Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: за спортните филтри  (Прочетена 8407 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
julio81
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 14



Ел. поща
« -: септември 08, 2008, 10:42:31 »

мотора ми е хонда 954 и е с спортно гарне ако сложа и спортен филтър трябвали да сложа и комадър за да не се обедни много сместа,БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Активен
milenskior
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 288



Ел. поща
« Отговор #1 -: септември 08, 2008, 11:03:30 »

Според мен не!
Все пак мотора ти е инжекция и би трябвало да си оправи сместа сам.
Активен
toncho_CBR
Лице с психично мото отклонение...
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR 600 F2 KYMCO KB50. Gilera DNA50
Публикации: 938



« Отговор #2 -: септември 08, 2008, 12:23:24 »

http://forum.moto-zone.bg/index.php/topic,4872.0.html
тука виж успех  Very Happy
Активен
TwistTheWrist
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Fireblade 929
Публикации: 59



Ел. поща
« Отговор #3 -: септември 19, 2008, 09:56:19 »

мотора ми е хонда 954 и е с спортно гарне ако сложа и спортен филтър трябвали да сложа и комадър за да не се обедни много сместа,БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Ако взимаш спортен филтър, гледай да е BMC. С K&N 929 и 954 губят по 2-3 коня спрямо оригиналния хартиен, с ВМС качват 1-2 коня. Ако си добре с английския, разгледай fireblades.org, има dyno показатели с различни филтри да се ориентираш. Иначе при това положение командер не е наложителен, виж при цяла генерация вече по-трудно се компенсира.
Активен
julio81
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 14



Ел. поща
« Отговор #4 -: септември 20, 2008, 00:11:52 »

мерси колега
Активен
Streetfightera
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI DR-Z 400E,Honda Transalp 600V
Публикации: 935


Чалъмар 12-ти разряд!


Ел. поща
« Отговор #5 -: септември 20, 2008, 08:24:58 »

Аз сьм с 929,гьрне AROW,K&N филтьр-нямам никакьв проблем.......
Активен
gloga
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: yamaha v-max
Публикации: 170


Ел. поща
« Отговор #6 -: септември 20, 2008, 11:29:36 »

TwistTheWrist тая работа изобщо не е така.Инжекциона не може да компенсира добре и филтър и ауспух.По отделно горе-долу става
Активен
TwistTheWrist
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Fireblade 929
Публикации: 59



Ел. поща
« Отговор #7 -: септември 21, 2008, 11:49:04 »

TwistTheWrist тая работа изобщо не е така.Инжекциона не може да компенсира добре и филтър и ауспух.По отделно горе-долу става

Ти от собствен опит ли вадиш заключения, или просто се включи експертно в движение...
Активен
Streetfightera
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI DR-Z 400E,Honda Transalp 600V
Публикации: 935


Чалъмар 12-ти разряд!


Ел. поща
« Отговор #8 -: септември 21, 2008, 12:00:18 »

тоя чиляк''gloga'' e Чавдар от Димитровград,ако не се лажа,и той определено ги разбира нещата Smile
Активен
TwistTheWrist
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Fireblade 929
Публикации: 59



Ел. поща
« Отговор #9 -: септември 21, 2008, 12:45:10 »

Единствено твърдя, че няма да си повреди мотора при филтър и слип-он само. Естествено, че с пауер командър може да оптимизира сместа и да получи по-добър резултат. Ако има съмнения, да покара малко извънградско и да си погледне свещите. По принцип е логично сместа да обеднее малко при тези модификации. Освен това в България освен да тества готови мапове за командера друг избор не виждам да има. 
Активен
Pepy86_GSXR
Павел Евгениев Павлов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 1000 K4 :)
Публикации: 1062



Ел. поща
« Отговор #10 -: септември 21, 2008, 13:03:23 »

А я тогава и аз да нахалствам - при карбураторите ,ако имаш цяла генерация + К&Н филтър това вдига ли конете изобщо на мотора или не. Или трябва и джет кит да се слага????

п.п.Ако карбураторен мотор е само с КиН филтър - задължително ли губи от мощноста си или не???

Активен
skil
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: cbr 600 rr 07
Публикации: 110


МК "Обзор"


« Отговор #11 -: септември 21, 2008, 13:47:14 »

Някой може ли да ми обясни, как стоят нещата със спортните филтри и отворените гърнета. Аз имам Сузуки К5 600. Моторът е със спортен филтър ВМС, но е с оригиналното гърне за модела. Искам да сложа отворено гърне,защото ми обясниха, че когато филтъра е спортен, а гърнето не е, мотора се спъва  - не върви. Като чета отговорите по темата стигам до извода, че няма смисъл от гърнето и филтъра, понеже нямам П. Командер. Някой ще ми обясни ли има ли смисъл от спортен филтър и спортно гърне, след като съм без командер. Надявам се да съм бил ясен, защото и аз се обърках накрая Surprised Предварително благодаря.
Активен
buffalo
Томислав Трайков
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: F4i Sport
Публикации: 966



« Отговор #12 -: септември 21, 2008, 18:01:41 »

http://www.moto-zone.net/index.php?p=view&r[page]=499 я прочетете това,мисля че ще ви се изяснят нещата  Very Happy.
Активен
Svetko
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW S1000RR, Honda CBR600RR
Публикации: 433


31327690
« Отговор #13 -: септември 21, 2008, 18:57:27 »

K&N пишат на сайта си, че няма проблеми:

7. Can a K&N filter give my engine too much air flow?

No. An engine can only draw in a certain volume of air depending on the engine’s size (measured by such things as bore, stroke and number of cylinders).  Vehicles are designed to accommodate large changes in air pressure so they can operate at sea level or at an altitude of 14,000 feet.  Engine computers adjust the amount of fuel required as a result of changes in air pressure (density).  Air filter restriction when the filter is new and especially as the filter loads with dust will result in lower air pressure and availability similar to being at a high elevation.  High-flow air filters that were invented by K&N were designed to reduce the work necessary to pull air through the filter and to increase air pressure.  Increased air pressure is one of the key elements in producing more power.

http://www.knfilters.com/faq.htm
Активен
skil
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: cbr 600 rr 07
Публикации: 110


МК "Обзор"


« Отговор #14 -: септември 21, 2008, 19:37:35 »

Цитат
http://www.moto-zone.net/index.php?p=view&r[page]=499 я прочетете това,мисля че ще ви се изяснят нещата  Very Happy.


Не излиза нищо за четене Surprised
Активен
Страници: [1] 2 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: за спортните филтри

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.103 секунди с 20 запитвания.