Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: фенове на мотоциклети BMW
Страници: 1 ... 79 80 [81]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: фенове на мотоциклети BMW  (Прочетена 432799 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 3144


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1200 -: септември 02, 2020, 12:18:13 »

..... забелязано нейде из Група за R1200R Interantional


Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 454


argumentum ad novitatem


« Отговор #1201 -: септември 02, 2020, 13:45:50 »

И каква е историята?  Мога да покажа примерно корона и пиньон с питинг на короната. Свалени от мотоциклет на 170К. Лагер АХ сменян на около 60К от Орлин. Мотоциклет R1150GS ADV. Това че един мотоциклет Бмв е изкарал без ремонти(в което се съмнявам) такива км е по скоро изключение от правилото. Правилото при мотоциклетите Бмв е че на определени км има възли, на които трябва да се обърне необходимото внимание.

Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3196



« Отговор #1202 -: септември 02, 2020, 14:42:43 »

..... забелязано нейде из Група за R1200R Interantional




Сякаш не е толкова впечатляващо.

The 400,000 mile K3 DL1000 V-Strom

Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 3144


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1203 -: септември 02, 2020, 14:58:00 »

 Sad Smile Sad Smile Sad Smile
 Просто показах някой дето си е снимал таблото  Very Happy

 а и R1200R не е R1200GS aко ме разбираш на къде бия  Very Happy просто Спортиста не вижда идиотията която се стоварва на GS-ите  Smile
 
 А и незнам колко БМВ-та си направил и са ти Минали през ръцете , ама При мене минават напоследък доста R1150R и по голямата част от Тях на по над 250К Реални и не мого ремонтирани ( не че не е било добре да се погледнат по с време , ама по принципа - нали въри нищо му няма  Smile ) Та Не съм много съгласен за Правилото и изключенията  Very Happy особено на база на Всичко останало на пазара са направо безсмъртни  Surprised
 за R1200R/RT мога да ти покажа няколко дето са на по над живота на Азиатчетата и са като нови + пълна сервизна история - нямат Сменяни части  Very Happy
 R1200GS вече е друго нещо - там терора и проба къде му е лимита на моменти изкривява разбиранията за експлоатация на мотоциклет

 а Отделно си имаме един КРАВАР с едно F650 Fanduro '93 него го пазя за всеки дето вика че няма безсмъртни мотори  Very Happy  Smile Smile Smile Smile това е най-здравият мотор който Аз съм виждал някога през живота си
« Последна редакция: септември 02, 2020, 15:03:43 последно от KokoVmaxa » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6814


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1204 -: септември 02, 2020, 18:52:55 »

Сякаш не е толкова впечатляващо.

The 400,000 mile K3 DL1000 V-Strom




На подписа на автора пише, че мотора му е на +433 500 мили в километри е 697 501,5  Sad
Бе правилно се заглеждам във тези Вестроми Very Happy

На втората страница автора споменава забавна случка:


"Преди месец отидох при дилъра на Triumph и питах за новите Explorers с електронно окачване. Казах им загрижеността си за по-нови мотори, пълни с електроника / електрическо окачване и се чудех какво ще се случи със задния амортисьор на 150 000 мили, ще трябва ли да купя друг скъп за смяна? Той каза, изчакайте малко и ме погледна и каза, очаквате ли да карате този мотор 150K? Казах му, че вероятно ще го карам два пъти повече и ще купя само колело, което според мен може да „измине дистанцията“. Той поклати глава, сякаш съм полудял. Моторът, който карахте тук днес, има ли 150K? Казах, че не, има само (по това време) 397 000 мили. Те грабнаха камерите си и излязоха навън и започнаха да правят снимки."

На трета страница пък споменава за приятели с Gold Wing с около 500 000 мили
Такива ми ти работи за жълтурчетата Very Happy

Автора май сега кара Супер Тенере 1200  Very Happy А Вестромарума седял като резервен Very Happy


А друг потребител споменава BMW650F как на 20 000км лапало масло...


Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 3144


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1205 -: септември 02, 2020, 21:22:40 »

 Като ми Покажеш Vstorm без значение Година и Кубици - 650/1000 на над 80-100К км без да е минал тотален ремонт аз ще ти покажа галерията , защо на тия приказки им се вика - Един Мърмот увиваше Шоколада в Станиол  Very Happy

 Особенно имайки в предвид до каква степен Познавам Точно Този V2 двигател на SUZUKI и КОЛКО ТАКИВА съм направил и той ДОРИ Не бил погледнал КЛАПАНИ 303 000 мили - е Все едно да повярвам че оня дето Обиколи света със Мултистрада и сменяше само Маслото ..........  Very Happy  Smile Smile Smile Smile

 Само малко всичките сметки леко му бягат и куцат яко , ама пък е взел некой лев за дето го е написал повервай ми  Very Happy те такива като Тебе веече са в джаза и са на път да връщат част от инвестицията......

consumable items in 400,000 miles:
255 quarts of oil used (64 gallons)
85 oil filter changes
56 tires (23 front, 33 rear)
22 brake pad sets (15 front, 7 rear)
19 chains
10 spark plug changes
9 sprocket sets
8 wheel bearings (4 front, 4 rear)
4 batteries
4 fuel filter changes

 *** Това го разкажи на някой Приятел с Всторм и виж тоой какво ще ти каже , да В-сторма все пак е Сузуки и е доста по здраво от другите китайци , ама тука малко попрекалиха със Митологията
Активен
SimonX
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1235



« Отговор #1206 -: септември 02, 2020, 22:37:38 »

In the meantime, Ride More and Type Less!

