Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИ НА YAMAHA FAZER
Страници: [1] 2 3 ... 96   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИ НА YAMAHA FAZER  (Прочетена 257908 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Ivo_MP
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS 600
Публикации: 53



Ел. поща
« -: ноември 20, 2008, 14:15:43 »

Здравейте, имам запитване към собствениците на Yamaha Fazer. Във форума няма много информация техническа за този модел и бих желал да понауча повечко за този модел, преди да се впусна в процес на закупуване.
Активен
R-генерация
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 146



« Отговор #1 -: ноември 20, 2008, 14:47:34 »

А за 600 или 1000 кубиковия вариянт? Коя година? Джони Браво е твоя човек   Very Happy
Активен
FZ6N
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 28


154030849
« Отговор #2 -: ноември 20, 2008, 15:02:25 »

Здрасти,

Пиши на лично какво си харесал и ще ти изпратя каквото трябва.
Активен
ilik
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA AFRICA
Публикации: 13



Ел. поща
« Отговор #3 -: декември 15, 2008, 13:20:32 »

аз имам фазер и сам много доволен от него.карасе леко има отлично динамика и дава вазможност както за туризам така и за спорт.
аз и 600 и 1000 даже мога и да ти продам единия Very Happy
Активен
Johny Bravo
Genuine Shop!
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1931


www.expertmotors.bg


WWW
« Отговор #4 -: декември 15, 2008, 15:43:51 »

R-генерация , мерси!  Very Happy

Ivo_MP, уточни коя година модел си харесал, кубатура и т.н. За моя модел 2004-2006год. 600cc. имам всичко което ти е необходимо - подробни мануали и спецификации. Ако си се насочил към такава красавица, знай че си заслужава всяка една стотинка, която си дал. Изключителен мотор, лек, бърз и маневрен. 190кг сухо тегло, 98konq, 795мм височина на седалката, резервоар 19л, от които, 3,6л са резерва. Изцяло електронния дисплей показва всичко от което се нъждаеш ясно и отчетливо. Перфектен мото както за града така и извън него. Няма много място за багаж, но с малко фантазия всичко се постига. Возили сме се 2-ма човека с палатка, найлони, шалтета, 2 спални чувала и още багаж в раници на резервоара и на гърба. Без проблем.
Единствен дефект от който страдат ВСИЧКИ мотори внос от САЩ през тези години е фабрично дефектен TPS Sensor - датчик за позицията на дроселовата клапа, който е подменен почти на всички безплатно. Ако мотора страда от неравномерен празен ход и лошо ускорение най-често проблема е такъв. Ако на рамата до VIN номера има ударена една малка характерна "дупчица" това означава че проблема е отстранен гаранционно.
Ако има нещо - питай! Ако си се спрял на по-стария модел Фейзър също не е грешка. Концепцията на мотора от самото начало на производстото му е да е Лек, Бърз и Универсален. Както го наричат на много места "Swiss Army Knife"  Very Happy
Активен
Stupid_boy
Модератор
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4620



« Отговор #5 -: януари 03, 2009, 18:47:15 »

да се изфукам, от 30-ти и аз съм горд собственик на такава машина.
( FZ6N, с джони карахме моя, когато говорихте по телефона )
с нетърпение чакам снега да си отиде, че да го пробвам като хората.
Активен
Lamer
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprillia Mille RSV1000R 2001
Публикации: 607



Ел. поща
« Отговор #6 -: януари 03, 2009, 21:14:09 »

да се изфукам, от 30-ти и аз съм горд собственик на такава машина.
( FZ6N, с джони карахме моя, когато говорихте по телефона )
с нетърпение чакам снега да си отиде, че да го пробвам като хората.

Welcome to the club! И честито Smile
Активен
Ivo_MP
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS 600
Публикации: 53



Ел. поща
« Отговор #7 -: януари 04, 2009, 17:56:18 »


Определено съм решил да пробвам Yamaha Fazer, 600 кубика, сега диалемата ми е откъде да се сдобия с машинката, има вариант да си харесам някой от БГ или да ми внесат по поръчка (с риск без да съм го карал), търся мотор около 2004 година да е, но в крайна сметка каквото читаво има на пазара това ще е.
Активен
hayden
Hayden
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: KAWASAKI ZX 10 R 2006
Публикации: 145



Ел. поща
« Отговор #8 -: януари 04, 2009, 21:11:18 »

Собственик съм на ЯМАХА ФЗХ-750 1987г.
Активен
Johny Bravo
Genuine Shop!
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1931


www.expertmotors.bg


WWW
« Отговор #9 -: януари 05, 2009, 00:44:03 »

И ?   Surprised

Да ти отвориме по бира?  Surprised

 Surprised Surprised Surprised


 Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
Ivo_MP
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZS 600
Публикации: 53



Ел. поща
« Отговор #10 -: януари 05, 2009, 00:45:41 »

в тоя студ не е работа  Very Happy
Активен
hayden
Hayden
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: KAWASAKI ZX 10 R 2006
Публикации: 145



Ел. поща
« Отговор #11 -: януари 05, 2009, 08:29:17 »

