Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Уроци за начинаещи и напреднали мотористи
Страници: 1 2 [3] 4 5 6   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Уроци за начинаещи и напреднали мотористи  (Прочетена 77298 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
NOT_HUMAN
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki bandit 400
Публикации: 145



WWW Ел. поща
« Отговор #30 -: август 31, 2009, 19:27:46 »

ееййй,искам го и аз! метни ми го по някъв начин,има ли как... Surprised
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Das Pferd
Публикации: 2865


Keine Zeit für Dummheiten...


« Отговор #31 -: август 31, 2009, 20:15:11 »

ееййй,искам го и аз! метни ми го по някъв начин,има ли как... Surprised

Госпожице, имате лично съобщение.
Активен
murjo_90
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki SV650
Публикации: 11



Ел. поща
« Отговор #32 -: януари 25, 2010, 21:20:16 »

Еваля страотно  Embarassed Embarassed Very Happy
Активен
Iliqna
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR 1000 rr
Публикации: 1



« Отговор #33 -: август 05, 2010, 13:21:22 »

статията е много полезна за всички  Very Happy Very Happy Very Happy
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4196



« Отговор #34 -: август 05, 2010, 13:46:32 »

А Twist Of The Wrist 2 е много добър филм, наистина дава много информация за важните неща и заблудите



Активен
Dilyan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda cbr 600 f4i
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #35 -: февруари 14, 2011, 11:37:30 »

опитвам се да отворя линка ама ми дава грешка само при мен ли е така или нещо са го прецакали  Surprised
Активен
morqka
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprilia RSV Mille; Moto Guzzi V50; Ducati 500; BMW R45S
Публикации: 1381



« Отговор #36 -: февруари 14, 2011, 12:59:11 »

опитвам се да отворя линка ама ми дава грешка само при мен ли е така или нещо са го прецакали  Surprised

"Вече няма достъп до този видеоклип поради предявено искане от Keith Code and Code Break Inc. за авторско право."

Активен
Dilyan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda cbr 600 f4i
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #37 -: февруари 15, 2011, 16:26:17 »


"Вече няма достъп до този видеоклип поради предявено искане от Keith Code and Code Break Inc. за авторско право."

Говорих за линка със статията ( http://barbadan.hit.bg/ ) извинявам се че не се поясних  Smile
Активен
issoax
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 600 RR
Публикации: 191



« Отговор #38 -: февруари 15, 2011, 20:16:24 »

отваря се  Very Happy
Активен
LUBO-POPA
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR 600
Публикации: 7



« Отговор #39 -: февруари 16, 2011, 16:23:56 »

Mnogo polezna stranica, namerih polezni syveti i tehniki.
Preporychvam ia na zainteresovanite Smile
http://barbadan.hit.bg/
« Последна редакция: февруари 16, 2011, 16:27:05 последно от LUBO-POPA » Активен
ambassador
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki gsx 750 Inazuma
Публикации: 12



« Отговор #40 -: февруари 19, 2011, 09:09:29 »

Браво !
Темата е много добра и на точното място. apl apl apl
Това е една от книгите, който не само съм прочел, но преди всики сезон препрочитам.
Една народна мъдрост гласи - "Повторението е майка на знанието" и моля ви нека да не забравяме :
 " ГОРДОСТА ПРЕДШЕСТВА ПАДЕНИЕТО "
« Последна редакция: февруари 19, 2011, 09:12:41 последно от ambassador » Активен
Ivman
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki SV650S
Публикации: 5



Ел. поща
« Отговор #41 -: юни 09, 2013, 17:11:56 »

Статията е невероятна и за начинаещи и за опитни мотористи. Цяла зима си я четях и си правих изводите за моето каране.
Активен
Calipso
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 18


Четирите колела движат тялото,двете колела душата.


« Отговор #42 -: юни 09, 2013, 20:43:31 »

Някой има ли я свалена, за да я изпрати?  rulez1 Или трябва copy+paste? Smile
Активен
PepeLopez
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Четиритактов
Публикации: 1614


Няма работа да не става и жена да не дава.


« Отговор #43 -: юни 10, 2013, 14:22:03 »

Забелязвате ли колко често се говори за школи в тази книга? И то от сериозни хора. И доколкото аз знам, не става въпрос просто за школи, в които да получиш необходимата категория, а да се научиш да караш. Задавали ли сте си въпроса, защо в БГ няма такива школи? Или, ако има такива, аз поне не знам, което си е мой пропуск. Да го четеш е много хубаво. Ама да го направиш не е толкова лесно. И майка ми навремето имаше една готварска книга, дебела колкото "Война и мир", ама аз Ути Бъчваров не станах. Да загориш манджа е едно, ама да се пльоснеш с мотора, защото си прочел нещо и я не си го разбрал, я не си го доразбрал, я се е оказало, че не е толкова лесно ... това си е направо опасно.
Вчера на магистралата ме изпревариха два мотора. Аз карах моя с около 130, те минаха покрай мен, като покрай малка гара. И то в завой. Моторите се накланяха в ляво, изправяха се и после в дясно, като махало на часовник - плавно, уверено, колкото и както трябва. Движенията на мотористите бяха същите. После се засякохме при едно спиране за по кафе. Няма да ги описвам, но това са хора, които наистина имат какво да ПОКАЖАТ, стига да искат. И стига някой да ги пита. Миналата година на пътя между Дряново и Габрово с джипа, между два 90 градусови завоя, в гората, от завоя излезе /по-скоро излетя/ един пистак. Скоростта му не знам каква беше, ама почти суркаше коляното. В момента, в който тръгна да изправя мотора не знам какво се случи, ама машината се заклати зверски и тръгна да идва в моето платно срещу мен. Вече виждах как мотора се врязва челно в джипа, а аз и жена ми оставаме без глави. Всъщност, ако това беше станало, джипа щеше да е кабрио, а ние на половина. Не знам, а и не ме интересува как успя да овладее мотора. Знам, че ABS-а ми наби крака направо в задника, а дясната страна на колата подкастри безплатно храстите. Бях решил да обърна, да го настигна и да го ... както и да е. Та се чудя, защо у нас няма къде, ако желаеш и имаш парите, да те научат как да си караш мотора. Не мотор въобще, а твоя конкретно мотор. Имам три основни предположения /може и да греша/, ама ето какво си мисля:
1. Меко казано липсват удобни площадки /полигони/ за целта.
2. Струва майка си и баща си да разполагаш с големи и тежки мотори от различните разновидности, на които да обучаваш желаещите. Пък и да ги поддържаш. Макар, че според мен е най-добре на подобен курс да ходиш със собствения си мотор, щото така или иначе, после пак него ще караш.
3. БългаринЪТ се ражда научен, всичко можещ, всичко знаещ и имащ способностите и знанията да даде акъл и на Валентино Роси и е безсмъртен сякаш е раждан на Криптон. Каквото не знае, ще го научи с практиката. Т.е. няма интерес да ръси идни кинти на некви си мухльовци да му отварят очите и по тази причина няма да има желаещи да посещават подобни школи.
4. Ако някой се сеща за друга причина ...

