Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Полиране на алуминий  (Прочетена 14152 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
iunga-moto
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: tuning yamaha r1-много бега
Публикации: 1778

маиката му е въртящия момент:)))))))))


« -: Ноември 01, 2008, 19:19:46 »

зимата идва,паднах с мотора
но тая път съм решил не само да го сглобя но и да го тунинговам
но затова по късно

започвам да полирам алуминия-степенки и дчанти
тоя детаил които съм показал
го минах със шкурка-200 ,после500,после-800 после 1200 и после 1500
накрая полирах със полирмашина и финна абразивна паста
но останаха едни малки драскотини които не мога да изкарам
въпросът ми е ,дали да ги пастирам със силиконова паста
или да ги лакирам
щото до месец пак ще потъмнее


ходих при един маистор които ми каза че като му ударим лака
тия драскотини които си личат на снимката ще се покрият

да разчоплим тая тема с полирането ,търсих досега
никои не е писал през какво е минал докато го направи огледало
Активен
Suzuki
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: °Crescent Rizla° Suzuki GSX-R750 K1
Публикации: 1637


Комплексиран плиткоумен псевдомоторист!


WWW
« Отговор #1 -: Ноември 01, 2008, 19:38:54 »

....

да разчоплим тая тема с полирането ,търсих досега
никои не е писал през какво е минал докато го направи огледало

А и на мене ще ми е интересна тая тема, че съм се заканил да си полирам рамата преди да я накича с чаркалъците  Very Happy
Активен
Dabich
ПРОДАВАМ CBR F4i '02
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Кабрио
Публикации: 979



« Отговор #2 -: Ноември 01, 2008, 20:29:33 »

Според мен преди да полираш няма смисъл да търкаш с 10 вида шкурки, ако детайла няма дълбоки деруги. И при полирането се използва киче и една зелена паста във вид на калъп като сапун (златарите я използват), като алуминия се полира мн лесно, но след като загрее детайла от триенето с кичето (алуминия почва леко да се топи в предвид заплесква се). А за лак някой казват, че е хубаво за да се запази блясъка, а и е по-лесно за подръжка после.
Активен
iunga-moto
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: tuning yamaha r1-много бега
Публикации: 1778

маиката му е въртящия момент:)))))))))


« Отговор #3 -: Ноември 01, 2008, 20:34:35 »

при мен деругите бяха големи
пролета карах с едни ботуши,дето са надрали яко

утре ще пообиколя да потърся нещо по специално за алуминий

това със пастите за зъби деиства,но търкаш 5 пъти повече
отколкото със фината абразивна паста
Активен
Suzuki
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: °Crescent Rizla° Suzuki GSX-R750 K1
Публикации: 1637


Комплексиран плиткоумен псевдомоторист!


WWW
« Отговор #4 -: Ноември 01, 2008, 20:53:53 »

....

това със пастите за зъби деиства,но търкаш 5 пъти повече
отколкото със фината абразивна паста

Е Юнга трябва да се има в предвид че пастата за зъби е вид фин абразив все пак  Very Happy в интерес на истината аз мислех да си намеря паста за зъби 'Поморин'(укрепва косъма на четката) и с едно кече и да поотъркам малко рамата.
утре ще пообиколя да потърся нещо по специално за алуминий
Бяха ми казали че в Mr. Bricolage имало някаква паста за полиране на алуминий ако ти се разкарва до там - иди виж к'во предлагат ...
Активен
JORO-SLIVEN
НА МЕН РОКЕРИТЕ СА МИ ФЕНОВЕ!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vtr 1000 SP-1 Superbike,ducati-indiana
Публикации: 8418


Бог кара SUZUKI


« Отговор #5 -: Ноември 01, 2008, 21:45:54 »

дабич ви каза ква треа да е пастата!няма друга!!!

юнга,като лакираш после по терлици ли ще караш?

има деруги щото малко си търкал с шкурките-едрите!как искаш после да ги махнеш с 1500
юнга,аз и до 2000 съм стигал!
Активен
joreto_gsxr
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSXR-600
Публикации: 25



Ел. поща
« Отговор #6 -: Ноември 02, 2008, 00:09:10 »

   Драскотините са ти се получили, ако ги е нямало преди това защото си започнал с много едра шкурка.По принцип след боя и след лак боядисаната част се минава с 2000 шкурка матира се и пастира след това като резултата е доста по добър от първоначалния.Опитай другата  само с 2000 и след това с паста,също така захабен никел пак се минава на водна ама онази която е гладка като стъкло - микронна шкурка и след това паста, ефекта е добър даже доста.
Активен
nikozo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Monster 750, Honda CBR 600f2, CBR 900rr
Публикации: 208


