Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИ НА YAMAHA FAZER
Страници: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 105   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИ НА YAMAHA FAZER  (Прочетена 284272 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Ganjaman
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 2007 Yamaha FZ1 1000, 2003 Suzuki DRZ-400
Публикации: 861



« Отговор #1425 -: юни 12, 2018, 07:48:46 »

Понеже ми писна да не ме чуват с оригиналната бибитка дето ако свирна с пръсти ще се чува повече, миналата година
си монтирах ей тая чудесия - Denali Soundbomb. Има я като един модул, аз си взех варианта с маркуча че нямам много място..
Сега вече ме чуват през три села, звучи доста респектиращо, буквално като влакова тромба. Дори на магистралата при висока
скорост и от голямо разстояние веднага ме отразяват и се дърпат, а в града гледам много рядко да я ползвам тъй като
пешеходците получават микроинфаркти  Smile Smile






Активен
ssoren
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 28


Ел. поща
« Отговор #1426 -: юни 24, 2018, 18:41:12 »

Здравейте колеги!От години не бях влизал във форума , но преди 10-тина дни си продадох FZ 6 S2 "Fazer" -08 г., който бях купил от България н 18 000 км. и се започна търсене на FZ1! Видях и прочетох за проблема с рамката за 06-07 г., карах такъв / много ми хареса /, но се отказах, а няма нищо оот 08- ма нагоре! Спрях се на 05 -та, 47000 км., нов внос от Италия, но ме притесняват няколко неща:
1. Предните и задния диск са с лек ръб / моите на 33100 км. не бяха мръднали/;
2. Задната зъбчатка и веригата ми се сториха поизносени / моите не бяха мръднали/;
3. Като запали моторът - перката се включи след около 2 мин и на място, а продавачът каза, че тези били така;
4. Задният амортисьор е натегнат докрай;
5. задната спирачка не държи добре, но може да са накладки;
6. моторът е пързалян леко на лявата страна и е препръскан около фаровете, но като си пуснах ръцете вървеше направо.
Моторът дърпа добре, но не съм карал 1000 ка и нямам база за сравнение!

Активен
Yamaha N1
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Raptor 700i и FZ-1
Публикации: 2433


Жълтите са най-бързи


Ел. поща
« Отговор #1427 -: юни 25, 2018, 08:58:13 »

Много ми е интересно от къде черпиш тази информация,че до 2008г. имат проблеми с рамката,а после нямат, като моторите са 100% еднакви или някой има информация,че след 2008г. Ямаха са си увеличили ампеража на заваръчната техника??? Мен лично не ме бърка това,защото моя е 2012г.,но не трябва да се вярва на 100% на всичкото инфо в нета.

Активен
ssoren
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 28


Ел. поща
« Отговор #1428 -: юни 25, 2018, 10:36:32 »

Бих искал отговор на поставените от мен въпроси, но щом питате ще ви отговоря, че в bikerz.bg има тема "FZ 1 06 и 07 г. пукат рамка...!", като са постнати линкове в чужди форуми и доста ясно се вижда проблемът! Ще ви бъда благодарен относно изброените въпроси, ако имате опит с FZ1, без значение от 1-ва или 2-ра генерация. Благодаря за вниманието!
« Последна редакция: юни 25, 2018, 10:48:02 последно от ssoren » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3320



« Отговор #1429 -: юни 25, 2018, 13:24:03 »

Колега,ти по-скоро си направил няколко констатации,а не си задал конкретни въпроси! Първата генерация има проблем с рамката! Колко често се случва няма как да знаем,а дали ще стане с конкретния мотор е "божа" работа"! Дисковете имат ръб! Много зависи как е каран мотора и по-точно по какъв маршрут и стил на каране! 47х.км са и много и малко! Едва ли са реални,но това е друга тема! Ако ръба е наистина лек/минимален,няма проблеми! Нали има "мин" дебелина зададена от завода? Зъбчатките и веригата се сменят! Мотора е по-силен от 6-цата и е нормално да износва по-бързо тези неща/консумативи! Перката се включва след 2мин! Въпроса е каква температура е достигнал мотора? Какво показваше дисплея? Сега вече е лято,топло е и нормално мотора да загрее бързо,особено на място! Задния амортисьор се регулира! Може да се настрои според желанието на водача! Задната спирачка на тези мотори си е по-слаба принципно! Ако са накладки,ще се сменят! Сменяш сп.течност с обезвъздушаване и тогава ще се прецени по точно! Теста с движението "без ръце" е достатъчно показателен! Ако се движи нормално без да тръгва в някоя посока и няма видими кривини по коловете и тройниците,няма проблем! Прекарай го през някой гьол и виж дали ще направи две следи от гуми по асфалта! Вървенето на мотора е относително! За едни едно е добре,за други не! Китан сигурно ще го определи като "спънат кон",аз бих казал,че е отличен,като за такъв тип мотор...и така! Модела харчи повече от предишния,карбураторен модел,не е толкова удобен,инжекциона не е толкова прецизен! В крайна сметка,всичко зависи от цената и конкретното състояние на мотора!
Активен
ssoren
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 28


