Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: За почитатели и собственици на Yamaha xj600
Страници: 1 ... 83 84 [85]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: За почитатели и собственици на Yamaha xj600  (Прочетена 213961 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
rdlegy
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: kmx 125
Публикации: 9


Ел. поща
« Отговор #1260 -: април 11, 2018, 11:09:37 »

Някой може ли да помогне с намирането на някакъв километраж за xj600. Не е нужно да е от xj600 просто да става за моя мотор, тоест да е от мотор с 17-ка капла
Активен
Новак12
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj600n
Публикации: 305



Ел. поща
« Отговор #1261 -: април 11, 2018, 15:28:42 »

Здравейте колеги,имам едно питане.На предната джанта където се слага охлюва има 2 зъбчета,едното от което ми се е износило "изтрило",и сега не иска да захапе охлюва.А от там идва и проблема,че километража не работи.Как се процедира в този случай.


бате, знам за какво говориш и си мисля, че освен да търсиш от някой на части няма какво друго да направиш в случая. вероятно може и да се побългари, но ..
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2557



Ел. поща
« Отговор #1262 -: април 11, 2018, 21:20:12 »

От бандит пак става!

https://m.mobile.bg/details/51414437192259097#&gid=1&pid=1

Примерно
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 191



Ел. поща
« Отговор #1263 -: април 12, 2018, 12:01:19 »

Здравейте, ще използвам темата за ограмотяване понеже придобих горепосоченият модел мотор съвсем скоро  Smile
 1. Кранчето за бензин може ли да се замени с "обикновено" без вакуум от мотор с по-малка кубатура(евентуален проблем с дебита)?.Намират се с подобен присъединителен фланец и междуцентрово разстояние 34мм на болтчетата.
 2. Двигателя поддържа стабилни тихи обороти, при подаване на газ до 2000об./мин. се развърта доста мудно и неравномерно след тях работи нормално на място и при движение на предавка. Когато върнем газта, оборотите падат доста бавно. Съмненията и надеждите са ми за всмукван въздух или загубен синхрон на карбураторите. Притеснението ми е за спукани мембрани на карбураторите, някой има ли представа какво е поведението на двигателя при такъв проблем?
 Мотора е напълно оригинален, без ремонти до момента и ще съм благодарен да ме насочите при отстраняване на двата проблема. Свещите са сменени с нови за модела, на прибиране от София му налях нов бензин 98окт. и поддържах скорост 140-160км/ч без проблеми. Не ми се ще да "човъркам" на посоки.
 
Активен
warrick
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSF650 Bandit
Публикации: 128


« Отговор #1264 -: април 12, 2018, 12:14:17 »

А проверил ли си въздушния филтър, каква съдба го мъчи? Кранчето си е кранче и е по-надолу в списъка за проверка при такива симптоми. При нас след водния цикъл е такъв пепелак по града, че за 2-3 месеца въздушният филтър се циментира направо. Предното лято имах подобно преживяване, но с Бандит 650. До около 100 км./ч. огин. Като навия масура и забива муцуната. Познай какво беше в кутията на въздушния филтър...! След обдухване с компресор /такава е инструкцията в менюъла ми/, моторетката рипна.
Активен
Новак12
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj600n
Публикации: 305



Ел. поща
« Отговор #1265 -: април 12, 2018, 13:26:08 »

dandi
Кранчето за не е за подценяване при систуацията с вървежа също. Принципно мисля, че това което описваш идва от карбураторите - има една врътка между 2-ри и 3-ти карбуратор, която можеш да достигнеш свободно със ръка под резервоара, която регулира оборотите. въпросната врътка ако е много отворена се получава тоя ефект със "пропадане" на газта в ниските обороти, ако пък е много завита при палене студен не държи обороти и гасне. Хубаво е да си погледнеш въздушния филтър както те е посъветвал колегата, дали горивото има хубав дебит(извади маркучето от карбовете и ще разбереш), свещите който си сменил вече, и един контролен преглед на карбове! Двигателя като е студен е леко муден но като загрее става пушка! Поздрави
Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 374


argumentum ad novitatem


« Отговор #1266 -: април 14, 2018, 15:21:10 »


 2. Двигателя поддържа стабилни тихи обороти, при подаване на газ до 2000об./мин. се развърта доста мудно и неравномерно след тях работи нормално на място и при движение на предавка. Когато върнем газта, оборотите падат доста бавно. Съмненията и надеждите са ми за всмукван въздух или загубен синхрон на карбураторите. Притеснението ми е за спукани мембрани на карбураторите, някой има ли представа какво е поведението на двигателя при такъв проблем?
 
