Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Реле-регулатор, алтернатор, генератор - спо&#
Страници: 1 ... 48 49 [50]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Реле-регулатор, алтернатор, генератор - спо&#  (Прочетена 351522 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2203


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #735 -: юни 01, 2019, 20:55:21 »

май при някои моторетки е.възможно приплъзване на стартера...той да си развърта повече.от двг-то.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1431



« Отговор #736 -: юни 01, 2019, 21:22:19 »

Какво имаш предвид Surprised
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2203


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #737 -: юни 02, 2019, 09:02:47 »

Примерно
https://www.google.com/url?sa=i&source=web&cd=&ved=2ahUKEwi7qsiAncriAhXKYVAKHbvHBk8QzPwBegQIARAC&url=https%3A%2F%2Fwww.reddit.com%2Fr%2Fmotorcycles%2Fcomments%2F2rozqg%2Fstarter_vs_starter_clutch%2F&psig=AOvVaw1lIrmlfs_JYtZ3IauRc419&ust=1559545271393610
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3537



« Отговор #738 -: юни 02, 2019, 11:16:59 »

ЦБР-а със сигурност не е с такъв стартер!
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1431



« Отговор #739 -: юни 02, 2019, 12:08:04 »

Стартерният съединител трябва да зацепва винаги, без значение двигателят загрял ли е или не.
Активен
gips
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: vfr800fi
Публикации: 17


Ел. поща
« Отговор #740 -: юни 20, 2019, 17:07:49 »

Стартерният съединител трябва да зацепва винаги, без значение двигателят загрял ли е или не.
По-принцип е така, но е възможно да приплъзва поради износване, но то се чува че съединителя приплъзва, просто не върти равномерно стартера. Да извади едната свещ, и докато върти на стартер да види има ли искра, ако има явно проблема е горивен.

Понеже темата е за реле регулатори, да споделя нещо. Като си купих мотора бях попрочел че VFR-ите страдат от реле регулатор, както повечето мотори свъщност, и бях решил да го сменям за всеки случай. Един хубав ден го замерих и видях, че напрежението е що годе в нормите,но все пак варираше с близо 1 волт между празен ход и високи обороти. Това за тиристорен регулатор, предвид диапазона на оборотите на мотоциклета може би е нормално, но мен не ми харесваше. Реших да си купя MOSFET вариант, обаче бяха много скъпи. Някви японски бяха по 140+ долара, не че не мога да ги дам, ама на Мотор за 3000лв регулатор за 250, някак не вървеше Smile И реших да се доверя на братята китайци, дет се вика да съм летец изпитател, кво толкова най-много да закъсам някъде......... не че не ме бутаха за краш тапата от околовръстното до нас като стчупих двигателя, ама тва е друга тема, та дет се вика играл съм го не е драма, ако трябва пак ще ме бутат. И реших да си купя един китайски MOSFET регулатор, избора беше труден, защото самите китайци произвеждат ментета на ментетата. Както и да е накрая си избрах един от Алиекспрес и след месец, два дойде. Слагам аз регулатора, и викам сега е часът на истината, той е капсолован не мога да видя дали наистина е MOSFET, трябва да го замеря. Паля, мотора пали работи супер, слагам сондите и меря, и изненада, освен че в MOSFET, явно беше доста качествена изработка, защото за целия диапазон на оборотите напрежението мърда с по-малко от 100mv. Викам дотук добре, сега остава и да издържи, еми да ви кажа държи вече 3та година го карам няма драми. Все си е в норма напрежението и най-важното почти не грее за разлика от тиристорните варианти. Та китайците започвам да ги уважам все повече,а да щях да забравя регулатора ми излезе 56 долара заедно с букси за кабелите към него. Понеже може да се закупи и без буксите , ама как ще свържете кабелите после не е ясно Smile
« Последна редакция: юни 20, 2019, 17:54:28 последно от gips » Активен
Страници: 1 ... 48 49 [50]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Реле-регулатор, алтернатор, генератор - спо&#

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.088 секунди с 20 запитвания.