Не пия.
Активен
ilik
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA AFRICA
Публикации: 13



Ел. поща
« Отговор #12 -: януари 06, 2009, 00:56:52 »

голямо удоволствие е да караш такава машина 143коня с много добър вартящ момент какво му трябва на човек!!!!!яде си пътя като гладен циганин първата баничка!!!!тази машина която ти я предлагам е наистина като нова и ти ще се обедиш от снимките аз не сам тарговец но мотори и грижите които сам положил по тази машина са огромни!!!много пъти съм попадъл но обяви и снимки изглеждат супер машини а като отида на място са толкова пребити и само ме е яд.това много 4есто се случва от раиона на дупница.кюстендил.и тн.в моя случаи те оверявам 4е няма да е така.
Желая на всички един успешен. динамичен и безавариен и здравословен сезон Very Happy
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #13 -: януари 06, 2009, 16:12:51 »

Eто ти мойта машинка в голиа вариант разбирасе
  Специфични функции      -

    * Сензационни работни качества
    * Високи обороти и мощност
    * Двигател на основата на R6
    * CF-матрично лято алуминиево шаси
    * Суперспортен горен обтекател

Двигател    -
Тип на двигателя    4-тактов, наклонен напред успореден 4 цилиндров, DOHC, с течно охлаждане
Работен обем    600 куб.см
Диаметър и ход на буталото    65.5 x 44.5 мм
Компресно съотношение    12.2 : 1
Максимална мощност    72.0 kW (98 PS) при 12,000 об./мин.
Максимален въртящ момент    63.1 Nm (6.4 kg-m) при 10,000 об./мин.
Мазителна система    Маслен картер
Карбуратор    Инжекционно впръскване на горивото
Тип на съединителя    Маслен, многодисков
Запалителна система    TCI (цифрова)
Система на стартиране    Електрическа
Трансмисионна система    Постоянно зацепване, 6-скорости
Крайна трансмисия    Верига
Капацитет на горивния резервоар    19.4 л
Капацитет на масления резервоар    3.4 л
Шаси    -
Шаси:    Алуминиево, ромбоидно
Система на предно окачване    Телескопични вилки
Предно окачване:    130 мм
Система на задно окачване    Люлеещо рамо (monocross)
Ход на задното окачване    130 мм
Caster angle    25º
Trail    97.5 мм
Предна спирачка    Двойни дискове, Ø 298 мм
Задна спирачка    Единичен диск, Ø 245 мм
Предна гума    120/70 ZR17M/C (58W)
Задна гума    180/55 ZR17M/C (73W)
Габарити    -
Дължина (мм)    2,095 мм
Ширина (мм)    750 мм
Височина (мм)    1,210 мм
Височина на седалката (мм)    795 мм
Междуосие (мм)    1,440 мм
Минимален просвет (мм)    145 мм
Сервизно тегло (кг)    207 кг / с ABS: 212 кг

Чудничка за всичко става
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #14 -: януари 06, 2009, 16:17:57 »

 Тва е за мене по добрия вариант,ама ако ти е по джоба

  Специфични функции      -

    * Двигател на основата на R1
    * Високоефективен спортен мотоциклет
    * Пътешественик на дълги разстояния
    * Многостранно развит
    * 43-милиметрови обърнати вилки

Двигател    -
Тип на двигателя    4-тактов, наклонен напред паралелен 4 цилиндров, DOHC, с течно охлаждане
Работен обем    998 куб.см
Диаметър и ход на буталото    77.0 x 53.6 мм
Компресно съотношение    11.5 : 1
Максимална мощност    110.3 kW (150 PS) при 11,000 об./мин.
Максимален въртящ момент    106.0 Nm (10.8 kg-m) при 8,000 об./мин.
Мазителна система    Маслен картер
Карбуратор    Инжектиране на горивото
Тип на съединителя    Маслен, многодисков със спирална пружина
Запалителна система    TCI (цифрова)
Система на стартиране    Електрическа
Трансмисионна система    Постоянно зацепване, 6-скорости
Крайна трансмисия    Верига
Капацитет на горивния резервоар    18 л
Капацитет на масления резервоар    3.8 л
Шаси    -
Шаси:    Алуминиева матрична отливка, ромбоидно
Система на предно окачване    Телескопични вилки
Предно окачване:    130 мм
Система на задно окачване    Люлеещо рамо (шарнирно окачване)
Ход на задното окачване    130 мм
Caster angle    25º
Trail    109 мм
Предна спирачка    Двойни дискове, Ø 320 мм
Задна спирачка    Единичен диск, Ø 245 мм
Предна гума    120/70 ZR17M/C (58W)
Задна гума    190/50 ZR17M/C (73W)
Габарити    -
Дължина (мм)    2,140 мм
Ширина (мм)    770 мм
Височина (мм)    1,205 мм
Височина на седалката (мм)    815 мм
Междуосие (мм)    1,460 мм
Минимален просвет (мм)    135 мм
Сервизно тегло (кг)    220 кг / ABS: 226 кг
Активен
Страници: [1] 2 3 ... 96   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИ НА YAMAHA FAZER

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.133 секунди с 20 запитвания.