Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Фен-клуб XTZ750 SUPERTENERE!!!
Страници: 1 ... 168 169 [170] 171   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Фен-клуб XTZ750 SUPERTENERE!!!  (Прочетена 530332 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1040



Ел. поща
« Отговор #2535 -: януари 13, 2018, 15:37:10 »

Хлабината 0.00 не знам как си я измерил. По скоро е под 0.05....

Това сериозно ли е? Smile
0.0 е когато няма хлабина, а под 0.05 е когато има
Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 377


argumentum ad novitatem


« Отговор #2536 -: януари 13, 2018, 16:23:06 »

Епа сериозно е! Как ще измериш в съответният случай че е точно 0.00, а не примерно 0.001.Не че има някакво значение. В съответния случай, където не мож да се ползва да речем индикаторен часовник.

По-добре обясни за случаите с постоянното контактуване на гърбицата с пула как да получи точния размер на новия пул, да не купува повече от необходимото.
« Последна редакция: януари 13, 2018, 16:39:33 последно от Gnome Rhone » Активен
ivan_j
Ivan_J's Garage www.ivan-j.ga
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DR650SE, Honda XR250 Baja, Балкан 250, Балкан МПС, NSU OSL 251, Horex Regina 400, Lambretta Li150 s.1
Публикации: 2894


От кал да си, Иван да си!


WWW
« Отговор #2537 -: януари 13, 2018, 18:03:17 »

Не ти излизат снимките
Имам снимки от едно СТ, което съм правил. На втората снимка се вижда пътеката по гърбицата от постоянния контакт с чашката.

Аз снимки нямам, но са ми идвали няколко мотора с пулове, правени от различни "майстори", които са твърдяли "на този мотор не трябва да има хлабини" и всичко е на нула...други твърдят, че не трябва да се регулират, но там положението е по-малко зле.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3223



« Отговор #2538 -: януари 13, 2018, 20:12:49 »

Напишете и колко трябва да бъдат съответните хлабини!
Активен
koceeeii
Мразя мишкарите!!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki VL 1500 LC
Публикации: 1404



« Отговор #2539 -: януари 13, 2018, 22:38:36 »

Смукателен (intake)      - 0.15-0.20
изпускателен (exhaust) - 0.25-0.30
« Последна редакция: януари 13, 2018, 22:40:33 последно от koceeeii » Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 377


argumentum ad novitatem


« Отговор #2540 -: януари 13, 2018, 22:47:02 »

Не ти излизат снимките
Аз снимки нямам, но са ми идвали няколко мотора с пулове, правени от различни "майстори", които са твърдяли "на този мотор не трябва да има хлабини" и всичко е на нула...други твърдят, че не трябва да се регулират, но там положението е по-малко зле.


В менуала е написано кое как е. Защо не се спазва, а напразно се философства не успях да разбера. Само до пуловете да опират недоразуменията...но и аз съм попадал на двигатели с отремонтирани глави и с няколко пула почти без хлабина. Върти ли се тарелката, значи всичко е ок.




Активен
ivan_j
Ivan_J's Garage www.ivan-j.ga
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DR650SE, Honda XR250 Baja, Балкан 250, Балкан МПС, NSU OSL 251, Horex Regina 400, Lambretta Li150 s.1
Публикации: 2894


От кал да си, Иван да си!


WWW
« Отговор #2541 -: януари 13, 2018, 22:56:08 »

А това по шийката от какво е?
Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 377


argumentum ad novitatem


« Отговор #2542 -: януари 14, 2018, 02:15:22 »

Като че ли не си наясно. Специалистите ще кажат  Smile При тези все още движещи се анахронизми малцина биха направили сериозен ремонт на двигателя. В конкретния случай мотора пристигна разглобен, с нова ангр.верига за смяна. Трябваше да бъде събран и да се изчистят и регулират карбураторите. Това беше условието на задачата, всички забележки бяха неглижирани.
Активен
kataha
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: AWO 250 Touren YAMAHA XTZ 750 0899161586
Публикации: 50


Ел. поща
« Отговор #2543 -: януари 15, 2018, 14:20:10 »

Ако имаш възможност като свалиш валовете провери клапаните за неуплътняване, иначе рискуваш след реглажа да се окаже че всичко е постарому.

Благодаря за съветите! Тази проверка за неуплътняване може ли да се направи без сваляне на главата? И ако да, може ли да обясниш как става колега?
Активен
PULSE
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 491


Ел. поща
« Отговор #2544 -: януари 15, 2018, 15:38:57 »

Благодаря за съветите! Тази проверка за неуплътняване може ли да се направи без сваляне на главата? И ако да, може ли да обясниш как става колега?

