Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: За почитатели и собственици на Yamaha xj600
Страници: 1 ... 84 85 [86] 87 88   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: За почитатели и собственици на Yamaha xj600  (Прочетена 237812 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 218



Ел. поща
« Отговор #1275 -: април 24, 2018, 16:10:35 »









 Това е състоянието на свещите в момента, видимо имат разлика в цвета. Ще сменя гумените фланци между карбураторите и смукателните колектори, после от начало със синхрон и настройка на пилотните винтове...Ако греша ме поправете  Very Happy
Активен
Новак12
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj600n
Публикации: 323



Ел. поща
« Отговор #1276 -: април 24, 2018, 23:39:25 »

Намирам разлика в първата снимка(свещ) незнам кой цилиндър ти се пада. Ако мога да попитам, от къде ще се сдобиеш със гумените фланци? Като цяло ако изпълниш това което си намислил би трябвало да има голяма разлика във работата на двигателя.
Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 381


argumentum ad novitatem


« Отговор #1277 -: април 24, 2018, 23:46:42 »

След като има пропуск във фланците, е безмислено да правиш каквото и да е, докато не го отстраниш. Евентуални причини- прокъсани пропускащи маншони, незатегнати скоби, при фланци с О-пръстен откъм главата пропускащ такъв, много дърти вкочанени маншони и т.н
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 218



Ел. поща
« Отговор #1278 -: април 25, 2018, 09:48:37 »

Намирам разлика в първата снимка(свещ) незнам кой цилиндър ти се пада. Ако мога да попитам, от къде ще се сдобиеш със гумените фланци? Като цяло ако изпълниш това което си намислил би трябвало да има голяма разлика във работата на двигателя.
Снимките са по ред на цилиндрите от първи към четвърти, първата(най-черната) е от първи цилиндър. Гумените фланци от ebay или louis.de с доставката ще струват около 100лв комплекта.
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 218



Ел. поща
« Отговор #1279 -: април 25, 2018, 11:46:29 »

Имат ли разлика в размерите(диаметрите) тези гумени фланци към карбураторите между моделите 92' с маслен подгрев и следващите 96' с електрически подгрев?
Активен
Новак12
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj600n
Публикации: 323



Ел. поща
« Отговор #1280 -: април 25, 2018, 13:47:27 »

Тва с подгревите не го разбрах?  Начи доколкото съм чел има разлика в двигателите след 96-7г. - слагат им маслен радиатор и маслена помпа в картера. Специално за разлика в всмукателните колектори не съм срещал инфо, но ако си поръчаш по интернет гледай чарковете да са за годината на твоя мотор.   Very Happy

пс: тая омазана свещ говори, че в тоя цилиндър е попадало повече гориво от необходимото, може би точно лош синхрон на карбовете. Тия свещи нови ли са бтв?
« Последна редакция: април 25, 2018, 13:49:01 последно от Новак12 » Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 218



Ел. поща
« Отговор #1281 -: април 25, 2018, 14:59:18 »

Свещите са на 400км с днешното каране. А за подгрева имам в предвид начина на загряване на бензина в поплавъковите камери. Тези до 1996 имат маслени магистрали свързани с маркучета между отделните карбуратори, а след 1996 минават  на електрическо подгряване с отделни нагреватели за всеки карбуратор...Първите с с плосък шибър за въздух, следващите модификации с код на мотора 4BRA и нагоре са с кръгъл шибър за въздух в карбураторите. Въпроса е дали имат разлики и в присъединителните диаметри
Активен
Новак12
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj600n
Публикации: 323



Ел. поща
« Отговор #1282 -: април 25, 2018, 15:04:53 »

Човече, тва не съм си го и представял че го има в моя мотор - електронно подгряване на карбовете смятай.   glasses2
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3320



« Отговор #1283 -: април 25, 2018, 19:34:46 »

