Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: HONDA CBR1100XX Super Blackbird - Фен-клуб
Страници: [1] 2 3 ... 79   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: HONDA CBR1100XX Super Blackbird - Фен-клуб  (Прочетена 130421 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ЧЕФО
THE UNBORN
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 12116


Не гърба е важен, а сърцето в гърдите!


« -: Септември 18, 2007, 20:04:28 »

                                  Здравейте ХХ маниаци!
 От опит знам колко са полезни такива теми. Реших да създам тема "Фенклуб" посветена на този страхотен мотоциклет. Тук собствениците на този модел можем да контактуваме и да обменяме информация, както и да трърсим помощ и части. Ще създам темата по образец на аналогичната, посветена на YAMAHA XTZ750 Supertenere. Тя се оказа много сполучлива и полезна за феновете на въпросната Ямаха. Надявам се и с тази тема да се случи същото. Ще публикува тук всякаква интересна информация и снимки, които докопам по какъвто и да е начин. Ще си послужа с кражба, измама, изнудване, промишлен шпионаж или просто ще ползвам Гугъл. Very Happy Надявам се и вие да споделите своята информация. Very Happy
По съборите се запознах с много собственици на ХХ и всички се жалват, че няма контакт по между ни. Ето това е добър начин да имаме постоянен контакт с цел взаимопомощ. Това може да бъде началото на една ХХ общност.
« Последна редакция: Септември 19, 2007, 00:14:42 последно от ЧЕФО » Активен
ЧЕФО
THE UNBORN
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 12116


Не гърба е важен, а сърцето в гърдите!


« Отговор #1 -: Септември 18, 2007, 20:09:28 »

Преди да публикувам каквото и да било искам да помоля за помощ. Търся да купя гумения маншон на лявото огледало. Моя е закъсан и ме дразни. Имам такъв десен, но той не става за лявата страна, защото са огледални. Ако някой има да пише за да се разберем. Ако някой знае кой продава ХХ на части моля дайте ми телефона на този човек. Благодаря.

Инфото, което имам ще публикувам при първа възможност. Някой интересни снимки и други. Имам много въпроси и някой отговори на други. Very Happy
Активен
suzi dr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 779


KARADERE TEAM

247388630 ianakiev@hotmail.com
« Отговор #2 -: Септември 18, 2007, 22:48:31 »

като начало малко история
http://www.cbrxx.com/honda-cbr-xx-resource-center/35-history-honda-cbr-1100xx-super-blackbird.html

а мен конкретно ме интересува кой е 152 коня и кой 164
Активен
suzi dr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 779


KARADERE TEAM

247388630 ianakiev@hotmail.com
« Отговор #3 -: Септември 18, 2007, 23:52:47 »

май сам си отговорих
според bikez.com до 1999 г. ( карбураторните ) са 164 нр
след това стават 152 нр . малко е съмнителна тая работа  agranom .продължавам да ровя....


някой да оправи правописната грешка в заглавието
« Последна редакция: Септември 18, 2007, 23:54:41 последно от suzi dr » Активен
ЧЕФО
THE UNBORN
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 12116


Не гърба е важен, а сърцето в гърдите!


« Отговор #4 -: Септември 19, 2007, 00:39:34 »

Не знам според bikez.com как стои въпроса за мощността на черната птичка, но аз разчитам на по-надеждни източници.

  1997-1998 Carburettors
                 Max. Power Output :
                     
                ED-tipe 164 PS/10,00rpm (DIN)
                  G-tipe 98 PS/   9,00rpm (ES)


  1999-2007 Elektronik fuel injection
                 Max. Power Output : 
   
                 152 PS/9,500rpm  (ES)
                 164 PS/9,500rpm  (DIN)

      G-tipe - 150 PS/9,500rpm  (ES)
      G-tipe - 160 PS/9,500rpm  (DIN)

Та, какво според bikez.com, че не разбрах?  Smile Smile Smile
Някой хора дори и не са чували, че освен вариантите 152 PS и 164 PS има и версии със 150 PS, 160 PS и дори куцата версия с 98 PS. Мдааааа..... Разбирачите са многоооо, но от Хонда май най-добре знаят какво произвеждат.   Smile


П.П.  Жоре, не се занимавай с глупости! Ела да ти дам малко PDF-чета да почетеш истинско инфо директно от Хонда. Бе ти не знаеш ли кого да питаш бе Жоре? Естрествено, че най скромния Very Happy. От два месеца свалям от нета де що намерих за сваляне. Зимата тепърва идва и имам мнооого за четене и превеждане. Very Happy Ей, все едно не знаеш, че съм луд. То с Бърда работата стана "Старата песен на нов глас." Време ми трябва, а нямам, но ще имам и ще наваксам. Very Happy Smile
« Последна редакция: Септември 19, 2007, 01:02:47 последно от ЧЕФО » Активен
suzi dr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 779


KARADERE TEAM

247388630 ianakiev@hotmail.com
« Отговор #5 -: Септември 19, 2007, 07:23:28 »