I can say this bike held up much better over the miles than my 363,500 mile ‘91 FXR Harley did as the list of what broke, fell off, blew up or disintegrated is just too long to list.

Тоя неслучайно има синкавата лепенка под тази с милите на плексигласа си...
« Последна редакция: септември 02, 2020, 22:40:05 последно от SimonX » Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 3144


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1207 -: септември 03, 2020, 07:41:51 »

In the meantime, Ride More and Type Less!

I can say this bike held up much better over the miles than my 363,500 mile ‘91 FXR Harley did as the list of what broke, fell off, blew up or disintegrated is just too long to list.

Тоя неслучайно има синкавата лепенка под тази с милите на плексигласа си...
И кво общо има Железния Гъз със Това че Уж за едни 600К км си сменял само гуми , та дори и клапани не си проверявал - и  то точно на тоя двигател

 Инъче като гледах и километрите със Харлея - ами той явно обича да му е гадно  Smile
Активен
SimonX
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1235



« Отговор #1208 -: септември 03, 2020, 09:51:36 »

 та дори и клапани не си проверявал
 
Преводачът те лъже:

Other than the engine top covers off for valve checks, the side covers off for water pump seal/impeller replacement and stator replacement, the engine has not been opened for any repairs.
Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 454


argumentum ad novitatem


« Отговор #1209 -: септември 03, 2020, 22:13:27 »



Мързи ме, и отделно не ми се занимава с теми, в които преобладават легенди и митове, а не факти.
Никой не спори, че ще вървят и работят още хиляди км със започнали проблеми в тях. Едни повече, едни помалко. Дай примерно конкретна информация, като сменяш само феродовия диск на съединителя, мериш ли огледалния и притискателен диск? Как се справяш с износването им? Колко е дълбочината на канала на нов диск, за сверяване на измерванията? Какви мерки взимаш като от редуктора изтече боза вместо масло? По вида на примесите в маслото е възможно да се определи и евентуалната повреда. Не винаги се налага да се сменят лагери. Какво правиш някое от 1150 в дъждовен ден като не запали? И още ...
Ето какво изтече от редуктора на едно R1200RT 2005-6 със сервизна история, обслужено и прегледано в аутобавария след вноса.


Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 454


argumentum ad novitatem


« Отговор #1210 -: септември 03, 2020, 22:26:12 »

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1838882769563114&id=100003242275749



Активен
toncho83
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Intruder VS 600 GL
Публикации: 7



« Отговор #1211 -: януари 27, 2021, 14:44:47 »

Колеги помагайте.

Притежавам БМВ к 1100 лт 1995 превърнат в "cafe racer".Края на сезона имах драми със запалването, сега спря да пали.Подозира се компютъра да е проблема, понеже всичко останало е проверено.Трябва ми работещ за проба.

Номера му на BOSCH :  0 261 203 332
                          1 464 717
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 3144


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1212 -: януари 28, 2021, 10:22:27 »

 ако беше К100 или К75 можеше и да помогнем......... ама 1100  Surprised Surprised
 Инъче има един Холандец за части:
 https://kpartsholland.com/collections/all
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 3144


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1213 -: януари 28, 2021, 10:25:47 »

.....

 За голяма част от нещата си ДО някъде прав , и естествено , че когато си стигнал до Момента - Разглобяване поради заключение от анализа на състояние и т.н. ще направиш всичко това , все пак да не забравяме , че при R-серията на БМВ има уж Елементарни но Реално супер Трудоемки и Времеотнемащи процели ( напомня ми на СУБАРУ по някой неща)
 Имах съвсем друго в предвид , но явно говорим на малко по различни езици

 във тоя ред на мисли си спомням и оня с Мултистрадата с 550 000 км из целия свят и във всички дилъри на Дукати за смяна на масло само.......... е Аз имам ДУКАТИ , поддържам няколко ДУКАТИ-та и съвсем спокойно мога да кажа , че е сменил поне 5 двигателя , но това не пречи в рекламният ТРИП да се казва че всичко е цветя и рози , също така не пречи и да ИСКАМ МУЛТИСТРАДА - знам че е италианка , претенциозна , с нрави лоши........ ама е една такава ВЪЗПЛАМЕНЯВАЩА  Smile Very Happy
« Последна редакция: януари 28, 2021, 10:30:18 последно от KokoVmaxa » Активен
Страници: 1 ... 79 80 [81]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: фенове на мотоциклети BMW

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.42 секунди с 22 запитвания.