Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Фенове И Собсвеници на Honda VFR !
Страници: 1 ... 15 16 [17] 18   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Фенове И Собсвеници на Honda VFR !  (Прочетена 65093 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
IBenchev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: XX
Публикации: 214



« Отговор #240 -: февруари 16, 2017, 23:39:19 »

За модела V-TEC бях се вгледал преди година, но сега трябва да правя и апартамент паралелно, а ми се иска да покарам този сезон мотор, който е по- удобен за дълъг път от Хорнета т.е. 250+ км. в посока, да е с по- голям резервоар, ветробранна защита и т.н. А и може би защото съм ретрограден и някак си моделът преди V-TEC ми харесва повече като дизайн от този след 2002 г ... а и мисля,че мога да си го позволя по- скоро, без да се лишавам от другите удоволствия и разходи. За спойлерите единственото ми съображение е това, че липсващите лепенки от едната или двете страни говори за смяна след падане (което не е задължително да е зверско), иначе естетическата страна на нещата не ме касаят, лепенки се слагат. То е ясно, че всеки си има мнение, моите майстори имат  негагивно отношение към Fi модела и много негативно към V-TEC що се касае за правене на двигател, дори ми препоръчваха Хорнет 900, който сигурно също е добър мотор, но аз искам визията да сменя, да опитам и други типове на позиция на каране...Като с жените, от време на време ги сменяш, докато накрая си намериш идеалната...ама и тогава не се знае  Very Happy

Възприятието за красиво, грозно и въобще с естетиката всичко е строго индивидуално.
В случая имаш късмет, че ти харесва по-евтиният вариант.
Липсата на лепенки, определено може да е в следствие на инцидент, но това не винаги е така.
Най-лесно се вижда от вътрешната страна на спойлерите.
За Хорнета - ами сигурно е добър мотор, но нямат нищо общо с VFR-а.
А колкото до майсторите ти, не зная от какво е продиктувано отношението им към тази техника, но ако попаднеш на читав и поддържан екземпляр, не виждам какво ще правят по този двигател.
При по стария модел Fi (98-01), двигателят няма верига, а е със зъбни колела (откъдето идва и специфичният звук) и освен напасване на клапани след много километри, просто няма какво да му се прави.
Страхотен мотор, напълно отговарящ на това, което си описал, че търсиш.
Остава само да намериш твоя! Успех!
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2855



« Отговор #241 -: февруари 17, 2017, 01:42:11 »

Явно си попаднал на нещо некачествено.
Втори комплект за втори мотор и всичко е 99%, като на оригиналните.
Пасват перфектно, а на ръбовете "се срещат" точно като стоковите.
За здравината не зная, просто не съм я пробвал.
Единствено имат малко разлика в цвета, но е толкова минимална, че трябва доста да се вгледаш, за да я хванеш.

Карате се за глупости. Ключовете от бараките се наричат compression molded и injection molded. За едното говори Чефо, силно предполагам, за другото - ти. А разликата между двете е точно описаната от двама ви.
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2855



« Отговор #242 -: февруари 17, 2017, 01:43:24 »

От първия инжекцион нататък са си все с вериги. 99%.
Активен
IBenchev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: XX
Публикации: 214



« Отговор #243 -: февруари 17, 2017, 09:53:35 »

Карате се за глупости. Ключовете от бараките се наричат compression molded и injection molded. За едното говори Чефо, силно предполагам, за другото - ти. А разликата между двете е точно описаната от двама ви.
Защо реши, че се караме?
Предполагам, че това което казваш за разликата наистина е така.


От първия инжекцион нататък са си все с вериги. 99%.
Първият инжекцион на VFR-а - моделът Fi (98-01) не е с ангренажна верига, а със зъбни колела - на 100%.
Имам над 25к километра на такъв, а след това още толкова на фейслифт модела V-Tec след 2006 г.
Той вече си е с верига, което лично според мен не е по-добрият вариант, но не си и помислям, да се меря с инженерите на Хонда?
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2855



« Отговор #244 -: февруари 17, 2017, 11:57:35 »

Защо реши, че се караме?
Предполагам, че това което казваш за разликата наистина е така.

Първият инжекцион на VFR-а - моделът Fi (98-01) не е с ангренажна верига, а със зъбни колела - на 100%.
Имам над 25к километра на такъв, а след това още толкова на фейслифт модела V-Tec след 2006 г.
Той вече си е с верига, което лично според мен не е по-добрият вариант, но не си и помислям, да се меря с инженерите на Хонда?

Да, да, така е. Но са преместили положението на зъбните колела. Години минаха, не помня вече добре спецификите.

