Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?
Страници: 1 ... 110 111 [112]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?  (Прочетена 348527 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4551


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1665 -: септември 18, 2017, 13:31:31 »

Здравейте!
Терзае ме вероятен проблем, който е следния. В петък към 0700 оставих мотора пред работата и го запалих в 2000 ч. Заработи така все едно единия цилиндър го нямаше, не се форсира, нямаше зареждане. Оборотомера също не действаше. Подкарах го, но скоро спрях да го чопля. Та палих го 2-3 пъти, на последното палене при включване на запалването видях как стрелката трепна. След завъртането на стартера и запалването на двг всичко беше нормално. Някакви идеи какво може да ми предстои?!

Както ти казах още в събота другарю- CDI.
Не го карай тия дни докато намерим вариант. Някъде из темата пишеше за вариантите и ремонтите. И кой ги поправя.Може да е и буксите им.
И други дреболии имаш да стягаш ( дано да са дреболии)

Виж си личните.
Активен
bubasmith
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: '90 Ямаха XT600Z, '94 Хонда XL600V
Публикации: 145



Ел. поща
« Отговор #1666 -: септември 18, 2017, 17:16:47 »

Даа, а уж били отстранили този проблем...ако са спойките на буксите де. Е, аз вероятно сам ще си го правя, но като направи пак така ще поразмърдам буксите, дано се разбере от тях ли е.
Активен
bubasmith
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: '90 Ямаха XT600Z, '94 Хонда XL600V
Публикации: 145



Ел. поща
« Отговор #1667 -: септември 24, 2017, 21:37:03 »

Това Трансалпа е хубава бангийка, само не ми е ясно японеца дето е смятал охлаждането на двигателя на колко сакета е бил?! Снощи на връщане от Сопот стрелката едва подмина първата черта!!!
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1147



WWW
« Отговор #1668 -: септември 24, 2017, 22:02:55 »

Снощи на връщане от Сопот стрелката едва подмина първата черта!!!

Напълно нормално е.....   Very Happy малко му е шантаво измислена/направена охладителната система, просто няма малък кръг и тн......
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4551


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1669 -: септември 24, 2017, 22:12:19 »

Това Трансалпа е хубава бангийка, само не ми е ясно японеца дето е смятал охлаждането на двигателя на колко сакета е бил?! Снощи на връщане от Сопот стрелката едва подмина първата черта!!!


Ти сефте ли сядяш на Трансалпа бе майна? Smile
Ти тръгна към 23ч...или 23:30... Ние след полунощ...показваше 9°... 
Я се сети, в подобна температура карахме с теб към София, пак не подмина първото деление стрелката Very Happy
Замръзнали ти трътката я кажи Smile
Активен
bubasmith
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: '90 Ямаха XT600Z, '94 Хонда XL600V
Публикации: 145



Ел. поща
« Отговор #1670 -: септември 29, 2017, 19:57:49 »

Сядам бе човече, ... ама тези как може да вземат най-слабия пияч?!
Активен
generala
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda trans alp
Публикации: 314


generala_30@abv.bg generala
Ел. поща
« Отговор #1671 -: октомври 04, 2017, 22:01:55 »

Някъде в периода 25.09-29.09.2017г. нямах възможност да карам мотора. Иначе, като го карах последно нямаше забележки. Но на 30.09 мотора ей така без причина запали само на един цилиндър. Та "машала" си казах. СДИ явно някое сдава багажа. Махнах седалката, махнах двете букси от СДИ и огледах дали има окис. Всичко си беше чисто и притегнато, защото преди 1-2г. си играх всяко женско да го припасна, че да влиза стегнато на мъжкото. Закачих обратно буксите и мотора пак на един цилиндър. После смехих местата на СДИ. Сега заработи цилиндъра но спря другия цилиндър. Та разбрах кое СДИ не работи. Докато мотора работеше на един цилиндър разръчкаш кабелите, които влизат в буксата и мотора заработи правилно. Продължих да размествам кабелите и мотора на няколко пъти пак на един цилиндър. Но в крайна сметка се закрепи да работят двата цилиндъра. Но, НООООООоооо явно има пропуски в електрониката на това СДИ защото започна да препуква в аспуха и по време на движение и на празен ход. Забелязва се и едно придръпване от неравномерната работа на цилиндъра. Та имам проблем явнооооо. Какво мога да добавя. И на двете СДИ имам лека пукнатина на границата на черната пластмаса и бялата букса. При натиск на буксата (надоло) леко пукнатината се увеличава. То е ясно, че СДИ има проблем в платката в тази област на цепнатината и не прави добър контакт на спойките.
До колкото видях на скоро и някой колега имаше проблем такъв. Не искам да барам там където не съм сигурен дали ще свърша нещо както трябва. Към кого да се обърна да ми разкапселова СДИ и да презапои проблемните места? Не ми се чете наново целия форум да търся решения. Има един мъж, май от Бургас, Ангел Николов

http://www.motoforum.bg/index.php?action=profile;u=13016

Мисля да се обърна към него че е много на "ти" с електрониката.....

Активен
Tzekov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Transalp 650
Публикации: 35


Ел. поща
« Отговор #1672 -: октомври 17, 2017, 18:38:44 »

Привет,
Имам едно дребно питане- моя Трансалп има лек проблем с неутралната скорост, мися че бях писал по- горе за проблема. Тоест трудно минава от 1 ва или 2 ра на неутрална/просто я прескача, с много чалъм и междинна газ я уцелва/.Препоръчаха ми един механик, преди е работил в Бултрако/ много възпитан и отзивив човек/, според него е разбита касетата на съединителя заради една бронзова втулка, върху която касетата лагерува. Според него не е проблем да се кара така замомента. Та въпроса е може ли да се смени само втулката или те вървят в комплект с касетата/видях в един сайт че се продават по отделно/ или се разбива и самата касета. Ако някой може да ми хвърли малко светлина по въпроса бих бил много благодарен. Има един Трансалп на части в мобилето, има ли смисъл да ги питам за тези части или има риск и е да н са ок.
Предваррително ви благодаря....
Активен
kalinaki
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: honda xlv 650 Transalp
Публикации: 38



Ел. поща
« Отговор #1673 -: ноември 09, 2017, 13:19:50 »

Втулката по-добре си я поръчай нова от бултрако...не вярвам да е много скъпа. По различно обаче стои въпроса с касетата. Чисто нова е към 700 лв.... Казвам по спомен, защото съм купувал. А втора употреба съм поръчвал  читави от един холандски сайт за 120 евро. Вярвам че и тук в БГ. ще се намери нещо дето да влезе в работа, но едва ли ще е на цена под 150 лв. Така че почвай от втулката и след това задълбавай към скъпите неща, макар че аз лично съп песимист относно твоя проблем да е от втулката. Всичко се продава отделно в бултрако...до най малкия чарк. В тоя ред на мисли, тук във форума се подвизават доста умни и патили глави....дано някой вземе отношения по въпроса.
« Последна редакция: ноември 09, 2017, 13:22:10 последно от kalinaki » Активен
Страници: 1 ... 110 111 [112]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.165 секунди с 20 запитвания.