Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератор: Ice_queen^^)Тема: Някаво мнение за Триумф
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Някаво мнение за Триумф  (Прочетена 20737 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
roadruner
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 300


Triumph


« Отговор #15 -: май 21, 2008, 15:34:05 »


Ето това съм аз с моят Triumph Sprint 900 -1995. За четири пълни години съм изминал с него 82000км. Много съм доволен. Само наливам и карам. Идеален туристически мотор.
Аз също си пиша с колегите от форума на Triumph, за който се споменава и от Pazo_Hornet.
Това е заглавната страница на форума:
http://www.triumphrat.net
Активен
vityz
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 438


Истината е някъде там.....


Ел. поща
« Отговор #16 -: май 21, 2008, 16:46:11 »

Благодаря за инфото , можеш ли да погледнеш в форума какво пише за модела Т100, и ако може от някъде да се дръпне някакъв менуал , бих искал да видя чертеж на двигателя ..... интересно ми е ... Very Happy
Активен
Pazo_Hornet
Няма ни искам,няма нидей,Щялата Гас и ставам злудей!
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: '03 Hornet 600; MZ ETZ150
Публикации: 418


Чукча не моторист, чукча форумист!

243400058
WWW Ел. поща
« Отговор #17 -: май 21, 2008, 17:46:42 »

Ми то има хиляди страници изписано там за всички модели от серията: Боневил, Боневил Т100, Скрамблър 900 и Тръкстън 900.
По памет:Т100 се различава от обикновения Bonnevile по това че двигателя доколкото знам е разпилен леко до 865 куб.см. за разлика от стандартните 795. Другите сериозни разлики между моделите са че съществуват 2 вида колянови валове: 270 градусови и 360 градусови, т.е. при първия тип буталата имитират работата на V-образен двигател, а при втория буталата се движат заедно.
Доколкото си спомням моделите са така:
Боневил: 795куб.см, 360 градусов вал
Т100: 865куб.см., 360 градусов вал
Скрамблър и Тръкстън: 865куб.см. 270 градусов вал.
Новите Т100 май също получават спортния (270) колянов вал, а новите стандартни боневили получават 865 кубиковия мотор на "стария" Т100
От тая година май въвеждат инжекцион заради еконорми.
За двигателите съм виждал да им слагат китове, с които ги правят 944 кубика.
Има супер много тунинг матриали за тези мотори, като почнеш от по-евтини модификации, до супер скъпи.
Машината вече се е превърнала в култов модел и има хиляди фенове, това говори много.
Активен
vityz
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 438


Истината е някъде там.....


Ел. поща
« Отговор #18 -: май 21, 2008, 20:03:36 »

Да поразгледах но не съм много добре с английския , немога да схвана за буталата , движат се заедно ...... имитирането на Ве образния си го представям но другия тип нещо немога .... ако можеш дръпни от някъде чертеж на двигателя , пробвах къде ли не но навсякъде става с $ ... Very Happy,
бих искал да разбера , съединителя сух ли е или в маслена баня , и дали скоростна кутия двигател са с едно мазане .... или в двигателя е едно а в кутията друго ....
« Последна редакция: май 21, 2008, 20:21:50 последно от vityz » Активен
Pazo_Hornet
Няма ни искам,няма нидей,Щялата Гас и ставам злудей!
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: '03 Hornet 600; MZ ETZ150
Публикации: 418


Чукча не моторист, чукча форумист!

243400058
WWW Ел. поща
« Отговор #19 -: май 21, 2008, 22:06:08 »

Да поразгледах но не съм много добре с английския , немога да схвана за буталата , движат се заедно ...... имитирането на Ве образния си го представям но другия тип нещо немога .... ако можеш дръпни от някъде чертеж на двигателя , пробвах къде ли не но навсякъде става с $ ... Very Happy,
бих искал да разбера , съединителя сух ли е или в маслена баня , и дали скоростна кутия двигател са с едно мазане .... или в двигателя е едно а в кутията друго ....

