Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?
Страници: 1 ... 122 123 [124] 125 126 127   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?  (Прочетена 430130 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5286


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1845 -: август 20, 2018, 14:20:28 »

Обортометъра си работи, не съм забелязал да прави проблеми. Харча на гориво би трябвало да е нормален, около 5 на 100.
Тази седмица ще пробвам да го заведа аз при RODRIGUEZ и да видим от какво може да е. Сещам се, че като го бях изправил на централна (след 300-та зора) и го включа на 1-ва, след известно време започва да "влачи", не върви гладко веригата и си се подрусва мотора леко. Тогава един познат каза, че може да има нещо на карборатора.

Друго нещо за което се сещам, и със сигурност не са свързани двете неща е, че когато карам в градско и се налага да карам с по-ниски предавки и да превключвам постоянно, температурата се покачва осезаемо много и не знам доколко е ОК да продължавам да карам така.

Като цяло съм супер зелен в мото средите, поне откъм механична гледна точка, така че моля да ме извините ако задам някой друг глупав въпрос занапред. : )

Поздрави

Родригес ще ти го поправи ако изобщо му има нещо.
А за температурата няма страшно ако включва перката и охлажда. Сменил си антифриза нали?


А аз имам следния въпрос:
Защо подвижния супорт на предния спирачен апарат е по-хлабав отколкото трябва?! Толкова хлабав, че по калдаръм дрънка осезаемо. Дрънкането спира като обера лоста леко.

Казах ти къде да минеш да го погледнат и да ти избият мухите от главата ;)
Или мини през магазина на китаеца
Активен
bubasmith
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: '90 Ямаха XT600Z, '94 Хонда XL600V
Публикации: 183



Ел. поща
« Отговор #1846 -: август 20, 2018, 16:34:53 »


Казах ти къде да минеш да го погледнат и да ти избият мухите от главата ;)
Или мини през магазина на китаеца

Знаеш, че сам си правя нещата! Няма какво да ми избиват, то и ти видя как е. Е ако не мога да се оправя ще ида естествено.
За сега мисля да наблъскам водачите с медна грес.
Това би трябвало да помогне...стига да не е от накладките. Те имат едни пластинки...дето трябва да ги има де...ма все пак бангията е на 24 г.
Активен
M.Yankov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki
Публикации: 786



Ел. поща
« Отговор #1847 -: септември 20, 2018, 10:55:52 »

Привет колеги!
Водим един спор относно XLV 750R (RD 1983–86)и въпроса ми е чисто енциклопедичен!
Този двигател използва ли се в дрги модели? (като основа дори)
Двигателя е на 45 градуса - за разлика от другите V-тa, които са на 52.. само от гледна точка на охлаждането ли е промяната?

Благодаря!



Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5286


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1848 -: септември 20, 2018, 11:55:51 »

Привет колеги!
Водим един спор относно XLV 750R (RD 1983–86)и въпроса ми е чисто енциклопедичен!
Този двигател използва ли се в дрги модели? (като основа дори)
Двигателя е на 45 градуса - за разлика от другите V-тa, които са на 52.. само от гледна точка на охлаждането ли е промяната?

Благодаря!






https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_XLV750R



"
През 1986 г. производството на XLV750R (RD01) е преустановено. Официално RD-генеалогията продължава с моделите NX650 Dominator (RD02 и RD 08), XRV650 / 750 Africa Twin (RD03, RD04, RD07), XR650L (RD06), SLR650 / FX650 Вигор (RD09), XL650V / XL700V Transalp (RD10, RD11, RD13) и FMX650 (RD12). Типовото обозначение "RD05" не е присвоено."



Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3329



« Отговор #1849 -: септември 20, 2018, 14:38:33 »

Това не е ли означението на първата "Африка Туин"? Двигателя и е бил от текущия модел на "Шадоу"! Тя е и с кардан даже...
Активен
generala
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda trans alp
Публикации: 318


generala_30@abv.bg generala
Ел. поща
« Отговор #1850 -: септември 29, 2018, 23:11:59 »

Пуснах си за продаване мотора.... Ако някой се интересува....

