Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Фенове И Собсвеници на Honda VFR !
Страници: 1 [2] 3 4 ... 18   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Фенове И Собсвеници на Honda VFR !  (Прочетена 67227 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
RadoShopa
Радостин Славов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 1000 'K9 Limited Edition
Публикации: 695


Kраста си е да го еВа...


WWW Ел. поща
« Отговор #15 -: декември 15, 2008, 23:33:19 »

някои може ли да ми каже нещо пове4е за VFR750, 1993 година, дали има проблем с реле регулатура и електрониката, или някакви други проблеми

Ето тема с мнения:
http://www.bikerz.bg/viewtopic.php?f=17&t=2074
Активен
killmister
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki eliminator, suzuki GSX750 Inazuma
Публикации: 94


Born to lose, live to win


« Отговор #16 -: декември 15, 2008, 23:51:22 »

Благодаря за темата rulez2
Активен
oggy
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR
Публикации: 1


Ел. поща
« Отговор #17 -: април 14, 2009, 21:50:10 »

В темата за откриването на сезона в Габрово, има един VFR750, който кара в първия и третия старт.
Доста добро ускорение. Абе добра си ни е машинката, макар и старичка.

Поздрави
Активен
Stuman
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Sprint ST 1050
Публикации: 1697


349375756 spawn4@abv.bg
WWW
« Отговор #18 -: април 14, 2009, 23:28:48 »

някои може ли да ми каже нещо пове4е за VFR750, 1993 година, дали има проблем с реле регулатура и електрониката, или някакви други проблеми

Едно малко вентилаторче от компютър на реле-регулатора и работата заспива. Говорят, че е "железен" тоя мотор. Скоро го взех пък ще я видим тая работа.  Very Happy За сега впечатленията ми са само положителни. Модела е VFR750FL.

П.П. Търся си ключ за обтягане на веригата, защото нямам.  Very Happy
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2856



« Отговор #19 -: април 14, 2009, 23:47:15 »

Едно малко вентилаторче от компютър на реле-регулатора и работата заспива. Говорят, че е "железен" тоя мотор. Скоро го взех пък ще я видим тая работа.  Very Happy За сега впечатленията ми са само положителни. Модела е VFR750FL.

П.П. Търся си ключ за обтягане на веригата, защото нямам.  Very Happy

Oтверка и чук, ама не хамалската! Няма да има и нараняване...Проверено!
Активен
hayden
Hayden
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: KAWASAKI ZX 10 R 2006
Публикации: 145



Ел. поща
« Отговор #20 -: април 15, 2009, 08:18:39 »

Пробвай с ключ за заден амортисьор, подобен е.
Активен
Stuman
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Sprint ST 1050
Публикации: 1697


349375756 spawn4@abv.bg
WWW
« Отговор #21 -: април 15, 2009, 09:17:31 »

Oтверка и чук, ама не хамалската! Няма да има и нараняване...Проверено!

хахаха...знам го аз тоя метод.  Very Happy Искам да ибягвам да прибягвам до него, защото малко или много се развалят зъбчетата.  Very Happy

Знам, че се продават такива универсални ключове. Може и да стане с такъв.

Иначе бих искал да ми разясните някои подробности около обтягането и подръжката на веригата на ВФР-а, защото съм бос на тая тема. До сега съм карал кардан и веригата ми е малко тъмна индия.  Smile

Гледам на бележката на предпазителя на веригата пише какви са границите в които трябва да е опъната веригата, но не разбирам дали, като е на централна или със човек седнал на мотора.  Smile
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2856



« Отговор #22 -: април 15, 2009, 11:26:15 »

...До сега съм карал кардан и веригата ми е малко тъмна индия.  Smile Гледам на бележката на предпазителя на веригата пише какви са границите в които трябва да е опъната веригата, но не разбирам дали, като е на централна или със човек седнал на мотора.  Smile


Поне няма да можеш да усучеш задното колело... Very Happy Very Happy Smile Smile И мен така ме ебават на нескопосаност.

По темата:
Активен
sith_of_darkness
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Twin
Публикации: 221


Бързай бавно


WWW Ел. поща
« Отговор #23 -: май 03, 2009, 13:13:56 »

Считат ли се хора към вашия клуб такива имали само VF 750 F (RC16) Smile



Но събиращи пари и за нов мотор и една от възможностите е е RC36

Активен
enor
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 750F
Публикации: 94



Ел. поща
« Отговор #24 -: май 04, 2009, 12:33:40 »

И аз отскоро съм с VFR750F лошо още не съм видял! Единствено се застраховах и сложих вентилаторче на релерегулатора и сега само си возя!
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2856



« Отговор #25 -: май 04, 2009, 15:50:53 »

Считат ли се хора към вашия клуб такива имали само VF 750 F (RC16) Smile
Но събиращи пари и за нов мотор и една от възможностите е е RC36

...бе считат се, как да не се считат...нали е V4 двигател, само жуженето от ангренажните колела ти липсва.

Колко ви гори ВФР-а, и при какви условия?
Активен
Stuman
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Sprint ST 1050
Публикации: 1697


349375756 spawn4@abv.bg
WWW
« Отговор #26 -: май 04, 2009, 16:59:26 »

От последното каране до Сърбия...
Предимно междуграски пътища и малко магистрала със скорост 100-120 ми изгори между 5.4/100 и 5.6/100. Малко множко ми се видя при положение, че съм я галил газта. Това, което знам е, че мотора има нужда от синхрон. Може и да посмъкне, като го направя.  Surprised
Иначе за градско...доста е...не съм го засичал, но може би е около 7/100. Surprised

П.П. Забелязал съм, че с Carerra 95 на OMV върви по-добре и харчи по-малко. Определено се усеща.
Активен
pe6kata212
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA VFR400R
Публикации: 11



Ел. поща
« Отговор #27 -: май 09, 2009, 00:57:07 »

Хайде и аз да се разпиша с един VFR400R NC24,впечатления отлични,само хубави емоции и много километри


едно клипче да добиете представа
Активен
cybersound
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800FI RC46
Публикации: 150


Ако е гарга, да е рошава !


WWW Ел. поща
« Отговор #28 -: май 11, 2009, 20:12:28 »

хахахах да клипа си го бива Smile... А да ви попитам за тоя реле регулатор... За какво служи и защо му е вентилатор... Съжалявам ама съм доста бос в тези неща, а ми се иска да знам...
Активен
cybersound
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800FI RC46
Публикации: 150


Ако е гарга, да е рошава !


WWW Ел. поща
« Отговор #29 -: юли 23, 2009, 21:13:24 »

Приятели ! бихте ли ми казали дали модела жфр 800фи рк46 има v-tec ?
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 18   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Фенове И Собсвеници на Honda VFR !

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.226 секунди с 20 запитвания.