Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт
Страници: 1 [2] 3 4 ... 6   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт  (Прочетена 4416 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #15 -: юли 12, 2022, 20:18:05 »

Хахахах...точно казано. Със здраве да му направиш 100 000 безаварийни км.

 Сега за обявата, ако пуснеш Дъргела за продаване, няма нужда от обява. Направо ми пиши на ЛС и си го продал Very Happy

Често го чувам ама за друга обява става въпрос  Mad

П.С: И благодаря!!!
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5312



« Отговор #16 -: юли 12, 2022, 20:56:14 »

Дай някакъв линк към обявата за трактора. Ако не е тайна Smile
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #17 -: юли 12, 2022, 21:19:40 »

Дай някакъв линк към обявата за трактора. Ако не е тайна Smile

Ако е тайна нямаше да се чува писък.
А именно писка на уя да подновявам ето тая обява:

https://www.mobile.bg/51594715371436961

Ако некой я "оправи" - евала.
И с процент опитвах но дедOFF.

Чоперастите го "вдигат" на цици.
Не сега, от време ОНО.
Те са си цицомани бай дизайн, Бог да ги прости.
Аз не мога обаче защото заема мястото на дъргела!
Активен
sith_of_darkness
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Twin
Публикации: 289


Бързай бавно


WWW
« Отговор #18 -: юли 12, 2022, 21:30:12 »

след тучовете /220+ кг/ които карам последните 16-17 години, направо имах усещането, че мога да го разнасям като плакат пред парламента.

Това и аз го установих доста отдавна. Не за разликата или, че този е лек, а просто тежките големи и скъпи мотори някак предразполагат само към по-сериозно далечно каране, екипиране като военна експедиция и никакво гасене на двигателя докато не светне лампата за горивото  Smile

ЗНам, че всичко е в главата на човек и голям мотор може да е лежерен, но аз така ги усещам нещата. В момента си вадя скутера, отивам да пазаря до 2-3 магазина на 2-3 км по дънки и отворена каска. Предразполага към лесно каране за всякакви нужди. Този мотор има подобна натура и това ми допада в него супер много.

Имам няколко въпроса...

- Как е протекцията от вятър извън темата за слюдата? Краката добре ли пази, бедрата.. От вятър ? Видях, че има доста широка баш плейта отдолу и леко пази и краката, когато го тествах.

- Ако те е хващал вече дъжд.. Мята ли по краката от предната или задната гума ? Тук важна роля може да игра пак същата баш /предпазна/ плоча
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #19 -: юли 12, 2022, 21:40:05 »

Според мен няма защита - т'ва да да е шибан гордуинг?
Тоест не съм забелязал нищо драматично различно от Дъргела в тази насока.

Истински дъжд с този мотор все още не ме е валяло.
Преди няколко дни в Годеч но беше в периферията и даже не бих казал, че ме е валяло.

Обаче няма НИКАКВА причина да се очаква нищо различно, от което и да е ендуро.
То е също като... Ми няма нищо общо със скутерите и Супер Мариото Smile
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5312



« Отговор #20 -: юли 12, 2022, 21:55:13 »

Тракторът изглежда много лачен. Едни 20 коня отгоре наистина биха му били добре дошли, ама каквото такова... Каква максимална скорост си вдигал с двама човека отгоре му?
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #21 -: юли 12, 2022, 22:22:04 »

Питаш за някакви изключения в рамките на 10 години.
Не помня, аз не съм го карал от поне 4 години.
Принципно 120-130 км/ч тоя модел в жега не е добре да подържа много време.
Вдига нездрави температури, все пак е чист въздухар, няма дори маслено охлаждане като тъпата сенкя.

За лачен е лачен. Мен затова ме загуби.
Аз съм свиня, не обичам лъскави неща а точно обратното.

Ама все пак тая тема е за друга онда Smile
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5312



« Отговор #22 -: юли 12, 2022, 22:49:58 »

Другата с едни шосейни гуми и малко по-широка седалка ще стане идеалка. Тези седалки като твоята ми изглеждат като женски прашки. Само дето прашките са по-секси Smile Smile Smile
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3517



« Отговор #23 -: юли 12, 2022, 23:55:07 »

Гледам в Щатите има  CRF450RL, който е чувствително по-лек от CRF300L Rally, вярно, с по-малък резервоар е, колкото стандартния 300L, но това е лечимо, и пак ще остане по-лек. Що няма CRF450L Rally.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #24 -: юли 13, 2022, 04:51:57 »

Не се предлага за Европа, мисля.
Ако ще влизам в порно “мотор от уса” може само за чисто нов дъргел.
Ама аз дори за дъргел няма да го направя.