Ел. поща
« Отговор #1430 -: юни 25, 2018, 13:51:09 »

Благодаря за отговора! Моторът е 2005 - карбуратор! Констатациите са на база опитът ми с S2! Стори ми се, че върви доста добре, но след XTZ 660, който последно съм карал преди 8 години нямам опит с подобни машини! За гьола не се сетих, а ми се видя удобен и по-дълъг от 06 -15 г. Моят S2 не е загрявал за 2 мин. на място и включвал перката! Карах го със спиране на скорост и не е изправян никога от мен! Да разбирам, че карбураторът е по-добър от инжекциона и да рискувам? Лошото е, че е и за гуми, и със зъбчатките, веригата и дисковете става цифра! Ако двигателят и амовете са наред, май си струва?
« Последна редакция: юни 25, 2018, 14:02:47 последно от ssoren » Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1267


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #1431 -: юни 25, 2018, 14:29:43 »

Продал си Фазер 2008 инжекция,и сега искаш да си купиш ФЗ1 2005 карбуратор, смазан от каране..  Surprised За мен това упражнение няма мн смисъл..
Ако аз търся ФЗ1,ще гледам да е след 2008,инжекция,с повечко екстри и възможно на най—малко километри..  Very Happy

ПП А зъбаци,верига,гуми са консумативи..какъвто и мотор да вземеш,пак ще ги смениш..така,че това не е определящо...
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4147



Ел. поща
« Отговор #1432 -: юни 25, 2018, 15:23:09 »

Продал си Фазер 2008 инжекция,и сега искаш да си купиш ФЗ1 2005 карбуратор, смазан от каране..  Surprised За мен това упражнение няма мн смисъл..
Ако аз търся ФЗ1,ще гледам да е след 2008,инжекция,с повечко екстри и възможно на най—малко километри..  Very Happy

ПП А зъбаци,верига,гуми са консумативи..какъвто и мотор да вземеш,пак ще ги смениш..така,че това не е определящо...
+1
Активен
ssoren
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 28


Ел. поща
« Отговор #1433 -: юни 25, 2018, 15:45:21 »

Пропуснах да напиша, че съм 195 см., тежа 105 кг.  и S2 го карах 8 г-ни! Гледах един инжекцион 06 г., но над капачката на съединителя и по шева на рамата отдолу имаше участък, който беше светъл на цвят и с по тънка заварка! Моторът беше с гуми от 2011 г., на 21000 км. с изкривена напред дясна степенка, без централна стойка и червен ключ!? Карах го и ми хареса, но ме спряха гореизброените неща!Не е зор да скоча веднага. Карбураторният ми хвана окото, добре върви, удобен е, но дисковете, веригата и зъбчатките ми се струва, че не отговарят на 47000 км. Но, както написа колега в горен пост - зависи от стила на каране! Питам за мнения и препоръки на управлявали и управляващи такива машини!
« Последна редакция: юни 25, 2018, 15:48:56 последно от ssoren » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3320



« Отговор #1434 -: юни 25, 2018, 17:50:01 »

Всъщност,аз не разбрах,че става дума за карбураторния модел! Идеята наистина е следната: По-добре карбураторния от първото поколение инжекцион при този модел! Имам приятел,който кара карб.модел от много години! Мотора е отличен,става за туризъм,става и за "келешлъци"! Двигателя е дефорсирана Р1-ца от доказано поколение! Какво повече да се каже? Изброяваш си забележките и ако стигнете до цена,която ти харесва и ако конкретния мотор ти харесва,няма какво да се чудиш! Ако можеш да събереш пари за второто поколение Фазер-и още по-добре!
Активен
Yamaha N1
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Raptor 700i и FZ-1
Публикации: 2433


