Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Тунинг  (Прочетена 81107 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Румен
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 145



« Отговор #60 -: март 01, 2006, 00:26:34 »

Колеги, ще бъда благодарен ако някoй ме насочи от къде мога да си купя K&N филтър за Honda Hornet 600 и ориентировъчно колко ще струва?
Активен
hispeed
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 95



Ел. поща
« Отговор #61 -: март 01, 2006, 00:54:02 »

Цитат на: Румен
Колеги, ще бъда благодарен ако някoй ме насочи от къде мога да си купя K&N филтър за Honda Hornet 600 и ориентировъчно колко ще струва?

Представителя за БГ е фирма InPas56, но и "Шофъора" може да ти уреди също
Активен
dobry
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GSXR 1000 Race
Публикации: 9978


www.race-stands.com


WWW Ел. поща
« Отговор #62 -: август 05, 2006, 14:11:49 »

имам едно въпросче относно power comandera.  Surprised
интересуваме може ли да се сложи на к2 750 от к2,к3 1000 или к4 750. задължително ли да търся за к2 750.той нали се привързва към електрониката.ако стане от 1000 супер,защото по-лесно се намира пък и са по-евтини.  Mad
Активен
genesis1
IDDQD
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 306


« Отговор #63 -: август 05, 2006, 16:14:10 »

Цитат на: dobry
имам едно въпросче относно power comandera.  Surprised
интересуваме може ли да се сложи на к2 750 от к2,к3 1000 или к4 750. задължително ли да търся за к2 750.той нали се привързва към електрониката.ако стане от 1000 супер,защото по-лесно се намира пък и са по-евтини.  Mad

Power Comandera ако не е "настроен" като хората нищо не става. Най-добрия варянт е да се направи като в цивилизованите държави. Закачат ти моторетката на Dyno и ти правят настройките така че да изцедят възможно най-много кончета. Принципно можеш да си свалиш готови настройки, но резултата няма да е толкова добър. Ако питаш мен оптималния варянт е да си спестиш паричките, да продадеш 750 и да се качиш на 1000, много по евтино ще ти се върже отколкото да подобряваш 750 да върви кат 1000.
П.С. Ето тук хората обясняват как сам да си го настройваш, ако разбираш езика ще се ориентираш http://www.powercommander.com/featintro.shtml
Активен
dobry
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GSXR 1000 Race
Публикации: 9978


www.race-stands.com


WWW Ел. поща
« Отговор #64 -: август 05, 2006, 17:10:47 »

ми незнам дали ще върви колкото 1000-ка обаче със сигурност ще върви повече от обикновенно 750.
добре аз къде мога да си направя тези настройки,за да се пипне и да върви както трябва.все пак като си давам парите да е за нещо.  Cool
колко коня качва ако си изцеди както трябва.износва ли се двигатела повече или не? Surprised  Mad
Активен
Lancer4o
:)
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprilia Leonardo 300, Suzuki GSX-R 600 k4
Публикации: 1203



« Отговор #65 -: август 05, 2006, 21:57:07 »

Ей на това му викам полезна тема. Mad
Активен
genesis1
IDDQD
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 306


« Отговор #66 -: август 05, 2006, 22:53:30 »

Тоя Командер няма да ти качи кой знае колко конски сили или максимална скорост, подобрява работата на двигателя, обикновенно във средни и ниски обороти, тъй като двигателя ти е сметнат да работи най добре със оригинален филтър, ауспух и в по-добрия случай генерация когато ги сменят хората си слагат и командер за да оптимизират работата на двигателя. При карбураторните двигатели когато се смени ауспух със въздушен филтър е хубаво ако не задължително да се сложи Джет Кит на карбовете, при по-новите модели инжекциона при промяна на количеството въздух си нагажда сместа, но въпреки това за да изцедиш 100% от потенциала слагаш Командер, чел съм че има чувствителна разлика само при слагането му без да се правят къстъм настройки, който в САЩ струват от порядъка на 1500$-3000$. За това ти казвам да не береш ядове 1000 е доста по-мощна от 750. Чел съм че 750кубикови К2, К3 с пълен тунинг докарват на задната гума конски сили идентични с тези на стокова 954, но това струва доста повече от 954....
П.С. Аз лично не съм чувал да има майстор който да се занимава с подобни неща, тъй че незнам към кой да се обърнеш освен към чичко Гугъл....
Активен
NIKI_CBR
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 513


От зелена тиква семе неща!!!


