Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗакони, Данъци, Застраховки, ТаксиТема: ТЕХНОТЕСТ! Документи, такси и минаване!
Страници: 1 ... 7 8 [9] 10   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: ТЕХНОТЕСТ! Документи, такси и минаване!  (Прочетена 121337 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
FreemaN_Infinite
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Motorini XO 125...
Публикации: 8



« Отговор #120 -: юни 12, 2019, 16:03:46 »

Английски знам, но в какви филми да се вкарвам, с какъв Дарен да се свързвам и прочия... ?!?  Very Happy

Колкото до номера(регистрационния), днес звънях на тези хора: https://bgautotest.bg/%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%82%d0%b0%d0%ba%d1%82%d0%b8-2/
Казаха ми че той няма отношение за технотеста. Иначе май това е цената - 480 лв. с ДДС... можело да има към 50 лв. разлика, в зависимост от фирмата която го извършва.
Всъщност човека ме пита дали е от ЕС, аз казах че е от Англия и тогава той започна да ми обяснява че било проблем, доста подробности ми разказа но аз нищо не запомних, поне един запис на разговора да бях направил ами то с тоя новия Android 9 не може вече ...  Smile
Считам, че щом от КАТ ми искат технотест - това ще да е...


Кметски ... това ме питаха и тези на застраховките... това може да знае например човека от който закупих возилото.

Ще видя как ще се развият нещата и ще пиша.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1536



WWW
« Отговор #121 -: юни 12, 2019, 16:22:53 »

Английски знам, но в какви филми да се вкарвам, с какъв Дарен да се свързвам и прочия... ?!?  Very Happy

Колкото до номера(регистрационния), днес звънях на тези хора: https://bgautotest.bg/%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%82%d0%b0%d0%ba%d1%82%d0%b8-2/
Казаха ми че той няма отношение за технотеста. Иначе май това е цената - 480 лв. с ДДС... можело да има към 50 лв. разлика, в зависимост от фирмата която го извършва.
Всъщност човека ме пита дали е от ЕС, аз казах че е от Англия и тогава той започна да ми обяснява че било проблем, доста подробности ми разказа но аз нищо не запомних, поне един запис на разговора да бях направил ами то с тоя новия Android 9 не може вече ...  Smile
Считам, че щом от КАТ ми искат технотест - това ще да е...


Кметски ... това ме питаха и тези на застраховките... това може да знае например човека от който закупих возилото.

Ще видя как ще се развият нещата и ще пиша.

Явно не четеш написаното.... за да го регистрираш това МПС ти трябва ТАЛОН -> V5 logbook  (домъкнал съм и регистрирал не едно мпс от острова...  включително съм купувал там мпс без да знам кой е собственика и без продавача да има нито един документ... рисковано и не го препоръчвам но има оправия)

шанса ти е да се свържеш с DVLA и/или да използваш формата която ти посочих в предния пост (V62)

АКО ИМАШ ТАЛОН ЗА ТОВА МПС НЕ Е НУЖНО ДА ХОДИШ НА ТЕХНОТЕСТ
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1733



« Отговор #122 -: юни 12, 2019, 20:13:56 »

Освен ако не се е променило нещо из наредбите. Пиша го, щото преди месец и нещо бях подпалил да купувам мотоциклет от една презокеанска марка. Та в представителството ми обясниха, че за да мине през технотест трябва да е с фар, стоп, мигачи и километраж по европейски стандарт. Вероятно за това и от острова има драми. Европейския фар свети под ъгъл спрямо хоризонта. Американският - успоредно на хоризонта, а британският (и всички с обратно движение) - под обрадния ъгъл на европейския. Може да се вкараш в много неприятно приключение.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1536



WWW
« Отговор #123 -: юни 12, 2019, 21:06:51 »

..ми обясниха, че за да мине през технотест трябва да е с фар, стоп, мигачи и километраж по европейски стандарт. Вероятно за това и от острова има драми.

Никаква драма няма, просто автора на темата няма талон за въпросното возило....  (UK е част от EU така че няма технотество, мита, акцизи и тн..)

Англия си е известна със своята либералност по отношение на регистрацията на МПС-тата и куцо и сакато си прави разни извращения и си ги регистра там, после си ги връщат по родните места и местния КАТ е длъжен да го регистрира (понеже UK все още е част от EU и тн...)




Ето няколко произволни примера...


Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 928



« Отговор #124 -: юни 12, 2019, 22:49:16 »

Сашо, май няма смисъл, пича е решил, че ще ходи на технотест за китайски скутер с регистрация в ЕУ и т'ва си е.
Друго ми е интересно, за къф чеп това чудо на техниката седи без регистрация от 2017.

Хората, катализатори, хомологации, и какви ли не магии правят, за да минат  (с 1HD) пред КАТ...

Втората снимка май е северноирландска.
Активен
FreemaN_Infinite
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Motorini XO 125...
Публикации: 8



« Отговор #125 -: юни 12, 2019, 22:53:19 »

Всъщност се срещнах с продавача и му дадох всички документи с които разполагам, може би утре той ще ходи в КАТ ли, то къде на друго място, каза че ги познавал пък да видим какво ще стане.


Какво е "1HD" ?
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1536



WWW
« Отговор #126 -: юни 12, 2019, 22:58:10 »

Какво е "1HD" ?

