Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: Собственици на Suzuki Bandit (GSF250, 400, 600 и т.н.)
Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Собственици на Suzuki Bandit (GSF250, 400, 600 и т.н.)  (Прочетена 3665 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Esper
Fuelly
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 2126


7183168
Ел. поща
« Отговор #45 -: август 11, 2020, 09:39:31 »

Това последното съждение може да е вярно ако му казваш "майсторе" само защото не му знаеш името!
Аз не намирам за задължително условие майстор да умее да обяснява а да си върши работата.
За търговец е точно обратното, обаче  Smile

Сега не следя темата от началото и не зная от кой район си.
От тедеемажии съм чувал за майстор, който работи в Божурище.
И май бил карбураторджия.
Ако те устройва като локация мога да попитам за телефон?
Нямам идея дали може да обяснява, аз не съм ползвал услугите му но доколкото зная бил добър в занаята.
Активен
Altium
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Мотоциклети със самоделни процесорни запалвания и реле-регулатори
Публикации: 1076



Ел. поща
« Отговор #46 -: август 11, 2020, 09:57:19 »

Ок колега, дай телефона на този пич за да си свърша работата че мина месец в безрезултатни писаници и накрая нищо на лице.
« Последна редакция: август 11, 2020, 10:03:54 последно от Altium » Активен
FozY
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 1093


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #47 -: август 11, 2020, 10:15:42 »

... GnomeRhone ...

Аз мога да гарантирам за него.


п.п.
не се пали... и приеми, че всеки е странен за него си. През паравана на монитора, още повече.
Активен
Altium
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Мотоциклети със самоделни процесорни запалвания и реле-регулатори
Публикации: 1076



Ел. поща
« Отговор #48 -: август 11, 2020, 10:30:26 »

Колеги, моля дайте телефони на специалисти, които реално ще ми свършат работа че мина месец вече, мотора стои ненаправен, а онези двамата вече почнаха да се ебават с мен, не отговарят колко пари искат за услугата, дори почнаха да ми трият и постовете.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2373



« Отговор #49 -: август 11, 2020, 10:34:35 »

Ок, нека разсъждаваме:

1. За да го спъва на високи явно не му стига бензина. Откъде не му стига ако всички жигльори са ОК, тук има 2 варианта:
 а) смуче въздух отнякъде, примерно през луфтове, къде са те?
 б) задръстени канали на карбураторите
 в) мембраните не работят правилно и не отварят докрай иглите. Само че мембраните ми изглеждат меки и основното усилие, което противодейства на вакуума е от пружините, следователно трябва да работят правилно.
 г) всички щуцери и тръби по карбураторите са навързани, също и гарнитурите са стегнати, няма как да смуче въздух през тях.
 д) има някаква възможност на високи да не пуска достатъчно бензин през кранчето, това ще го проверя. Защото виждам през филтъра как бензина тече добре на високи.


За недостига на гориво мисля, че пропускаш и нещо важно. Нивото на горивото в поплавъковата камера. Ако е по-ниско от нормалното, пак няма да ще да върви при високи обороти, щото просто няма да му стига горивото.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2373



« Отговор #50 -: август 11, 2020, 10:36:08 »

Колеги, моля дайте телефони на специалисти, които реално ще ми свършат работа че мина месец вече, мотора стои ненаправен, а онези двамата вече почнаха да се ебават с мен, не отговарят колко пари искат за услугата, дори почнаха да ми трият и постовете.


Ами кажи поне от къде си Surprised
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6426


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #51 -: август 11, 2020, 10:38:46 »

И аз искам да не го триете, защото пичът май не знае точно какво иска и се държи неадекватно.

1. Информацията му струвала време, обаче аз НЯМАМ машина на времето, за да му го възстановя.
2. Попитах го в преден пост КОЛКО ПАРИ ще иска за тази информация, обаче не получих отговор нито в поста, нито във Вайбър!!!
3. Поста ми изчезна на другия ден.

Писаници от сорта на "подходи емпирично", "школа" и др. са несериозно отношение. Вече се замислям такива "колеги" като ми се обадят и ме питат нещо по електрониката на мотоциклетите дали да постъпя по същия начин както правите с мен в случая.
Защото досега на всички дето са се обадили, съм обяснявал безплатно с часове как да си оправят мотора на място, кое и как да измерят и т.н.
А особено внимание обръщам на тези, които се интересуват и искат да научат нещо.

Дадох VIN и максимално точно се опитах да опиша симптомите, кое точно не ви достига като информация?
Адекватни ли сте въобще, ще давате ли практическа информация как да си оправя проблема или просто се лигавите с общи приказки в темата ми?

