Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт  (Прочетена 6376 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #75 -: септември 04, 2022, 18:44:42 »

…прекосяващи континенти по хасфалта

На чеха с YBR125-цата и саркофазите по нея, който видяхме в Местия явно му е писнало да слуша това.
И му се беше получило.

Между другото от Омало (Грузия) се разминахме с 2 групи.
Първите бяха двама с вистроми според Владич.
Втората група бяха с дърти африки, което е точно представата ми за струг.
И те бяха натоварени по това трасе с връх - бяха накачулени като за зомби апокалипсис.
Мисля, че имаха дори гипсови джуджета за оградката на палатката в багажа.

Та явно на всеки от каквото му става!

Има го и момента, че човек като мен не се интересува с какво се захваща.
По тия терени с вистром и африка само аз бих бил на място.
Нормален и интересуващ се човек не би си причинил такава глупост.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #76 -: септември 05, 2022, 03:45:55 »

Владича ми прати една статия за покемона та ме провокира да допълня тук още неща.

Намерих си наскоро сравнително добро на вид решение на стойки за странични куфари/чанти от тук:

https://outbackmotortek.net/product/honda-crf-300rally-l-pannier-racks/

Европейски произход, близко, евтино и струва ми се по-функционално и здраво.
Въпреки, че изисква махане на задните степенки при монтаж.
А те така или иначе са безмислица, освен това зле изпълнена текнически.

Алтернатива са тези стойки на алуминиев вариант от Австралия:

https://www.srcmoto.com/products/full-rack-system-for-the-crf-honda-300l-300l-rally

Тегава доставка и прекалено скъпо за аксесоар, който е полезен съвсем инцидентно.

Това обаче са екстри, които ще ми бъдат полезни едва догодина.
И то далеч не важни - и без тях се справям с багаж.
Просто предпочитам да разполагам с цялата седалка и багаж на нея ме ограничава.

Вече за 2 път тествам здравината на пластмасата под двигателя.
Последно го прекантарих на една урва в Кавказ и леко се беше разместил.
Като се прибрах го наместих и го разгледах по-обстойно.
Оказа се някаква много различна от останалите пластмаси по мотора.
Поне 4 пъти по-дебела, еластична и солидно закрепена към рамата.
Не знам по каква причина правят алуминиев афтър маркет равин за модела но аз не бих го заменил.
Фабричното решение си е перфектно и е далеч от дизайнерски полюции.
Ще си върши работа още доста време!

И гумите… Стоковите гуми наистина са ужасни и неподходящи!
Естествено зависи къде се кара но модела не предполага това основно да е по черно.
Първото нещо, което трябваше да се махне и го знаех още от магазина.
Всъщност Хонда не би трябвало изобщо да го продават с тях.
Все едно чопер със слокове!

Сега сме на нов Сирак с 5 или 6 годишен дот и всичко е песен а не тресен, както преди.
Цената от 50лв на гума също помага много.
Шегата настрана но гумата е разкошна.
И преди съм карал модела като за 2 сезона беше супер.
След тях обаче стана опасна.

Неприемливо малка експлоатация според мен.
Особено за парите си - бил е поне 4 пъти повече от тези.

Та ДОТ-а със сигурност е важен фактор за гума,  признавам!!!  Smile Smile Smile



Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #77 -: септември 08, 2022, 08:36:47 »

Вчера направих второто сервизно обслужване на 11К км.
Масло с филтър и труд - около 150лв, колкото и за първото.

Накарах ги да сменят и въздушен ф-р, което по документация беше задължително за следващият път (24K).
След толкова прашни терени през последните дни бих го направил за всяка машина.
Това добави още 120лв разход.

Както и при първото сервизиране попитаха дали искам обслужване на веригата тоест почистване и смазване.
За 20лв този път не можах да откажа - след Грузия не беше никак излишно а не бих се цапал заради нея.
Още по-малко за подобна сума.

Та това са приблизително разходите за обслужване на този модел.
Не зная много или малко е но аз нямам сериозни забележки нито към цените нито към отношението.
Всъщност последното си е направо отлично.

А докато чаках попаднах на брошури за мото-хотел.
Предложението ми се стори много добро и тези дни ще им откарам трактора за съхранение.
Активен
Крумски
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki XF650 Freewind
Публикации: 145



Ел. поща
« Отговор #78 -: ноември 29, 2022, 12:52:33 »

Аз, както и повечето последователи на Itchy boots(Норали) се огледах по този мотор заради канала й. Честно казано, ако купувам CRF300, бих избрал само L варианта. Доста по-класически вид има. Със здраве да си го караш! Кажи някоя дума за DR650та. Гледам че притежаваш такъв, а видях че в щатите още ги продават....чисто нов, в същия автентичен вариант. Това си е оферта, ако някой вносител на мотори се навие да ми/ни го докара. Поздрави
Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.055 секунди с 20 запитвания.