Подгряването не е електронно ,а електрическо! Има го на доста мотори! Има "патрончета"/нагревателни елементи в поплавковата камера за подгряване на бензина вътре! Кога и как се включва,не е ясно! Както не е ясно кога и как се отваря клапана за пускането на масло в неговото подгряване! Ако му се "отвори парашута",ще му изработят нови гумени фланци за доста по-малко пари!
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1940


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1284 -: април 29, 2018, 09:20:30 »

Здравейте,

Вчера си сменях веригата и зъбаците на старата моторетка.
Останах потресен като си развих предният пиньон на ръка!!!
На ТДМ-а видях доста зор докато я развия.
На XJ 600 дават 11 кг на метър усилие за стягане на гайката....
Оказа се, че гайката е развалена, оста е наред.
Диаметъра на оста е 18мм, а с гайката се оперира с ключ 30мм.
Интересува ме стъпката на резбата или ако може направо да си купя от българска земя такава гайка.

НЯкой може ли да помогне ?
В момента търся по обяви и познати за нещо втора ръка
Активен
Shtembara
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj 600s
Публикации: 185



« Отговор #1285 -: април 29, 2018, 11:37:52 »

Доста части за нашите моторетки намирам в магазина на Мария Раева от В.Търново (тези които ходят на състезанията на писта я знаят, мацката със жълтата R6-ца която се състезава наравно с мъжете) Гайка за пиньона не знам дали има, но фланци за карбураторите виждам на 57лв, както и ремонтни комплекти за карбуратор, кранче за бензина и за бенз. помпа Има и онлаин магазин 
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1940


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1286 -: април 29, 2018, 11:47:58 »

Доста части за нашите моторетки намирам в магазина на Мария Раева от В.Търново (тези които ходят на състезанията на писта я знаят, мацката със жълтата R6-ца която се състезава наравно с мъжете) Гайка за пиньона не знам дали има, но фланци за карбураторите виждам на 57лв, както и ремонтни комплекти за карбуратор, кранче за бензина и за бенз. помпа Има и онлаин магазин 
Ml racing ?
Там нямат налични и трябва поръчка....ще заминат почивните ми дни
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3320



« Отговор #1287 -: април 29, 2018, 12:10:47 »

Ако наистина е развалена само гайката,то всеки стругар може да премери размера на резбата (имат си едни "приспособления") и да ти направи нова гайка! Не е проблем! Гадно е,когато се прецака оста! Тогава малко хора могат да се справят,без да разглобят мотора! Орлин в Пловдив е един от тах!
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1940


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1288 -: април 29, 2018, 12:18:32 »

Ако наистина е развалена само гайката,то всеки стругар може да премери размера на резбата (имат си едни "приспособления") и да ти направи нова гайка! Не е проблем! Гадно е,когато се прецака оста! Тогава малко хора могат да се справят,без да разглобят мотора! Орлин в Пловдив е един от тах!
Стругарите, които обиколих нямат такъв метчик.
За да ми направят резбата на нож ми искат оста....
Предложих с мек материал да навия друга гайка и стругаря да я изкопира - обесниха ми че не може така..

В един магазин ми казаха че старата гайка е M18x1.00
В понеделник ще търся в Евроболт и Снабтех, но дали наистина резбата е 1.00.. ?
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3320



« Отговор #1289 -: април 29, 2018, 12:47:11 »

Резбата е ситна,то е ясно! В мануал-а не пише ли нещо по въпроса? Читав стругар ще се справи и без оста! Всъщност,те само ще пробват на нея! Караш и мотора на място! Ще намериш някой,сигурен съм! Обади се на Чефо,ще измисли нещо! Нали сте от един край,горе-доло...

П.П. Ако намериш такива гайки в магазина,купи и другите близки размери (18х1мм;18х1,25мм;18х1,5мм)! Едва ли ще са скъпи!
« Последна редакция: април 29, 2018, 12:49:12 последно от ildivvy » Активен
Страници: 1 ... 84 85 [86] 87 88   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: За почитатели и собственици на Yamaha xj600

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.181 секунди с 21 запитвания.