А онова с резервоара може да не се окаже чак толкова лесно лечимо.
За CRF300 вече гледах в ачербис и изглежда не предлагат такова.
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс, R 1100 GS, и сега BMW G 650 GS Sertao.
Публикации: 2466

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #25 -: юли 13, 2022, 06:52:41 »

За какво ти е друг резервоар? Нали тоя стандартният е 12,8 литра, а това гори 2,7л/100. Това са над 400 км автономия. Стигат.  Very Happy
За съжаление седалките на голяма част от моделите на Хонда са отвратителни. Само седалки не се научиха да правят тия хора... На моята бивша Африка два пъти преработвах седалката и още два пъти и слагах разни възглавници, та да мога да карам 400 км без проблеми. Преди това имах Хонда Магна и там преработвах седалката. Smile Smile
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #26 -: юли 13, 2022, 07:18:09 »

За какво ти е друг резервоар?

За да стане по-лек.
Всъщност търсих основно за CRF300L, където трябва не само за това.
Но поне ачербис нямаха за никой от тази серия а при американците не съм пробвал.
Иначе е точно така - 400км си прави с всякакво каране.
Не зная колко още може, не ми е угасвал до сега за гориво но все някога ще разбера.

За седалките нямам други наблюдения освен от кубчето а там нямам проблем.
И нямам предвид ежедневното развозване.
Правил съм с него по 300км на трип, вози ме и до морето веднъж - всичко нормално.
Тук не е така а аз го подозирах още като седнах на нея в шоурума.
Но мисля, че ще си формирам задника ако започна да карам основно него.
Изхождам от драга - клин клина избива Smile

Другата с едни шосейни гуми и малко по-широка седалка ще стане идеалка. Тези седалки като твоята ми изглеждат като женски прашки. Само дето прашките са по-секси Smile Smile Smile

А тая седалка да не е по-добре?
Първият мотор дето ходих да гледам като се бях взел за чоперастин!
Всъщност има голяма вероятност да не е по-зле.
Естествено говоря за седалката, оная черна дамска превръзка отзад въобще да не я коментираме  Smile

« Последна редакция: юли 13, 2022, 08:03:34 последно от Esper » Активен
sith_of_darkness
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Twin
Публикации: 289


Бързай бавно


WWW
« Отговор #27 -: юли 13, 2022, 09:59:42 »

Гледам в Щатите има  CRF450RL, който е чувствително по-лек от CRF300L Rally

Това е по-рацинг вариант гола машина с къси интервали за масло и клапани, не става директно за 'адвенчър' какъвто се води този мотор. И с доста по-добро окачване, но и цената е по-добра.  Smile Smile Smile
То и по-мощният вариант на 300 пак е с по-къси интервали. От малка кубатура изкараш ли мощност от 1 цилиндър и ставаш като кросарка.. На мото часове  Smile Smile

п.с. На ви седалка за 1000 км на ден..  Smile Smile Smile




« Последна редакция: юли 13, 2022, 10:08:40 последно от sith_of_darkness » Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс, R 1100 GS, и сега BMW G 650 GS Sertao.
Публикации: 2466

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #28 -: юли 13, 2022, 11:27:36 »

БМВ съм ги признал за седалките... Първо правят седалката, а после мотора, около нея. Имал съм БМВ-та и там седалка не съм барал да променям.  Smile Smile Smile
Хонда СRF 450 L си е почти чист състезателен мотор. Не става за пътешествия. Всичко му е на моточасове. Иначе е 53 коня. Пълен с резервоар от 7,6 литра тежи 131 кг.
Хонда имат още от 2018 год концепция за CRF 450 L Rally Concept с 20 литров титанов резервоар и други разни мъчни материали по него, като въглеродни влакна, електроника от много висок клас, ауспух Термигони и др., но май го няма за продажба по шоурумовете. Тя и цената вероятно е доста солена.  Very Happy
Същият е като КТМ 450 EXC. От едноцилиндров двигател КТМ вадят 68 коня, но за кратко време. Всичко по него е изпилено и изстъргано до крайност, а ресурса му е, колкото да изкара състезанието... Smile Smile Smile
« Последна редакция: юли 13, 2022, 11:30:41 последно от Vladi4 » Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C125;Honda CRF300 Rally
Публикации: 3724


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #29 -: юли 13, 2022, 11:54:16 »

Сега сметнах, че този 450 RL тежи към 130 кила, което вече определено е добре и ми допада.
И си го продават като адвенчър, нищо, че няма пластмасите на Rally.
Обаче цената е почти х2 спрямо Rally.
Как беше лафа: "тате, тате - пръднята тежи ли?!?"  Smile
Добре, че не се предлага тук та няма нужда да го мисля този вариант.
Ако трябва все пак да избирам бих избрал него пред африката дори при еднаква цена.
Ама няма нужда от тая теория.

Истината е, че няма как да никой да направи модел, който да покрие изискванията на всички.
И естествено не могат да направят модел за всички.
Никой никого не спира после да си го кастъмизира според нуждите и вижданията!

С колите всъщност го правеха, поне "едно" време и пак не биваше клиента да бърза особено.
Сега не зная но и не ме интересува.
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 6   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Honda CRF300 Rally - джобният дуал спорт

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.172 секунди с 20 запитвания.