Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?
Страници: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 110   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?  (Прочетена 331404 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
generala
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda trans alp
Публикации: 313


generala_30@abv.bg generala
Ел. поща
« Отговор #1575 -: юни 20, 2017, 20:06:42 »

Та цяла зима полека лека с това се занимавах. Картон режа, лепя с хартиено тиксо, нагъвам бял пелин със бахур и ми щракат ушите. Работите добре вървят в апартамента на топло в предвид студените януари и февруари. Ей тези два месеца ми спънаха работата защото в гаража не се отоплява и е кучи студ.





Активен
generala
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda trans alp
Публикации: 313


generala_30@abv.bg generala
Ел. поща
« Отговор #1576 -: юни 20, 2017, 20:12:26 »

ААААААААААА остана малко време в последните топли дни на есента да пробвам как ще е с кръглия фар. Много ми хареса. Добре седи и има невероятна визия....





Активен
generala
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda trans alp
Публикации: 313


generala_30@abv.bg generala
Ел. поща
« Отговор #1577 -: юни 20, 2017, 22:03:21 »

Дойде и по някое време и реда за новата ламарина под двигателя. И нея от картон направих, не видях зор с нея, явно бях захитрял с картона, ножицата и хартиенето тиксо. Добре се получи като визия...





Активен
bocmana77
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: honda XL 700
Публикации: 122


Ел. поща
« Отговор #1578 -: юни 22, 2017, 09:46:23 »

С тоя''тунинг''да не спънеш охлаждането.Имай го в предвид.
Активен
generala
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda trans alp
Публикации: 313


generala_30@abv.bg generala
Ел. поща
« Отговор #1579 -: юни 24, 2017, 16:24:37 »

Дойде време да се залеят с епоксидна смола и стъклен плат двте страници на резервара и двете страници под седалката, които една камара време правих от картон. За първи път ми беше. Не знаех какво ще се случи, но имах "Учител", един познат който помогна тва с картона да се случи както трябва.
Избрах да работа със стъклена рогозка от този вариант:



Лошото е че самото отливане нямам снимки защото беше една лепкава мацаница и нямаше как да снимам, а и смолата с втвърдитела стягаше доста бързо и трябваше да се бърза. Общо 4 слоя направихме, като на някои места където имаше дефекти и грешки слоевете станаха 5 до 7.

И дойде времне за банята. Преди това подкастрих каквото стърчеше със ел. шлифовлката каквото пречеше и беше излишно.







След сваляне на картона си пролича аматьорската работа, защото формите бяха не прави и идеални. Следваше доста китване и шкурене и Майната най вече....



Активен
RODRIGUEZ
"Rodriguez Motors"
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KLX650, ZX9R
Публикации: 3085


НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ!!! 0889289511


WWW Ел. поща
« Отговор #1580 -: юни 24, 2017, 16:30:14 »

Дойде време да се залеят с епоксидна смола и стъклен плат двте страници на резервара и двете страници под седалката, които една камара време правих от картон. За първи път ми беше. Не знаех какво ще се случи, но имах "Учител", един познат който помогна тва с картона да се случи както трябва.
...
Лошото е че самото отливане нямам снимки защото беше една лепкава мацаница и нямаше как да снимам, а и смолата с втвърдитела стягаше доста бързо и трябваше да се бърза. Общо 4 слоя направихме, като на някои места където имаше дефекти и грешки слоевете станаха 5 до 7.

И дойде времне за банята. Преди това подкастрих каквото стърчеше със ел. шлифовлката каквото пречеше и беше излишно.

...

След сваляне на картона си пролича аматьорската работа, защото формите бяха не прави и идеални. Следваше доста китване и шкурене и Майната най вече....

...
Mad Mad rulez2 rulez2
Активен
generala
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda trans alp
Публикации: 313


generala_30@abv.bg generala
Ел. поща
« Отговор #1581 -: юни 24, 2017, 22:54:10 »

Обаче някъде там в началото на пролетта в един хубав ден ги сложих всичките и ги напаснах към мотора. Добре се получи като визия.







И пак китосване и търкане и много търкане и пак пепеляк страшна работа. И времето ограничено и бавно вървят работите и тва си е...





Активен
bocmana77
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: honda XL 700
Публикации: 122


Ел. поща
« Отговор #1582 -: юни 25, 2017, 08:56:05 »

Вчера на моя Транс такъв ''хидро''тест му направих,че останах много очарован.На прибиране от Гърция,като ме зачеса една градушка един порой за 3-4мин.с жена ми станахме чисто мокри.Оглеждах се да се скрия някъде но не намерих нищо подходящо и реших да си продължа по пътя.Времето беше сякаш идва края на света.Бях на около 40км. от България и нищо друго не ми остана освен да продължа.Движех се с доста по ниска скорост от нормално заради буквално течащите реки по улицата,видимостта беше на минимума допълнително влошена от мокрия и изпотен визьор.Градушката беше все едно ме целят с топчета от''пейнбол''На пътя даже имаше коли спрели да изчакат да мине дъжда,какво ли си мислеха като ги задминавах?На границата бях поредната изненада,служителя като ни видя се хвана за главата.Горкичкия трябваше да се измокри за да ми вземе документите и съответно после да ми ги върне.От Златоград до Мадан карах в същите не човешки условия.На пътя на Печинско имаше реки носещи камъни пясък и какво ли още не.15км.по на долу времето взе да се нормализира,поне спря да вали и така още 30км. до вкъщи.Буквално нямахме сухо местенце по нас.Преоблякохме се изпихме по един парацетамол и излезнах да почистя машинката.Целия мотор беше в пясък,измих го забърсах го и го издухах с компресора.Вечерта ударих 1L червено винце и заспах доволен.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4389


