Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт  (Прочетена 4417 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #60 -: август 09, 2022, 05:34:36 »

Всъщност дори не е особено важно.
Ще заредим веднъж и то някакви пикливи десетина литра.
То си не струва сметките, егаси!
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс, R 1100 GS, и сега BMW G 650 GS Sertao.
Публикации: 2466

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #61 -: август 11, 2022, 01:08:03 »

Известно време тука във форума с Миро (Еспер) няма да ни има. Заминаваме за Грузия през Турция. Айде със здраве на цялата чета. Като се върнем ще пишем. Very Happy
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 1415


R1200GSA; XVS650; Jawa 50; AWO 425 '52


WWW Ел. поща
« Отговор #62 -: август 11, 2022, 08:04:27 »

Известно време тука във форума с Миро (Еспер) няма да ни има. Заминаваме за Грузия през Турция. Айде със здраве на цялата чета. Като се върнем ще пишем. Very Happy
Айде, попътен бензин, и по някой снимка да пускате, ама тук, за тези дето нямат сурат-тефтер.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5312



« Отговор #63 -: август 11, 2022, 12:43:57 »

Да внимавате какви ги вършите, че да не стане както тук Smile Smile Smile

https://www.youtube.com/watch?v=fNBGnV_IDB4
Активен
dambatamoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bmw r1150gs,yamaha wr 400
Публикации: 191



Ел. поща
« Отговор #64 -: август 23, 2022, 09:48:21 »

Каква скорост поддържаш на магистралата?
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #65 -: август 23, 2022, 20:50:24 »

Между 100 и 110 може да подържа за дълго.
Максималната скорост не съм засичал каква е.
1130 ще направи вероятно, обзалагам се, че в тубата има клипчета.

Но аз по магистрали се качвам много инцидентно и в крайна нужда с каквото и да било.
Нямам много наблюдения как се държи на такъв път.
Не е проблем да се движи с трафика.


Активен
SimoSV
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки ДР 250 КТМ Duke 125 Suzuki SV 650
Публикации: 334


Ел. поща
« Отговор #66 -: август 24, 2022, 06:33:42 »

Каква скорост поддържаш на магистралата?

За този мотор въпроса е неуместен. Все едно да питаш колко килограма домати може да натовариш в едно Ферари Smile
Активен
dambatamoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bmw r1150gs,yamaha wr 400
Публикации: 191



Ел. поща
« Отговор #67 -: август 24, 2022, 09:43:28 »

Ясно ми е че този мотор не е за магистрали,но с него е тръгнал до Грузия,а до там неминуемо ще кара и по такива,та затова питам.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5312



« Отговор #68 -: август 24, 2022, 15:20:07 »

Е колко да поддържа за постоянно? Едни 120 - 130 км/ч максимум Surprised
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #69 -: август 24, 2022, 16:19:44 »

Карахме малко по грузински магистрали, което също са едни интересни места Smile
Движехме се със скоростта, която писах.
Със сигурност ще си държи и 120 но не съм тествал.
И наистина пробега по магистрала за този трип е нищожно малък.
В Турция пък въобще не сме стъпвали на такива и надявам се да си остане така.
Тук ограничението за мотори по първокласни пътища е 80 или 90 - не зная точно.
Не че го спазваме, дори на местата със засичане на средна скорост - тя снима само преден номер.
Или поне се надявам да е така - ще разберем на границата Smile
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс, R 1100 GS, и сега BMW G 650 GS Sertao.
Публикации: 2466

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #70 -: август 28, 2022, 07:33:29 »

Нямаше ядове. Официално никъде не сме сгазили лука, щото не са ни засекли.  Smile Smile
Навсякъде из Турция карахме с 90-95 км/час и много рядко със 100 км/час. Те пътищата им въпреки, че не се водят магистрали, определено са по-добри и по-широки от нашите магистрали.
Скорости по 120-130 км/час, изобщо не сме вдигали, не че не можем. Не сме тръгвали да се надбягваме с някой... Very Happy
На Миро му даде среден разход 2,7-2,9 л/100 км, а моето БМВ 3,3 л/100 км.
В Турция бензина А 95 е около 2,30 лева за литър, а в Грузия към 2,70 лева за литър.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #71 -: август 29, 2022, 00:41:36 »

След този трип и неговите 7500км официално започвам да харесвам модела.

Имаше доста черно в него вкл. тежки терени и лоши пътища.
Това предимно в Грузия.
Представи се не задоволително а направо отлично.
Мекото окачване и ниското тегло в такива ситуации дава само позитиви.

Усетих ограниченията му едва прибирайки се тук.
Качих се на АМ Тракия, че ми беше най-пряко.
Споменах в др. тема че грузинските магистрали са едно интересно място.
Е, АМ Тракия сега видях като едно страшно място.
Този мотор определено не е подходящ за него.
Всъщност не мисля, че има такъв мотор.

В понеделник ще го записвам на Бултрако, вече сме за 3 обслужване.
Не мислех да спазвам техният интервал от 10к за масло.
Но това пътуване се яви непредвидено и се наложи да го спазя.
Чак толкова луд за да сменям консумативи на път не съм!

Маслото в ойлера също стигна но това не е някакво откритие за мен.
Нормално за този модел е да покрива около 7К километра.
Пък това масло и да свърши няма да настъпи краят на света.
Нито краят на веригата без смазване а тя е и консуматив!

В началото сериозно обмислях да го “развържа” и да го заменя с някой голям адвенчър.
Към момента такава дилема за мен не съществува.
Нямам нужда от АБСОЛЮТНО нищо в повече.

Освен от време за да правя по-често такова непредвидени пътувания Smile





Активен
SimoSV
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки ДР 250 КТМ Duke 125 Suzuki SV 650
Публикации: 334


Ел. поща
« Отговор #72 -: август 29, 2022, 07:59:38 »


Освен от време за да правя по-често такова непредвидени пътувания Smile

Това изречение казва всичко! Браво!


ПП седалката как е???
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #73 -: август 29, 2022, 08:26:57 »

Седалката си е същата, не съм правил промени около нея.
След 3-4 дни езда задника просто се адаптира.
После спрях да имам оплаквания.
Ако се кара сериозно е ОК.
Активен
sith_of_darkness
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Twin
Публикации: 289


Бързай бавно


WWW
« Отговор #74 -: септември 04, 2022, 07:57:20 »

Към момента такава дилема за мен не съществува.
Нямам нужда от АБСОЛЮТНО нищо в повече.

От много години съм на мнение, че малките до средни мотори водят до повече кеф и приключения. Тез големите машини са за сериозни хора и са прекалено респектиращи, прекосяващи континенти по хасфалта
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.062 секунди с 20 запитвания.