0894626131


WWW
« Отговор #7 -: Ноември 02, 2008, 08:15:43 »

В тази тема също има писано... http://forum.moto-zone.bg/index.php/topic,23846.0.html
Активен
gloga
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: yamaha v-max
Публикации: 169


Ел. поща
« Отговор #8 -: Ноември 02, 2008, 09:19:15 »

Юнга,ела да ти покажа с какво алуминия става като никел,лично
Активен
Dimitar Nenchev
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprilia Pegaso 650 i.e.
Публикации: 763


Off Road


Ел. поща
« Отговор #9 -: Ноември 02, 2008, 09:52:51 »

Що не ги закараш тия степенки на прахово боядисване? Прониква по-добре от лака и държи повече.  Аз за полиране използвам няколко работи. Първо слагаш на шмергела едно кеча и слагаш на него лой, да точно така най-обикновена лой, полира изключително добре. След това може да използваш полир паста, има много на магазина. Аз лично използвам стара полир паста ГОИ. Има и нови вносни ама са по-скъпи. Фино полиране може да направиш и в паста за зъби, тя също има абразив, с такава съм полирар радиатори за процесори, много добре става.
Активен
iunga-moto
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: tuning yamaha r1-много бега
Публикации: 1778

маиката му е въртящия момент:)))))))))


« Отговор #10 -: Ноември 02, 2008, 12:12:14 »

еи имаше страшни деруги ве хора
нямаше как да не мина със едрата шкурка
Чавдаре след нова година мисля да прескоча до Димитровград
оня агент ще вземе от теб шарнира,когато кажеш че е пристигнал
много работа маика,няма как Very Happy

гледах днеска във Бриколаж има паста за алуминии ,но това не е абразив
а само да лъсне,говорих там с човека
сега купих една друга да видим кво ще стане
но засега съм много доволен от резултата ,ефекта е направо супер

на ръка с кече просто забравете за рамата Smile Smile Smile Smile
тая степенка на ръка я търках 4 часа ,и ефект малък
после с машина за 10 мин и ефекта бе голям
Активен
emil
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Virago 1100, Honda VT 750, Kawasaki Vulkan 1500, Kawasaki zx6r, Honda CBR XX 1100
Публикации: 215


231855899
Ел. поща
« Отговор #11 -: Ноември 02, 2008, 20:14:32 »

Отностно полир пастата за алумини каде може да се намери,в София
Имам идея за джантите и предните колове,а дали няма да се надраска от камияетата по пътя
Активен
Runner
Тимофил
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 919 RR
Публикации: 653


Arai Viper GT Sinister


« Отговор #12 -: Ноември 02, 2008, 20:26:52 »

А там където има заварки,как се процедира?Предполагам само с паста ще се минава....
Активен
AIWA
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA TDM
Публикации: 334



« Отговор #13 -: Януари 20, 2009, 21:23:13 »

Аз понеже се занимавам с боядисване на автомобили,алуминия го полирам на принцип подобен на този при подготовката за боя.За разлика от повечето ентусиасти използвам предимно шлаифмашина(имам професионална такава)и мога да ви уверя,че
вримето за полиране го измервам в минути а не в часове или дни.От колкото и едра шкурка да започна,а това зависи от грапавините и драскотините които искам да скрия,Винаги мога да завърша на 2500 шкурка.Чак след това пасти.Използвам тези на 3М за авто лакове.Започвал съм от шкурка 80 а понякога и от шлаиф диск на флекс,като при всяка смяна на
шкурка с по-финна съм напълно убеден че са отстранени драскотините от предишната.Пропуските тук се виждат на снимката
на колегата по- горе.Именно това се е получило при него,тъй като няма опита да контролира зануляването на долните драскотини а полирането отгоре продължава. Няма паста или лак,който да ги скрие.Същото е и при автобоядисването-
каквато основата това и отгоре.
 Проблемът при мен е че до момента не съм намерил удачен начин да съхранявам блясъка на полираният вече алуминий.За-
сега го лакирам,но колкото и твърди лакове да ползвам,винаги се драска.Особено на местата на болтове,гайки и др.
Другия вариант е редовно лъскане но до кога ли?
 Разбира се, всичко това е мое лично виждане.
Активен
iunga-moto
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: tuning yamaha r1-много бега
Публикации: 1778

маиката му е въртящия момент:)))))))))


« Отговор #14 -: Януари 20, 2009, 21:34:47 »

полираи с твоите машини степенките да те видя Very Happy
има места където се иска ръчичка
то ако се правеше за минути нямаше да искат толкова кинти хората
които се занимават с това
Активен
Страници: [1] 2 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Полиране на алуминий


Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.312 секунди с 20 запитвания.