Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИ НА YAMAHA FAZER
Страници: 1 ... 105 106 [107]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИ НА YAMAHA FAZER  (Прочетена 342354 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4688



Ел. поща
« Отговор #1590 -: октомври 14, 2019, 11:27:10 »


Това е наистина важно да се уточни.
е да,ама докато върти,гаси и пуска...то реално резервоара може да си дръпне въздух или да си мине бензин по маркучите и да си запали пак.аз съм имал леко прещипване на маркуча(застава в неправилна позиция,а един БГ майстор ми беше изхвърлил пружинките)симптомите са същите,защото си пропуска бензин,ама като го изрежа и гасне.след около 2 минути си пали и пак си движи
Активен
proscrip
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS 1000
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #1591 -: октомври 14, 2019, 11:40:48 »

Да, важно е да се уточни - след като изгасне - ако не върна ключа, а дам на стартер, стартера върти, но не пали, ако го направя в движение, да рестартирам и да дам на контакт, отзад в тръбите гърми - яко - бензин има, в смисъл не е от сиране или намаляне на подаването на гориво. Аз съм почти убеден, че спира искрата по някаква причина под голям товар.
Активен
Георги Петков
Жоро
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6 Fazer 2004
Публикации: 495



Ел. поща
« Отговор #1592 -: октомври 14, 2019, 12:43:05 »

Колега, дори да има искра ако има прекалено много бензин да се съдере не може да се запали сместа.
Провери в чужд сайт дали мотора ти има казания от мен проблем - проблем с TPS-а.
Ако е това не е страшно - часта не е уникално скъпа, а и може да се намери от Fz6/1 по-нов.
Но най-добре е да прочетеш в чуждестранен сайт, защото няма начин за тестване на спомената част.
Ако ти съвпадат на 90% от симптомите си намери този сензор и го смени.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1569



« Отговор #1593 -: октомври 14, 2019, 12:45:23 »

Ами като за начало почисти всички клеми по трасето от контактния ключ до свещите - еднжин килъра, ключа в ръчката на съединителя, пачия крак, електонното запалване, бобините... А бе където минава ток по запалването най-общо казано. TPS-ът наистина е вероятен заподозрян, защото ако в него се губи сигнал, моторът ще умре в този момент. До следващото палене с предварително изключване на захранването.
Активен
proscrip
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS 1000
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #1594 -: януари 03, 2020, 10:18:38 »

За много години и безаварийни.

Малко развитие по темата, почистих всичко, премерих и нагласих наново ТПС, работи си, не е от него проблема, сместа е доста богата, припатква, според някой приятели работи неравномерно, той винаги е бил така в нистите обороти и на празен ход, карбураторите му са почиствани, синхронизирани и със сменени игли.

Но, какво ми направи впечатление като си играх с него наскоро, един ден - привечер, като го ръчкам на място, да позагрее и изчисти, след две три форсирания до към 6-7000 оборота и примерно да задържа на 6000 за около 3-4 сек - изпускателните тръби само на първи и втори цилиндър стават червени, а тези на трети и четвърти си стоят много по-студени. Никога не съм му регулирал клапани - възможно ли е целия проблем да идва от там - възможно ли е самото подаване на искрата на първи и втори цилиндър да е променено.
« Последна редакция: януари 03, 2020, 10:20:35 последно от proscrip » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1569



« Отговор #1595 -: януари 03, 2020, 13:11:09 »

По-скоро клапаните са проблемни. С какви бобини е този мотор? Ако са две за четирите цилиндъра, за да имаш този проблем заради токове, трябва едната бобина да подава ток на 1-ви и 2-ри цилиндър. Ако си с бобини на всяка свещ, тогава е по-вероятно да има проблем в тези бобини за 1-ви и 2-ри цилиндър. Като развиеш свещите, по състоянието им можеш да се насочиш имаш ли искра или не. Ако ти остават притворени клапани, когато трябва да са затворени, се обяснява защо имаш нестабилни обороти и припатква - вместо да се сгъсти цялата смес в цилиндъра преди да се запали от искрата, част от нея минава през полузатворените клапани в генерацията докато се сгъстява. Една проверка и евентуален реглаж няма да им е излишен.
Активен
proscrip
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS 1000
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #1596 -: януари 03, 2020, 16:07:49 »

Бобините са две, но едната е към 1 и 4 цилиндър, другата е към 2 и 3, ще го закарам да му проверят и регулират клапаните, аз мога да направя един тест за компресия да видим какво ще даде на първи и втори цилиндър
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1569



« Отговор #1597 -: януари 03, 2020, 16:35:27 »

Направи го. Предполагах, че са две бобините, затова писах по-горе, че е по-вероятно да са клапани. Освен ако не са тръгнали свещите или кабелите с лулите към тях. Ако бяха бобините, щеше да има проблем с четирите цилиндъра. Така или иначе ще сваляш свещите за пробата с компресията, пусни някоя снимка да ги видим.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2224


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1598 -: януари 03, 2020, 17:10:36 »

Не трябва ли клапаните да са регулирани преди замерването на компресия ?
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1823



« Отговор #1599 -: януари 03, 2020, 19:17:22 »

Зависи какво искаш да постигнеш при меренето на компресия. Ако искаш да установиш има ли плътност цилиндъра - мериш компресия (независимо от реглажа на клапаните). Ако не е в норма наливаш 5-20 милилитра (според диаметъра на буталото) масло в цилиндъра и мериш отново. Ако компресията си дойде на мястото - сегментите не уплътняват добре и маслото помага (причини може да има всякакви). Ако не се промени отчетената компресия (или промяната е 1-2 десети) - има проблем с главата - гарнитура или клапани (като клапаните може да са перфектно регулирани и въпреки това да изпускат, щот са изгорели тук-там).
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1569



« Отговор #1600 -: януари 03, 2020, 21:19:43 »

Ми те по принцип почват да се прецакват като работят без хлабини.
Активен
Страници: 1 ... 105 106 [107]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИ НА YAMAHA FAZER

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.161 секунди с 20 запитвания.