На някои мотори в инструкциите е обяснено как се прави - избираш си цилиндър нагласяш вала в позиция, където всички клапани са затворени, махаш свещта, навиваш накрайник на компресор в резбата и почваш да надуваш до някаква стойност, после следиш дали съска от клапаните или от картера. Звучи ми доста безумно, наистина не знам къде съм го чел и не съм го пробвал за достоверност.
Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 377


argumentum ad novitatem


« Отговор #2545 -: януари 15, 2018, 15:57:20 »

С cylinder leakage tester. Тестер за течове в цилиндри на двг. https://mobiloil.com/en/article/car-maintenance/car-maintenance-archive/how-to-do-a-leakdown-test
http://jonnesway.bg/index.php?route=product/product&product_id=828
Ако случайно стигнеш до ремонт на глава, задължително на лист данните за ширината на фаските на леглата на клапаните според менуала, че обикновено ги правят с някакъв универсален размер. След това задължително проверка с бензин, и тъй като винаги протичат аз ги дошлайфам внимателно с фина шлайф паста. Тази операция е тегава, тъй като трябва да се пази чистота да не попадне шлайф паста към водача. Проверка с перманентен фулмастер, отново проверка с бензин и ....т.н. Могат да ти регулират и клапаните с подходящи пулове, но ако се възползваш от тази услуга, само провери евентуално за теч и промий хубаво с бензин и монтирай.
Активен
PULSE
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 491


Ел. поща
« Отговор #2546 -: януари 15, 2018, 16:19:34 »

Ако тръгнеш да сваляш главата, препоръчвам да провериш състоянието на водачите. Ако имаш износен ще можеш да го смениш - поне ще знаеш, че главата е изцяло ревизирана. Дните са студени - ще имаш време да изчакаш частите и да свършиш работата по мотора  Very Happy
Активен
ivan_j
Ivan_J's Garage www.ivan-j.ga
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DR650SE, Honda XR250 Baja, Балкан 250, Балкан МПС, NSU OSL 251, Horex Regina 400, Lambretta Li150 s.1
Публикации: 2894


От кал да си, Иван да си!


WWW
« Отговор #2547 -: януари 15, 2018, 23:15:27 »

С cylinder leakage tester. Тестер за течове в цилиндри на двг. https://mobiloil.com/en/article/car-maintenance/car-maintenance-archive/how-to-do-a-leakdown-test
http://jonnesway.bg/index.php?route=product/product&product_id=828
Ако случайно стигнеш до ремонт на глава, задължително на лист данните за ширината на фаските на леглата на клапаните според менуала, че обикновено ги правят с някакъв универсален размер. След това задължително проверка с бензин, и тъй като винаги протичат аз ги дошлайфам внимателно с фина шлайф паста. Тази операция е тегава, тъй като трябва да се пази чистота да не попадне шлайф паста към водача. Проверка с перманентен фулмастер, отново проверка с бензин и ....т.н. Могат да ти регулират и клапаните с подходящи пулове, но ако се възползваш от тази услуга, само провери евентуално за теч и промий хубаво с бензин и монтирай.


Ъглите никой няма да ги спази, всички имат глави само на 45гр.
Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 377


argumentum ad novitatem


« Отговор #2548 -: януари 16, 2018, 12:20:36 »

Е то е важно ширината на фаската под ъгъл 45гр. да се спази донякъде.В този двг работната повърност е под 45гр., няма да засягаме др. Според ножовете които ползват. Да не я дават примерно 1.1мм, а да я направят 2мм, както се случва предимно.Да я направят не по-голяма от 1.5мм. Отговора е каквато пътека намерят, такава правят при разстъргването. Иначе другите градуси на ножа са спомагателни и едва ли е от голямо значение кои точно ползват. С фрези се прави точно, но е трудоемко и по-сложно за изпълнение от операцията направена с един нож.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3223



« Отговор #2549 -: февруари 26, 2018, 13:06:41 »

Колеги,ако позволите,искам да задам един бърз въпрос,без да препрочитам цялата тема назад! Колега от завода си купи Супер Тенере! Питането му е как да смени най-лесно свещите? Да сваля възд.кутия и от там да ги сменя или се "спуска" радиатора малко надоло и от там се достигат? Кой е най-лесния вариант? Той е свалил резервоара,за да го чисти и да проверява маркучи,филтри,кранчета,помпа и т.н.,но за свещите не е ориентиран все още...
Активен
Страници: 1 ... 168 169 [170] 171   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Фен-клуб XTZ750 SUPERTENERE!!!

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.118 секунди с 21 запитвания.