Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?
Страници: [1] 2 3 ... 129   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?  (Прочетена 480435 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kokarata
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XRV-750 (Africa Twin)
Публикации: 230


48980806
WWW
« -: февруари 26, 2008, 09:51:21 »

Колеги и колежки, преди 6 лета в славната 2002 се сдобих с първата си льобоф на две колела - Kawasaki GPX 250 R-II. Нали знаете как е с първата! Не си харесвал точно нея, но се влюбваш до уши, всичко е прекрасно, чувствата са взаимни, ти я галиш тя те радва, живота е песен и така се омайваш че хлътваш все повече и по-надолу. Е тя и любимата не е безпроблемна, не ще да пали от време на време, трябва да я побутваш ама като заплаи мале как ти вдига адреналина. Няколко месеца ходене по "доктори" пооправиха проблема с паленето.
Минава лятото идва есента, застудява се чувствата охлаждат и пада първият сняг, а тя отива да учи на далече. Е, нищо, ще се видите пак на пролет и всичко ще е по старо му. Птичките ще си чуруликат, полянките с цъфнали цветя ще ви приветстват и ще пеят за любовта. Така да е, снега се стопи чак през април, първият слънчев ден, дългоочаквана среща, трепет в сърцето, напрежение в слабините и о ужаст. Акумулатора дето го зареждах през две седмици цяла зима се скапал, не дава ток, не ще да пали! Е, това е нормално, не може то така лесно да става ръгаш ключа и палиш и то след толкова време. Трябва първо опознаване малко подаръци, масло, свещи и т.н. Както и да е станах горд собственик на нов акумулатор, макар и да не беше точно за моята любима, ставаше! Въпреки "скъпия" подарък обаче нещата не потръгнаха добре, пак се възбуди проблема с паленето и цяло лято ходене по "доктори" завърши с успех...
...към есента! Е, кво сега полюбувахме се един на друг месец, месец и половина и дойде есента, заваляха дъждове, заподсмърчаха носове и... така!
Следващата пролет всичко беше добре, акумулатора си има ток, милата си пали, но поради моята наивна глупост познати ми я поискаха да я поизведат насам натам да и се покефят и те! Първо я дадох на бащата, ма той горкия цял живот на Симсонката и на един завой си скъса анцуга якето и изпочупи де що имаше пластмаса. Залепихме, боядисахме и айде пак. Този път беше братото, ма не се размина така леко. Остави пластмасите и боята, ма братлето си счупи ръката. Твърдо решихме да се разделяме с моята любима. Стегнах я отново, боядисах я и и пуснах една обява. То пък какво стана след тези инциденти страстта се разпали и любовта се върна на нашата поляна и със нови сили продължи чак до есента. Както и да е една от основните причини за тея падания бяха че по време на любовен акт ползвахме стари гуми! Ма новите много скъпи, реших да събирам пари и за новата пролет да се сдобия с гуми дето да се пада по-малко с тях.
Така и стана, нови гуми, нови накладки. Сметката е голяма, но за любовта жертваш всичко! Всичко беше невероятно, газ до дупка, изправяхме завоите, дърпахме на светофара пред всички...
...но милата не издържа. Нещо двигателчето се загуби, почнаха едни странни звуци, оказа се че веригата му е за смяна, но "доктора" я опъна малко и каза не се притеснявай на пролет ще я сменим карай така!
Е, пролетта дойде, свещи, масло, верига и вече нетърпелив, аз я взех от сервиза. УЙ! От тогава насам любовта не върви. Нещо почна да дрънка, силите не стигат, половината коне измряха!

Тази пролет мисля да се разделяме за последно, харесал съм пак една японка от рода HONDA, казват здрави били, икономични, носели на бой и не искали много да ги гушкаш и да ги милваш, освен това живеели до дълбока старост и можело да служат и на внуците ти.
Та хондата е с фамилия Transalp 600 и въпроса ми е някой влюбен ли е в такава и иска ли да сподели всичките предимства и недостатъци дето му хрумват и да ме предпази от беди лоши и злини опасни. Може би трябва да кажа че съм 90 кила 1,75 метра и искам спокоен мотор с достатъчно мощност който да може да ме закара поне на 250 км от тук в която и да е посока, заедно с едно момиче отзад ;)! Много е важно да се каже колко ще харчи, масло бензин, свещи, вериги, гуми и т.н.

