Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: фенове на мотоциклети BMW
Страници: 1 ... 74 75 [76]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: фенове на мотоциклети BMW  (Прочетена 332529 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1317

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #1125 -: май 01, 2018, 19:31:51 »

Има си копче за светлините пред дясната ръкохватка, която е за газта. Но и когато се пали мотора, ако светлините не са изключени, пак има реле, което ги гаси автоматично, до като върти стартера, за да е максимален пусковият ток.
« Последна редакция: май 01, 2018, 19:33:50 последно от Vladi4 » Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 623


Live to ride


« Отговор #1126 -: май 03, 2018, 10:51:06 »

Какъв вид антифриз се слага на К1200s? Освен син и червен имало и друг вид или?
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2183


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1127 -: май 03, 2018, 12:33:57 »

  Smile Smile
 както съм написал в Сервизната книжка на мотоциклетите които са на сервиз в моят Сервиз:
 Сменяйте редовно Охлаждащата течност на мотоциклетът – поне веднъж годишно (може да бъде отложена смяната по преценка на собственика ). Охлаждащата течност може да се долива само с де-йонизирана вода, за да се предотврати натрупването на замърсявания.
Има два основни вида антифризи: пропиленгликол и етиленгликол. Пропиленгликолът често се приема като най-добрият вариант за мотоциклети. Двата типа охлаждащ агент никога не трябва да се смесват. Ако не сте сигурни какъв тип охлаждаща течност е във системата на вашият мотоциклет , уверете се , че никога не смесвате различни цветове

 За да се избегне опасноста от непраилно смесване = G12+ ;) лично аз бих налял ORGANIC ENEOS G12+  Surprised
Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 623


Live to ride


« Отговор #1128 -: май 03, 2018, 12:39:47 »

И аз знам, че са два вида, но майстора каза че трябва трети вид. От как видях, че няма бушони тоз мотор, съм склонен да вярвам, че има и други неща, които са по-специфични.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2183


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1129 -: май 03, 2018, 13:01:53 »

И аз знам, че са два вида, но майстора каза че трябва трети вид. От как видях, че няма бушони тоз мотор, съм склонен да вярвам, че има и други неща, които са по-специфични.
Smile Smile Smile Smile кажи на майстора да пробва от Третия вид тогава.......  Smile Smile Smile
Активен
Ozzy
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW R1200CL
Публикации: 29



« Отговор #1130 -: май 04, 2018, 07:29:38 »

Има нещо вярно, че BMW-тата по-рядко имат проблеми, но пък за сметка на това са доста специфични и при някакъв проблем е по-сложно. Общо взето обслужването и чисто механичните проблеми могат да бъдат решени от доста майстори, но ако е нещо по двигател или електроника - там вече ситуацията е много ограничена. Трябва си диагностика, а в София май е само в Ауто Бавария (или поне те така ми казаха)
Преди няколко дни с моя R1200CL си спретнах едно преходче около 200 км. Малко преди да се прибера - нещо се прецака и останах на един цилиндър. На по-високи обороти вторият цилиндът припукваше и понякога се отпушваше, но като цяло - лоша работа. Боксера работеше като фуражомелка. Причините за подобна повреда не са една и две и затова вчера отидох на диагностика в БМВ на околовръстното. Там го гледаха, мислиха, мъдриха. Диагностиката не показа нищо - студио Х. Запалиха мотора, огледаха го и накрая един младеж там установи, че входящия маркуч за въздуха към левия цилиндър се е разхлабил, няма добра смес и цилиндърът не работи. Стегнаха скобата на маркуча, запалих и всичко е точно. Направо ми светна пред очите. През главата ми минаваха всякакви черни мисли за прецакан компютър или някакъв сериозен ремонт. Добре, че се оказа подобна простотия и че не случи по време на някой дълъг трип по чужбина Smile
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2183


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1131 -: май 04, 2018, 07:57:31 »

Има нещо вярно, че BMW-тата по-рядко имат проблеми, но пък за сметка на това са доста специфични и при някакъв проблем е по-сложно. Общо взето обслужването и чисто механичните проблеми могат да бъдат решени от доста майстори, но ако е нещо по двигател или електроника - там вече ситуацията е много ограничена. Трябва си диагностика, а в София май е само в Ауто Бавария (или поне те така ми казаха)
Aко проблема се свежда до това да смени свещ или да стегне някоя джанта - да , всеки би трябвало да може , макар дори и за свещите да ти трябва специален инструмент на някой модели , но за малко по такива ремонти направо си трябва RepROM програма , щото повечкото неща БМВ са ги мислили да са НАДЕЖДНИ ( но пък няма нищо вечно ) и имат определено сериозна специфика на сглобяване и разглобяване .........и само да вметна , без Диагностика и RepROM почти нищо неможе да се направи качествено по моторите на БМВ , колкото и рядко да е това Very Happy Surprised ( аз съм фен на марката все пак )

 за София ........ незнам , но познавайки "МАЙСТОРИТЕ" из БГ няма и да се учудя , но знам със сигурност че от Пловдив до Морето и от Кърджали до Свищов Диагностика за БМВ май има само в RBT Custom motors  Very Happy Smile


 
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 987


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #1132 -: май 04, 2018, 12:11:20 »

Аз имам любителската GS-911, работи перфектно и все пак с една ESA не се сборих (само по диагностика)
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3502



« Отговор #1133 -: май 04, 2018, 12:16:55 »

Програми за диагностика имат! Въпроса е,този пред екрана,какво разбира от това,което гледа/вижда! Това е големия проблем по всички представителства,не само за мотори,но и за колите! Иска си и практика,разбира се,както и да ти се занимава! Ще ви напиша отново: за всичко по БМВ (разбира се,прави всякакви мотори),без компютърна диагностика,може да търсите Орлин в Пловдив!
Активен
Страници: 1 ... 74 75 [76]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: фенове на мотоциклети BMW

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.097 секунди с 22 запитвания.