Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератор: Ice_queen^^)Тема: Moto Guzzi- историята за една марка мотори
Страници: 1 [2] 3 4   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Moto Guzzi- историята за една марка мотори  (Прочетена 18172 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Доберман
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2154



« Отговор #15 -: септември 08, 2013, 22:56:54 »

Не е грозна бе Smile просто си е на годинки, има си своя чар.
Сега е това:
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #16 -: септември 09, 2013, 00:03:12 »

 Я кажете нещо за този техен патентован кардан, какво му е особеното?
Активен
Доберман
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2154



« Отговор #17 -: септември 09, 2013, 00:17:55 »

Ами ако си карал мотор с кардан, като подадеш рязко газ и задницата се надига, което се чувства странно и прецаква до някъде стабилността. При тия кардани новите уж го нямало това...
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #18 -: септември 09, 2013, 00:28:11 »

 То при веригата го има същия ефект на повдигане и втвърдяване на задницата при подаване на гас, е не се усеща така.
 Аз питам за технологията. Дай "име" на патента да го пусна в Гугъл
Активен
Доберман
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2154



« Отговор #19 -: септември 09, 2013, 00:54:07 »

Да има го и при моторите с верига, защото и при двата случая, при ускорение задното колело се опитва да влезе под мотора, понеже суингарма е под наклон и това повдига задницата. При веригата обаче това се уравновесява от момента, който се създава от предния пиньон, който бута суингарма обратно нагоре. При кардана няма какво да го уравновеси и си се надига доста.

Системата се казва "Moto Guzzi CARC".
BMW пък имат "Paralever", за да се борят с този ефект.
« Последна редакция: септември 09, 2013, 00:56:51 последно от Доберман » Активен
ai siktir
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: много мощен
Публикации: 418


« Отговор #20 -: септември 09, 2013, 09:30:55 »

Системата се казва "Moto Guzzi CARC".


CARC = Cardano Reattivo Compatto (Compact Reactive Drive Shaft)

Според ревютата при Гуци,благодарение на тази система, няма разлика с мотоциклет с верига при подаване на газ и при сваляне на предавки надолу.

Активен
didodoc
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 64



« Отговор #21 -: март 11, 2018, 14:09:20 »

Здравейте! Малко съживяване на темата. Мото Гуци си имат отдавна представителство в БГ и мисля , че си заслужава. Скоро гледах историята на марката в Ю туба и там казаха, че МГ (не Дукати, Априлиа или други) е символа на италианските мотоциклети. Новите им модели са доста добри. Грисото е невероятно пипнато. На скоро се сдобих с тази красавица.





Активен
dirtlego
Ducater
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Diavel; Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 488



« Отговор #22 -: март 11, 2018, 15:09:14 »

Интересни мотори, няма спор. Едно приятелче има Griso 1200, харесва си го, но казва, че има големи вибрации. Как е California-та?
Активен
didodoc
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 64



« Отговор #23 -: март 11, 2018, 16:29:12 »

Не мога да дам мнение относно Калифорнията за момента , тъй като все още е в бокса за пълно обслужване и преработка на главите ( от 2010 година беше свалена от регистрация, а и все пак си е възрастна дама 1984 г). Но като я подкарам ше споделя. Предполагам че ше  има вибрции, както всяко МГ , поради специфичният двигател. Имах МГ V- 7 racer 2014 и той си имаше вибрирането, но  най -вече в ниските обороти ( при тази красота човек може да си затвори очите за това онова).  При каране не се усещат. Иначе машините имат хубаво окачване, добър демараж, нисък разход  и са много красиви ( въпрос на вкус  Very Happy) Италианците казват, че МГ е най-италианският мотоциклет. На запад МГ е доста ценена марка и  е нещо като секта. На някои от техните събирания ако отидеш с друга марка мотоциклет плащаш входна такса ( за  МГ собственици безплатно).
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1196


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #24 -: март 11, 2018, 18:50:07 »

Важно е да се отбележи,че Мото Гуци са най-стария Европейски производител на мотори,който не е прекъсвал дейноста си.  Very Happy

Но от Италианските марки аз симпатизирам на MV Agusta..Зарди състезателната им философия и духа който имат тяхните мотори..

ПП Ще помоля някой от модераторите,ако изобщо е възможно да поправят името в заглавието на темата..Така ти вади очите..  Very Happy
« Последна редакция: март 11, 2018, 18:53:10 последно от VRSC Fan » Активен
didodoc
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 64



« Отговор #25 -: март 11, 2018, 21:47:54 »

Интересна е интегралната спирачната система на МГ. Нужен е доста опит  , за да се синхронизират едновременно спирачките на ръката и краката, за да се постигне оптимален спирачен ефект. Само защото човекът има повече сила в стъпалото, отколкото в ръката, той автоматично активира задната спирачка повече от предната спирачка в случай на екстремно спиране. Лесно е да се блокира задното колело, особено когато теглото на мотоциклета се измества към предното колело при спиране.

Концепцията за адаптиране на разпределението на спирачното усилие към забавянето чрез подходящо свързване на предните колела и спирачките на задните колела, като по този начин се предотвратява прекомерното спиране на колелото, отдавна се използва в автомобилния сектор.
Дори през 30-те години имаше случайни композитни системи, в които се опитваха да постигнат желаното разпределение на спирачната сила чрез механични компоненти.


През 1974 г. Moto Guzzi възприе тази идея и заедно с италианския спирачен производител Brembo разработи първата хидравлично управлявана спирачна система Integral. В тази система, както задният, така и левият предни диск се задвижват чрез лоста на спирачния педал. За разлика от това лостът на ръчната спирачка задействаа само десния предният диск и всъщност е предназначен повече като аварийна спирачка. Това е необходимо, защото законодателят предписва две независими спирачни системи.


Спирачната сила на задното колело се измерва от вентил за контрол на налягането. Това намалява налягането, което идва от главния цилиндър с повече от 70%, което се доближава до идеалното разпределение на спирачните сили. Спирачната система Guzzi предлага по-голяма безопасност, преди всичко за по-малко опитни шофьори, тъй като прави блокирането на задното колело почти невъзможно.

Задвижването на задния диск и на левия предни диск се извършва в комбинираната система Guzzi с лоста на спирачния педал.




Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1048



Ел. поща
« Отговор #26 -: март 11, 2018, 22:08:20 »

Не че нещо, но мотор на който трябва да му свалиш картера за да смениш масления филтър (защото се намира отвътре) ...го заеби  Smile
Активен
didodoc
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 64



« Отговор #27 -: март 11, 2018, 22:21:04 »

Не че нещо, но все пак МГ е мотоциклет за хора, които искат да се отличат от масовката. Всичко си има цена.......
Активен
dirtlego
Ducater
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Diavel; Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 488



« Отговор #28 -: март 11, 2018, 22:23:08 »

Цитат
На запад МГ е доста ценена марка и  е нещо като секта. На някои от техните събирания ако отидеш с друга марка мотоциклет плащаш входна такса ( за  МГ собственици безплатно).
A аз си мислех, че само собствениците на Harley са така.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1048



Ел. поща
« Отговор #29 -: март 11, 2018, 22:28:35 »

Не че нещо, но все пак МГ е мотоциклет за хора, които искат да се отличат от масовката. Всичко си има цена.......

виж какво, това е въпрос на гледна точка. И Royal Enfield са били машини, и часовниците DOXA, и Nokia са бичили трупи, ама вече е друго...
Активен
Страници: 1 [2] 3 4   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератор: Ice_queen^^)Тема: Moto Guzzi- историята за една марка мотори

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.051 секунди с 20 запитвания.