Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератор: Ice_queen^^)Тема: Moto Guzzi- историята за една марка мотори
Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Moto Guzzi- историята за една марка мотори  (Прочетена 18174 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
didodoc
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 64



« Отговор #45 -: март 28, 2018, 19:03:56 »





Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #46 -: март 28, 2018, 19:55:58 »

Отпред стои малко по-добре, но все пак без нея ще е по-красив, загрозява го. Това е лично мнение и не бива да се засягаш. Важното е ти да си го харесваш. Аз принципно харесвам круйзерите без слюди, без дисаги, без роубари, без облегалки, без задни седалки, без помпозни мигачи, черепи, кръстове, фарчета и тем подобни шитни. Предпочитам изчистени и почти спартански круйзери за солова езда с минимум хром или дори без. Малко съм краен в естетическите си предпочитания. Very Happy
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 343


Vmax owner


« Отговор #47 -: март 28, 2018, 23:54:39 »

...... Аз принципно харесвам круйзерите без ........, без .., без ......., без ...., без ........., без помпозни мигачи, черепи, кръстове, фарчета и тем подобни шитни. Предпочитам изчистени и почти спартански круйзери за солова езда с минимум хром или дори без. Малко съм краен в естетическите си предпочитания. Very Happy

Така така  Mad

Скоро не съм се съгласявал с варналия!
Странно нещо е животът, как разделя и събира  , как преплита вкуса на шопа с морските хора.

 Very Happy Mad

Харесвам много Brat Style Motorcycle.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #48 -: март 29, 2018, 01:32:53 »

Варненец, не варналия. Smile Варналии са приходящи, варненци сме си от тук. Very Happy
Иначе да, явно имаме нещо общо. Mad
Активен
didodoc
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 64



« Отговор #49 -: юни 03, 2018, 20:21:16 »

след онзи деншното посещение в меката на Мото Гуци (Мандело дел Ларио).Фирмата е имала разработени дори двигатели с компресор. Както и V- 8, който е развивал скромните 285 километра в час при кубатура 500  куб. см















































Активен
didodoc
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 64



« Отговор #50 -: юни 03, 2018, 20:45:13 »

ето и историята на осем цилиндровият двигател на Гуци. https://www.youtube.com/watch?v=8crZFXS0EEM
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 343


Vmax owner


« Отговор #51 -: юни 04, 2018, 20:20:24 »

Ето малко снимки на Moto Guzzi


Има доста красавци
http://www.caferacerclub.org/t34047p90-guzzi-juste-l-essentiel-des-cafe-racer-2-la-suite
Активен
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератор: Ice_queen^^)Тема: Moto Guzzi- историята за една марка мотори

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.166 секунди с 20 запитвания.