Колеги, изобщо в този форум ИМА ЛИ ПОНЕ ЕДИН, който реално разбира от карбуратори, знае как да се държи с клиентитие си и в крайна сметка да може да ми помогне да си реша проблема срещу заплащане??

KokoVmaha и GnomeRhone - няма как да ви пратя карбураторите си ако ще се ебавате по този начин с клиентите си.
Вече не пращам нищо на никакви майстори, докато не се уверя в техните знания и възможности и особено пък заради отношението към клиента.
Защото е много лесно да кажеш на един клиент - ти не разбираш от карбуратори. Ама той първо длъжен ли е да разбира, а второ ти ако си майстор МОЖЕШ ЛИ ДА ОБЯСНЯВАШ грамотно, така че човекът да разбере?
За мен майстор, който не умее да обяснява не става.



А ти дали си забелязал, че колегата Gnome Rhone не е влизал от последния си пост, тоест от 7 август в 1ч през нощта?
Защо реши, че някой денонощно мисли за твоите проблеми?
Не познавам Gnome Rhone, но мненията му по много проблеми с мотори тук са адекватни!




Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2642


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #52 -: август 11, 2020, 15:26:10 »

........ аз пък искате ли да ви го нарисувам ?
 - Клегата МЕН Не ме е Питал колко пари  Very Happy
 Ако пита Гугъл дори ще разбере колко пари кой и как и защо  Very Happy
 - И мойте пет стинки (няма да развалям изграденият образ) "колегата" се е наиграл с едно 400 , и сега на УЖ Колегиален Принцип - Къв колега си ми ти питай ме ама........ иска да Му се разясни от до изцяло , мога да ви копна даже кореспонденция .......... и след което когато бате Коко му каже и обясни подробно кое къде как и защо , той ще излезе с една голяма тема как видиш ли е открил топлата вода........
 Да де ама Безплатни уроци няма , а и Информацията е ДОСТА Скъпо нещо - пробвай да си Купиш Пълна АУТОДАТА със Мотодата пакета и да си плащаш всяка година лептата за Информацията , след което някой да те научи да я използваш...... Very Happy и ето - тогава няма да ти се налага да ПИТАШ  Surprised
 Та аз лично му обясних , че ако ще губя време давам уроци и да науча някого на нещо , особено на принципа Фрий - то ще е на някой който ще работи за мен и нямам време да съм учителка , а имайки и предвид посоките и начина на държание - някой дето ще се опитва да ми е конкуренция за в бъдеще едва ли не ( в България винаги се намира някой да свърши дадена работа по евтино.......) каква ми е ползата да обеснявам ?  Surprised
 тези карбуратори ако нямат подмяна на части струват 80лв ТРУД , ако е със Мотора е 120 лв - резултата е гарантиран , такива точно направени за последните 10 години над 90 комплекта  Surprised
 Нали искаше Колко ще струва  Very Happy

 а ето и Гугъл кво казва:
 https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk01f2wf4Rf-Hqf_9xil50EK49s4wxg%3A1597152372468&ei=dJwyX-qNHIK8a-34r6AL&q=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%81+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5+%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82&oq=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%81+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5+%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzIFCCEQoAE6BAgAEEc6BggAEBYQHjoHCCEQChCgAVDwVFjmYWCPZGgAcAF4AIAB2gGIAd8JkgEFMC42LjGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6wAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjql8CeoJPrAhUC3hoKHW38C7QQ4dUDCAw&uact=5
 
« Последна редакция: август 11, 2020, 15:30:38 последно от KokoVmaxa » Активен
Altium
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Мотоциклети със самоделни процесорни запалвания и реле-регулатори
Публикации: 1076



Ел. поща
« Отговор #53 -: август 12, 2020, 00:22:56 »

От всичко казано дотук се уверих, че KokoVmaxa ще е последният, на когото бих си поверил мотора!
То не бяха изказвания, че не съм разбирал от карбуратори, не бяха реклами и в крайна сметка само флуд на моята тема и нищо съществено и технически грамотно по моя въпрос не се каза.

Както виждам от предния пост, не само аз съм на това мнение.
Е точно от такива "специалисти" бягам като дявол от тамян. Така че ще си правя карбураторите сам в крайна сметка.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2373



« Отговор #54 -: август 12, 2020, 10:09:40 »

От всичко казано дотук ...

Ако търсиш други възможности, кажи поне от къде си, за да могат хората да ти препоръчат техник в близост. Очевидно моторът няма да ходи надалеч, а ще пращаш само карбовете.
Активен
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: Собственици на Suzuki Bandit (GSF250, 400, 600 и т.н.)

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.16 секунди с 22 запитвания.