  Бедна горивна смес. Проверка на гумените фланци със старт спрей докато работи двг. Ако няма промяна, проверка с дръпнат частично или изцяло смукач. Ако оборотите падат бързо при тази проверка, следва сваляне, разглобяване и чистене на карбураторите. Настройване на пилотните винтове, сигурно са с фабричните настройки. При скъсани мембрани проблемите са в по високи обороти.
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 191



Ел. поща
« Отговор #1267 -: април 16, 2018, 10:49:30 »

Уикенда организирах един барбекю-ремонт със следните резултаи:
1.Въздушният филтър е видимо чист, ще го издухам на компресора преди монтаж.
2.Винтчетата затапващи отворите на 3 и 4 цилиндър за свързване на щуцерите към манометрите бяха разхлабени. Вероятно е дърпал малко количество въздух.
3.При първо отчитане на подналяганията на загрял мотор - разминаваха се извън всякаква граница
4.Двата винта(от трите общо) за синхронизиране са много завряни. Успях на синхронизирам карбураторите в порядък 1-2; 3-4 и накрая двете двойки една спрямо друга. Не остана време да го изпробвам с монтирана кутия и въздушен филтър.
Къде се намират тези пилот винтове? Четох, че на втори карбуратор е капсалован и е като еталон за останалите три...т.е. регулираме спрямо него.
Източих бензина и свалих кранчето, сега ще го разглобя. На положение PRI има нормален дебит след филтъра. В положения ON и RES без приложен вакуум тече тънка струя, при прилагане на вакуум дебита е идентичен с положение PRI. Платната явно са здрави, има някакво o-пръстенче по схема. Имате ли идея за размер и по-устойчив материал от който да поръчам? С примес на нитрил или от "Витон" е по-удачен варианта?
Пробата с стартер спрей не съм я правил, ще намеря един флакон за опит при сглобен мотор. 
Благодаря за конкретните насоки, ще направя и пробата със смукача за обогатяване на сместта и резултата при връщане на газта! Не се бях сетил за тази опция  Surprised
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2557



Ел. поща
« Отговор #1268 -: април 16, 2018, 12:26:35 »

Наместо старт спрей,може дезодорант,вд40..всичко на спрей,(дори и боя,ако ще.о да е розов  Smile)
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 191



Ел. поща
« Отговор #1269 -: април 16, 2018, 12:40:06 »

Наместо старт спрей,може дезодорант,вд40..всичко на спрей,(дори и боя,ако ще.о да е розов  Smile)
Като изключим боята...при работещ двигател напръсквам около гумените маншони на смукателните тръби(между двигателя и карбураторите) и да очаквам промяна на оборотите, повишават се, понижават се или ?  Surprised
Активен
batnaco
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 125


Всеки кара,каквото има ;P

314872980
« Отговор #1270 -: април 16, 2018, 14:12:32 »

 На някой да му се намира резервоар за продажба от xj 900 ?!?!?!
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2557



Ел. поща
« Отговор #1271 -: април 16, 2018, 15:08:22 »

Като изключим боята...при работещ двигател напръсквам около гумените маншони на смукателните тръби(между двигателя и карбураторите) и да очаквам промяна на оборотите, повишават се, понижават се или ?  Surprised
Все тая- ще усетиш промяната - в началото може да се вдигнат, т.като спрея е горим ( това ме подсеща да ти кажа да внимаваш,че.. Те тия въздуха ти са си горещи, да не пламне и нещо друго
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1694


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1272 -: април 16, 2018, 15:38:59 »

най-добре нищо да не усетиш  = няма проблем  Very Happy
Активен
Страници: 1 ... 83 84 [85]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: За почитатели и собственици на Yamaha xj600

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.152 секунди с 21 запитвания.