ами аз сега като отида да гледам един бърд ,как да го разбера
(DIN) ли е (ES) ли е . ти като имаш толкова много инфо не го стискай ами дай да четем тука и да се радваме
Активен
ohit74
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 12



« Отговор #6 -: Септември 19, 2007, 08:11:39 »

Make Model
 Honda CBR 1100XX
 
Year
 2001
 
Engine
 Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valve per cylinder.
Capacity
 1137
 
Bore x Stroke 79 x 58 mm
Compression Ratio 11.0:1
Induction
 Electronic fuel injection 
Ignition  /  Starting
 Computer-controlled digital transistorized  /  electric
 
Max Power
 164 hp 112 KW @ 10000 rpm  (rear tyre 141.4 hp @ 10100 rpm)
 
Max Torque
 119 Nm @ 7250 rpm
 
Transmission  /  Drive
 6 Speed  /  chain
 
Front Suspension
 43mm H.M.A.S. cartridge fork, 110mm wheel travel.
 
Rear Suspension
 Pro-Link single shock with spring preload and rebound damping adjustability, 120mm wheel travel.
 
Front Brakes
 2x 310mm discs 3 piston calipers
 
Rear Brakes
 Single 256mm disc 3 piston caliper
 
Front Tyre
 120/70 ZR17
 
Rear Tyre
 180/55 ZR17
 
Dry-Weight / Wet-Weight
 223 kg  / 267 kg
 
Fuel Capacity
 24 Litres
 
Consumption  average
 16.5 km/lit
 
Braking 60 - 0 / 100 - 0
  12.2 m / 37.8 m
 
Standing ¼ Mile 
  10.0 sec / 214 km/h
 
Top Speed
  303 km/h
 
Активен
IzrodGaden
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 3236


От цебеерите, най ма кефи нинджата

74305798
« Отговор #7 -: Септември 19, 2007, 08:59:02 »

Някой да си търси джет кит за своя XX ? Става въпрос за карбураторния такъв.
Активен
ЧЕФО
THE UNBORN
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 12116


Не гърба е важен, а сърцето в гърдите!


« Отговор #8 -: Септември 19, 2007, 11:00:31 »

ами аз сега като отида да гледам един бърд ,как да го разбера
(DIN) ли е (ES) ли е . ти като имаш толкова много инфо не го стискай ами дай да четем тука и да се радваме

Разбира се по номера на рамата.  glasses2 Всяка буква и цифра значи нещо. Според номера на рамата мога да ти кажа и в кой завод в кой град ти е поизвредена птичката. И Това го имам даже. Very Happy Инфото ми е на PDF - формат и е на английски. Още не съм си превел всико. Ела ти казах да ти ги дам.
 Имам сервиз менюал разбира се. Имам парт каталог. Имам спецификации на модела с карбове, а също и на модела с инжекцион. Описано е всико по цеветове и всяка разлика. Ела и ще ти дам да четеш.
« Последна редакция: Септември 19, 2007, 19:04:46 последно от ЧЕФО » Активен
Shider
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL1000 V-STROM rider & Yamaha Super Tenere enthusiast
Публикации: 745


KARADERE ТЕАМ


WWW
« Отговор #9 -: Септември 19, 2007, 12:10:53 »

ами аз сега като отида да гледам един бърд ,как да го разбера
(DIN) ли е (ES) ли е .
Айде на новия бардак със старите к...... Smile
Дано стане още по-голяма и пълна от предната Very Happy

Това че е различна мощността по различните стандарти не значи, че има разлика в моторите. Различни са методите за измерване в Европа, Щатите и Япония.

Изключение са дефорсираните версии, правени за определени пазари със съответни ограничения (законови, застрахователни, екологични...) - reduced effect; или тези с катализатор - G-type май са с "g-cat" - регулируем катализатор
Активен
ЗМЕЙ
паднал от Мелмак
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2389

331230276
« Отговор #10 -: Септември 19, 2007, 13:24:49 »

Ей, нароиха се фен-клубове - спор няма ... Дано идеолога не си смени мотора скоро, че няма да останат фен - клубове за правене вече  Smile
Активен
ЧЕФО
THE UNBORN
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 12116


Не гърба е важен, а сърцето в гърдите!


« Отговор #11 -: Септември 19, 2007, 19:21:49 »

Айде на новия бардак със старите к...... Smile
Това ми хареса. Баш на място го каза. Smile Smile Smile Ама така си е ей.