Благодаря ви предварително и моля да ме извините за всичкото това време, което отделихте да прочетете сърцераздирателната ми "Любовна история"!
« Последна редакция: август 22, 2008, 20:36:23 последно от RODRIGUEZ » Активен
romano
Romano
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Transalp XL600 V
Публикации: 909


Hello,I Must Be Going.


Ел. поща
« Отговор #1 -: февруари 26, 2008, 10:46:46 »

здрасти!
 аз карам трансалп  600 от 4 месеца.имам и доминатор,но не е подходящ за дълги пътувания.трансалпа ми е 96 година,но е на 29000 км от един собственик от италия.вчера установих,че съм за смяна на ламелите на съединителя,има ги и струват към 100 лв./в австрия са 40 еуро/.мотора е наистина здрав,в-образния двигател е спокоен,тих и мощен.добре е да го оборудваш с куфари и си готов за път.не зная дали ще купуваш нов или говориш за втора употреба.ако можеш да си позволиш нов ще е супер.ако си решил да е трансалп,бих те посъветвал-гледай да е 650 и с два спирачни диска отпред,защото ако е с един,като моя,много бързо свършват накладките,малко му е....мое мнение е че не е за подценяване хонда африка твеен 750 или варадеро,което е върха!вярвай ми,колкото повече запас на мощност имаш,толкова по- леко се минават далди преходи,а и ето сега при мене съединителя-просто много е каран в градски условия,а 600 е най-нежен от групата.
ми тва е..... Smile
 
« Последна редакция: февруари 26, 2008, 15:14:49 последно от RODRIGUEZ » Активен
romano
Romano
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Transalp XL600 V
Публикации: 909


Hello,I Must Be Going.


Ел. поща
« Отговор #2 -: февруари 26, 2008, 10:59:18 »

...ааа питаше за гуми-карам с митас-жадната е 96 лв,а предната-62 лв нови.мотора харчи 4-5 л. при спокойно каране и по- малко,но ако го гониш,ще минеш 7л./100 км.вериги,пинйони има по магазините,споко..! Smile



Тук се пише на кирилица!!!
« Последна редакция: февруари 26, 2008, 15:17:06 последно от RODRIGUEZ » Активен
Chakala
One Idiot to rule them all
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Thunderace 1000 R
Публикации: 888


Tenere ли е , не ми го хвали !

190415612
Ел. поща
« Отговор #3 -: февруари 26, 2008, 11:26:23 »

kokarata  Smile , поздрави за уникалния пост , чак се разчувствах  Smile

добре си се насочил към трансалп , НО имайки предвид , че си 90 кила + мома + багаж = баирите ще ти скъсат нервите

като цяло трансалпа е хонда по всички показатели - малък разход , изключително здрав и надежден , много тих двигател и минимални вибрации . Въпроса е дали 600cc. ще ти стигнат , всепак е въпрос на философия , имам познати който карат 1000cc+ и пак си ги карат супер спокойно за което им свалям шапка , аз така немога . Ако смяташ да пътуваш със скорост 100-130 трансалпа е твоя мотор , ако те блазнят малко по-високи скорости -140-160 няма да издържи много време преди да проплаче . Не казвам че не ги вдига или поддържа , просто не са му особено приятни такива обороти.Това с единия спирачен диск, че се износвали бързо накладките .... не съм съгласен , но здраве да е Smile , и с един диск си спира доста добре , верно , че с 2 е по-добре но и цената на мотора скача почти двойно .
Моторетката е сравнително лека и е с особено мазна работа на двиг-а , всепак е V , което си е плюс , удоволствието от карането е голямо , има си достатъчно сила в ниските обороти

като цяло е чудесен избор на мотор за по-големи преходи предвид ниския разход, стойката на водача е повече от удобна , аз гласувам "ЗА" трансалпа с двете ръце
Активен
niki_XL400V
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: L4 1000
Публикации: 3450



« Отговор #4 -: февруари 26, 2008, 12:48:08 »

харесал съм пак една японка от рода HONDA, казват здрави били, икономични, носели на бой и не искали много да ги гушкаш и да ги милваш, освен това живеели до дълбока старост и можело да служат и на внуците ти.

