Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Реле-регулатор, алтернатор, генератор - спо&#
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 44   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Реле-регулатор, алтернатор, генератор - спо&#  (Прочетена 130399 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Dunkata
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZR400R EXUP, MZ ES 150 Trophy
Публикации: 229


www.sexgift.net


WWW
« Отговор #30 -: Април 13, 2009, 19:21:55 »

Имам телефона на Боби(0888407143)
той ги прави и дава гаранция
но е в София

Благодаря колега сега ще звънна  Mad
Активен
Tuti
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 4079



« Отговор #31 -: Април 13, 2009, 21:25:18 »

Е  Surprised и аз го имам става въпрос за "оня" специалист дето като му казах, че имам проблем с реле-регулатора се опита да ми продада негов, а не да ми върже мойто естествено срещу заплащане, е порових малко из нета и сам си го вързах, ебати дървения философ.
Активен
nemezeida
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR 1000 F-3
Публикации: 257


301184289
Ел. поща
« Отговор #32 -: Април 13, 2009, 22:28:07 »

Много хубава тема а и е добре че има телефони за връзка с хора който могат да помогнат, един приятел си търси реле за неговия ф.Благодаря за хубавата тема и е доста полезна Very Happy Very Happy Very Happy
Активен
Tuti
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 4079



« Отговор #33 -: Април 20, 2009, 08:02:58 »

Реших си проблемът със зареждането, просто са нагорели буксите и реших въпросът кардинално, кръц буксите, запояване и монтирах релето на задният шарнир като на Кавазаки  Smile да го духа вятъра и шарнирът да му действа като радиатор.
 Very Happy
Ама сега имам едно питне, искам да си сложа на таблото волт-метър, ей така за всеки случай, от къде мога да си купя такова нещо, а и да е готино.
 Very Happy Very Happy Very Happy
Активен
genose
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: honda 400 shadow, suzuki intruder1400
Публикации: 161



Ел. поща
« Отговор #34 -: Април 20, 2009, 09:53:21 »

Всички магазини за ел.части избираш такъв да ти пасне на таблото и после го калиброваш (стават от разни уредби).Може и от авточасти  ама са много големи.
Активен
sampos
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Moto Guzzi Nevada 750 I.E. + Yamaha x-city 250
Публикации: 317



Ел. поща
« Отговор #35 -: Април 20, 2009, 11:37:14 »

Ама сега имам едно питне, искам да си сложа на таблото волт-метър, ей така за всеки случай, от къде мога да си купя такова нещо, а и да е готино.
 Very Happy Very Happy Very Happy


На Jtaljet-а си сложих термометър за антифриза и волтметър от Лада, може и втора употреба, ще излезе без пари.

Активен
Stupid_boy
Модератор
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4622



« Отговор #36 -: Април 20, 2009, 12:24:49 »

по магазините за електроника ( компоненти ) се продават такива китчета. има сглобени, има и ти да трябва да си ги запоиш. има с 3, има с 5, има и с повече диоди. според мен най-удачно е с 3, като средния се изхвърля ( как, зависи от конкретната схема ). при този вариант имаш 2 диода, достатъчно малки за да им се намери място без да товарят визията, като единия свети ако не зарежда, другия ако презарежда. при нормална работа нищо не свети и не пречи.
имам няколко свободни цифрови волтмера, но не бих си сложил такова нещо. нито естетически ще стои добре, нито ще ми свърши работа, няма постоянно него да гледам я.
Активен
Tuti
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 4079



« Отговор #37 -: Април 20, 2009, 21:09:43 »

ОК мерси, ще скокна да Пулсар, Конрад и ще се разходя по ул.Поп Богомил да видя какво предлагат
 Very Happy
Активен
chavetoo
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Malaguti Madison 250S
Публикации: 32


100км не е скорост а повод да превключиш на 2ра


Ел. поща
« Отговор #38 -: Май 04, 2009, 08:41:42 »

Колеги а някой може ли да даде схема на трифазен реле регулатор. 250лв не ми се дават като знам, че вътре има части за 2.50
Активен
Stupid_boy
Модератор
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4622



« Отговор #39 -: Май 04, 2009, 20:22:57 »

chavetoo, май в тази тема имаше линкове и към схеми.
« Последна редакция: Май 04, 2009, 20:45:39 последно от Stupid_boy » Активен
choppers
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: yamaha fz6s
Публикации: 23


www.gledane.tochica.com


Ел. поща
« Отговор #40 -: Май 04, 2009, 21:52:41 »

по магазините за електроника ( компоненти ) се продават такива китчета. има сглобени, има и ти да трябва да си ги запоиш.

                       
Не изкарват дълго колега,пробвал съм!
Активен
Stupid_boy
Модератор
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4622



« Отговор #41 -: Май 04, 2009, 21:54:11 »

изкарват, стига да си ги довършиш както трябва. друг е въпроса че повечето не работят фабрично или че нямат калибриране.
Активен
sampos
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Moto Guzzi Nevada 750 I.E. + Yamaha x-city 250
Публикации: 317



Ел. поща
« Отговор #42 -: Май 06, 2009, 19:11:55 »

Колеги а някой може ли да даде схема на трифазен реле регулатор. 250лв не ми се дават като знам, че вътре има части за 2.50


Еееееееее, чак за 2.50 не са частите  Smile, но по цени на дребно са към 6-8 лева.
Преди 3 години ми изгоря релето на скутера и понеже подразбирвам от електроника си измислих схемичка, която бачка до днес без проблем. Приложима е за всички монофазни и трифазни мотоциклетни алтернатори с постоянни магнити.
Предварително се извинявам за некадърното чертане на схемата, но надявам се да е разбираема. Ето я:

Изправителния блок е с данни 35А/1600v , купих го от магазина на бул.Хр.Ботев в София/под колоните/ за около 2.50лв. и изглежда така, само че със 6 крачета :

Оригиналните тиристори бяха BT 151 /12A-600v/, аз си избрах BT 152 /20A-600v/, и трябва да се изолират от маса, изолатори се продават навсякъде. Тиристорите струват под левче парчето за бройка.
Ценеровия диод D7 може може да е всякакъв с работно напрежение 12-13.5v , сложих потенциометър за регулиране на изходящото напрежение, който после замених със съпротивление, но може да си остане с потенциометър.
Изправителния блок и тиристорите монтирах на парче дебела /3мм/ алуминиева ламарина за по добро охлаждане.
Оригиналните реле регулатори горят като за световно, защото конструкторите им използват граничните параметри на електронните компоненти за работни, а както всички знаем "икономията е майка на мизериятаSmile
 Razz
« Последна редакция: Май 06, 2009, 19:22:02 последно от sampos » Активен
chavetoo
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Malaguti Madison 250S
Публикации: 32


100км не е скорост а повод да превключиш на 2ра


Ел. поща
« Отговор #43 -: Май 08, 2009, 07:07:05 »

@sampos мерси за схемата но вече @roshljo  ми даде схема която работи много по прецизно от всяка една която съм свалил от нета. Иначе схемата е същата като тази която си дал с изменение в управлението на тиристорите или там кой каквото ползва. 
Активен
sampos
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Moto Guzzi Nevada 750 I.E. + Yamaha x-city 250
Публикации: 317



Ел. поща
« Отговор #44 -: Май 08, 2009, 10:06:08 »

Публикувай схемата, релетата ще продължават да горят и края му не се види  Smile
Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 44   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Реле-регулатор, алтернатор, генератор - спо&#


Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.147 секунди с 20 запитвания.