Дано стане още по-голяма и пълна от предната Very Happy
Може да стане, но ще трябва да помагате и вие, че не е работа за сам човек, а и сам човек допуска грешки. Винаги е добре да има кой да поправя грешките. Very Happy

Това че е различна мощността по различните стандарти не значи, че има разлика в моторите. Различни са методите за измерване в Европа, Щатите и Япония.
Изключение са дефорсираните версии, правени за определени пазари със съответни ограничения (законови, застрахователни, екологични...) - reduced effect;
Естествено, че моторите са еднакви. Колкото до ограничените тях ги ограничават по различен начин. Най вече с намаляване сечението на дифузорите.
...или тези с катализатор - G-type май са с "g-cat" - регулируем катализатор
Ей това още не съм го разбрал, но ще го разбера някой ден надявам се. Very Happy До момента съм разбрал, че има два типа ауспуси. Различават се по номера(щампа) набит на самите заглушители и по диаметръра на катализатора. На външен вид това се забелязва. Още не съм намерил чертежи или снимки на отворени ауспуси и не знам каква е разликата вътре, нито пък успях да разбера кой с какъв катализатор е. Surprised

Набарах една "връзка" в представителството на Хонда и правя отчаяни опити за достъп до служебната информация, но до момента удрям на камък. Не знам какво толкова крият. Very Happy

Ей, нароиха се фен-клубове - спор няма ... Дано идеолога не си смени мотора скоро, че няма да останат фен - клубове за правене вече  Smile
Надявам се, че това е чистосърдечна шега, а не поредното злостно заяждане. Предпочитам да го приема като добра шега, защото това е едва втората такава тема, която пускам, а и не виждам нищо лошо в това да се споделя информация между хора с подобни интереси, ако не броима прецаканите "майстори" разбира се. Те биха предпочели никой нищо да не разбира, та да могат да мамят и да скубят яко нещастните си клиенти. Следващия фенклуб най-вероятно ще има заглавие:  "KAWASAKI ZX14- фен-клуб" Но няма да стане по рано от 2009г. Very Happy
« Последна редакция: Септември 24, 2007, 18:37:26 последно от ЧЕФО » Активен
WsNCzz
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 19

Unknown Unknown Unknown
« Отговор #12 -: Септември 19, 2007, 20:32:36 »

Здравейте.Търся десен въздуховоодвод и дясно огледало за мотора си за Инжекциона става на въпрос (Honda CBR1100XX) ще съм благодарен ако някой може да ми каже каде да намеря тъй като търся от доста време но без успех.тел за контакт 0885614000 Петър или тук.
Активен
ЧЕФО
THE UNBORN
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 12116


Не гърба е важен, а сърцето в гърдите!


« Отговор #13 -: Септември 20, 2007, 00:17:01 »

Пробвай в Ибей-Германия. Там излизат интересни неща и на добра цена. Аз лично си купих туй онуй и съм доволен. Доставката не е чак толкова скъпа. Огледала има и началната цена е около 7 евра. Обикновено цената стига до към 20-30 евра, което е много добра цена. С доставката би трябвало да ти излезе 100-тина лева. Тук в България цената на такова огледало втора ръка е 200лв. Very Happy За целта ти трябва търпение и да не се хвърляш на първата оферта. Огледала постоянно излизат. Въздуховоди също. Нужна ти е кредитна карта Виза или Мастеркард. Можеш да си изкараш такава много лесно в някоя банка. И без кредитна карта става, но трябва да преведеш парите по банков път и ще се набуташ за превода още пари.

Опаааа... Обадих се тук там и може би ще ти намеря огледало. Става дума за цяло огледало. Корпус + мигач + огледалото + маншон.  Не иска да докара само части. Категорично ми отказа само маншон за мен. Или цялото или нищо. Не можел да намери разглобено. Surprised Дават ли ти се обаче 200лв за цялото? Не съм сигурен дали ще издействам отстъпка, като за мен. Може и да успея, но вероятността е малка. Ще пусна поръчката от мое име уж, че е за мен. Ако не успея устройва ли те цената 200лв? Не бих искал да си гърмя патроните ако не си сигурен, а и не ми се иска аз да го платя на края и да си го чукам в главата. Каквото зависи от мен ще го направя. Доставката ще стане до месец максимум. Е, какво да правя?

П.П. Апропо, от къде си?
« Последна редакция: Септември 20, 2007, 00:39:58 последно от ЧЕФО » Активен
WsNCzz
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 19

Unknown Unknown Unknown
« Отговор #14 -: Септември 21, 2007, 00:15:18 »

Здравей.Мерси за съдействието устройва ме цената от 200лв.Ако твоя човек може да ми намери с бял мигач още по-добре ако не няма проблем и да е с жълт не ме притеснява това че ще дойде до месец аз и без това ся ще боядисвам ако можеж да го питаш и за въздуховод може и двата няма проблем и някаква ориентировъчна цена.От Оряхово съм    ПОЗДРАВИ
Активен
Страници: [1] 2 3 ... 79   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: HONDA CBR1100XX Super Blackbird - Фен-клуб


Online Store
Чорапи Gaerne
Чорапи Gaerne

Цена: 28.0лв.

Airoh City One
Airoh City One

Цена: 240.0лв.

Airoh Aster-X Color
Airoh Aster-X Color

Цена: 200.0лв.

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.276 секунди с 20 запитвания.