Единият процес е "формоване", другият е "леене". При формоването материалът се пресова по калъпи, а всички крепежи и по-инакви отвори се правят на ръка. Също дебелината не може да е баш дебела. Бозава работа.

Обаче при леенето (injection molding) - шприцване мисля, че беше на български, забравил съм - материалът се разтапя, налива си се в калъпите и нищо не се бара на ръка.
Активен
Porter
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 1100 XX Blackbird; TDM 850 4TX
Публикации: 6


Ел. поща
« Отговор #245 -: март 14, 2017, 14:40:06 »

Здравейте колеги,

 търся си клипони от 800 V-tec (2002-2004), моля някой ако има да пише на лични.

 Благодаря предварително.

 ПС Извинявам се ако не е по правилата.
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 628


V-я си FR-а


« Отговор #246 -: март 20, 2017, 11:58:13 »

Колеги, имам едно простичко питане за съвет и мнения при евентуална покупка на VFR 800 Fi.
В момента са ми "хванали" окото два екземпляра и ми е интересно да чуя вашето мнение кой би си заслужавал повече. Става дума за следното:
Единият е каран много в България, поддържан изрядно (според продавача), със сменен реле-регулатор с охлаждане (което се водело слабото място на модела) , но е на над 100 000 км. и 1998 г. модел ,със сменен ауспух, качен под седалката като при Хорнета, а това ме тревожи по отношение на загряването , като се вземе предвид, че ще возя и приятелката си, и не искам да си гори краката, но пък цената му е повече от достъпна. С регистрация е и е от София, ерго ще мога да го закарам при майстори за по- обстоен преглед и мнение.
Вторият е нов внос, от друг град, в що годе "оригинален" вид, 2001- ва, но на много висока цена.

Та любопитно ми е вашето мнение, защото моментът на закупуване лека полека наближава, а не е лошо човек да е информиран повечко,  а и да почерпи от чуждия опит на "по-старите кучета". Поздрави и много безаварийни и безинцидентни километри.
Активен
Stomp
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 99' Honda VFR800
Публикации: 346



« Отговор #247 -: март 21, 2017, 15:01:24 »

А конкретните обяви можеш ли да ги споделиш?
Активен
opsi4
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6 S2 '08
Публикации: 47



Ел. поща
« Отговор #248 -: март 22, 2017, 17:45:52 »

Колега, само не се подлъгвай, че моторите внос тия годинии клас са на километри по-малки от 100хил., така, че това не трябва да те спира. Когато моторът се поддържа няма никакъв проблем. Very Happy
Активен
Stomp
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 99' Honda VFR800
Публикации: 346



« Отговор #249 -: юли 29, 2017, 20:57:10 »

А някой случайно да продава стойки за странични куфари (монокей)?  Very Happy
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 628


V-я си FR-а


« Отговор #250 -: август 29, 2017, 18:10:34 »



С нескрита гордост и аз да се включа в отбора на VFR
- ите (VFR 800 V-tec, ABS, 2006), първите 200 км. изминати и още съм в ...ерекция
Активен
Светозар
ниво 4
****
Активен Активен

Мотор: CBR 929RR
Публикации: 462



WWW
« Отговор #251 -: август 29, 2017, 18:46:45 »

Айде честито !!! Уникално красива машина  Cool Със здраве да си я караш братле и само да те радва  Very Happy
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 628


V-я си FR-а


« Отговор #252 -: август 29, 2017, 18:57:49 »

И ти жив и здрав, Светльо, живот и здраве пак ще караме, само че вече къде , къде пи-комфортно Smile
Активен
voynov
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA VFR 800 FI
Публикации: 61


READY TO RIDE


« Отговор #253 -: декември 21, 2017, 22:12:05 »

Здравейте колеги, продавам си моторчето- Honda VFR 800 FI модела е от 98-01, но моя е с първа регистрация 2002г. Ако някой има интерес да ми пише. Може и на емейл b.voynov@abv.bg тъй като често съм извън страната. Цена 3900. Договаряне.
Активен
Stomp
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 99' Honda VFR800
Публикации: 346



« Отговор #254 -: април 10, 2018, 14:09:12 »

Здравейте,
Тръгнах да настройвам оборотите на свободна, но се оказа, че болтът за настройка е изкъртен...
Идеи за алтернативна настройка?
Просто да натегна повече жилото на смукача, да карам на смукач или не знам  Sad
Активен
Страници: 1 ... 15 16 [17] 18   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Фенове И Собсвеници на Honda VFR !

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.125 секунди с 20 запитвания.