Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Пътен Инструмент  (Прочетена 55702 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ivan_j
Ivan_J's Garage www.ivan-j.ga
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DR650SE, Honda XR250 Baja, Балкан 250, Балкан МПС, NSU OSL 251, Horex Regina 400, Lambretta Li150 s.1
Публикации: 2894


От кал да си, Иван да си!


WWW
« Отговор #75 -: май 11, 2007, 20:09:06 »

Чефо, на някои освен бушончето им трябва и някой да им го смени.
Тея същите, търсете си гаджета с техническо образование, да помагат на пътя Smile Smile Smile
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #76 -: май 12, 2007, 11:02:45 »

Е стига бе. Бушон и свещ всеки може да си смени сам. Толкова е лесно. Всичките ми гаджета знаят как става само от гледане. Не мога да повярвам, че има хора които не могат да си сменят сами бушон и свещ. Да го видя няма да повярвам.
Активен
Доктора
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CBR 400 RR
Публикации: 631


84819567
« Отговор #77 -: май 12, 2007, 12:30:18 »

гъз пейпър  Very Happy, или всички серете преди път?  Smile
Активен
mr_green
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki zx6r,JAWA 250-353,Ковровец 175,Возход 175,Балкан 250,Балкан 50 МК3,Мокик Балкан МК 50 - 2Ю25
Публикации: 142


Да се хванем за зеленото


Ел. поща
« Отговор #78 -: май 12, 2007, 15:30:03 »

Достъпния български инструмент за всички ,който е задължителен за всяко мпс
ТЕЛ И КЛЕЩИ
Smile
Активен
Sa6o46
сашо
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSX R600 K5 , YAMAHA DT 125 R
Публикации: 3603



Ел. поща
« Отговор #79 -: май 12, 2007, 16:02:30 »

Достъпния български инструмент за всички ,който е задължителен за всяко мпс
ТЕЛ И КЛЕЩИ
Smile

кое му е смешното? върши много работа Very Happy
Активен
mr_green
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki zx6r,JAWA 250-353,Ковровец 175,Возход 175,Балкан 250,Балкан 50 МК3,Мокик Балкан МК 50 - 2Ю25
Публикации: 142


Да се хванем за зеленото


Ел. поща
« Отговор #80 -: май 12, 2007, 21:10:01 »

кое му е смешното? върши много работа Very Happy
Докато си писах не спрях да мисля за хората които ,ще се изсмеят и затова включих и малко самоирония
щото навремето -преди 1989 г. сами си правехме моторите кой както и с каквото може ,така се появиха легендарните комбинации балкан с бутало, глава и цилиндър от мз трофи много вървеше ей.Сега просто поръчваш частите и готово мъкааа.
Smile
Активен
kiril kirilov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA FZ-1 Fazer, KAWA KLR 250, АWО S, КR-50, IFA ВК 350 и MZ RT 125/3
Публикации: 1668


Винаги може и още.......... Бургас


« Отговор #81 -: май 12, 2007, 22:42:37 »

Восход 3м с цилиндър бутало карб. и аспух от МЗ 150ТС.......... А през 1980г Август преди казармата, едно " балканче" и Симсон /с 2ръчни скорости/, на слизане от Шипка услужихме с инструменти на един "чичка" с Волга - и човека успя да я "вкара в Пътя"..................
Активен
dakata71
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 492


« Отговор #82 -: януари 20, 2009, 22:32:38 »

Защо забравяме за най-важния инструмент-ЧУК?При излизане от дупка на пътя с какво ще "балансираме" катлите?
Активен
marin4o 1973
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: kawazaki zzr 1100
Публикации: 17


Ел. поща
« Отговор #83 -: февруари 14, 2009, 21:32:19 »

 Smileнай добре ако мотора е скапан  Surprised отколкото да трагваш на пьт
Активен
vilio
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6 R
Публикации: 11


Ел. поща
« Отговор #84 -: януари 19, 2010, 20:24:48 »

Не мисля, че става въпрос за скапан мотор или нещо подобно.Едно жило може да се скъса и на мотор на 4-5 години и на мотор на 14-15 години.Всеки си прави сметката сам за себе си,един казва мотора ми е перфектен няма какво да стане,друг разчита на късмета да му се размине, трети на приятели........според мен е хубаво едно комплектче:
-ключета 8-17 + за свещи;
-клещи;
-ключ за задната гума;
-2 отверки;
-жило от велосипед-закърпва положението + 2,3 малки гайки за занитване;
-спрей за гуми;
-свински опашки и ТЕЛ=инженерно влакно колкото и смешно да звучи свинските опашки изпускат понякога Smile
Всичко зависи може би и от това за какви разстояния се ползва мотора,не знам,всеки си преценя сам за себе си.