Ел. поща
« Отговор #67 -: август 06, 2006, 18:39:02 »

Цитат на: dobry
ми незнам дали ще върви колкото 1000-ка обаче със сигурност ще върви повече от обикновенно 750.
добре аз къде мога да си направя тези настройки,за да се пипне и да върви както трябва.все пак като си давам парите да е за нещо.  Cool
колко коня качва ако си изцеди както трябва.износва ли се двигатела повече или не? Surprised  Mad


Естествено че няма да варви колкото 1000сс ама ще е по добре от повечето 750.Доста хора имат само спортен ауспох и тва е най-много да имат и генерация спортна...
щото после трудно се продава мотора кат му накачиш много неща тя и ценета скача се пак си давал пари а пък хората тва не го уценят
ко кат има пауар командер и спортен филтар и иридиеви свещи нали цената скача с 1.5 2 бона  Smile   Smile   Smile
ама я ако да си сложиш такива манийки  Very Happy   Very Happy   Very Happy
Активен
OnTheEdge
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 190


342
Ел. поща
« Отговор #68 -: август 18, 2006, 11:20:10 »

Цитат
Чел съм че 750кубикови К2, К3 с пълен тунинг докарват на задната гума конски сили идентични с тези на стокова 954, но това струва доста повече от 954....
Цитат

        Това е доста грешно, което си го чел......Направено 750 К1, К2 както хората-Генерации, Power Commander-и, ВАЛОВЕ и т.н ще прасне 954-ката....Да не говорим, че 750 К4 заводско също ще бие 954-ката, както и R 1 до 2002 година...Така че можем да поспорим тук... Smile
Активен
RUMEN yamaha
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: никакъв
Публикации: 3314


YAMAHA YZF-R1


« Отговор #69 -: август 18, 2006, 11:36:06 »

Да не говорим, че 750 К4 заводско също ще бие 954-ката, както и R 1 до 2002 година...Така че можем да поспорим тук... Smile

Наистина можем да поспорим,защото вчера си организирахме гонка на магистралата-аз карам R1 2001 а един приятел - К5 750.Направихме летящ старт от 80 на 2-ра - взех му старта и повече не го видях.
Активен
OnTheEdge
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 190


342
Ел. поща
« Отговор #70 -: август 18, 2006, 12:41:40 »

Наистина можем да поспорим,защото вчера си организирахме гонка на магистралата-аз карам R1 2001 а един приятел - К5 750.Направихме летящ старт от 80 на 2-ра - взех му старта и повече не го видях.
   Това не го вярвам, мотора ти пипан ли е....кит карбуратори нещо или пиньони с по малко зъби....К-5 е с 2 инжектора на цилиндър, по-лек е от твоя мотор, на коне е колкото твоя мотор, по-бързо ще дигне 299 от теб....Освен ако мотора ти не е пипнат, или на твоя авер мотора да е нещо нареден...ПРОСТО Е НЕВЪЗМОЖНО ! ! ! Surprised
Активен
novaka16
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Скоро турър...
Публикации: 586



Ел. поща
« Отговор #71 -: август 18, 2006, 14:15:19 »

Наистина можем да поспорим,защото вчера си организирахме гонка на магистралата-аз карам R1 2001 а един приятел - К5 750.Направихме летящ старт от 80 на 2-ра - взех му старта и повече не го видях.
   Това не го вярвам, мотора ти пипан ли е....кит карбуратори нещо или пиньони с по малко зъби....К-5 е с 2 инжектора на цилиндър, по-лек е от твоя мотор, на коне е колкото твоя мотор, по-бързо ще дигне 299 от теб....Освен ако мотора ти не е пипнат, или на твоя авер мотора да е нещо нареден...ПРОСТО Е НЕВЪЗМОЖНО ! ! ! Surprised

защо според мен е възможно ямахата да му земе старта , и после к5-цата да дръпне
ПС: можеби не си го разбрал правилно , какво иска да каге  Surprised
Активен
RUMEN yamaha
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: никакъв
Публикации: 3314


YAMAHA YZF-R1


« Отговор #72 -: август 18, 2006, 14:35:44 »

Пич,моя мотор има само един ауспух,неговия обаче също има.Това колко коня е и теглото в случая не е от чак такова значение.Защото горе на Бояна ZX12-ката разцепва ZX10-ката,пък нека 10-ката е повече коне и нека е по лека.А ако искаш,заповядай на демонстрация.
Активен
OnTheEdge
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 190


342
Ел. поща
« Отговор #73 -: август 18, 2006, 16:03:04 »

Пич,моя мотор има само един ауспух,неговия обаче също има.Това колко коня е и теглото в случая не е от чак такова значение.Защото горе на Бояна ZX12-ката разцепва ZX10-ката,пък нека 10-ката е повече коне и нека е по лека.А ако искаш,заповядай на демонстрация.
   
    Сега дай да се уточним...ако е от летящ старт как да няма значение конете и килограмите ве човек... Sad  ако обаче е от нормален старт там вече съм съгласен, че няма значение...там карача е важен... Very Happy
Активен
RUMEN yamaha
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: никакъв
Публикации: 3314


YAMAHA YZF-R1


« Отговор #74 -: август 18, 2006, 16:09:30 »

Нашия старт,както написах беше летящ.А относно кавазакитата,пробвани са всякакви варианти.12-ката винаги е победител.Но по принцип повечето пъти на магистралата се правят летящи стартове,защото на никой не му се наливат купища пари в съединителя...А иначе,разбира се,че при старт от място карача е от решаващо значение.Това е повече от ясно.Но в случая става въпрос за състезание между мотоциклети и това е още една причина стартовете да са летящи.За да няма оправдания.
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Тунинг

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.214 секунди с 20 запитвания.