Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: фенове на мотоциклети BMW
Страници: 1 ... 73 74 [75] 76   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: фенове на мотоциклети BMW  (Прочетена 330410 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
shobo
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW K1200R
Публикации: 1505



« Отговор #1110 -: юли 20, 2017, 06:50:22 »

ремонтирам го, защото ми е гадно да го гледам потрошен, но не смятам да карам
Активен
Adler9
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha tdm 850 4TX ; BMW K1200RS
Публикации: 243



Ел. поща
« Отговор #1111 -: март 25, 2018, 19:11:18 »

Здравейте,
забелязвам,че няма особена активност в тази тема, но бих искал да ви попитам за съвет.
Отскоро съм щастлив собственик на К1200RS.  Та в тази връзка се опитвам да си го обслужа и ще се радвам някой да сподели опит какво масло ползва за трансмисията и диференциала(кардана). Виждам, че явно трябва да е 75w140, но ако позволява сайта конкретен линк с марка и магазин? Ако не на лични вярвам ще е позволено. ;-)
Благодаря предварително.
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 974


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #1112 -: март 26, 2018, 07:46:53 »

Няма активност, защото всички мотори от бранда са 6+  Very Happy

За всеки тип машина е най-добре да се прегледа ръководството. Там са дадени точните характеристики на маслото. После отиваш при търговец на който имаш доверие и вземаш това което ти е по джоба, но никога по-нисък клас от посоченото в мануала.

По начина на задаване на въпросите, по-добре потърси сервиз!

п.п. Пробвал съм различни масла и все са му харесвали. Най-важно е, че новото масло е по хубаво от всяко двоен естер, фул синтетик, хеви дюти, %€$!?>$€*(!№"Ю№€) на 9788748 км !!!
Активен
Adler9
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha tdm 850 4TX ; BMW K1200RS
Публикации: 243



Ел. поща
« Отговор #1113 -: март 26, 2018, 09:02:21 »

Благодаря колега.  Smile
Активен
poseydon
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: VFR800FI
Публикации: 13


« Отговор #1114 -: април 29, 2018, 20:39:52 »

Поздрави на всички фенове!

Включвам се с няколко въпроса:
* Добро ли е обслужването в официалния сервиз на БМВ?
* Има ли в София друг специализиран сервиз за БМВ?
* Организират ли се редовни срещи за каране или споделяне на мнения в БМВ клуба?


Поздрави!
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 974


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #1115 -: април 30, 2018, 08:05:44 »

Поздрави на всички фенове!

Включвам се с няколко въпроса:
* Добро ли е обслужването в официалния сервиз на БМВ?
няма голям опит, но за едно ходене и един рекол съм доволен.
* Има ли в София друг специализиран сервиз за БМВ?
друг да каже
* Организират ли се редовни срещи за каране или споделяне на мнения в БМВ клуба?


Поздрави!
Активен
blackk
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW F650 CS
Публикации: 90



Ел. поща
« Отговор #1116 -: април 30, 2018, 09:12:23 »

Поздрави на всички фенове!

Включвам се с няколко въпроса:
* Добро ли е обслужването в официалния сервиз на БМВ?
* Има ли в София друг специализиран сервиз за БМВ?
* Организират ли се редовни срещи за каране или споделяне на мнения в БМВ клуба?


Поздрави!

Привет Smile

 - Аутобавария - Сашко е човекът. Отзивчив, готин и си разбира много. Като енциклопедия е, можеш да разчиташ на него.
 - Сервизът на старата пожарна на Плиска - Сево, от много години ги работи BMW-тата и си ги разбира. Самият той си кара BMW, много познания има и с инфо може да ти помогне, ако самият той не може.
 - за Олег от Мотобум също чувам позитиви, но там аз не съм вкарвала Гретхен и не мога да говоря от първо лице.

По мои лични наблюдения форумът на BMW е в хибернационен режим  Smile

Успех и безаварийни!
Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 618


Live to ride


« Отговор #1117 -: април 30, 2018, 09:38:15 »

За аутобавария- Сашо наистина е много точен, но останалите и най-вече ръководството са .... , а и както казва един приятел са "финансово невъзпитани".
В сервиза на Плиска човека си разбира и прави, но предимно боксерите. За редовите, си казва - ако се захване ще го оправи, инак си отказва.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3492



« Отговор #1118 -: април 30, 2018, 10:42:52 »

Ако не ти е "много далече",най-добрия майстор на БМВ е в Пловдив! Орлин на адрес бул."Хр.Ботев"104,точно срещу Военна Болница! Редови,боксери,едноцилиндрови или двуцилиндрови редови,всичко се прави с уникална прецизност,снимки,части,специализиран инструмент и т.н. Перфекционист е!
Активен
poseydon
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: VFR800FI
Публикации: 13


« Отговор #1119 -: април 30, 2018, 17:39:41 »

Здравейте,

Моторът е R1150GS, без АБС и не адвенчър, 2003та година.

