Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗакони, Данъци, Застраховки, ТаксиТема: За бъдещите собственици на мотоциклети от Америка!!!
Страници: 1 ... 7 8 [9]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: За бъдещите собственици на мотоциклети от Америка!!!  (Прочетена 75512 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Dobrin
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Various
Публикации: 36


Ел. поща
« Отговор #120 -: юни 12, 2011, 16:39:32 »

Според мен проблема,ако е чисто нов,е че трябва да е евро5 за да може да ти издадат сертификат от декра или технотест.И след това  е регистрацията.Но има разни вариянти и единия е регистрация първо  в друга държава,ако не ти се занимава и тука има оправяне,но знаеш как е...

 Very Happy не е проблемът в сертификата - и утре ще го издадат от Декра - виж по-нагоре по темата откъде идват неприятностите...
Активен
IVANKO4X4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSF 1250 BANDIT ABS;KAWASAKI ZX-12R NINJA;KAWASAKI KLR 650;KAWASAKI VULCAN;SUZUKI V-STROM 1000;JAWA 350 С КОШ
Публикации: 1281


Erwin Rommel: Повече врагове, повече чест...


Ел. поща
« Отговор #121 -: юни 12, 2011, 16:51:09 »

Утре следобяд ще се чуя с едни хора,и ако има нещо ще ти  напиша на лично.
Активен
KAWA-ER5
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HD Sportster 883, HD VRSCDX Night Rod Special
Публикации: 278


живота е смъртоносна болест предавана по полов път


« Отговор #122 -: юни 12, 2011, 16:54:46 »

знам че в такава ситуация имаше един човек който го регистрира първо в гърция после обратно тук в българия но това са само допълнителни разходи
Активен
DAMN3D
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: KAWASAKI Team Green )
Публикации: 253



« Отговор #123 -: юли 15, 2011, 14:19:58 »

Не е истина в ква комедия живеем  Surprised
Активен
Mr.HarleyDavidson
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Harley-Davidson
Публикации: 1


Levski Sofia 1914


Ел. поща
« Отговор #124 -: февруари 26, 2017, 14:18:48 »

На един приятел който живее в чужбина отказаха да му регистрират Харли Дейвидсън защото не отговарял на българските стандарти за движение по пътищата.... а моторът е като току що излязъл от магазина.Щеше да ходи на немски техно тест.(Има чужди номера от друга държава)Незнам какво е станало ,че не сме се виждали от лятото.
« Последна редакция: февруари 26, 2017, 14:21:24 последно от Mr.HarleyDavidson » Активен
yavor20v
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Z1000
Публикации: 455



Ел. поща
« Отговор #125 -: февруари 27, 2017, 00:57:19 »

С Харлеите проблемът е друг... Дилърите в Европа са наясно, че от Америка излиза по-тънко и има спогодба, която забранява регистрацията на Харлей, вкаран от САЩ именно за да отидеш и да го купиш от Евро дилър.
Капутчета общо взето.
Имам приятел, който вкарва от САЩ коли, мотори, каравани и лодки, на него му забраниха от Камор Ауто да внася Х5 и Х6 преди няколко години, щото им подбива цените. Съобщението дойде от Германия, по-точно от Мюнхен....
Всичко е пара, пичове...
Активен
BrainStormeR
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Doppel X
Публикации: 94



Ел. поща
« Отговор #126 -: март 24, 2018, 20:51:11 »

Как стои въпроса с регистрация на моторите от САЩ в момента, има ли изменения някакви?
Активен
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 468


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #127 -: април 26, 2018, 17:21:23 »

Как стои въпроса с регистрация на моторите от САЩ в момента, има ли изменения някакви?


Вчера приключих сагата. Не че е имало драми, просто отнема време, ако не си се
посветил изцяло на регистрацията. Пък и да си, пак трябва много търпение.

