Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Suzuki "Chopper\Cruiser" Riders
Страници: 1 ... 28 29 [30] 31   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Suzuki "Chopper\Cruiser" Riders  (Прочетена 72684 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1546



« Отговор #435 -: юни 07, 2017, 21:39:29 »

Не мога да коментирам конкретните марки, но по-добре 15W50 от 20W50. При горещ двигател двете масла са с еднакъв вискозитет. При студен двигател 15W50 е по-течливо от 20W50. Студеният старт е по-малко износващ двигателя. Така пише по дебелите книги поне. Ноо... философията на българина е - като трака слагаш по-гъсто масло. Преди време купих мотоциклет с трансмисионно масло в двигателя, за да не трака. Те трансмисионните са разни варианти, примерно 80W90. Забавното е обаче, че при температурите в двигателя трансмисионните масла са с вискозитет, много близък то xxW50, та не знам каква точно е била идеята. Смених го с 10W40 и двигателят си работеше нормално, макар и малко по-шумно. Нямам ни най-малка идея какво са опитвали да сътворят.
Активен
tisho69
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Intruder VL1500 , Honda Shadow 750 ACE
Публикации: 180



« Отговор #436 -: юни 08, 2017, 03:56:11 »

Мерси на всички за пожеланията
Кажете какво масло сипвате 10-40 или 10-50, и колко литра събира.
И аз имах чуденки за маслата, но в крайна сметка стигнах до решение. Сипах 10W50 и на двата мотора (еднакви от всякъде, единия е на малко повече километри, скоростите са по шумни при превключване с Кастрол е ), а на другия сложих пак 10–50( Репсол ) и всичко е повече от перфектно. Не вярвам малката разлика в пробега да е от значение в моят случай И двете масла са синтетични, но явно има разлика при марките. По предписание на тези мотори дават 10–40, а за БГ 10–50. За мен 20–50 е доста груба работа. Мнението ми разбира се е лично. Желая успех.
p.s. 4л. събира двигателя реално с филтъра, а му дават 4,300.
« Последна редакция: юни 08, 2017, 04:09:06 последно от tisho69 » Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2306



Ел. поща
« Отговор #437 -: юни 08, 2017, 05:34:40 »

Мотула го избягвам от години, че или на ментак случих, или не беше за мен...след смянана марката, всичко си е ок
Активен
SoulDrinker
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Gsx600r k2; Suzuki Gsx600r k4; Suzuki Gsx1000r k6;Suzuki VZR 1800 Z L0
Публикации: 162



Ел. поща
« Отговор #438 -: юни 11, 2017, 01:05:26 »

Мерси много на всички , които дадоха мнение по моя въпрос в крайна сметка взех М109R 2011 качвам и няколко снимки.















Активен
tisho69
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Intruder VL1500 , Honda Shadow 750 ACE
Публикации: 180



« Отговор #439 -: юни 11, 2017, 05:34:43 »

Честито и много безаварийни. Избрал си яката работа.
Активен
koceeeii
Мразя мишкарите!!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki VL 1500 LC
Публикации: 1318



« Отговор #440 -: юли 26, 2017, 17:43:34 »

Здравейте, искам да сменя маслото в предните амортесьори.
Дали има пропка най-отдоло, като махнеш оста, или щте трябва да ги сваля и да изсипа маслото отгоре през тапата.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 2837



« Отговор #441 -: юли 27, 2017, 12:56:20 »

Не знам точно за твоя модел,но принципно,отдоло има един болт,който държи и вътре "чаркалъците""! Като се развие,за да се разглоби,се озточва и маслото! Свали си един мануал и погледни! Може да развиеш оста и без да я вадиш цялата пак да погледнеш,дали има такъв болт! Доста стари предници имаха пробки на коловете,специално за маслото,но на твоя едва ли ще има такава!
Активен
welinow
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI VL1500LC Балкан 50 МК-3 ИЖ СПОРТ 350
Публикации: 110



Ел. поща
« Отговор #442 -: юли 27, 2017, 13:04:51 »

Здравейте, искам да сменя маслото в предните амортесьори.
Дали има пропка най-отдоло, като махнеш оста, или щте трябва да ги сваля и да изсипа маслото отгоре през тапата.

Няма пробка , миналата зима го правих това упражнение , за съжаление трябва да ги свалиш , но аз тъкмо с това сваляне си смених и лагерите на тройника със конусни , /имам останали чисто нови с кръгли съчми лагери за тройник купувани от сузуки/
Активен
koceeeii
Мразя мишкарите!!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki VL 1500 LC
Публикации: 1318



« Отговор #443 -: юли 28, 2017, 08:09:29 »

Разгледах подробно мануала, има болт (9) който държи вътре едно бутало. Но гледам че отгоре с доста дълъг ключ трябва да се държи контра.
И ако го развиеш отдоло после няма да успееш да го стегнеш.
Ще осавя тази процедура за зимата. Very Happy
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 2837



« Отговор #444 -: юли 28, 2017, 10:40:06 »

Този болт го развиват/завиват и без да му държат контра! Поне така съм виждал доста пъти! Ако не се лъжа,отгоре натиска пружината и ползват нейния натиск или нещо подобно... Аз лично,когато правих коловете на един от предишните си мотори,за контра използвах не ключ,а една дълга шина,огъната на Г,за да стигне до дъното на кола и да се държи контра!
Активен
koceeeii
Мразя мишкарите!!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki VL 1500 LC
Публикации: 1318



« Отговор #445 -: август 01, 2017, 18:37:00 »

Някой знае ли дали захващането на ролбара на:
Suzuki 2001-2011 Volusia VL 800
2005-2011 Булевард C50
2005-2009 Булевард M50
е същото като на Интрудер 1500.
Моя леко е олющен, и ме дразни, а този е чисто нов, и е на супер цена.
Ето го поставен.
Активен
Retromania
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: черен
Публикации: 210



« Отговор #446 -: август 16, 2017, 00:05:03 »

Момчета, от известно време чичо Интрудер ми прави мизерии при палене. Проблема е следния, давам контакт, цъкам енджън бутона и натискам да паля и точно тук се проявява проблема. Двигателя не завърта от първото натискане. След няколко опита завърта и си пали. Въпроса ми е, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и някакви идеи какво може да е. Съмнява ме самото копче или стартерното реле или някоя калпава връзка като цяло. Не съм търсил проблема, не ми се влиза във филма преди да е отказало.  Smile
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2306



Ел. поща
« Отговор #447 -: август 16, 2017, 05:17:41 »

Ако натиснеш по-силно копчето и пали, просто го раЗглоби и почисти..точнонтакъв проблем имах на старата ямаха..
П.с.
Ако като завърти и пали веднага, копчето..
Ако върти мудно,пърео батерията, после всичко останало
Активен
Retromania
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: черен
Публикации: 210



« Отговор #448 -: август 16, 2017, 07:07:15 »

Върти си нормално, акомулатора не е слаб, напролет го взех. Въртенето не се влияе от силата на натискане на копчето. С нормално натискане върти когато си иска.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2306



Ел. поща
« Отговор #449 -: август 16, 2017, 08:32:36 »

Отваряй конзолата и зачисти контактните пластини на бутона - работа за 15 мин е..или време за една бира
Активен
Страници: 1 ... 28 29 [30] 31   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Suzuki "Chopper\Cruiser" Riders

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.151 секунди с 21 запитвания.