Ми буталата се движат заедно, обаче единия ако е на работен такт, другия е на засмукване, после единия изпразва, другия сгъстява, надявам се че добре го обяснявам. С чертежа за сега не мога да помогна, ако ми попадне нещо ще пусна линкче.
Съединителя не е сух, в маслена баня си е. То обикновено си личи като погледнеш отстрани мотора. Виж примерно някой Монстър със сух и такъв с "мокър" съединител, веднага се вижда.
Това за маслото.... не знам, предполагам, че не е отделно ама да не излъжа. Не съм виждал по спецификациите да се споменава...

ПП: Ако си купиш такъв мотор, обещавам да ти преведа всичко което искаш, естестис срещу няколко кръгчета с бангийката и някоя друга лимонада.  Very Happy
Активен
Luke
Adventure Rider
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 200



Ел. поща
« Отговор #20 -: май 21, 2008, 22:38:58 »

,



Аз и предишния ми мотор-Триумф Тайгър от 2001 в пустинята в Сирия миналата година. Изминах 5600 км. за две седмици по всякакви пътища и атмосферни условия. Никакви проблеми, среден разход 4.6л./100 км. !!!
« Последна редакция: май 22, 2008, 00:43:26 последно от Luke » Активен
vityz
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 438


Истината е някъде там.....


Ел. поща
« Отговор #21 -: май 22, 2008, 00:07:29 »

Благодаря , обяснил си го както трябва разбрах те (плъзгащите лагери на двете биели лежат в една равнина ) , за превода ще се разберем  Very Happy..... Mad ,
Ако ти попадне нещо като менуал за този двигател ще се радвам ако споделиш,
незнам колко от вас са били в близкия изток ..... мамата си е Е б.......
истинско приключение , лятото стига някъде към 55 на сянка и климатът там е доста сериозно изпитание за техниката , за хубаво или за лошо ,за ендуро съм фен на BMW Adwenture , не съм се спирал на други мотоциклети , но това за Сирия ми хареса ...... Very Happy
Активен
Koceto
алкохолът е единственият враг които обичам след моя Triumph
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Daytona 955 i , Kawasaki KDX 220 R , Kawasaki KLF 300 Bayou
Публикации: 476



Ел. поща
« Отговор #22 -: май 22, 2008, 01:17:59 »

Triumph е религия - от всички коментари тук видях 2-ма които наистина са имали Триумф , а иначе всеки може да ти преведе страница от списание. Zlati спомена за хора които познава с Триумф и стана въпрос за части - части има , и се намират стига да потърсиш (казвам го от личен опит). Мотора на които си се спрял е супер - круизер - перфектно балансиран (напук на някои коментари ) модела е на повече от 20 год. и все още е много касов и се купува. имал съм допир до Boneville - уникален мотор с още по уникален звук. Но погледни и все пак Truxton  Very Happy
RESPECT
Активен
doktor bikes
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 143


ако имаш публичен дом,ще имаш ли жена


Ел. поща
« Отговор #23 -: май 22, 2008, 08:00:07 »

Искам и аз да споделя нещо!Не съм бил притежател на Триумф,но съм имал удоволствието да карам няколко модела като Дейтона,СТ и спийд трийпъл,като казвам карал това означава изминал поне 6-7 хил. километра общо!Дейтоната е супер приятен спортен модел с най-добрите спирачки от всички мотори произведени до 2004 година,супер стъпка,супер балансиран мотор самси взима завоите,СТ-супер турист,уникално удоволствие да пътуваш с него,Спийд Трийпъл градски мотор много готин некед байк,но този ,който карах беше с чип и не се удържаше на старт,така ,че не  мога да кажа как върви серийната версия
Активен
Pazo_Hornet
Няма ни искам,няма нидей,Щялата Гас и ставам злудей!
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: '03 Hornet 600; MZ ETZ150
Публикации: 418


Чукча не моторист, чукча форумист!

