Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: Собственици на Suzuki Bandit (GSF250, 400, 600 и т.н.)
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Собственици на Suzuki Bandit (GSF250, 400, 600 и т.н.)  (Прочетена 15941 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3196



« Отговор #60 -: август 20, 2020, 13:46:47 »

Дима от масло обикновено е синкав и има специфична остра миризма. Белия пушек е по-скоро пара, и не е ненормално за студен двигател, който не е пален дълго време. Ако го е валял дъжд и му е пълнил ауспуха с вода, сигурно доста време ще мине, докато да спре да пуши бяло. Другия вариант е да смуче антифриз.
Как смяташ да ги синхронизираш тия четири карбуратора?
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 3571



« Отговор #61 -: август 25, 2020, 21:06:27 »


Симптоми:
1. Пуши на ниски, а още повече на високи. Цветът на пушека е бял.
2. Няма никаква мощност след средни обороти нагоре, направо мре като развие обороти.
3. Понеже го взех непален от много време, при първо пускане оля с бензин в цилиндрите, следователно иглените клапани на поплавъците са за ремонт.

Какво е правено досега:
1. Пробвах да го карам без резервоар само с бензина в чашките, който налях със спринцовка - пак същите симптоми.
2. Свалих карбураторите, разглобих ги основно и гледах всички мембрани и игли и за задръстени жигльори - всичко изглежда ОК.
3. Маслото в двигателя го следя през прозорчето, за да видя дали го гори - засега не спада, ще видя при повече каране какво ще се случи.



С такива симптоми и следствията от тях съм се сблъсквал заради една неработеща бобина. При мен едната е за два цилинъра. Не работеше, по-скоро прекъсваше, заради разхлабена букса на подмагнитването й.

Та моторът умираше в по-високи обороти. Разбираемо - два от цилиндрите не работеха през цялото време. Неизгореният бензин от тях се изпаряваше в ауспуха с бял пушек. Ама яко пушеше бяло  Smile Smile Smile
Това се случи преди 9 - 10 години. Карбовете не са пипани от тогава, а и преди това, и работи все така добре. След стягане на буксата, де.
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: Собственици на Suzuki Bandit (GSF250, 400, 600 и т.н.)

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.05 секунди с 22 запитвания.