Лек и безавариен сезон на всички!
Активен
vanco80
пишман чалъмар!!!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: f2,big800s
Публикации: 684


По-страшен от руския танк е пияният му екипаж.


Ел. поща
« Отговор #85 -: януари 20, 2010, 07:26:18 »

гъз пейпър  Very Happy, или всички серете преди път?  Smile
задължително преди,защото като облека кожения калъф ако има  Sad ПРОБЛЕМ  Sad,докато се разнитя ще има ПО-голям пРоБлЕм  Smile Smile Smile
Активен
muncho
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 124


« Отговор #86 -: март 08, 2010, 02:11:39 »

Аз си слагам някъде по мотора комплект резервни ключове ( стартиране, кормило, заклюващо у-во ).
Примерни места са под някоя пластмаса/спойлер, във фара, в стопа, в седалката, под акумулатора и т.н. Тоест места достъпни с помощта на често срещани инструменти, но все пак достатъчно скрити, така че само собственикът да знае къде точно.
Винаги има вариант човек да си потурчи цялата връзка ключове. А ако щете вярвайте, на един приятел му изпаднаха ключовете в движение  Smile. Палим, тръгваме, след 100-150 км спираме за бензин.. изненадааа... ключове йок  Sad Smile

Бтв... айде някой да ме светне как точно се лекува скъсано жило на път? Миналата година ми се случи да скъсам жилото на съединителя .. за щастие точно на 20 метра от вратата на гаража.
Активен
chanev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Africa Twin RD04
Публикации: 348



« Отговор #87 -: март 08, 2010, 02:18:22 »

Никак не се лекува. Зависи все пак къде е скъсано но....
Аз съм се застраховал с постоянно стоящо резервно жило, прекарал съм го до настоящото и си седи - ни хляб ни вода иска Smile
Активен
roadruner
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 300


Triumph


« Отговор #88 -: март 08, 2010, 12:10:25 »

В моя мотор нося следните неща, освен пари и мобилен телефон:
-резервни бушони
-резервни иглички за винтил на гума
-резервно жило за съединителя + буренце за него
-няколко видии (за временно запушване на дупка в гумата)
-спрей за гуми
-малка помпа за гуми
-отверка комбинирана
-ключе 8-10
-клещи
-свински опашки
-пакетче с мокри кърпички
(това всичкото се побира под седалката на мотора и винаги си стои там)

Тези неща нося, защото най-често и най-вероятно е на пътя да спукаш гума или да скъсаш жило (случвало ми се е не веднъж).
Ключето 8-10 го нося за обезвъздушаване на спирачките. Веднъж на един приятел му блокира спирачката (най-вероятно заради запушен маркуч) и тогава моето ключе влезе в употреба - изпуснах му налягането и той си се прибра без проблеми.
Свещи не нося понеже на моят мотор се сменят трудно и не става на пътя.

От както има мобилни телефони пътешествията ми с мотор са много по-спокойни, но не е лошо човек да е подготвен за най-често случващите се повреди, поне комплект за поправка на спукана гума. Сега вече има и такива комплекти за поправка на гуми, които заемат много малко място - тези с патроните с СО2. Аз не съм ползвал такъв, но а някой е ползвал може да сподели тук своите впечатления.

Пожелавам на всички дълъг и безавариен сезон.
Активен
ivan_j
Ivan_J's Garage www.ivan-j.ga
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DR650SE, Honda XR250 Baja, Балкан 250, Балкан МПС, NSU OSL 251, Horex Regina 400, Lambretta Li150 s.1
Публикации: 2894


От кал да си, Иван да си!


WWW
« Отговор #89 -: март 08, 2010, 12:59:19 »

Бтв... айде някой да ме светне как точно се лекува скъсано жило на път? Миналата година ми се случи да скъсам жилото на съединителя .. за щастие точно на 20 метра от вратата на гаража.


Никак не се лекува. Зависи все пак къде е скъсано но....
Аз съм се застраховал с постоянно стоящо резервно жило, прекарал съм го до настоящото и си седи - ни хляб ни вода иска Smile


Винаги се къса на едно място - буренцето излиза.





След този ремонт карах без проблеми доста време, докато си намерих оригинално японско жило.
« Последна редакция: март 08, 2010, 13:00:57 последно от ivan_j » Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариРъководства, Програми, Технически данни (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Пътен Инструмент

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.169 секунди с 21 запитвания.