Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: EFI конверсия на 97' Suzuki Intruder VS800  (Прочетена 1666 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Вагман
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки Интрудер VS800
Публикации: 16


« Отговор #45 -: март 29, 2020, 19:28:03 »

Никога не успях да разбера, защо на всички нормални ЕКУ-та по X имаш натоварване а по Y обороти само на Мега нещата са наобратно....Супер неинтуитивно е, имаш чувството , че са го правили англичани, само и само да са наобратно. Това беше офтопик :P стискам палци за проекта, ще се раздвам да споделиш авансовата таблица, след като приключиш с настройките, защото тази от снимките е по-скоро колкото да работи мотора Smile. Решил съм моя VFR да го прекарам от стоковото ЕКУ към Екумастър в някакъв момент, защото заводското работи на фиксирани стойности, няма сонда, няма knock нищо....съответно както се досещаш нещата са много safe, и откъм аванси и откъм гориво.

Странно, моите впечатления за такива екута са точно обратните за осите X и Y, освен ако не става дума за заводски компове.
Както писах по-горе, вкараната авансова таблица в момента отговаря на описаната такава в ремонтното ръководство. Демек, трябва да съм макс. близо до 2D заводския аванс. E, по-натам, надявам се вече в 3D вид да има подобрения във всички режими.
Благодаря за стискането на палците!

П.С. Може да разгледаш и този вариант за мини еку като за мотор:

https://maxxecu.com/products/mini
но май няма възможност за безжична връзка. Трябва да се чете.
« Последна редакция: март 29, 2020, 19:31:02 последно от Вагман » Активен
gips
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: vfr800fi
Публикации: 23


Ел. поща
« Отговор #46 -: март 29, 2020, 21:29:12 »

Цената е същата като на EMU classic полската версия,но липсват опции. Не ми се експериментира, на EMUто бъговете ги знам, и лимитациите ги знам. Плюс че няма нужда от външен контролер за сондата, т.е само купуваш един bosch 4.2 освен еку-то и това е. Ще се радвам да видя авансовата таблица, интересно ми е какво ще представлява реално досега мотоциклет не съм настройвал и ми е интересно Smile
Активен
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: EFI конверсия на 97' Suzuki Intruder VS800

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.239 секунди с 22 запитвания.