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1583 -: юни 25, 2017, 13:44:48 »

Вчера на моя Транс такъв ''хидро''тест му направих,че останах много очарован.На прибиране от Гърция,като ме зачеса една градушка един порой за 3-4мин.с жена ми станахме чисто мокри.Оглеждах се да се скрия някъде но не намерих нищо подходящо и реших да си продължа по пътя.Времето беше сякаш идва края на света.Бях на около 40км. от България и нищо друго не ми остана освен да продължа.Движех се с доста по ниска скорост от нормално заради буквално течащите реки по улицата,видимостта беше на минимума допълнително влошена от мокрия и изпотен визьор.Градушката беше все едно ме целят с топчета от''пейнбол''На пътя даже имаше коли спрели да изчакат да мине дъжда,какво ли си мислеха като ги задминавах?На границата бях поредната изненада,служителя като ни видя се хвана за главата.Горкичкия трябваше да се измокри за да ми вземе документите и съответно после да ми ги върне.От Златоград до Мадан карах в същите не човешки условия.На пътя на Печинско имаше реки носещи камъни пясък и какво ли още не.15км.по на долу времето взе да се нормализира,поне спря да вали и така още 30км. до вкъщи.Буквално нямахме сухо местенце по нас.Преоблякохме се изпихме по един парацетамол и излезнах да почистя машинката.Целия мотор беше в пясък,измих го забърсах го и го издухах с компресора.Вечерта ударих 1L червено винце и заспах доволен.

Як тест драйв си му направил! Като се сетя и какви завои и наклони има в онази област!
 Бе Трансалпа е голяма машина бе!!! Mad Mad
В Ардино ли живееш?
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 670


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #1584 -: юни 25, 2017, 15:06:07 »

Вчера на моя Транс такъв ''хидро''тест му направих,че останах много очарован.На прибиране от Гърция,като ме зачеса една градушка един порой за 3-4мин.с жена ми станахме чисто мокри.Оглеждах се да се скрия някъде но не намерих нищо подходящо и реших да си продължа по пътя.Времето беше сякаш идва края на света.Бях на около 40км. от България и нищо друго не ми остана освен да продължа.Движех се с доста по ниска скорост от нормално заради буквално течащите реки по улицата,видимостта беше на минимума допълнително влошена от мокрия и изпотен визьор.Градушката беше все едно ме целят с топчета от''пейнбол''На пътя даже имаше коли спрели да изчакат да мине дъжда,какво ли си мислеха като ги задминавах?На границата бях поредната изненада,служителя като ни видя се хвана за главата.Горкичкия трябваше да се измокри за да ми вземе документите и съответно после да ми ги върне.От Златоград до Мадан карах в същите не човешки условия.На пътя на Печинско имаше реки носещи камъни пясък и какво ли още не.15км.по на долу времето взе да се нормализира,поне спря да вали и така още 30км. до вкъщи.Буквално нямахме сухо местенце по нас.Преоблякохме се изпихме по един парацетамол и излезнах да почистя машинката.Целия мотор беше в пясък,измих го забърсах го и го издухах с компресора.Вечерта ударих 1L червено винце и заспах доволен.

Дам,и ние бехме решили да мръднем надолу до Гърция..ама на Златоград спяхме да хапнеме,такава буря и такъв дъжд скоро не бях виждал..   Sad След час видяхме,че няма да спре и като понамали обърнахме към Кърджали щото само в онази посока беше светло..валя ни още 20-тина километра..в Кърджали разбира се не можеше да се диша от жега,едно облаче нямаше..  Surprised
Активен
bocmana77
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: honda XL 700
Публикации: 122


Ел. поща
« Отговор #1585 -: юни 26, 2017, 08:17:10 »

Живея в Смолян. Very Happy
Активен
generala
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda trans alp
Публикации: 313


generala_30@abv.bg generala
Ел. поща
« Отговор #1586 -: юни 26, 2017, 22:12:56 »

Дойде време за новата тава под двигателя, която бях направил от картон. Намерих рифелова ламарина алуминиева 2мм. и я направих без някакви усложнения.







Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 2774



« Отговор #1587 -: юни 27, 2017, 10:29:36 »

Не стана ли малко тежичка тази "тава"? Алуминия е лек,но размерите и са големи...
Активен
vesmotors
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 102


Ел. поща
« Отговор #1588 -: юни 28, 2017, 14:30:47 »

Колеги,като ми загрее мотора имам проблем с едното CDI(трансалп 87 набор) -спира да работи(на задния цилиндър)Сложих двете електроники на алуминиева плоча с вентилатор - почти без успех.
Свързах задния цилиндър заедно със запалването на предния - мотора работи ,но оборотомера отчита двойно - това не е проблем,но дали има начин да отчита правилно е едното ми питане?
И второ- дали се товари електрониката като са свързани и двата цилиндъра?
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4389


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1589 -: юни 28, 2017, 20:19:43 »

Колеги,като ми загрее мотора имам проблем с едното CDI(трансалп 87 набор) -спира да работи(на задния цилиндър)Сложих двете електроники на алуминиева плоча с вентилатор - почти без успех.
Свързах задния цилиндър заедно със запалването на предния - мотора работи ,но оборотомера отчита двойно - това не е проблем,но дали има начин да отчита правилно е едното ми питане?
И второ- дали се товари електрониката като са свързани и двата цилиндъра?

Не ги разбирам тези тънкости,но... Простата логика казва така;
Щом от Хонда са го направили с две значи има защо. И предполагам товариш електрониката.
Най- вероятно трябва да смениш това прословуто CDI. А така както си го свързал според мен ще изпляска и здравото.
Активен
Страници: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 110   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.233 секунди с 22 запитвания.