Направим ми впечатление, че има няколко забележки:
* Не зарежда акумулатора (Чисто Нов). Каране, каране. Спиране, след това не може да запали от раз.
* Интересни звуци от боксера - дрънкане, тропане, мелене.
* Всяка скорост влиза, обаче винаги с едно изтракване/изчаткване.
* Високи обороти на свободния ход - над 1.5к и под 2к.
* При подаване на бърза газ, леко глъхне, но тръгва.
* При рязко връщане на газ - леко се колебае.
* Окачването ми се струва напълно застреляно (70к км.)

Ще се чуя с препоръчаните майстори.


Мерси за помощта!

Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1305

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #1120 -: май 01, 2018, 07:55:03 »

Много малка е вероятността този Адвенчър от 2003 год наистина да е на 70 000 км. Аз от 2011 год съм минал с моят малко над 70 000 км, като не го карам много често и кой знае колко. Very Happy
Също за 70 000 км няма начин нещо да се е повредило в окачването. То се регулира в определени граници.
Задължително трябва да се регулират клапаните, да се синхронизират инжекторите и да се оправи свободният ход, който е 1000-1100 об/мин. За акумулатора вече трябва да го погледне ел техник и да мери по инсталацията. Не е зле да се провери семеринга и лагерите в диференциала, а също и какво е положението със шлиците на кардана там.
Всичките тези работи звучат много страшно, но реално не отнемат много време и труд. Very Happy
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2120


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1121 -: май 01, 2018, 08:17:18 »

 Много вероятно да има осрани кабели - този мотор има неприятно съвпадение на Букси ( сходни по форма и цвят ) RepROM BMW си казва , без него е тото ......
 Звуците от Боксера е много вероятно да са в следствие на по доло изброения от теб проблем - високи обороти......... разминаващи се дросели ;)
 ПОГЛЕДНИ СЪЕДИНИТЕЛЯ и ПРЕТИСКАТЕЛЯ - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ( ще намразиш марката ако се наложи да ги сменяш при по сериозни повреди ) 
 Настройка - необходима е БМВ Сервизна Диагностика
 Разминаване на Дроселите - ТПС-а е в Ляво ......... другия от дясно прави квото си знае.......
 Пак заради разминаването на Дросела
 Тоя мотор е с Бих казал доста добро и Непретенциозно окачване - сервизирайте двата амортисьора на двете вилки , сменете лагера в касетата на ъгловия , сменете шарнира на предния теле-левер + болтовете и втулките на Моношарнира

  Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
 
Активен
poseydon
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: VFR800FI
Публикации: 13


« Отговор #1122 -: май 01, 2018, 13:18:24 »

Всички изброени неща са направени при предишния собственик.
Включително и смяна съединител, маховик, лагер, бензинова помпа.

Единственият проблем е някъде в ел. инсталацията.
Има поставен ксенон, който се включва при контакт.
Има поставени допълнителни светлини, същата работа.
И двете са китайски.

Акумулаторът ми се струва слаб - 12 волта / 18А.


Към момента:
- Смяна масло двг.
- Смяна филтри.
- Закъснително реле на ксенона.
- Копче за допълнителните светлини.
- Изнасяне на джъмпър терминали за акумулатора - някъде на удобно място.

В последствие:
- Проверка при някой от майсторите по-горе.
- Сервизиране на окачването - HyperPro ADV пружини с рециклаж на амортесъорите.
- Добавяне на супер кондензаторен пакет към акумулатора.
- Разни протектори (на фара, на масления радиатор, други...)
- Някаква чанта за резервоара или за опашката.
- Подвигане на кормилото с Pivot система.
- Смяна на всички хидравлични маркучи с по-добри.

И много каране!
Бих се включил в някое събиране на клуб БМВ за обмяна на опит.

Very Happy
« Последна редакция: май 01, 2018, 13:19:56 последно от poseydon » Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1305

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #1123 -: май 01, 2018, 14:59:25 »

Оригиналните акумулатори за тези мотори са Варта 12х19 Ач. Този е с 12х18 Ач. Може би и стартовият ток не му е същият, но това не е фатално. Very Happy Щом е барано по фаровете с китайски ксенон и допълнителни китайски светлини, може би там трябва да се търси и проблема с ел инсталацията.
Колкото до сбирки, то ще има една на Старозагорските минерални бани пред хотел Родопи сега на 5-6 май. Тя не е точно сбирка на каращите БМВ, но със сигурност ще има доста БМВ-та на пътешественици. Very Happy
Иначе аз познавам трима, който карат точно БМВ 1150 Адвенчъри. Двама са софиянци, а един е от Стара Загора, но мисля че никой от тях не е регистриран тук в тоя форум. Very Happy
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3492



« Отговор #1124 -: май 01, 2018, 19:22:51 »

Тези светлини (ксенон и допълнителни) направо ги откачайте,проверете връзките и ги направете както трябва! Фара оригинално ли светва със запалването на двигателя или не? Най-добре с копче! Системата на зареждане на това БМВ не е нещо специално и дори всеки авто-ел-техник може да я "сервизира",ако е прецакано самото зареждане! Тя просто е от автомобилен тип!
Активен
Страници: 1 ... 73 74 [75] 76   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тяхФен Клуб (Модератори: Гост, Ice_queen^^)Тема: фенове на мотоциклети BMW

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.099 секунди с 21 запитвания.