Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Suzuki "Chopper\Cruiser" Riders
Страници: 1 ... 28 29 [30]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Suzuki "Chopper\Cruiser" Riders  (Прочетена 65280 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1487



« Отговор #435 -: юни 07, 2017, 21:39:29 »

Не мога да коментирам конкретните марки, но по-добре 15W50 от 20W50. При горещ двигател двете масла са с еднакъв вискозитет. При студен двигател 15W50 е по-течливо от 20W50. Студеният старт е по-малко износващ двигателя. Така пише по дебелите книги поне. Ноо... философията на българина е - като трака слагаш по-гъсто масло. Преди време купих мотоциклет с трансмисионно масло в двигателя, за да не трака. Те трансмисионните са разни варианти, примерно 80W90. Забавното е обаче, че при температурите в двигателя трансмисионните масла са с вискозитет, много близък то xxW50, та не знам каква точно е била идеята. Смених го с 10W40 и двигателят си работеше нормално, макар и малко по-шумно. Нямам ни най-малка идея какво са опитвали да сътворят.
Активен
tisho69
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Intruder VL1500 , Honda Shadow 750 ACE
Публикации: 179



« Отговор #436 -: юни 08, 2017, 03:56:11 »

Мерси на всички за пожеланията
Кажете какво масло сипвате 10-40 или 10-50, и колко литра събира.
И аз имах чуденки за маслата, но в крайна сметка стигнах до решение. Сипах 10W50 и на двата мотора (еднакви от всякъде, единия е на малко повече километри, скоростите са по шумни при превключване с Кастрол е ), а на другия сложих пак 10–50( Репсол ) и всичко е повече от перфектно. Не вярвам малката разлика в пробега да е от значение в моят случай И двете масла са синтетични, но явно има разлика при марките. По предписание на тези мотори дават 10–40, а за БГ 10–50. За мен 20–50 е доста груба работа. Мнението ми разбира се е лично. Желая успех.
p.s. 4л. събира двигателя реално с филтъра, а му дават 4,300.
« Последна редакция: юни 08, 2017, 04:09:06 последно от tisho69 » Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: В сектата на TDM (900)
Публикации: 2132


Ел. поща
« Отговор #437 -: юни 08, 2017, 05:34:40 »

Мотула го избягвам от години, че или на ментак случих, или не беше за мен...след смянана марката, всичко си е ок
Активен
SoulDrinker
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Gsx600r k2; Suzuki Gsx600r k4; Suzuki Gsx1000r k6;Suzuki VZR 1800 Z L0
Публикации: 162



Ел. поща
« Отговор #438 -: юни 11, 2017, 01:05:26 »

Мерси много на всички , които дадоха мнение по моя въпрос в крайна сметка взех М109R 2011 качвам и няколко снимки.















Активен
tisho69
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Intruder VL1500 , Honda Shadow 750 ACE
Публикации: 179



« Отговор #439 -: юни 11, 2017, 05:34:43 »

Честито и много безаварийни. Избрал си яката работа.
Активен
Страници: 1 ... 28 29 [30]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Suzuki "Chopper\Cruiser" Riders

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.09 секунди с 20 запитвания.