Жълтите са най-бързи


Ел. поща
« Отговор #1435 -: юни 25, 2018, 18:14:11 »

Аз пак да се включа,тези мотори се водят "спорт турист" клас и се купуват предимно да се пътешества с тях,трябва да си много наивен за да вярваш,че мотор на 15 години е на 47 000км.,моя както казах е на 6 години и е на 42000км. и въпреки,че предишният собственик е лягал като с пистов и е ожулил степенките до половината не ме спря да си го купя,защото беше подържан и гледан перфектно.
 По темата с инжекциона, Ямаха пускат първата си инжекция 2002 година, мисля че до 2006г. са имали време да изгладят нещата и мотора се държи отлично във всички режими, не съществува карбураторен мотор с такова поведение, да не говорим,че карбуратора е сложна механика с безброй малки отворчета,който през всичките тези години на съществуването си, са се запушили непоправимо и никога не могат да се възстановят напълно.
 Двигателя и на модела след 2006г. е дефорсираната версия на Р1, който започва от 2004 година и с леки изменения и доработки си запазва въртящият момент същия като при пистовия вариант,само мощността му се намалява на 150к.с.

 Не мисля,че през 2018г. е редно да се избира между забравената вече технология на карбуратора и използваната и до ден днешен на всички превозни средства инжекциона система.
Активен
ssoren
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 28


Ел. поща
« Отговор #1436 -: юни 25, 2018, 19:06:58 »

Все пак съм карал S2 -08 г. и знам, че е с двигател на R-6, но с леки изменения! Продадох го на реални 33124 км. , а през годините му бях направил ъпгрейд за около 2500 лв. /слюда, иридиеви свещи , краштапи на предната вилка и двигателя, ръкохватки на съединител и спирачка, биксенон, стоика с топкаса, опашка, лед мигачи, гуми Bridgestone BT023 GT Sport Touring със спортни вентили, и други дребни неща/. С него замина и сервизната книжка, трите ключа, оригиналния инструмент ,чисто нов акумулатор, маслен филтър "KN", масло "Кастрол" 10-40, въздушен филтър и всички свалени оригинални части! Очаквам и други хоро да са коректни , но в България е трудно! Мога да кажа, че S2 е отличен мотоциклет! Препоръчвам го горещо, но ми се кара FZ 1, за който знам, че е с двигател на R-1! Писах за проблема с рамата 06-07г., който е сериозен и са изпатили колеги по целия свят, макар че "Ямаха" си траят / мога да постна линкове по темата , въпреки че съм посочил форума, в който ги има /! Не знаех, че при FZ1 06-15 г. има втора генерация! Бихте ли споделили от коя година са изчистени проблемите с инжекциона?
Активен
Yamaha N1
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Raptor 700i и FZ-1
Публикации: 2433


Жълтите са най-бързи


Ел. поща
« Отговор #1437 -: юни 25, 2018, 19:28:11 »

От 2006 до 2015г. не е променено нито едно болтче по този мотор,само е добавен АБС-а който е най-перфектната екстра за един мотор.Сменяни са само разцветките на самия мотор, на коловете и задната пружина на амортесьора.
Активен
ssoren
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 28


Ел. поща
« Отговор #1438 -: юни 25, 2018, 19:35:33 »

Колегата по-горе пише, че е "по добре карбураторния от първото поколение инжекцион при този модел"!
Активен
ssoren
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 28


Ел. поща
« Отговор #1439 -: юни 25, 2018, 19:42:59 »

И мен ме тегли към модела 06-15 т., хареса ми как върви, но към момента живея в провинцията, рядко си ходя до София. Не е ясно дали повече от веднъж в годината ще отида до морето! Миналата година съм минал само 200 км, просто нямам време, но не мога без мотор! Та може и компромис да направя за карбуратор, и събирам мнения от вас, които си карате редовно машините / и двете генерации /!
« Последна редакция: юни 25, 2018, 19:44:42 последно от ssoren » Активен
Страници: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 105   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИ НА YAMAHA FAZER

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.075 секунди с 21 запитвания.