243400058
WWW Ел. поща
« Отговор #24 -: май 22, 2008, 09:03:40 »

Мотора на които си се спрял е супер - круизер - перфектно балансиран (напук на някои коментари ) модела е на повече от 20 год. и все още е много касов и се купува. имал съм допир до Boneville - уникален мотор с още по уникален звук. Но погледни и все пак Truxton  Very Happy
RESPECT


Аве Коце, къв крузър ве, крузъра е Боневил Америка/Спийдмастър, същия двигател ама друга рама.
И как ще е на 20 години модела, тая серия са от 2000г. ако се не лъжа. А оригиналните Боневил са от преди доста повече от 20 години, по-скоро 30-40.
Звука наистина е уникален, особено на тези със сменени аспуси, Моя любимец м/у другото е Scrambler 900, даже в момента ми е на десктопа на работа.

Активен
drago varvar
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW k1200rs
Публикации: 983


животът не се мери с броя вдишвания, които правим,


Ел. поща
« Отговор #25 -: март 14, 2010, 19:21:07 »

Да посъживя темата. От известно време съм обърнал гръб на японските мотори и се заглеждам по европейските.Triumph е една от марките които почнаха да ме интересуват,както и BMW, Moto Guzzi, Ducati,Benelli и всички останали европейски марки,да не ги изброявам.Та фаворит в тази марка ми е Triumph Tiger 1050





Triumph Street Triple е готов за зимата



"Зимата вече е в разгара си и повечето мотоциклетисти са прибрали своите машините в гаража, очаквайки да дойде пролетта и да ги яхнат отново. През последните няколко години обаче, много фирми започнаха да произвеждат комплекти за зимно каране, които превръщат байковете в снегоходи.

Поредното подобно предложение идва от италиански ентусиасти. Те са използвали гъсеница, чието предназначение по принцип е за ATV, като са я пригодили за Triumph Street Triple поставяйки я на мястото на задното колело.

Италианците не споменават дали изобретението им може да се използва за други мотоциклети, но това вероятно няма да е никакъв проблем, стига да имате необходимите технически познания.

За пистовите им мотори много хора сега ще кажат,че приличал на японските си събратя,но Triumph Daytona 1050 дали наистина трябва да е с куфари за да е по различна пистарка.



малки я му брат Triumph Daytona 675 по скоро е заприличал на някое Ауди





Ами за кафе мотористите,дали не са се постарали?



Както и великия чопър клас не липсва в разнообразието от модели на марката.





Активен
vityz
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 438


Истината е някъде там.....


Ел. поща
« Отговор #26 -: март 14, 2010, 20:35:37 »

М да мина време от пускането на темата , та май напоследък Триумф ползват двигатели на Кавазаки , информацията е от Острова но не съм се ровил по форумите ...  Very Happy

Поздрави
Активен
milenskip
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Чопър
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #27 -: септември 27, 2017, 23:53:15 »

Triumph е религия - от всички коментари тук видях 2-ма които наистина са имали Триумф , а иначе всеки може да ти преведе страница от списание. Zlati спомена за хора които познава с Триумф и стана въпрос за части - части има , и се намират стига да потърсиш (казвам го от личен опит). Мотора на които си се спрял е супер - круизер - перфектно балансиран (напук на някои коментари ) модела е на повече от 20 год. и все още е много касов и се купува. имал съм допир до Boneville - уникален мотор с още по уникален звук. Но погледни и все пак Truxton  Very Happy
RESPECT
Привет, темата е ужасно стара, но ще я използвам, защото не успявам да изпратя лично съобщение, с което да попитам нещо във връзка с едно АТВ, което виждам в подписа ви. Удобно ли е вие да ми пишете или просто да ми кажете начин, с който да се свържа с вас ?
Благодаря предварително.
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератор: Ice_queen^^)Тема: Някаво мнение за Триумф

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.231 секунди с 20 запитвания.