Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?
Страници: 1 ... 123 124 [125] 126   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?  (Прочетена 421322 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kalinaki
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: honda xlv 650 Transalp
Публикации: 53



Ел. поща
« Отговор #1860 -: октомври 23, 2018, 12:41:41 »

Да модела е 650 от 2004г. Капачките ги обърнах.Просто по невнимание съм ги сложил на обратно.Сега...ясно че едната е по-дълга, но диаметъра им е еднакъв . При мен освен по дължина се различават и по външен вид.Имам предвид че по-дългата втулка в единия край е с по голям диаметър, а другата си е абсолютно равна, но в часта с която влизат към лагерите са еднакви. Така че по невнимание може да се завъртят местата им. Ето тук обаче https://en.impex-jp.com/catalogs/moto/honda-other/XL-650/28346/Rear__wheel__complete__assy-814755.html, както и във всички други сайтове за пазаруване двете втулки под номер 5 и 6 са с еднаква форма. Що се отнася  за дължината от графиката не може да се прецени коя е по дългата. И макар че в чертежчето  са с  поредни номера 5 и 6, то по надолу в ценовия лист номер 5 винаги липсва и в японския сайт и в европейския и навсякъде където може да се поръчват части. Това ме навежда на мисълта че може и да са еднакви. За съжаление и в Бултрако са в невидение.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1940


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1861 -: октомври 23, 2018, 13:17:37 »

Да модела е 650 от 2004г. Капачките ги обърнах.Просто по невнимание съм ги сложил на обратно.Сега...ясно че едната е по-дълга, но диаметъра им е еднакъв . При мен освен по дължина се различават и по външен вид.Имам предвид че по-дългата втулка в единия край е с по голям диаметър, а другата си е абсолютно равна, но в часта с която влизат към лагерите са еднакви. Така че по невнимание може да се завъртят местата им. Ето тук обаче https://en.impex-jp.com/catalogs/moto/honda-other/XL-650/28346/Rear__wheel__complete__assy-814755.html, както и във всички други сайтове за пазаруване двете втулки под номер 5 и 6 са с еднаква форма. Що се отнася  за дължината от графиката не може да се прецени коя е по дългата. И макар че в чертежчето  са с  поредни номера 5 и 6, то по надолу в ценовия лист номер 5 винаги липсва и в японския сайт и в европейския и навсякъде където може да се поръчват части. Това ме навежда на мисълта че може и да са еднакви. За съжаление и в Бултрако са в невидение.

Погледна ли веригата ?
Активен
kalinaki
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: honda xlv 650 Transalp
Публикации: 53



Ел. поща
« Отговор #1862 -: октомври 23, 2018, 13:27:49 »

Да...изглежда че там всичко е наред. За сега спирам да пипам. Ако срещна някой колега с TA 650 на пътя ще го спра да погледна как е при него Smile
Активен
васко-57
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda Hornet, Suzuki VX-800, Honda ANF-125i
Публикации: 335



« Отговор #1863 -: октомври 23, 2018, 13:44:22 »

Да модела е 650 от 2004г. Капачките ги обърнах.Просто по невнимание съм ги сложил на обратно.Сега...ясно че едната е по-дълга, но диаметъра им е еднакъв . При мен освен по дължина се различават и по външен вид.Имам предвид че по-дългата втулка в единия край е с по голям диаметър, а другата си е абсолютно равна, но в часта с която влизат към лагерите са еднакви. Така че по невнимание може да се завъртят местата им. Ето тук обаче https://en.impex-jp.com/catalogs/moto/honda-other/XL-650/28346/Rear__wheel__complete__assy-814755.html, както и във всички други сайтове за пазаруване двете втулки под номер 5 и 6 са с еднаква форма. Що се отнася  за дължината от графиката не може да се прецени коя е по дългата. И макар че в чертежчето  са с  поредни номера 5 и 6, то по надолу в ценовия лист номер 5 винаги липсва и в японския сайт и в европейския и навсякъде където може да се поръчват части. Това ме навежда на мисълта че може и да са еднакви. За съжаление и в Бултрако са в невидение.
В няколкото каталога, в които надникнах, двете втулки са с различни каталожни номера и с различна цена, така че според мен са различни.
Ето: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=xl650v&Y=2004&L=HO-XL650V4&O=REAR%20WHEEL&F=HO-XL650V6-SW&L2=HO-XL650V2-SW
Активен
kalinaki
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: honda xlv 650 Transalp
Публикации: 53



Ел. поща
« Отговор #1864 -: октомври 23, 2018, 22:28:27 »

ето това имам предвид. за сега съм мирясал пък ако ми се отдаде случай да го видя и на друг мотор тогава ще му мисля
« Последна редакция: октомври 23, 2018, 22:31:13 последно от kalinaki » Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5231


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1865 -: октомври 26, 2018, 07:25:55 »

ето това имам предвид. за сега съм мирясал пък ако ми се отдаде случай да го видя и на друг мотор тогава ще му мисля


Хм...втулките са различни и не знам дали могат да се обърнат Surprised
Мисля, че сме на еднакви рами 600 и 650сс...
Но е добре да се сравни на място де.
Ти защо реши, че нямаш съосие?
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5231