Само дето аз не искам, някой да се мотае около мен с такава машина, докато се учи, щото е прочел една книга. Защото оставам с "впечатлението", че въпросния труд не е написан за 50 кубикови моторчета или за бабите, които ходят с мотора да църквата или аптеката, а после ги продават в България. Не искам, докато някой е излязъл на пътя да провери прочетеното да ме отнесе мен, както ви описах по-горе.
Ама пък знам ли. Кой съм аз, че да ги разбирам тия работи. Само така си мисля.
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Das Pferd
Публикации: 2865


Keine Zeit für Dummheiten...


« Отговор #44 -: юни 10, 2013, 15:31:37 »

Забелязвате ли колко често се говори за школи в тази книга? И то от сериозни хора. И доколкото аз знам, не става въпрос просто за школи, в които да получиш необходимата категория... Не искам, докато някой е излязъл на пътя да провери прочетеното да ме отнесе мен, както ви описах по-горе.
Ама пък знам ли. Кой съм аз, че да ги разбирам тия работи. Само така си мисля.


Зависи за коя книга(и съответно философията в нея) говориш. Ако е за Кийт Коуд - там нещата са си за писта. Макар и да се споделят много общи детайли със следващата която ще ти кажа - не, за писта си е в 75% от написаното там. А другата? Другата книга (и съответно философията в нея), онази от която почти няма моторист който да не се самообразовал(внимание не става дума за школи) е/са David L. Hough с Proficient Motorcycling, и следващата за хора с N-годишен опит на мотора и прочели първата - More Proficient Motorcycling, Mastering the Ride. Там вече ако има неща за практикуване, по пътя на усвояването, са основно на паркинг, откъдето се появи и темичката ми: http://www.motoforum.bg/index.php/topic,80447.0.html Там говорим за безопасно и контролируемо управление по шосе със всичките му предизвикателства и нужди, но НЕ и за РАЦИНГ.

А ако имаш предвид за Кийт Коуд - 'ми няма как да не говори за школи. Все пак е създателят на California Superbike School http://www.superbikeschool.com/ http://www.motoforum.bg/index.php/topic,80955.0.html където по "свидетелски показания" отново те правят сигурен и бърз по завоите, но едва ли вменяват отношение към другите участници в движението, така както е направено в Proficient Motorcycling. Ако искаш да видиш от първа ръка за какво става дума - пиши на лично.  Very Happy

P.S. Обърни внимание на подчертаното "НЕ", бях го пропуснал при първото побликуване, а смисъла се променя без него на 180 гр.

Изчел съм всички възможни книжлета до които съм се добрал, включително и тук съм ги пускал. Оттам имам някаква база за сравнение.  Very Happy

ЕДИТ:

3. БългаринЪТ се ражда научен, всичко можещ, всичко знаещ и имащ способностите и знанията да даде акъл и на Валентино Роси и е безсмъртен сякаш е раждан на Криптон. Каквото не знае, ще го научи с практиката. Т.е. няма интерес да ръси идни кинти на некви си мухльовци да му отварят очите и по тази причина няма да има желаещи да посещават подобни школи.
4. Ако някой се сеща за друга причина ...


У нас върлува погрешната заблуда, че "нещата се усвояват с практика". Предполагам се е самоналожила и достигнала до нас от соц. разбиранията за управление на автомобил и заблудата, че "който може да кара кола, може и мотор". Е да ама - НЕ! По тази логика аз сега се качвам на който и да било самолет. Обясняват ми криво-ляво как да го вдигна и оттам нещата с "практиката" се донаучват и "ако имаш един милион километра в самолета, можеш да го караш" - Звучи ли познато?  Very Happy Предполагам към двете горни се донаслагва и всеобщата ни несдържаност и култура на управление, която в по-малките райони и нас. места се е превърнала в култ. Основната тема на тамошните пичове е "Колко върви мотора/колата(да не казвам голфа и тн)" и "За колко време и как бил стигнал до еди-къде си." Това по лични наблюдения, поправете ме ако греша.
« Последна редакция: юни 10, 2013, 16:18:02 последно от Rossen_Bossen » Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5 6   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Уроци за начинаещи и напреднали мотористи

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.394 секунди с 20 запитвания.