Не те касае.... това са неща свързани с Harley Davidson
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 928



« Отговор #127 -: юни 12, 2019, 23:01:22 »

Харлей за американския пазар. По лесно е Майкъл Джексън да стане бял, отколкото да се регистрира американски Харлей в БГ.

Най-идейно е продавачът да си оправя бакиите.
Сори за директния въпрос, ама как реши да си купиш точно китайски скутер "пресен" внос без БГ номер?
Активен
FreemaN_Infinite
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Motorini XO 125...
Публикации: 8



« Отговор #128 -: юни 12, 2019, 23:06:53 »

Не знам, просто разглеждах OLX-чето и го си го харесах, преди това карах една смешна 50-кубикова Yamaha дето е все едно съм с резачка по пътя... това китайче (по италиански патент/дизайн Very Happy )е къде-къде по-приемлив вариант.
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 928



« Отговор #129 -: юни 12, 2019, 23:12:15 »

Освен твоя, има още 28 в движение в Англия...нещо не ги карат много. Smile
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1733



« Отговор #130 -: юни 13, 2019, 08:00:55 »

Никаква драма няма, просто автора на темата няма талон за въпросното возило....  (UK е част от EU така че няма технотество, мита, акцизи и тн..)

Англия си е известна със своята либералност по отношение на регистрацията на МПС-тата и куцо и сакато си прави разни извращения и си ги регистра там, после си ги връщат по родните места и местния КАТ е длъжен да го регистрира (понеже UK все още е част от EU и тн...)

Има драма с фаровете, поне в софийския кат (от опит). Преди няколко години брат ми регистрира каручка от UK и в софийския кат настояваха да смени фаровете. Излекува ги с лепенки тогава. Не знам в момента дали ще го допуснат. Затова писах по-горе за фаровете. Британските автомобили на къси светлини заслепяват насрещно идващите в Европа, а европейските - на острова. Причината е в изнесения лъч в дясно (за UK в ляво), който трябва да осветява знаците и банкета доста по-напред от късите светлини. В Германия отказват регистрация на Хонда Голдуинг ако не е с поевропейчен фар (американските нямат такъв изнесен лъч, а до преди 2012 голдуинг се произвежа зад голямата локва) и трябва или документ от Хонда, че нямат вече никаде по света европейски фар за конкретния модел или документ за сменен фар, за да допуснат регистрация. А не е като да няма такива мотори регистрирани. Предполагам, че и нашите убаффци са почерпили челен опит (пропускам конспиративните теории кой как лобира и защо).
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1536



WWW
« Отговор #131 -: юни 13, 2019, 08:11:53 »

Има драма с фаровете, поне в софийския кат (от опит). Преди няколко години брат ми регистрира каручка от UK и в софийския кат настояваха да смени фаровете. Излекува ги с лепенки тогава.

Това според мен не е драма, и в нашия кат става с лепенки (въпреки че са един от най заядвливите в България). Но за мотоциклетите дори не искат да го палиш когато минаваш през канала, не го качват на валяците и тн...  както казах няма драма...   
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 928



« Отговор #132 -: юни 13, 2019, 09:01:54 »

Винаги съм подозирал, че и при мотоциклетите има ляво и дясно кормило. Африката ми е Зглобка за Швейцария, има по-големи калници заради кравешките лайна там. и кутия за тоблерони под седалката.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5666


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #133 -: юни 13, 2019, 09:25:53 »

Има драма с фаровете, поне в софийския кат (от опит). Преди няколко години брат ми регистрира каручка от UK и в софийския кат настояваха да смени фаровете. Излекува ги с лепенки тогава. Не знам в момента дали ще го допуснат. Затова писах по-горе за фаровете. Британските автомобили на къси светлини заслепяват насрещно идващите в Европа, а европейските - на острова. Причината е в изнесения лъч в дясно (за UK в ляво), който трябва да осветява знаците и банкета доста по-напред от късите светлини. В Германия отказват регистрация на Хонда Голдуинг ако не е с поевропейчен фар (американските нямат такъв изнесен лъч, а до преди 2012 голдуинг се произвежа зад голямата локва) и трябва или документ от Хонда, че нямат вече никаде по света европейски фар за конкретния модел или документ за сменен фар, за да допуснат регистрация. А не е като да няма такива мотори регистрирани. Предполагам, че и нашите убаффци са почерпили челен опит (пропускам конспиративните теории кой как лобира и защо).


Точно си го описал!
Пред нашия КАТ има един образ дето прави застраховките, продава и оправя и английските фарове на колите.
Незнам дали става с лепенки Surprised
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 984



« Отговор #134 -: юни 13, 2019, 18:55:54 »

Освен твоя, има още 28 в движение в Англия...нещо не ги карат много. Smile

То и Бентлитата не ги карат много Surprised

П.П. Фаровете нали имат възможност за регулиране ляво - дясно. Пак е някакъв начин за преодоляване на заслепяването от "обратната" сглобка.
Активен
Страници: 1 ... 7 8 [9] 10   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗакони, Данъци, Застраховки, ТаксиТема: ТЕХНОТЕСТ! Документи, такси и минаване!

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.276 секунди с 21 запитвания.