Зависи колко бой им хвърляш и колко ги гушкаш и милваш,но в общи линий е така.
Ако се грижиш за Хондата,тя ще ти се отплати.
Това важи,май,за всички марки.
Активен
kokarata
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XRV-750 (Africa Twin)
Публикации: 230


48980806
WWW
« Отговор #5 -: февруари 26, 2008, 13:43:47 »

Благодаря много за мненията. Почти съм решил вече за тази японка даже поръчах на един пич да ми търси такава от Австрия. Конкретно съм харесал модела след 96-та до 2000 година дето отпред фара му прилича на Доминатора. Доминатор бях нацелил миналата година но се отказах щото чух че не е много подходящ за дъгли пътувания. Най-много се притеснявам да не ми е висока седалката щото съм метър и седемдесет и пет, но то за това си има лекарство.

Ако има някой с такъв Тразналп от Търново или региона може да го навестя да видя за какво става дума;)
Активен
NikoVmaxa
koko
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI TL1000R &CBR639F2-R
Публикации: 133


http://racebiketuning.com/

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: февруари 26, 2008, 14:09:52 »

 Ами тука си имаме няколко но 650сс и само един 600сс Very Happy - всички отзиви са че 600 е малко по набучен в обороти но е по добрият от двата вариянта(нямам си и на идея не сьм ендураджия  Surprised ) Но тези които са ги карали и са им страст казват че 600 е по доброто моторче  Very Happy Surprised - така че предполагам си направил добьр избор!Двигателите са здравички,Мотора не е прекалено голям като Африка....... бих казал че е една добра Хонда Smile
Активен
kokarata
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XRV-750 (Africa Twin)
Публикации: 230


48980806
WWW
« Отговор #7 -: февруари 27, 2008, 09:54:07 »

Мда, посъбра се информацийка. Хубаво е че гумите не са скъпи като на пистарките, че за стария мотор предната беше към 200 а задната към 250. Ами тея ролбари дето ги слагате правят ли се купуват ли се, какви цени държат? И ми е интересно дали седалката е удобна да караш час два без да слизаш. Гледам по Интернета разни хора са си слагали къстъм седелки, които изглеждат по-удобни от стандартната.

Най-важна обаче е цената на консумативите, свещи, въздушни филтри, масло - колко литра какъв индекс е, на колко километра се сменя, накладките как вървят и т.н. Тя тази информация няма да е полезна само на мен и много хора ще се радват прочетат! А ако има няккъв ресурс в мрежата да черпим от там ще е още по-добре.
Активен
go6o
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Подходящия за момента... BMW r1200gs, Triumph Tiger 955i, Honda TransAlp 650, Yamaha TT350
Публикации: 1201


North-West Motors - ВИДИН


WWW Ел. поща
« Отговор #8 -: февруари 27, 2008, 18:05:14 »

Honda XLV 600 Transalp 91 г - Универсален мотор, завинаги остава между фаворитите ми , може би заради хубавите спомени които имам от пътуванията си с него. V-образен , водно охлаждане , 5 скорости , 50 к.с. , изправена стойка при каране , комфортна возия.На вид прилича на ендуро , но на черен път е като слонче. Безпроблемна експлоатация. Слабо място - отказ на единия CDI- пословично тъп дефект, предизвикван от деформацията на буксата от натиска на седалката. Разход - около 5.5/100. Крейсерска скорост с която обикновнено се движех - 100/110 км/ч , което е на половината на оборотомера , или казано по друг начин - 5000 rpm.Цена на подобен модел - около 3000 лв.