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=51538250635010187&slink=8c33kl
Активен
kalinaki
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: honda xlv 650 Transalp
Публикации: 53



Ел. поща
« Отговор #1851 -: октомври 21, 2018, 20:38:12 »

Колеги моля някой да си погледне мотора...и по-точно задната капла. Става въпрос за двете втулки между рамената на задното окачване и каплата. Интересува ме дали двете втулки са еднакви....защото при мен май не са и е възможно това да е проблем със сходимоста
« Последна редакция: октомври 21, 2018, 20:41:48 последно от kalinaki » Активен
iotoff
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Harley davidson,Royal Enfield,jawa perak 250,Jawa 20,MZ 175 es,MZ ts150.
Публикации: 555


https://web.facebook.com/%D0%A0%D0%B0%D0%B1%D0%BE%


WWW Ел. поща
« Отговор #1852 -: октомври 22, 2018, 07:07:03 »

Не са еднакви, не съм много сигурен, но до колкото помня, по-дългата е в дясно.
Активен
kalinaki
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: honda xlv 650 Transalp
Публикации: 53



Ел. поща
« Отговор #1853 -: октомври 22, 2018, 07:23:12 »

А сега де. Аз пък точно обратното съм ги сложил. На всичкото отгоре ето тук https://www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycle/650-MOTO/TRANSALP/2004/XL650V4/Frame/REAR-WHEEL/13MCB2S1/F__1300/2/12354 излиза че май са еднакви
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2922



Ел. поща
« Отговор #1854 -: октомври 22, 2018, 08:42:18 »

Аз досега не съм вииждал еднакви, поне на ямахите..едната винаги е с по-холям външен диаметър, тая на пиньона
Активен
kalinaki
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: honda xlv 650 Transalp
Публикации: 53



Ел. поща
« Отговор #1855 -: октомври 22, 2018, 09:24:05 »

не става въпрос само за диаметъра ами и за дължината на втулката. В момента разстоянието между рамената на задното окачване и главината на каплата е различно. В дясно е 7 мм а от ляво 10 мм.За това си мисля че има значение коя втулка от коя страна е. Ама като не помня как ги изкарах.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1953


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1856 -: октомври 22, 2018, 09:34:12 »

не става въпрос само за диаметъра ами и за дължината на втулката. В момента разстоянието между рамената на задното окачване и главината на каплата е различно. В дясно е 7 мм а от ляво 10 мм.За това си мисля че има значение коя втулка от коя страна е. Ама като не помня как ги изкарах.
Ами виж дали веригата се движи както трябва по зъбаците или не
Ако е малко накриво - значи си разменил
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3329



« Отговор #1857 -: октомври 22, 2018, 13:52:04 »

Разстоянието никога не е еднакво! Нали от едната страна има и пиньон? Тя дори вилката не е симетрична ляво-дясно! Най-добрата проверка наистина е да погледнеш веригата,дали се движи направо и дали 'пада' еднакво върху двата венеца!
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2922



Ел. поща
« Отговор #1858 -: октомври 22, 2018, 15:04:49 »

Мисълта ми е, че те по принцип не могат да се разменят поради разликата във външния размер на втулката!
Активен
generala
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda trans alp
Публикации: 318


generala_30@abv.bg generala
Ел. поща
« Отговор #1859 -: октомври 22, 2018, 21:03:40 »

Късна зима тази година сменях лагерите и на двете капли. Още при разглобяването видях че има разлика във втулките и в последствие като мяхнах каплата, така и наредих чарколъците без нея, че после да ми е лесно кое от къде беше. Обаче, коя беше по дългата, коя по късата не се сещам, но си има разлика, макар и минимална. Ето на тази снимка с каталожните чсти се вижда че тази до зъбното колело е по- дългата, защото мисля лагера на зъбака е по- навътре и част от тази втулка влиза в главината. Та тази до зубното колело трябва да е по- дълга от другата....

https://www.megazip.ru/zapchasti-dlya-motocyklov/honda/xl600-14726/xl600-transalp-28628/xl600vn-710083/rear-wheel-complete-assy-11074498#/il-261281553-1755498-1755498

Ти всъшност за коя година Трансалп пишеш? Аз като ти гледам приложената схема е за 650 кубика 2004г., така ли е?, защото моята схема е за Трансалп от по старите модели 600 кубика.
Другото което виждам двете алуминиеви капачки които запушват задната вилка и през тях минават двете шпилки за изпъване на веригата. Та тези двата малки отвори които виждаш трябва да са обърнати надолу, че да може да изтича мизерията и да не се натрупва вътре в профила.
« Последна редакция: октомври 22, 2018, 21:13:58 последно от generala » Активен
Страници: 1 ... 122 123 [124] 125 126 127   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.128 секунди с 21 запитвания.