Ако ще вадиш транзити в София, виж тук >>>Транзитки за Мотор <<<
и тук Линк към официалната страница на КАТ с опис на нужните документи

Ако ще ходиш за типово одобрение (технотест) в София >>>НЕ ходи ТУК<<<

Автомобилна администрация се справя с документите за около седмица.
Там си носи копия на всички док. като за транзитен номер.
Не помня вече кво искаха, те ще си вземат квот им трябва.
Линк към официалната страница на АА с опис на нужните документи

Документите за регистрация в КАТ са същите като за транзитен номер,
само че даваш оригиналното типово одобрение от АА, оригиналния щатски тайтъл
и оригиналната декларация прил.2 към чл.12а, ал.1
Линк към официалната страница на КАТ с опис на нужните документи

Транзитен номер - 20лв. с кафето и водата. / Май 3+ часа се редих на опашка.
Технотест - 540лв. водата там е аванта, а кафе не ми се пиеше вече./ Час, не повече.
Авт.Адм. - 105лв. с банковата такса. / 10мин. за подаване + 5мин. за получаване на док.
Кат - 35лв. (така и не си прочетох бележките, за кво ги платих) с кафето и водата.
/ Три часа и половина, а други колеги от опашката казаха че съм бил голям късметлия  Smile

Ако има въпроси, ще помагам с каквото знам от опит. Успех !



Активен
kawa_maniak89
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZF R1
Публикации: 1192


Ямбол-Варна


« Отговор #128 -: април 27, 2018, 08:44:28 »

Благодаря за инфото ! Аз имам няколко въпроса за процесите преди да се стигне до регистрация. Какъв тайтъл ти е машината? В момента регистрират ли се салвидж или пак като преди само клиин? Има ли изобщо таблица или нещо подобно в която да е упоменато какво минава и какво не на технотевст-а ? Докъде ти докараха машината? Нормално ли минава всичко с властите относно мита, ДДС и т.н? Един разчет относно тези разходи би ли направил? Така ще се сформира целия процес и ще видим оскъпяването /долу-горе/. Благодаря предварително !

П.П Май трябваше да ги формулирам 1,2,3,4 ... Very Happy
Активен
доц.Кожухаров
Мотоциклета е като бирата ! Консумирайте с удоволствие и мярка !
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN1600 Nomad - Скитника
Публикации: 468


Safe drive - Long ride ! VBA Member#03630


WWW
« Отговор #129 -: април 27, 2018, 09:11:34 »

Благодаря за инфото ! Аз имам няколко въпроса за процесите преди да се стигне до регистрация. Какъв тайтъл ти е машината? В момента регистрират ли се салвидж или пак като преди само клиин? Има ли изобщо таблица или нещо подобно в която да е упоменато какво минава и какво не на технотевст-а ? Докъде ти докараха машината? Нормално ли минава всичко с властите относно мита, ДДС и т.н? Един разчет относно тези разходи би ли направил? Така ще се сформира целия процес и ще видим оскъпяването /долу-горе/. Благодаря предварително !

П.П Май трябваше да ги формулирам 1,2,3,4 ... Very Happy

1. Тайтъла беше А - Клийн. Не зная как стоят нещата със салвидж-а
2. Изискванията на Декра са  >>>ТУК<<< , ценоразписа >>>ТУК<<<
3.С документа от Декра отидох в Автомобилна администрация.( да го препишат на тяхна бланка с/у скромната сума от 100лв.- чумата да я тръшне дано тая бюрокрация)
4.Получих мотора от BIKERа, обмитен и със всички необходими документи за транзитен номер и технотест, така че не зная точно какви са митническите процедури. Колега от форума е, обърни се към него за информация и съдействие.
5.Разчет на разходите има в горния пост.

п.п Кеф цена няма колега  Very Happy
  
Активен
Страници: 1 ... 7 8 [9]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗакони, Данъци, Застраховки, ТаксиТема: За бъдещите собственици на мотоциклети от Америка!!!

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.188 секунди с 21 запитвания.