650 кубиковия изглежда по-добър вариант , най-малко заради това че е по нов като година, отделно и заради по-добрият въртящ момент .

http://bikepics.com/pictures/438805/
Активен
Dimy
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1032


VTR1000F

212471575
« Отговор #9 -: февруари 27, 2008, 19:48:55 »

ми аз преди  3т карах един транс 98г и съм страшно доволен  за дълго е удобен , разход около 5/100 при 100-110 км/ч нищо не съм сменял по него , малко слабичак идва и май трябва да е 6 ск  ,че с тея  5 се при  100 тарся 6-та Smile , ако пчнеш да го цедиш и караш нервно  пипа доста маслото , ако го караш плавно  почти не пипа
Активен
kokarata
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XRV-750 (Africa Twin)
Публикации: 230


48980806
WWW
« Отговор #10 -: февруари 27, 2008, 23:00:24 »

Dimy то и аз сигурно ще му търся 6-та щото нали предното говедо с 6 скорости беше, не че на него не му вкарвах 7-ма от време на време или поне се опитвах. Иначе разхода ми харесва. Аз не съм много бурен ездач, само като видя два тира три автобуса и 10 коли зад тях, обичам да ги изпреварвам наведнъж ;)
Активен
evilll
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 56


208920869
« Отговор #11 -: март 04, 2008, 21:11:57 »

Еми и аз имам TRANSALP 600V 94-95.
Пътувах това лято много с приятелката, с чанта за резервоар, с куфар и с един пълен сак в/у куфара, който идваше едва ли не над мен като височина  Very Happy
Що се отнася до скоростта, дори с този товар си развивах без проблем 140-150-160, друг е въпроса, че не е много препоръчително, при положение, че куфарите ги водят до 120км/ч.(не че отхвърча като го пробвах един път с 180 де  Smile , ма така ги водят).
За разход на бензин под 6/100 не съм слизал, най-малко си засичах на едно организирано каране (с 120км/ч) и тогава беше около 6,3-6,4 мисля. 8/100 не съм стигал дори при яко тормоз (160-170км/ч един път ми се наложи от Габрово до София да стигна за час и 40 минути), тогава ми даде 7 и нещо.
Що се отнася до маслото, моя не знам защо ма почти не гори, на една смяна на маслото(6000км) ми се налага  да доливам около 200-400мл, ама са ми казвали някои,че на 1000км-200мл им харчел(за по-старите става въпрос, около 90-та).
Моторчето е много здраво, само задължително трябва да му сложиш ролбари, ако си няма, тормозил съм го и offroad само че е доста тежък, а влезнеш ли в калта си до там(от личен опит, с квито и гуми да си  Very Happy )
Стойката е доста удобна, става си за дълъг път(от личен опит отново). И за мен това е супер мотор, не го сменям за нищо, така или иначе си падам по ендурото, а не по високите скорости и смея да твърдя, че моторчето е супер, кеф ти на пътя, кеф ти извън пътя(особено второто  Very Happy ).
Надявам се да съм бил полезен, ако има друго питай.
ПП. И като се сдобиеш с такава машина свиркай да се возим заедно, па може и клуб TRANSALP  да си направим  Very Happy
Активен
kokarata
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XRV-750 (Africa Twin)
Публикации: 230


48980806
WWW
« Отговор #12 -: март 06, 2008, 00:53:06 »

Благодаря за инфото evilll. Надявам се скоро да се сдобия с такава машинка, че мойта нинджа съвсем се раздрънка. Иначе като го взема пак ще питам за свещи, масло кога се сменят и какви се слагат. Аз много се зачудих защо off-road секцията няма специална тема за Transalp, но модераторите явно са решили че тази празнина трябва да се запълни и са качили настоящата отгоре. Така че нека това да е мястото всички да споделят за своите tranzalp-и. Може и снимки да се сложат къде са ги карали и как са ги мъчили!
Активен
romano
Romano
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Transalp XL600 V
Публикации: 909


Hello,I Must Be Going.


Ел. поща
« Отговор #13 -: март 06, 2008, 09:19:55 »

  VIVA  HONDA TRANSALP 600!   Smile
Активен
Dimy
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1032


VTR1000F

212471575
« Отговор #14 -: март 06, 2008, 09:55:01 »

ми аз с който и да съм говорил казват  , че гори масло моя беше от по новите  с 2-та диска отпред и другата електроника ( като стана въпрос за нея  , тя даваше ядове нещо на по старите модели)
сменяй по често свещи и въздушен (намен преди смяната под5.5/100 не падаше  ) след тва падна под 5/100 при нормално каране
свещите на транса са 4 като 2те се сменяват със специялна лула не е нужно да се разглоби целия мотор
Активен
Страници: [1] 2 3 ... 129   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.097 секунди с 20 запитвания.