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1866 -: октомври 26, 2018, 14:24:48 »

ето това имам предвид. за сега съм мирясал пък ако ми се отдаде случай да го видя и на друг мотор тогава ще му мисля


От към зъбчатката трябва да е с периферията
Активен
kalinaki
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: honda xlv 650 Transalp
Публикации: 53



Ел. поща
« Отговор #1867 -: октомври 26, 2018, 17:39:57 »

Ако втулката с периферията е от към страната на пиньона значи съм ги сложил правилно.Просто когато вадих задната капла не събрах нещата по реда на ваденето, макар че разликата между втулките е очевидна. И чак когато започнах да сглобявам обратно обърнах внимание на втулките. И макар че по дължина разликата е само 3 мм., мисля че дори и да се опъне веригата по равно и от двете страни пак ще има нарушена сходимост(ако местата на втулките са разменени)
Активен
Zepp44
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Xl650v, Иж Юпитер-3, Планета-3, Зид, Honda tact
Публикации: 53



« Отговор #1868 -: ноември 14, 2018, 16:55:42 »

Здравейте, кажете къде горе долу трябва да стои стрелката за водата когато се покара известно време и мотора достигне работна температура? Мисля че на моя имам проблем с термостата хич не загрява дори и през лятото не ми е стигал до средата даже,освен ако не се кара много градско.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5231


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1869 -: ноември 14, 2018, 19:30:12 »

Здравейте, кажете къде горе долу трябва да стои стрелката за водата когато се покара известно време и мотора достигне работна температура? Мисля че на моя имам проблем с термостата хич не загрява дори и през лятото не ми е стигал до средата даже,освен ако не се кара много градско.



Те така си бачкат на хладно Very Happy
Но някъде назад в темата го обясниха много добре колегите, тъй като и аз му се чудех.  
Сега като се застуди като го запаля и ако тръгна извън града седи в началото на скалата. Лятото горе-долу пак така  Very Happy
В града сега ако карам като баба и по правилника може да включи перката след 30 минути....
« Последна редакция: ноември 14, 2018, 19:37:15 последно от Grobarq » Активен
Zepp44
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Xl650v, Иж Юпитер-3, Планета-3, Зид, Honda tact
Публикации: 53



« Отговор #1870 -: ноември 14, 2018, 20:43:00 »

И друго ми направи впеатление, че като го запаля и до 1-2мин. вече се усеща че радиаторите се стоплят а на предния мотор дето имах докато не вдигнеше 82 градуса (той беше с цифри) и чак тогава стопляше демек термостата работи както трябва. Не знам при вашите мотори пак ли е така? Може би модела е такъв...
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2895



Ел. поща
« Отговор #1871 -: ноември 15, 2018, 06:40:48 »

Термостата не затваря на 100% пътя на водата(погледни някоя снимка в нета-ще видиш една дупчица на самия термостат)
При по-малък обем на охладителната течност е нормално да стопля по-бързо..
тдм-а за 1-2минути е заграял почти на работна температура
Активен
RODRIGUEZ
"Rodriguez Motors"
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KLX650, ZX9R
Публикации: 3091


НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ!!! 0889289511


WWW Ел. поща
« Отговор #1872 -: Вчера в 09:46:43 »

Термостата не затваря на 100% пътя на водата(погледни някоя снимка в нета-ще видиш една дупчица на самия термостат)
При по-малък обем на охладителната течност е нормално да стопля по-бързо..
тдм-а за 1-2минути е заграял почти на работна температура
Така е за термостата, но при транса има сериозно забавяне, заради разположението на цилиндрите .... т.е. направили са страхотно охлаждане!!! Правилната и редовна смяна на охлаждащата течност, решава всички предполагаеми проблеми и въпроси!!! Very Happy
Активен
Zepp44
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Xl650v, Иж Юпитер-3, Планета-3, Зид, Honda tact
Публикации: 53



« Отговор #1873 -: Вчера в 10:01:47 »

Ясно значи модела си е такъв изгледах разни клипчета из нета и доколкото успях да видя наистина си работят на по-студено. Смятам за догодина да сменя ауспуха оригиналния е много тих и не ми харесва така. Някой има ли впечатление от тези реплики дето ги продават за 80лв в olx ( стават ли за нещо или са много зле ) или да търся нещо друго ?  Честно казано не ми се дават 300-400лв за ауспух...
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5231


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1874 -: Вчера в 16:19:37 »

Ясно значи модела си е такъв изгледах разни клипчета из нета и доколкото успях да видя наистина си работят на по-студено. Смятам за догодина да сменя ауспуха оригиналния е много тих и не ми харесва така. Някой има ли впечатление от тези реплики дето ги продават за 80лв в olx ( стават ли за нещо или са много зле ) или да търся нещо друго ?  Честно казано не ми се дават 300-400лв за ауспух...


И аз понякога се ядосвам, че е тих... Но така и не мога да се реша на тази интервенция...
Тези по 80лв сигурно са най- евтините китайски реплики.... Така, че...
Йотов преди време разказваше как с един тунинг аспух стопил задните мигачи:-)
Аспуха е бил марков.
Активен
Страници: 1 ... 123 124 [125] 126   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.145 секунди с 22 запитвания.