналяганията на загрял мотор - разминаваха се извън всякаква граница
4.Двата винта(от трите общо) за синхронизиране са много завряни. Успях на синхронизирам карбураторите в порядък 1-2; 3-4 и накрая двете двойки една спрямо друга. Не остана време да го изпробвам с монтирана кутия и въздушен филтър.
Къде се намират тези пилот винтове? Четох, че на втори карбуратор е капсалован и е като еталон за останалите три...т.е. регулираме спрямо него.
Източих бензина и свалих кранчето, сега ще го разглобя. На положение PRI има нормален дебит след филтъра. В положения ON и RES без приложен вакуум тече тънка струя, при прилагане на вакуум дебита е идентичен с положение PRI. Платната явно са здрави, има някакво o-пръстенче по схема. Имате ли идея за размер и по-устойчив материал от който да поръчам? С примес на нитрил или от "Витон" е по-удачен варианта?
Пробата с стартер спрей не съм я правил, ще намеря един флакон за опит при сглобен мотор. 
Благодаря за конкретните насоки, ще направя и пробата със смукача за обогатяване на сместта и резултата при връщане на газта! Не се бях сетил за тази опция  Surprised
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2814



Ел. поща
« Отговор #1268 -: април 16, 2018, 12:26:35 »

Наместо старт спрей,може дезодорант,вд40..всичко на спрей,(дори и боя,ако ще.о да е розов  Smile)
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 217



Ел. поща
« Отговор #1269 -: април 16, 2018, 12:40:06 »

Наместо старт спрей,може дезодорант,вд40..всичко на спрей,(дори и боя,ако ще.о да е розов  Smile)
Като изключим боята...при работещ двигател напръсквам около гумените маншони на смукателните тръби(между двигателя и карбураторите) и да очаквам промяна на оборотите, повишават се, понижават се или ?  Surprised
Активен
batnaco
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 125


Всеки кара,каквото има ;P

314872980
« Отговор #1270 -: април 16, 2018, 14:12:32 »

 На някой да му се намира резервоар за продажба от xj 900 ?!?!?!
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2814



Ел. поща
« Отговор #1271 -: април 16, 2018, 15:08:22 »

Като изключим боята...при работещ двигател напръсквам около гумените маншони на смукателните тръби(между двигателя и карбураторите) и да очаквам промяна на оборотите, повишават се, понижават се или ?  Surprised
Все тая- ще усетиш промяната - в началото може да се вдигнат, т.като спрея е горим ( това ме подсеща да ти кажа да внимаваш,че.. Те тия въздуха ти са си горещи, да не пламне и нещо друго
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1879


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1272 -: април 16, 2018, 15:38:59 »

най-добре нищо да не усетиш  = няма проблем  Very Happy
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 217



Ел. поща
« Отговор #1273 -: април 23, 2018, 11:12:34 »

Колеги направих "опита" за проверка на гумените фланци. Използвах флакон с газ за запалки, напръсках докато работи на място мотора...едва забележимо се повишават оборотите. Пилотните винтове ги проверих първо на завиване, четирите бяха на 2,5 оборота. Отвих ги на 2,0 оборота пробвах да запаля, пали по-трудно. При работещ двигател продължих с настройката и стигнах до оптимален вариант 3,0 оборота отвити. Стартира лесно в загряло положение, при форсиране оборотите падат вече равномерно без да ги задържа. Проверих пак синхрона с манометрите, беше съвсем леко мръднал и го уеднаквих. Последното, което реших да проверя е нагряването на колекторните тръби при работа на място. Тръбите на първи и втори цилиндър са осезаемо по-студени сравнени с тръбите на трети и четвърти цилиндър. Първи и втори затоплят след стартиране на двигателя и могат да се пипат с лек допир, за същото време трети и четвърти на пипане изгарят. Ще го покарам петдесетина километра и ще сваля четирите свещи да се ориентирам евентуално по цвета за състоянието на горивните смеси. Ако имате други препоръки споделяйте да чеквам по списъка
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3286



« Отговор #1274 -: април 23, 2018, 19:38:45 »

Най-вероятно,тези два цилиндъра работят с по-бедна смес и затова е такава температурата им! Това е опасно! Провери дали не "дърпат" въздух от някъде! Ако има такова "дърпане,то трябва да се отстрани и след това синхрон на ново!
Активен
Страници: 1 ... 83 84 [85] 86 87 88   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: За почитатели и собственици на Yamaha xj600

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.076 секунди с 22 запитвания.